Dit is de update.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef frizti het volgende:
Violala M2.V3 filter is misschien toe aan een update?
Hoi Parelquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
Streams liggen eruit![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Nog een beetje gezellig hier?![]()
Haai Pareltje Leuke avaterquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
quote:
Ze hebben Viool letterlijk genomen. Ze werd onderwater gelaten. En omdat het badje overliep is er water in de server gelopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mijn computer lag![]()
ja dat is waarquote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Parel![]()
Tis toch altijd gezellig hier![]()
Hai pareltje, ik herkende je niet directquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Whahaha nee, dat dacht ik welquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje, ik herkende je niet direct![]()
![]()
![]()
Vreemd Athalon, ik zie alles prima hierquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Athalon het volgende:
De Avatar upload hier werkt niet, krijg een goede upload melding en dan een witvlak met rood kruisje![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben Viool letterlijk genomen. Ze werd onderwater gelaten. En omdat het badje overliep is er water in de server gelopen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Athalon het volgende:
De Avatar upload hier werkt niet, krijg een goede upload melding en dan een witvlak met rood kruisje![]()
Die eerste zin las ik even verkeerd qua klemtoon '...genómen.'quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben Viool letterlijk genomen. Ze werd onderwater gelaten. En omdat het badje overliep is er water in de server gelopen.
Ik snap het ook niet, mijn oude icon werkt wel maar nieuw uploaden werkt wel (geeft een goede melding) maar geen icons.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Vreemd Athalon, ik zie alles prima hier![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Ben weer thuis en behoorlijk moe en duf, maar zit iig weer achter mn eigen PC
Hoi Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Haai Bongiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
We waren tegelijk aan het typen,ik had het ook gezien.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Talpa site is ook plat gegaan.
Hoi BONGquote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Hoi hoi Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Hey lieverdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Hej lieve parelquote:Op zondag 12 februari 2006 20:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Bongetje![]()
leuk weekend gehad?
Das waarquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gelukkig, met mij gaat het goed hoor, thx![]()
onkruid vergaat niet![]()
quote:
quote:
nah nee, die eer wel ik mezelf niet toedoenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej lieve parel![]()
Heb heerlijk weekend gehad en jij?
Mooie avatar trouwens, ben jij dat ook die eropstaat?
Sjetjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
Ik zal nog 1x opnieuw zwaaien blijkbaar ziet alleen Newsman[] mijn gezwaai
![]()
WHELLO
Whello terugquote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
Ik zal nog 1x opnieuw zwaaien blijkbaar ziet alleen Newsman[] mijn gezwaai
![]()
WHELLO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |