quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef MissJ. het volgende:
Geen streams wel een Lieve Peter brief klaar. Zal ik hem dan maar plaatsen?
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 12 februari 2006 20:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog niet eens een persoonlijke begroetingHet is dat je zo lief bent he, want anders
![]()
Over de streams die er niet zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee, waar zal ik eens over zeuren ?![]()
Hoezo 'zeur ik ff mee'? Ik zeur nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 20:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Sjet ook maar door een persoon was gezien![]()
En ik denk ach geen streams dan zeur ik effe mee.
Dat nummer heb ik steeds in mijn hoofd als ik Viool zie zitten. Alice Cooper's nummer is zo goed. Hoop dat de jonkies hier het ook herkennen.quote:
Heeft Theo een moment dan ? Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Over de streams die er niet zijn.
Misschien missen we nu net het moment van Theo![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[afbeelding] [afbeelding]
Jij deed niet zeuren hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoezo 'zeur ik ff mee'? Ik zeur nooit [afbeelding]
En dan die fotos erbijquote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik steeds in mijn hoofd als ik Viool zie zitten. Alice Cooper's nummer is zo goed. Hoop dat de jonkies hier het ook herkennen.
Ik ben niet zo'n jonkie meer maar ik ken het nummer zeker, maar er zijn ook zat jonkies die hetquote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik steeds in mijn hoofd als ik Viool zie zitten. Alice Cooper's nummer is zo goed. Hoop dat de jonkies hier het ook herkennen.
Hij wilde er toch twee apart spreken met minder leuk nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft Theo een moment dan ? Kan ik me niet voorstellen![]()
Ik ken het wel. De vraag is of ik nog onder jong valquote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hee Snappie ik heb vandaag zitten denken, ik dacht laten we een streamers club voor alle mensen maken, Snappie wat denk je ervanquote:
Welnee joh..... zo erg kan het niet zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij deed niet zeuren hoor.
weet effe niet wat ik zeg,heb het Viool syndroom gekregen![]()
Mijn provider geeft ook problemen, er is ws meer aan de hand.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef MissJ. het volgende:
De hele Talpa site ligt eruit overigens. Niet alleen HBB.
Krijg een complex van dat mens en toch blijf ik de streams volgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Welnee joh..... zo erg kan het niet zijn
lamzak zijn we dat al niet danquote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Hee Snappie ik heb vandaag zitten denken, ik dacht laten we een streamers club voor alle mensen maken, Snappie wat denk je ervan, lees ff mijn sig
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
Ohhhhhhh, helemaal vergeten..........alsnog dan.
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
feli MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Hee Snappie ik heb vandaag zitten denken, ik dacht laten we een streamers club voor alle mensen maken, Snappie wat denk je ervan, lees ff mijn sig
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
feli MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
ik ben erelidquote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Manu, kom je ook bij de nieuwe club dan mag jij erelid zijn![]()
Gefeliquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
feli!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
Oeps staat niet eronder maar links........quote:Op zondag 12 februari 2006 20:29 schreef MissJ. het volgende:
Als het goed is heb ik nu ook een ondertitel erbij....even kijken![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
Moet het trouwens niet zijn, mensen horen niet in hokjesquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
ik ging nu ook even kijken naar mijn posts was ik ook al ongemerkt over de 2000 heen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef MissJ. het volgende:
De hele Talpa site ligt eruit overigens. Niet alleen HBB.
Ja maar nou niet je zelf gaan vereenzelfigen met haar hoor.......quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg een complex van dat mens en toch blijf ik de streams volgen.![]()
oke ik verander het Snappie kom je dan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet het trouwens niet zijn, mensen horen niet in hokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |