quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
Bij mijn super moet je 50 cent betalen voor de koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat
Zo 'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar es gratis koffie drinken bij de AH denk ik
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
...
Wat is jullie grootste ergernis bij de plaatselijke supermarkt?
lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik doe als moderne man wel eens de boodschappen. Normaal shop ik altijd bij Appie maar vandaag besloot ik om maar eens naar de Dirk van den Broek te gaan.
Het eerste dat me opviel waren hele hordes kids die overal tussendoor liepen. In mijn tijd hielden moeders hun kids altijd prima in de gaten. De ruimte in de gangen is er al beperkt maar met wat stuurmanskunst was dit nog wel te doen.
Na wat zoeken vond ik de helft van me lijstje totdat ik bij de gehakt aankwam. Dit was in die hele kuttoko nergens te vinden. Geen gehakt? De verkoper die ik aansprak kon helaas geen Nederlands of Engels. Nou ja dan maar wat anders. Echter, ze bleken ook geen sigaretten te verkopen?!? Dodelijk voor me dus ik heb alles teruggestopt en ben weggegaan.
Mijn tweede poging heb ik bij de Vomar ondernomen. Het allereerste product was over datum. Ok, nieuwe pakken. Uiteindelijk vond ik hier gelukkig wel alles. Kom ik me daar toch een tyfusrij bij de kassa tegen. En die kassaknuppel kreeg ook niet het besef om eens wat peper in zijn aars te raggen. Heerlijk irritant. Uiteindelijk had ik na veel vertraging toch wat ik moest hebben maar wat mij betreft ga ik de komende 5 jaar weer gewoon naar de Appie. Kutzooi
Wat is jullie grootste ergernis bij de plaatselijke supermarkt?
sorry?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef sooty het volgende:
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.
Ja ik was ook in de veronderstelling dat dit het geval zou zijn maar helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef ivosnivo het volgende:
lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.
Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
Wehehehehe, wij hadden zo'n bankje staan bij het koffie apparaat, hebben we maar bij de kinderhoek gezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffie![]()
WInkels die 5 minuten voor sluitingstijd al gesloten zijn voor nieuwe klantenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Divel het volgende:
- altijd 5 minuten voor sluitingstijd komen,
Ooit komt die laatste werkdag en dan kun je wraak nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Divel het volgende:
moet ik gewoon vriendelijk tegen proberen te blijven.![]()
werk je in een super ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Divel het volgende:
Klanten die;
- midden in de winkel luid gaan staan telefoneren,
- geen eens gedag kunnen zeggen,
- je voor je donder rijden met hun karretje en gewoon doorlopen,
- altijd de achterste zak sla moeten hebben,
- pal voor de weegschaal met elkaar gaan staan te beppen,
- ongevraagd het magazijn inlopen,
- hun glasbakkenspul naast de flessenautomaat dumpen,
- je met "hé" aanspreken,
- peuken op de grond uittrappen,
- de onderste zak diepvries patat moeten hebben,
- 4 bananen van een tros rukken en de rest terug donderen,
- aan de trossen druiven vreten,
Je werkt in een supermarkt hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef Divel het volgende:
Klanten die;
- midden in de winkel luid gaan staan telefoneren,
- geen eens gedag kunnen zeggen,
- je voor je donder rijden met hun karretje en gewoon doorlopen,
- altijd de achterste zak sla moeten hebben,
- pal voor de weegschaal met elkaar gaan staan te beppen,
- ongevraagd het magazijn inlopen,
- hun glasbakkenspul naast de flessenautomaat dumpen,
- je met "hé" aanspreken,
- peuken op de grond uittrappen,
- de onderste zak diepvries patat moeten hebben,
- 4 bananen van een tros rukken en de rest terug donderen,
- aan de trossen druiven vreten,
's Avonds zijn er wel altijd betere poezen in de Appie; in de ochtend en vroege middag altijd alleen een zooi graftakken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
WInkels die 5 minuten voor sluitingstijd al gesloten zijn voor nieuwe klantenSoms komt het toevallig niet anders uit.
Typisch gevolg van steeds goedkoper je boodschappen willen doen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef LowJoe het volgende:
En vooral aan de steeds maar verminderde hoeveelheid produkten zodat ik opeens niet meer dat produkt kan kopen wat ik al jaren koop!![]()
Nou ja ik heb wel het idee dat de kwaliteit achteruit is gegaan van de service bij veel supermarkten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Divel het volgende:
Typisch gevolg van steeds goedkoper je boodschappen willen doen...![]()
Typisch gevolg van steeds goedkoper je boodschappen willen doen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel het idee dat de kwaliteit achteruit is gegaan van de service bij veel supermarkten.
Clerksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ooit komt die laatste werkdag en dan kun je wraak nemen![]()
Wehehehe, ik ben zo'n puber.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef Karina het volgende:
Mijn allergrootste ergernis is, dat als je om een uur of half 1 boodschappen gaat doen (door de week) de hele winkel vol is met pubers die pauze hebben, je kunt nergens meer door en daarna staan ze allemaal met 1 ding bij de kassa. Helaas al 2 keer meegemaakt (stom ja, ik weet het).
Bij de AH waar ik werk hebben ze gewoon de koffie-automaat weggehaald, omdat we in de binnenstad zaten kwam iedereen de hele dag maar voor koffie koffie koffie...boodschappen doen? neuh...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffie![]()
Dit moet wel kunnen vind ikquote:Op zondag 12 februari 2006 10:52 schreef -Trinity- het volgende:
• Buiten de supermarkt, maar heeft er wel mee te maken: bij het parkeren maar twee parkeervlakken nemen. En dan vooral op zaterdagochtend.
Middag heh, middagquote:Maar liv, boodschappen doen op zaterdagochtend is ook gewoon geen pretje.
Bestaan er dan goede en slechte eieren?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:56 schreef Agiath het volgende:
Mensen die van alle eierdozen de beste eieren uitzoeken en die in 1 doos doenWat trouwens gewoon als diefstal gerekend wordt....
Is jouw ervaring ook dat dit onafhankelijk is van de sluitingstijd? Er komen toch altijd nog even wat klanten binnen 5 minuten voor sluiten zeg maar.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:56 schreef Agiath het volgende:
Of mensen die bij mij in AH (we hebben de kleinste omzet, erg kleine AH) dan echt vlak voor sluitingstijd nog met 100+ euro aan boodschappen komen.
Serieusquote:Mensen die van alle eierdozen de beste eieren uitzoeken en die in 1 doos doenWat trouwens gewoon als diefstal gerekend wordt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |