Hoezo? Tapen de Amerikanen je mond dicht ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Hathor het volgende:
Word er geen reden bijverteld waarom ze die gasten in elkaar trappen, of is dit weer de zoveelste poging om de militairen van de coalitie in een kwaad daglicht te stellen ? Britse soldaten zijn namelijk behoorlijk gedisciplineerd, beter dan de Amerikanen in ieder geval, en zonder goede reden zouden ze nooit zomaar een stel tieners in elkaar trappen. Ze zullen dus wel iets geflikt hebben, stenen gegooid of zo, en in dat geval moeten ze niet zeiken. Als het de Amerikanen waren geweest hadden ze het niet eens meer kunnen navertellen.
stenen gooien ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Hathor het volgende:
Word er geen reden bijverteld waarom ze die gasten in elkaar trappen, of is dit weer de zoveelste poging om de militairen van de coalitie in een kwaad daglicht te stellen ? Britse soldaten zijn namelijk behoorlijk gedisciplineerd, beter dan de Amerikanen in ieder geval, en zonder goede reden zouden ze nooit zomaar een stel tieners in elkaar trappen. Ze zullen dus wel iets geflikt hebben, stenen gegooid of zo, en in dat geval moeten ze niet zeiken. Als het de Amerikanen waren geweest hadden ze het niet eens meer kunnen navertellen.
stenengooiers zijn tegenwoordig ook al terrorist?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef concac het volgende:
zo moet je terroristen toch aanpakken?
Wel eens een steen op je kop gehad, of het effect ervan gezien bij een van je vrienden ? Een goed geplaatste steen is gewoon een moordwapen hoor. En ik kan dit soort agressie bets begrijpen. Die gasten daar staan 24/7 onder hoogspanning, de hele dag het gevoel hebben dat een sluipschutter je op de korrel neemt doet rare dingen met de meest rationele mensen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
stenengooiers zijn tegenwoordig ook al terrorist?
En toch zijn ze professionals, ondanks de stress en adrenaline. Van mij mogen ze die militairen flink aanpakken!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel eens een steen op je kop gehad, of het effect ervan gezien bij een van je vrienden ? Een goed geplaatste steen is gewoon een moordwapen hoor. En ik kan dit soort agressie bets begrijpen. Die gasten daar staan 24/7 onder hoogspanning, de hele dag het gevoel hebben dat een sluipschutter je op de korrel neemt doet rare dingen met de meest rationele mensen.
ik vraag me bijna af of het geluid er niet later in is gezet.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef ChillyWilly het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)0206_irak_video.html
Rechtsonderaan bij mediatheek kan je de video bekijken. Het lijkt wel alsof die gast die het filmt klaarkomt bij het schoppen en slaan.![]()
Erg triest weer
Jawel,quote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel eens een steen op je kop gehad, of het effect ervan gezien bij een van je vrienden ? Een goed geplaatste steen is gewoon een moordwapen hoor. En ik kan dit soort agressie bets begrijpen. Die gasten daar staan 24/7 onder hoogspanning, de hele dag het gevoel hebben dat een sluipschutter je op de korrel neemt doet rare dingen met de meest rationele mensen.
lijkt me wel haast, volgens mij heeft die gast namelijk geen handen vrij om te filmenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vraag me bijna af of het geluid er niet later in is gezet.
tuurlijk, maar dit is above and beyond the call of dutyquote:Op zondag 12 februari 2006 12:34 schreef Hathor het volgende:
Goed dan, nee...stenengooiers zijn geen terroristen. Maar het neemt niet weg dat als ze dat ook daadwerkelijk gedaan zouden hebben ze gewoon een pak slaag verdienen.
Dat mag wel gezegd worden inderdaad. Vrijheid van meningsuiting is dus toch ergens goed voorquote:Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef sturky100 het volgende:
Gelukkis zijn we in het westen, mede door de techniek, steeds meer in staat onze ''eigen'' negatieve randzaken te zien en daarover te oordelen. Dat is beter dan zoveel mogelijk onder het tapijt te stoppen
Sja...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef sp3c het volgende:
dat dan weer wel
anders waren die figuren nu dood
Ik heb op de televisie video's gezien waar mensen in hun gezicht werden geschopt en geëxecuteerd werden door een handgranaat in hun vest te stoppen. Daar werd ik behoorlijk misselijk van. Maar dit evenzeer. En het toont ook het failliet van deze oorlog aan, natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef sp3c het volgende:
sja indeed
Incidenten? Maar goed, als gezegd wordt dat de martelkamers verleden tijd zijn zodra de Westerlingen binnenvallen en tegelijkertijd blijven die martelkamers toch en zie je weer eens dit soort beelden, dan, ja, kan je wel beginnen over een failliet. En dan heb ik het nog niet over de toegenomen macht van Iran, van terroristen, van... weet ik veel wat.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef sp3c het volgende:
ik vind het beiden nogal slecht maar over de oorlog zelf zeggen dit soort incidenten verder weinig
incidenten!quote:
ik zie het eerder als een soort moreel faillisement van de regering Bush, Irak hoeft nog niet per se opgegeven te worden vind ik want er is veel potentie en voor elk dergelijk geval kun je 100 positieve gevallen vinden.quote:Maar goed, als gezegd wordt dat de martelkamers verleden tijd zijn zodra de Westerlingen binnenvallen en tegelijkertijd blijven die martelkamers toch en zie je weer eens dit soort beelden, dan, ja, kan je wel beginnen over een failliet. En dan heb ik het nog niet over de toegenomen macht van Iran, van terroristen, van... weet ik veel wat.
Als we wat geleerd hebben van de Sovjet-"bevrijding" van Afghanistan, dan is het wel dat we Irak inderdaad niet moeten opgeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef sp3c het volgende:
ik zie het eerder als een soort moreel faillisement van de regering Bush, Irak hoeft nog niet per se opgegeven te worden vind ik want er is veel potentie en voor elk dergelijk geval kun je 100 positieve gevallen vinden.
ja bladiebladiebla die mannekes worden gewoon in elkaar geslagen terwijl ze vastgebonden op de grond binnen de compound liggen, als je dit vanavond bij een doe dit bij een paar ADO hooligans vanavond in een politiebureau en je hebt ook heel den haag op straat ... en terechtquote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef progrock het volgende:
Hier blijkt maar weer hoezeer jongere moslims het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Dáár mogen ze er tenminste tegen optreden. Híer moeten we hun "baldadigheid" (hoezo bagatelliseren) maar accepteren. En Caesu, je hebt gelijk; dit wordt gewoon weer een vervolg van het cartoon-gebeuren. De westerlingen zijn weer de slechten en de arme moslims zijn weer degenen die daaronder lijden en mogen straks weer terugslaan en "vredig" protesteren. Ach gossie toch; de zielepootjes.
och, Afghanistan was iig voor niemand meer een bedreiging dan voor Afghanen de eerste 50 jaar na het vertrek van de laatste Sovjets en dat was toch de bedoeling van de hele onderneming (itt wat sommigen je willen doen geloven).quote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als we wat geleerd hebben van de Sovjet-"bevrijding" van Afghanistan, dan is het wel dat we Irak inderdaad niet moeten opgeven.
Je bent toch niet vergeten dat Afghanistan een safe heaven werd voor terroristen en fundamentalisten tot en met eind 2001? En ook dat de oorlog duizenden jihadi's en het huidige terrorismeprobleem had gecreëerd? Maar dat had natuurlijk meer met de invasie zelf te maken dan met het vertrek van de Sovjets en de daaropvolgende chaos.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
och, Afghanistan was iig voor niemand meer een bedreiging dan voor Afghanen de eerste 50 jaar na het vertrek van de laatste Sovjets en dat was toch de bedoeling van de hele onderneming (itt wat sommigen je willen doen geloven).
echt humaan is het natuurlijk niet dus de Russische aproach is niet aan te raden als westerse wereld zijnde
ja maar wat hadden ze realistisch gezien kunnen doen?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent toch niet vergeten dat Afghanistan een safe heaven werd voor terroristen en fundamentalisten tot en met eind 2001?
ik geloof niet dat die oorlog het terroristenprobleem heeft gecreeerd, dat is al zo oud als de weg naar Rome ... de fundamentalistische Islam ook dat begon echt niet met de oorlog in Afghanistan, in wat nu Israel is had je voor de tweede wereldoorlog al aanslagen op joden.quote:En ook dat de oorlog duizenden jihadi's en het huidige terrorismeprobleem had gecreëerd? Maar dat had natuurlijk meer met de invasie zelf te maken dan met het vertrek van de Sovjets en de daaropvolgende chaos.
Hun.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef Meki het volgende:
En brengen ze daar nu vrede
ze brengen enkel haat
Engeland en USA zijn allebei een pot nat
hun zijn de terroristen
dan mag de terroristische Engelsen de jongens in elkaar gaan slaan ?? als ze zitten te rellenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze waren wel aan het rellen.
Als dat hier gebeurt, slaat de ME er ook op los.
Dat is wel een punt. Ook een van de redenen van de misdragingen van soldaten in Vietnam.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef Hathor het volgende:
Probeer maar eens beschaafd te blijven in zo'n strontput als Iraq.
tuurlijk en terecht ook ... maar ze slepen je niet mee naar het politiebureau om je daar te boeien en daarna pas in elkaar te slaan/schoppen dat gaat toch net wat te ver hoor imoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze waren wel aan het rellen.
Als dat hier gebeurt, slaat de ME er ook op los.
Aan de andere kant, als zo'n Irakees een Engelse soldaat had kunnen pakken, hadden ze hem ook flink in elkaar geslagen. En een steen op je hoofd is ook niet fijn. Waar het mij om gaat is dat het professionals zijn die beter moeten weten.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Meki het volgende:
[..]
dan mag de terroristische Engelsen de jongens in elkaar gaan slaan ?? als ze zitten te rellen![]()
Saddam was geen lieverd ja..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef sp3c het volgende:
nu ja ik heb op televisie ook gezien dat mensen door de andere kant geexecuteerd worden door met een bot zwaard het hoofd eraf te zagen, toont dat het failliet van de andere zaak ook aan of is het bij hun niet zo heel erg?
Ach, als je zo reageert hoef je helemaal geen goede onderlinge vertsnadhouding te verwachten. Geweld hoort niet, maar demonstreren is wel heel Westers.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef progrock het volgende:
Hier blijkt maar weer hoezeer jongere moslims het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Dáár mogen ze er tenminste tegen optreden. Híer moeten we hun "baldadigheid" (hoezo bagatelliseren) maar accepteren. En Caesu, je hebt gelijk; dit wordt gewoon weer een vervolg van het cartoon-gebeuren. De westerlingen zijn weer de slechten en de arme moslims zijn weer degenen die daaronder lijden en mogen straks weer terugslaan en "vredig" protesteren. Ach gossie toch; de zielepootjes.
mwah ik kan me een filmpje herinneren van een c130 gunship waarvan 1 van de crew net iets te enthousiast was volgens de boomknuffelaars en daar lagen ze allemaal van overhoop ... die zullen van de verslaggever in deze productie alleen aleen hartaanval krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef zoalshetis het volgende:
het is duidelijk dat ze te ver zijn gegaan. anders was het waarschijnlijk ook niet naar buiten gebracht.
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Hathor het volgende:
Britse soldaten zijn namelijk behoorlijk gedisciplineerd, beter dan de Amerikanen in ieder geval, en zonder goede reden zouden ze nooit zomaar een stel tieners in elkaar trappen.
Is Irak in Engeland of andersom ???????quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als zo'n Irakees een Engelse soldaat had kunnen pakken, hadden ze hem ook flink in elkaar geslagen. En een steen op je hoofd is ook niet fijn. Waar het mij om gaat is dat het professionals zijn die beter moeten weten.
Wat een drogreden om een handeling te verrichten omdat iemand anders het ook wel een zou kunnen hebben gedaan als ze de mogelijkheid had gehad tot..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als zo'n Irakees een Engelse soldaat had kunnen pakken, hadden ze hem ook flink in elkaar geslagen. En een steen op je hoofd is ook niet fijn. Waar het mij om gaat is dat het professionals zijn die beter moeten weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |