abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:24:17 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980106
Ik doe als moderne man wel eens de boodschappen. Normaal shop ik altijd bij Appie maar vandaag besloot ik om maar eens naar de Dirk van den Broek te gaan.

Het eerste dat me opviel waren hele hordes kids die overal tussendoor liepen. In mijn tijd hielden moeders hun kids altijd prima in de gaten. De ruimte in de gangen is er al beperkt maar met wat stuurmanskunst was dit nog wel te doen.

Na wat zoeken vond ik de helft van me lijstje totdat ik bij de gehakt aankwam. Dit was in die hele kuttoko nergens te vinden. Geen gehakt? De verkoper die ik aansprak kon helaas geen Nederlands of Engels. Nou ja dan maar wat anders. Echter, ze bleken ook geen sigaretten te verkopen?!? Dodelijk voor me dus ik heb alles teruggestopt en ben weggegaan.

Mijn tweede poging heb ik bij de Vomar ondernomen. Het allereerste product was over datum. Ok, nieuwe pakken. Uiteindelijk vond ik hier gelukkig wel alles. Kom ik me daar toch een tyfusrij bij de kassa tegen. En die kassaknuppel kreeg ook niet het besef om eens wat peper in zijn aars te raggen. Heerlijk irritant. Uiteindelijk had ik na veel vertraging toch wat ik moest hebben maar wat mij betreft ga ik de komende 5 jaar weer gewoon naar de Appie. Kutzooi

Wat is jullie grootste ergernis bij de plaatselijke supermarkt?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_34980217
Die hoofddoek van +/- 20 die na tig keer voor me in de rij heeft gestaan en nog steeds haar pinpas minimaal 3x verkeerd door de gleuf haalt
Oh en het feit dat er reclame gemaakt wordt met 'Elk uur vers brood' en als ik dan om 6 uur kom is er nergens meer brood te vinden
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34980237
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:28:31 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980277
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
Ja bejaarden. Ook zoiets
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  Donald Duck held zaterdag 11 februari 2006 @ 21:29:18 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34980301
bejaarden die massaal alleen komen voor de gratis koffie.
bejaarden die traag doen bij de kassa
bejaarden die vragen of ze voor mogen bij de kassa omdat ze alleen een pakje incontinentieluiers willen afrekenen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34980322
1. mensen die onnodig in de weg lopen.
2. cassieres die ziek zijn.
3. producten die op zijn. Vooral leuk wanneer dit hygiene-producten zijn.
pi_34980327
quote:
Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat
Bij mijn super moet je 50 cent betalen voor de koffie
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34980336
bejaarden die niet kunnen pinnen
pi_34980389
Ik ga ook maar es gratis koffie drinken bij de AH denk ik
pi_34980460
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar es gratis koffie drinken bij de AH denk ik
Zo ' ' is die koffie niet.
pi_34980464
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef Markster het volgende:

[..]

Zo ' ' is die koffie niet.
Och, wel gratis .
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:35:17 #12
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_34980511
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
...
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:37:36 #13
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_34980584
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik doe als moderne man wel eens de boodschappen. Normaal shop ik altijd bij Appie maar vandaag besloot ik om maar eens naar de Dirk van den Broek te gaan.

Het eerste dat me opviel waren hele hordes kids die overal tussendoor liepen. In mijn tijd hielden moeders hun kids altijd prima in de gaten. De ruimte in de gangen is er al beperkt maar met wat stuurmanskunst was dit nog wel te doen.

Na wat zoeken vond ik de helft van me lijstje totdat ik bij de gehakt aankwam. Dit was in die hele kuttoko nergens te vinden. Geen gehakt? De verkoper die ik aansprak kon helaas geen Nederlands of Engels. Nou ja dan maar wat anders. Echter, ze bleken ook geen sigaretten te verkopen?!? Dodelijk voor me dus ik heb alles teruggestopt en ben weggegaan.

Mijn tweede poging heb ik bij de Vomar ondernomen. Het allereerste product was over datum. Ok, nieuwe pakken. Uiteindelijk vond ik hier gelukkig wel alles. Kom ik me daar toch een tyfusrij bij de kassa tegen. En die kassaknuppel kreeg ook niet het besef om eens wat peper in zijn aars te raggen. Heerlijk irritant. Uiteindelijk had ik na veel vertraging toch wat ik moest hebben maar wat mij betreft ga ik de komende 5 jaar weer gewoon naar de Appie. Kutzooi

lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.
pi_34980585
Vaste klanten die altijd klagen. Als je ze ziet binnenkomen weet je dat ze weer gaan klagen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:38:15 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980616
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef sooty het volgende:
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.
sorry?
pi_34980689
ouwe wijven die stiekum voorkruipen zonder op of om te kijken, zo van zie ik niks, zien zij ook niks
Blond zijn is geen schande, toch?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:40:56 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980714
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef ivosnivo het volgende:
lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.
Ja ik was ook in de veronderstelling dat dit het geval zou zijn maar helaas pindakaas.
pi_34980754
Geen leed, wel komisch: bij de Aldi\Lidl lopen altijd wel 'kakkers' die benauwd rondkijken of er geen bekenden zijn want 'stel je eens voor zeg dat je daar gezien word' !

Ik heb wel een hekel aan bejaarden die denken dat ze omdát ze bejaard zijn overal voor mogen. Waarom willen ze dat eigenlijk ? Als ze thuis zijn gaan ze toch weer achter de geraniums, terwijl jonge mensen kids, studie, werk en andere zaken hebben.
pi_34980764
Ik mocht altijd het koffie-apparaat bijvullen bij de appie.. (was niet mn enige taak trouwens ) en als het dan leeg was, kwamen mensen klagen... een gratis bakkie koffie, en dan nog boos worden als het er niet is, of kapot is...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:44:42 #20
140141 ivosnivo
pi_34980837
wie gaat er nou koffie drinken in een supermarkt. echt wie dat bedacht heeft...... ik ros altijd zo snel mogelijk met me karretje door die winkel en sta zo weer buiten, mits de rijen kort zijn.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:45:52 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_34980883
quote:
Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffie
Huilen dan.
pi_34980964
De winkelwagenfobie.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34980996
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wehehehehe, wij hadden zo'n bankje staan bij het koffie apparaat, hebben we maar bij de kinderhoek gezet.
pi_34981013
Klanten die;

- midden in de winkel luid gaan staan telefoneren,
- geen eens gedag kunnen zeggen,
- je voor je donder rijden met hun karretje en gewoon doorlopen,
- altijd de achterste zak sla moeten hebben,
- pal voor de weegschaal met elkaar gaan staan te beppen,
- ongevraagd het magazijn inlopen,
- hun glasbakkenspul naast de flessenautomaat dumpen,
- altijd 5 minuten voor sluitingstijd komen,
- je met "hé" aanspreken,
- peuken op de grond uittrappen,
- de onderste zak diepvries patat moeten hebben,
- 4 bananen van een tros rukken en de rest terug donderen,
- aan de trossen druiven vreten,

moet ik gewoon vriendelijk tegen proberen te blijven.
pi_34981018
Bejaardenflat naast de AH hier.
pi_34981071
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Divel het volgende:

WInkels die 5 minuten voor sluitingstijd al gesloten zijn voor nieuwe klanten Soms komt het toevallig niet anders uit.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:52:43 #27
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34981114
quote:
Ooit komt die laatste werkdag en dan kun je wraak nemen
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:53:02 #28
140141 ivosnivo
pi_34981121
quote:
Klanten die;

werk je in een super ofzo?
pi_34981124
quote:
Klanten die;

Je werkt in een supermarkt hoor .
pi_34981135
Mensen die perse willen dat hun boodschappen op de band exact op die van jou aansluiten terwijl ze er helemaal niet bij kunnen en dan bij elk artikel dat ze op de band leggen, tegen je hol/rug aan staan te hannesen om ze tóch neer te kunnen leggen.
pi_34981140
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

WInkels die 5 minuten voor sluitingstijd al gesloten zijn voor nieuwe klanten Soms komt het toevallig niet anders uit.
's Avonds zijn er wel altijd betere poezen in de Appie; in de ochtend en vroege middag altijd alleen een zooi graftakken.
pi_34981170
Waar ik me aan erger bij de super?Aan al die kutkoters die de vakken vullen en gewoon in de weg staan!En als je dan er wat van zegt komt de chef om ze te verdedigen.....Niet om te excuseren!!!Aan al die kinderen die zo nodig moeten rond rennen en de moeder of vader die er niks tegen doet!
Aan de leiding die niet meer kassa's opent als het drukker wordt zodat de rij steeds langer wordt bij die enkele geopende kassa.
En vooral aan de steeds maar verminderde hoeveelheid produkten zodat ik opeens niet meer dat produkt kan kopen wat ik al jaren koop!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_34981775
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef LowJoe het volgende:
En vooral aan de steeds maar verminderde hoeveelheid produkten zodat ik opeens niet meer dat produkt kan kopen wat ik al jaren koop!
Typisch gevolg van steeds goedkoper je boodschappen willen doen...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:17:48 #34
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34981954
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Divel het volgende:
Nou ja ik heb wel het idee dat de kwaliteit achteruit is gegaan van de service bij veel supermarkten.
pi_34982087
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:17 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nou ja ik heb wel het idee dat de kwaliteit achteruit is gegaan van de service bij veel supermarkten.
  Moderator zaterdag 11 februari 2006 @ 22:25:43 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_34982179
Mijn allergrootste ergernis is, dat als je om een uur of half 1 boodschappen gaat doen (door de week) de hele winkel vol is met pubers die pauze hebben, je kunt nergens meer door en daarna staan ze allemaal met 1 ding bij de kassa. Helaas al 2 keer meegemaakt (stom ja, ik weet het).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_34982394
Terwijl ik mn boodschappen inpak staat meneer in mn nek te hijgen om hetzelfde te kunnen gaan doen (ik had de 'dichtbije' kant, omlopen kwam niet bij dit licht op). Tegelijkertijd staat de bijbehorende mevrouw met het karretje me weg te duwen. Ik hoop dat ik ze heb aangestoken met mijn keel-, buik- en spierentyfus.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34982448
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ooit komt die laatste werkdag en dan kun je wraak nemen
Clerks
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34986153
Het enorme paupervolk dat er rondwaggelt. Godsamme wat kan ik me aan dat soort mensen ergeren.
pi_34986201
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef Karina het volgende:
Mijn allergrootste ergernis is, dat als je om een uur of half 1 boodschappen gaat doen (door de week) de hele winkel vol is met pubers die pauze hebben, je kunt nergens meer door en daarna staan ze allemaal met 1 ding bij de kassa. Helaas al 2 keer meegemaakt (stom ja, ik weet het).
Wehehehe, ik ben zo'n puber.
Al neem ik meestal meer dan een ding mee.
pi_34986258
Mensen die niet opschieten inderdaad.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_34986316
Klanten met een winkelwagen verlies angst fobie.
pi_34991687
• Pauzepubers inderdaad. Dan sta je daar op je vrije dag met je boodschapjes, en komt er ééntje aan met een blikje bullit. En nog een, en nog een. En dan vraagt er een lachend aan de oude vrouw voor mij of hij ervoor mag, hij heeft toch maar een blikje. Maar de groep achter hem heeft ook maar een ding, dus die willen ook graag voor. Dan kan ik ze echt wel slaan, irritante brugknulletjes.
• Mensen die in het kleinste pad gaan staan kletsen, net als ik erlangs wil, en me dan stug negeren als ik netjes vraag of ik erlangs mag.
• Luie, slome medewerkers. Of van die hele chagrijnige (bij ons in de Aldi hangen er altijd donderwolken boven hun hoofden).
• Supermarkten die meer op de kamer van een 6jarige lijken, dan op supermarkten. What a mess.
• Buiten de supermarkt, maar heeft er wel mee te maken: bij het parkeren maar twee parkeervlakken nemen. En dan vooral op zaterdagochtend.

Maar liv, boodschappen doen op zaterdagochtend is ook gewoon geen pretje .
pi_34991731
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bij de AH waar ik werk hebben ze gewoon de koffie-automaat weggehaald, omdat we in de binnenstad zaten kwam iedereen de hele dag maar voor koffie koffie koffie...boodschappen doen? neuh...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34991758
Of mensen die bij mij in AH (we hebben de kleinste omzet, erg kleine AH) dan echt vlak voor sluitingstijd nog met 100+ euro aan boodschappen komen.
Of nog veel erger
Mensen die van alle eierdozen de beste eieren uitzoeken en die in 1 doos doen Wat trouwens gewoon als diefstal gerekend wordt....
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 12 februari 2006 @ 11:01:44 #46
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34991829
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:52 schreef -Trinity- het volgende:
• Buiten de supermarkt, maar heeft er wel mee te maken: bij het parkeren maar twee parkeervlakken nemen. En dan vooral op zaterdagochtend.
Dit moet wel kunnen vind ik
quote:
Maar liv, boodschappen doen op zaterdagochtend is ook gewoon geen pretje .
Middag heh, middag Normaal is het me bij de Appie nooit zo opgevallen dat het een ramp is. Ok het brood is soms op maar dat heb je op dat tijdstip. Verder brede gangen en korte kassarijen is mijn ervaring.

Wat wel een ramp kan zijn is als je je paspoort of iets dergelijks daar onder het kopieerapparaat vergeet. Protocol is dat ze het naar de plaatselijke politie brengen. Deze brengen het naar een of ander gevonden voorwerpen gebouwtje. Vervolgens gaat het naar het gemeentehuis (of iets dergelijks) en ook al ligt het daar je kunt het niet ophalen. Eerst moet je een of andere brief binnenkrijgen en daarmee krijg je dan je spullen terug. Kost gemiddeld twee weken en ik was helaas bij elk punt in die hele doorstuurlijn net te laat
  zondag 12 februari 2006 @ 11:03:05 #47
78918 SeLang
Black swans matter
pi_34991853
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:56 schreef Agiath het volgende:

Mensen die van alle eierdozen de beste eieren uitzoeken en die in 1 doos doen Wat trouwens gewoon als diefstal gerekend wordt....
Bestaan er dan goede en slechte eieren?

Anyway, je moet naar AH gaan en niet naar de paupers (Aldi, Lidl etc)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 12 februari 2006 @ 11:03:20 #48
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34991856
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:56 schreef Agiath het volgende:
Of mensen die bij mij in AH (we hebben de kleinste omzet, erg kleine AH) dan echt vlak voor sluitingstijd nog met 100+ euro aan boodschappen komen.
Is jouw ervaring ook dat dit onafhankelijk is van de sluitingstijd? Er komen toch altijd nog even wat klanten binnen 5 minuten voor sluiten zeg maar.
quote:
Serieus
  zondag 12 februari 2006 @ 11:03:22 #49
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_34991857
-Mensen die achter je in de rij staan en met hun karretje tegen je aan staan te duwen terwijl je zelf geen centimeter meer vooruit kan/wil.
-Mensen die gewoon proberen hun kar voor te duwen in de rij ipv netjes achteraan te sluiten. (is geen snelweg, dus ritsen hoeft niet)
-Zwabbernde mensen, totaal niet bewust van het feit dat er nog meer mensen op deze aardkloot zijn en dus maar een beetje op een slakketempo door het gangpad zwalken en alles blokkeren.

Al deze lui: Nekschot!
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  zondag 12 februari 2006 @ 11:14:47 #50
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_34992052
Ergernis numero uno: Lieve/mooie cassieres die al een vriend hebben.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_34992082
AH met hun mini/lopende bandjes. ±r
  zondag 12 februari 2006 @ 11:18:37 #52
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_34992112
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:16 schreef skiczukie het volgende:
AH met hun mini/lopende bandjes. ±r
Dat is bij de Bas vd Heijden in Schiedam pas erg, TE kort en TE krap.

De appie hier heeft normale banden.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_34992684
Je moet eigenlijk heel die supermarkt voor je alleen hebben.
pi_34992820
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef Dwaashaas het volgende:
Geen leed, wel komisch: bij de Aldi\Lidl lopen altijd wel 'kakkers' die benauwd rondkijken of er geen bekenden zijn want 'stel je eens voor zeg dat je daar gezien word' !

Ik heb wel een hekel aan bejaarden die denken dat ze omdát ze bejaard zijn overal voor mogen. Waarom willen ze dat eigenlijk ? Als ze thuis zijn gaan ze toch weer achter de geraniums, terwijl jonge mensen kids, studie, werk en andere zaken hebben.
Zo zag ik eens mensen met de taxi naar de Lidl gaan
pi_34992960
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef HPoi het volgende:
helemaal mee eens, en dan ook zonder personeel toch
pi_34992989
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
Daar is Valentijn toch voor?
  zondag 12 februari 2006 @ 12:16:59 #57
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34993507
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef Modus het volgende:
Mensen die perse willen dat hun boodschappen op de band exact op die van jou aansluiten terwijl ze er helemaal niet bij kunnen en dan bij elk artikel dat ze op de band leggen, tegen je hol/rug aan staan te hannesen om ze tóch neer te kunnen leggen.
Grote trap naar achteren geven helpt
opgezegd@fok.nl
pi_34993996
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hou op.
Van alle meiden die ik ken zijn mijn collega's het lekkerste, maar 9/10 hebben al ee nvriend.
pi_34994027
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Hou op.
Van alle meiden die ik ken zijn mijn collega's het lekkerste, maar 9/10 hebben al ee nvriend.
Negers toch?
twasmaarngrapje
pi_34994319
Lekkere meiden zijn het.
pi_34994447
ik vraag me nog steeds af waarom diegene achter me bij de kassa mijn plankje op de band altijd naar voren schuift
er is plek zat, maar nee hoor, hup plankje naar voren

willen ze hun koopwaar zo dicht tegen de mijne zetten?
pi_34994547
Ik heb nooit problemen in de supermarkt.
  zondag 12 februari 2006 @ 13:02:08 #63
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34994955
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef Paltos het volgende:
Ik heb nooit problemen in de supermarkt.
Jammer. Het leed delen in deze topic bevalt me eik wel Noem het een praatclubje.
pi_34995050
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Jammer. Het leed delen in deze topic bevalt me eik wel Noem het een praatclubje.
Deze topic. En je bent niet echt de eerste met een topic hierover.
pi_34995064
Ik kan me enorm ergeren aan het razende tempo waarmee je je boodschappen bij AH in moet pakken.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zondag 12 februari 2006 @ 13:07:40 #66
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34995213
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef ABBAfan het volgende:
Ik kan me enorm ergeren aan het razende tempo waarmee je je boodschappen bij AH in moet pakken.
Voordeel is wel dat dit komt omdat ze snel die dingen langs de scanner gooien
  zondag 12 februari 2006 @ 13:08:16 #67
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34995241
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef skiczukie het volgende:
Deze topic. En je bent niet echt de eerste met een topic hierover.
Mja het moet 'deze topic' zijn heb ik me laten vertellen
En wie er eerst is of niet kan me eik geen ruk boeien
pi_34995399
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:08 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja het moet 'deze topic' zijn heb ik me laten vertellen
En wie er eerst is of niet kan me eik geen ruk boeien
Okee, koel.

Toffe reactie.
pi_34995405
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Divel het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet goedkoper boodschappen doen maar ik MOET goedkoper boodschappen doen omdat de dure winkel (AH) mijn producten niet meer heeft. Nou ja dan maar goedkoper he
pi_34996424
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet goedkoper boodschappen doen maar ik MOET goedkoper boodschappen doen omdat de dure winkel (AH) mijn producten niet meer heeft. Nou ja dan maar goedkoper he
Zit ook wat in ja...
  Donald Duck held zondag 12 februari 2006 @ 13:44:46 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34996522
De AH heeft er dan vast wel een vervangend product voor. Zeker een AH XL.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator zondag 12 februari 2006 @ 14:06:26 #72
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34997292
Geweldig topic
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 12 februari 2006 @ 14:50:50 #73
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_34999181
[quote]Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef LowJoe het volgende:
Waar ik me aan erger bij de super?Aan al die kutkoters die de vakken vullen en gewoon in de weg staan!

Hahha Ik erger me daar ook zo ontzettend aan!!
Ze doen zomaar iets en ze staan altijd bij jou als je iets uit de schap wil pakken!
ha ha ha ha ha
  zondag 12 februari 2006 @ 14:59:12 #74
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_34999636
Ik erger me aan die bedelaars bij bijna alle supermarkten in Den Haag die je letterlijk dwingen om ze geld te geven! Als je ze negeert dat schelden ze je uit...Maar ja, ik negeer ze toch wel...
ha ha ha ha ha
  zondag 12 februari 2006 @ 15:13:10 #75
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_35000485
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef HPoi het volgende:
Ik kan je de dinsdagavond wel aanbevelen, uit eigen ervarig.... tja ik werk bij de Plus, kan ik je vertellen dat het vrij uitgestorven zal zijn
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')