Ja jij hebt wel even wat anders aan je hoofd nu , das geen sorry dat je het nu pas leest hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Githa het volgende:
Jeetje Xanthe, ik lees het nu pas allemaalsorry...
Wat een schrik zal dat zijn geweest, om nog maar niet te spreken van de spanningen die je moet hebben.
Dat het vruchtje er nog steeds zit, mét kloppende hartje is harstikke mooi nieuwsIk kan me wel voorstellen dat je nu even moeite hebt om alles positief in te zien, het is toch niet niks!
MAAAAAAAAR je bent nog steeds echt zwangerlet's keep it that way !
Nou gisteren dus voor eerste keer met vrouw naar gyneacoloog (of hoe je het ook spelt) geweest voor echo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef sjak het volgende:
Welkom PPL
. Vertel eens wat meer ik ben namelijk erg nieuwsgierig
We zijn nu dus twee maanden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd hoor! Hoever zijn jullie? Wanneer is de uitgerekende datum. Heeft je vrouw (veel) klachten? Komt ze zelf ook op Fok!? Er is ook een topic speciaal voor mannen, heb je die ook al gevonden?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef E.T. het volgende:
Een zwangere vrouw betekent natuurlijk wel dat je haar schandelijk moet verwennen de komende maanden
Jij ook bedanktquote:
quote:Leuk he zo'n echo.. dan wordt 't voor jou ook wat concreter en dan weet je tenminste de reden van die moodswings en andere ongemakken.
Dat doe ik altijd al hoor.quote:Een zwangere vrouw betekent natuurlijk wel dat je haar schandelijk moet verwennen de komende maanden
Dat is meestal het probleem van alle mannenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Dat is meestal het probleem van alle mannen![]()
Merciquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef sjak het volgende:
PPL, ik heb ze even voor je gezocht:
(aanstaande) papa's en de echo...
Hoe gaat het met de nieuwe vaders dan Deel II!!!
Maar dat betekent natuurlijk niet dat je hier weg hoeft hoor!
Zo is dat! Als je dat gewoon de resterende 7 maanden blijft acceperen is er niks aan de hand!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef PPL het volgende:
Momenteel is alles mijn schuld, ik ik en nog eens ik.
Daar heb ik FoK niet voor nodig hoor om mij dat duidelijk te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Zo is dat! Als je dat gewoon de resterende 7 maanden blijft acceperen is er niks aan de hand!![]()
Mijn bedrijfsarts is een toffe peerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef Sugar het volgende:
En belana, wanneer ging je praten op je werk? Hoop dat de bedrijfsarts je goed serieus neemt. Je hoort weleens verhalen...
Nooit meer 'Neucken?'.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:52 schreef PPL het volgende:
Nou gisteren dus voor eerste keer met vrouw naar gyneacoloog (of hoe je het ook spelt) geweest voor echo.
Kippenvel toen ik dat hartje hoorde.
We wisten dus al dat we zwanger waren (twee maanden terug heeft ze over zo'n staafje heen geplast), maar gisteren dus naar het ziekenhuis.
afgesproken !quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Geintje!![]()
Gefeliciteerd!zaterdag even zoenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |