Ik geloof dat ik laatst ergens gelezen had dat Ado juist de meeste doelpunten tegen krijgt in het laatste kwartier, vandaarquote:
Tegen Ajax lijkt dat juist omgekeerd te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik laatst ergens gelezen had dat Ado juist de meeste doelpunten tegen krijgt in het laatste kwartier, vandaar.
1-2quote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Messenga het volgende:
AJAX!
Hoeveel staat et nu?ben bezig met huiswerk
Dat zou hij elke wedstrijd mogen doen, he.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geachte Mr Rosenberg,
Svp 6 x op rij in een wedstrijd scoren
Ja, ik ook...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
maakr de 3e nou, want ik zie de bui al weer hangen.
heb je er zo weinig vertrouwen in dat je jezelf nu al gaat indekken?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
maakr de 3e nou, want ik zie de bui al weer hangen.
vandaag niet hoop ikquote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik laatst ergens gelezen had dat Ado juist de meeste doelpunten tegen krijgt in het laatste kwartier, vandaar.
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HAHAHAHAH 1 topploeg en dat is AFC
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
Het is nog maar 14:14
De hele wedstrijd nog niet gewisseld trouwens door Ajax.
Van mij mag Ajax vandaag winnen omdat dat beter is voor Sparta.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
vandaag niet hoop ikal was het alleen maar om op achterstand te raken op NEC
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HAHAHAHAH 1 topploeg en dat is AFC
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef Roeni3 het volgende:
We gaan het haaallleeeen.![]()
Beetje jammer trouwens dat je dat tegenwoordig in die bewoordingen moet zeggen. Ipv 'We gaan er overheen' oid.
Wat heb jij met ADO dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
ADO mag er van mij nog wel eentje maken
Ik zei al dat ie erin zou gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Jajong het volgende:
NOURDIN !!Die maakt een hattrick ik zeg t je
Hij doelde op de amateurclub.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel punten verschil met de nummer 1?![]()
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel punten verschil met de nummer 1?![]()
zo lang nog?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:18 schreef Ayaxola het volgende:
Nog een minuut of 6...
Op de stream....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:18 schreef Ayaxola het volgende:
Nog een minuut of 6...
in de volgende ado-ajax zonder uitsupporters misschienquote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
Boukhari maakt de 1-3.
En krijgt daardoor volgende week weer een basisplaats.
Hoe groot was die kans? Wat gebeurde er precies?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef venomsnake het volgende:
oef, bijna 2-2 dat scheelde eg nix.
tegen iedereen....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef -Wolf- het volgende:
God, God, God... het blijft modderen met AJAX tegen de kleintjes...
Volgens de NOS was het eerder slimquote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen iedereen....
En nu WEER bijna 2-2 door weer een fout van Steek....
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef H.Flick het volgende:
Stekelenburg schiet hem gewoon tegen een speler van ADO op en de bal rolt bijna in de goal.
iets van 6 kansen voor ADO de laatste 5 minutenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
is het nou echt zo spannend, of doet radio west maar alsof?
Goed voetbal is dat hčquote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef H.Flick het volgende:
Stekelenburg schiet hem gewoon tegen een speler van ADO op en de bal rolt bijna in de goal.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef numero_uno het volgende:
En afgelopen
Dat zat ik al te denken, maar wilde even de nadruk leggen op de kleintjes.quote:
Mwah het gaat wel beter nu, alleen Blind blijft niet meer te hanteren.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Afgelopen...
Wat een KUT partij zeg.....
Genieten met die gast, die maakt het spannend zegquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef 2Drix het volgende:
Echt Stekelenburg weer hor op het laatst![]()
beter? Ze winnen, dat wel, maar voetballend is het naatje, en de hoeveelheid kansen van ADO was echt niet normaal...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het gaat wel beter nu, alleen Blind blijft niet meer te hanteren.
Inderdaad aub zeg. Waarom moet dat nou allemaal zo in de slotminuten.. RUSTTquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef 2Drix het volgende:
Echt Stekelenburg weer hor op het laatst![]()
het is geen ijskonijn a la vdSarquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Genieten met die gast, die maakt het spannend zeg![]()
Ajax blijft altijd de beste!!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Gizmo112 het volgende:
Ongelofelijk, dat je op zo'n club nog trots kan zijn
Wij zijn Ajax supporters wij zijn altijd trots op onze club, al spelen we eerste divisiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Gizmo112 het volgende:
Ongelofelijk, dat je op zo'n club nog trots kan zijn
Deze onthou ikquote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax supporters wij zijn altijd trots op onze club, al spelen we eerste divisie
Jij misschien (En dat is natuurlijk alleen maar goed), maar het overgrote deel niet volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax supporters wij zijn altijd trots op onze club, al spelen we eerste divisie
Mag hoor, ze riepen ook al dat we leeg zouden lopen in situaties zoals nu maar dat blijkt dus in de realiteit anders te zijnquote:
Ik weet zeker van welquote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij misschien (En dat is natuurlijk alleen maar goed), maar het overgrote deel niet volgens mij.
Die 'grap' wordt ook niet steeds herkauwd he.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo, Ajax gewonnen!! Blijft Blind weer wat langer zitten. Kunnen we later in het seizoen nog wat aan hebben..![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 3 PUNTEN!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, leuke reacties van de Ajacieden. De drie punten zijn binnen, erg belangrijk.
Het voetbal zag er gewoon erg verzorgde uit, dat kan je niet ontkennen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, leuke reacties van de Ajacieden. De drie punten zijn binnen, erg belangrijk.
In de sneeuw!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen is in Roosendaal begonnen met de wedstrijd
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef Ayaxola het volgende:
Tering, wordt een keer ziek van die kakkerlakken![]()
Jaloers op scorende spitsen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef Ayaxola het volgende:
Tering, wordt een keer ziek van die kakkerlakken![]()
Neuh wij hebben een spits die er meer heeft gescoord.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Gizmo112 het volgende:
Ajax nog maar 20 punten achter op PSV ....
Dat was dan wel in een ander shirtquote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Neuh wij hebben een spits die er meer heeft gescoord.
Maar het hoort wel bij het live verslag.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef F1Bas het volgende:
bijna telt niet.
Volgens mij ontkent Bas dat ook niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar het hoort wel bij het live verslag.
Ja, want het stadion zit bomvol de laatste tijd...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mag hoor, ze riepen ook al dat we leeg zouden lopen in situaties zoals nu maar dat blijkt dus in de realiteit anders te zijn
Mijn god, snorkel.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dus heeft hij er niet meer gescoord?
Jaaaaaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Utrecht 1-0
Sorry plaatsgenoot, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Cart_man het volgende:
Idd, niet zo zeiken dus amersfoort.
Och wie weetquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef F1Bas het volgende:
Dit houdt NAC natuurlijk nooit vol, maar toch leuk
Zal zo wel gebeuren, RBC heeft dit jaar volgens mij nog nooit de 0 gehouden.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef Noca het volgende:
Grunn al dikke kansen gehad... schiet ze er nou ook eens in!!
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
rotterdomse arrogantie
quote:
en als Feyenoord gelijk of achter staat komen bijna alle neuzen uit alle hoeken gekropen...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef F1Bas het volgende:
Feyenoord scoort en opeens weer allemaal Feyenoorders
Kuyt ook wel, en Pi-Air uiteraard, in de laatste minuut O~)quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Cart_man het volgende:
Leo gaat er nog wel eentje maken vandaag...
Tsja, het wordt 1-1 en je ziet niemand van Feyenoord, 1-2 en meteen een stuk of 5quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huilie.
1-2
En ik was er net niet, ow jeetje!
liever niet want dan zou 't nu gelijkspel zijn, en dat kunnen we niet gebruiken...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Cart_man het volgende:
Leo gaat er nog wel eentje maken vandaag...
ja en...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, het wordt 1-1 en je ziet niemand van Feyenoord, 1-2 en meteen een stuk of 5
Stel je eens niet zo aan, man.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, het wordt 1-1 en je ziet niemand van Feyenoord, 1-2 en meteen een stuk of 5
En wat moet je zeggen als je club achter komt te staan dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kanker, kut, godverdomme, kut[insert naam speler] etc...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat moet je zeggen als je club achter komt te staan dan?
het enige feit is dat neusjes gaan juichen wanneer feyenoord achter komt te staan ipv hun eigen club aanmoedigenquote:
Dat deed Theo Maassen ook zo leuk. Iets over een gat in de ozonlaag en buitenlanders wat paste in het 'timeframe'.quote:
Nou dat gebeurt andersom ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
het enige feit is dat neusjes gaan juichen wanneer feyenoord achter komt te staan ipv hun eigen club aanmoedigen
Fok is nou eenmaal een Ajax-nest.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef Suijk het volgende:
Ach, het loopt hier nu een stuk minder hard als toen Ajax speelde...
Ja of vloeken nou het beste is wat je kan doen... In mezelf wel, maar op een forum schiet et ook nix opquote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kanker, kut, godverdomme, kut[insert naam speler] etc...
Het leukste was dat ze ook voor nec gingen juichen terwijl feyenoord ajax een dienst had bewezen door van hun direct concurrent te winnenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou dat gebeurt andersom ook.Logisch. Overigens vraag ik me af in hoeverre je je club via internet kan aanmoedigen.
Logisch. De supporters van de overige clubs zitten veelal wél in het stadion.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef Suijk het volgende:
Ach, het loopt hier nu een stuk minder hard als toen Ajax speelde...
Dat werd vandaag ook een moeilijk verhaalquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Logisch. De supporters van de overige clubs zitten veelal wél in het stadion.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Het leukste was dat ze ook voor nec gingen juichen terwijl feyenoord ajax een dienst had bewezen door van hun direct concurrent te winnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Logisch. De supporters van de overige clubs zitten veelal wél in het stadion.
Nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]Jij bent toch ook niet opeens voor Ajax als het in jullie voordeel is.
Ach da's toch logisch. Als AZ wint van Ajax vind ik dat ook wel lachen, ook al is het gunstiger voor Feyenoord dat dat niet gebeurt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Het leukste was dat ze ook voor nec gingen juichen terwijl feyenoord ajax een dienst had bewezen door van hun direct concurrent te winnen![]()
Incl. spelfout?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef Henk-B het volgende:
Iemand dat spandoek nog gezien bij Ado-Ajax?
"Een echte held had even gebelt! Haagse Jihaad"
Vond hem wel lachen!!!
Ik geloof het nietquote:
Ik vind het altijd wel leuk als ajax veel wint, dan komen ze altijd zo heerlijk arrogant de kuip binnen lopen, des te mooier is het dan als je van ze wint.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach da's toch logisch. Als AZ wint van Ajax vind ik dat ook wel lachen, ook al is het gunstiger voor Feyenoord dat dat niet gebeurt.
mist van 10 cm voor open doelquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Zjakkie het volgende:
Wat doet Castelen?
Volgens de radio stond Castelen zo'n beetje op de doellijn, en kreeg de bal aangespeeld van Kuyt. Toen kreeg hij het voor elkaar om hem over te schieten.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Zjakkie het volgende:
Wat doet Castelen?
zal castelen wel gewisseld worden voor pierkequote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Volgens de radio stond Castelen zo'n beetje op de doellijn, en kreeg de bal aangespeeld van Kuyt. Toen kreeg hij het voor elkaar om hem over te schieten.
Piep piep.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef clauwheee het volgende:
Belachelijk, weer een kutscheids.
Ik draag het niet aan als excuus, maar waarheid mag gezegd worden.quote:
Het gaat me meer over het "weer een kutscheids".quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/castelen.gif]afbeelding][/URL]
Dat je je daar nog over verbaasd in Nederlandquote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het gaat me meer over het "weer een kutscheids".
omgquote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
hahaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maar alleen Groningen heeft er dan last van?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat je je daar nog over verbaasd in Nederland
das knapquote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
was wel een goede loopactie va castelen, ik vind ook weer niet zo'n makkelijke kans hoor, bal kwam achter hemquote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Neen, Heracles bijv tegen ons is ook een goed voorbeeld. RBC willem II ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar alleen Groningen heeft er dan last van?
mooie kikker.quote:
mjah, ze staan gewoon onder druk op dat besneeuwde veld daar.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Groningen is drama.
Omfg.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |