Incl. spelfout?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef Henk-B het volgende:
Iemand dat spandoek nog gezien bij Ado-Ajax?
"Een echte held had even gebelt! Haagse Jihaad"
Vond hem wel lachen!!!
Ik geloof het nietquote:
Ik vind het altijd wel leuk als ajax veel wint, dan komen ze altijd zo heerlijk arrogant de kuip binnen lopen, des te mooier is het dan als je van ze wint.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach da's toch logisch. Als AZ wint van Ajax vind ik dat ook wel lachen, ook al is het gunstiger voor Feyenoord dat dat niet gebeurt.
mist van 10 cm voor open doelquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Zjakkie het volgende:
Wat doet Castelen?
Volgens de radio stond Castelen zo'n beetje op de doellijn, en kreeg de bal aangespeeld van Kuyt. Toen kreeg hij het voor elkaar om hem over te schieten.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Zjakkie het volgende:
Wat doet Castelen?
zal castelen wel gewisseld worden voor pierkequote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Volgens de radio stond Castelen zo'n beetje op de doellijn, en kreeg de bal aangespeeld van Kuyt. Toen kreeg hij het voor elkaar om hem over te schieten.
Piep piep.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef clauwheee het volgende:
Belachelijk, weer een kutscheids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |