en als Feyenoord gelijk of achter staat komen bijna alle neuzen uit alle hoeken gekropen...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef F1Bas het volgende:
Feyenoord scoort en opeens weer allemaal Feyenoorders
Kuyt ook wel, en Pi-Air uiteraard, in de laatste minuut O~)quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Cart_man het volgende:
Leo gaat er nog wel eentje maken vandaag...
Tsja, het wordt 1-1 en je ziet niemand van Feyenoord, 1-2 en meteen een stuk of 5quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huilie.
1-2
En ik was er net niet, ow jeetje!
liever niet want dan zou 't nu gelijkspel zijn, en dat kunnen we niet gebruiken...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Cart_man het volgende:
Leo gaat er nog wel eentje maken vandaag...
ja en...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, het wordt 1-1 en je ziet niemand van Feyenoord, 1-2 en meteen een stuk of 5
Stel je eens niet zo aan, man.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, het wordt 1-1 en je ziet niemand van Feyenoord, 1-2 en meteen een stuk of 5
En wat moet je zeggen als je club achter komt te staan dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kanker, kut, godverdomme, kut[insert naam speler] etc...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat moet je zeggen als je club achter komt te staan dan?
het enige feit is dat neusjes gaan juichen wanneer feyenoord achter komt te staan ipv hun eigen club aanmoedigenquote:
Dat deed Theo Maassen ook zo leuk. Iets over een gat in de ozonlaag en buitenlanders wat paste in het 'timeframe'.quote:
Nou dat gebeurt andersom ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
het enige feit is dat neusjes gaan juichen wanneer feyenoord achter komt te staan ipv hun eigen club aanmoedigen
Fok is nou eenmaal een Ajax-nest.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef Suijk het volgende:
Ach, het loopt hier nu een stuk minder hard als toen Ajax speelde...
Ja of vloeken nou het beste is wat je kan doen... In mezelf wel, maar op een forum schiet et ook nix opquote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kanker, kut, godverdomme, kut[insert naam speler] etc...
Het leukste was dat ze ook voor nec gingen juichen terwijl feyenoord ajax een dienst had bewezen door van hun direct concurrent te winnenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou dat gebeurt andersom ook.Logisch. Overigens vraag ik me af in hoeverre je je club via internet kan aanmoedigen.
Logisch. De supporters van de overige clubs zitten veelal wél in het stadion.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef Suijk het volgende:
Ach, het loopt hier nu een stuk minder hard als toen Ajax speelde...
Dat werd vandaag ook een moeilijk verhaalquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Logisch. De supporters van de overige clubs zitten veelal wél in het stadion.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Het leukste was dat ze ook voor nec gingen juichen terwijl feyenoord ajax een dienst had bewezen door van hun direct concurrent te winnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Logisch. De supporters van de overige clubs zitten veelal wél in het stadion.
Nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]Jij bent toch ook niet opeens voor Ajax als het in jullie voordeel is.
Ach da's toch logisch. Als AZ wint van Ajax vind ik dat ook wel lachen, ook al is het gunstiger voor Feyenoord dat dat niet gebeurt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Het leukste was dat ze ook voor nec gingen juichen terwijl feyenoord ajax een dienst had bewezen door van hun direct concurrent te winnen![]()
Incl. spelfout?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef Henk-B het volgende:
Iemand dat spandoek nog gezien bij Ado-Ajax?
"Een echte held had even gebelt! Haagse Jihaad"
Vond hem wel lachen!!!
Ik geloof het nietquote:
Ik vind het altijd wel leuk als ajax veel wint, dan komen ze altijd zo heerlijk arrogant de kuip binnen lopen, des te mooier is het dan als je van ze wint.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach da's toch logisch. Als AZ wint van Ajax vind ik dat ook wel lachen, ook al is het gunstiger voor Feyenoord dat dat niet gebeurt.
mist van 10 cm voor open doelquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Zjakkie het volgende:
Wat doet Castelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |