Niemand?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
Help me, ik heb een AARON-FLASHBACK![]()
![]()
.
Dat is ie pas na te zijn ondergedompeld in een bak met vloeibare stikstofquote:
Maar om Harm kan ik nog lachen, terwijl ik bij Serge mijn oren van mijn hoofd af wil trekken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef -Hans- het volgende:
damn dit is nog erger dan die fucking ballevent Serge. s
2x zoveel geld binnen halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
Blijf het raar vinden dat de lijnen nu al open zijn...
Ik ook hoor Linksiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
Blijf het raar vinden dat de lijnen nu al open zijn...
nee man hij maakt leuke grappenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is ie pas na te zijn ondergedompeld in een bak met vloeibare stikstof
mee eens!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Ellen.
2. Angelique.
3. Raffaela.
----------------
4. Serge.
5. Floortje.
6. Harm.
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar om Harm kan ik nog lachen, terwijl ik bij Serge mijn oren van mijn hoofd af wil trekken.
1. Angeliquequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Ellen.
2. Angelique.
3. Raffaela.
----------------
4. Serge.
5. Floortje.
6. Harm.
In het kader van nuttige informatie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
Reclame begint om 20.44.
Ik gok dat de reclame om 20:49 is afgelopen, en jij?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In het kader van nuttige informatie?.
Inderdaad, als iedereen toch maar een matige cruiseboot zanger(es) is kan maar beter een grappenmaker winnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Croupouque het volgende:
Die Harm is toch wel de leukste deelnemer. Hij is in alles zó anti-idol dat het weer leuk wordt, al kan hij eigenlijk niks. De rest schittert alleen in middelmatigheid en een glimmend laklaagje dat voor uitstraling door moet gaan.
Insoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
1. Angelique
2. Ellen
3. Raffa
4. Harm
5. Floortje
6. Serge
20.51.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik gok dat de reclame om 20:49 is afgelopen, en jij?
20.52quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik krijg eerder de neiging ze dicht te stoppen, danwel mijn tv toestel uit het raam te werpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar om Harm kan ik nog lachen, terwijl ik bij Serge mijn oren van mijn hoofd af wil trekken.
Uiteraard is alles ingestudeerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
![]()
Is het trouwens iemand opgevallen dat Serge precies dezelfde bewegingen maakte de tweede keer als de eerste? Vooral het 2 keer grijpen naar zijn kruis tijden de zin: "are you questioning your size" was hylarisch....
20.45quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
Reclame begint om 20.44.
Sorry hoor, maar als je zingt alsof je broek drie maten te klein is, vind ik dat geen "eigen sound".quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef Jajong het volgende:
bahkuddevolk hier. Mooie kop = automatisch goed zingen? Harm is de enige met een beetje eigen sound, de rest zingt allemaal 13 in een dozijn. Maarja goed echte idolen zijn meestal ook slechte artiesten he.
![]()
Dan kunnen we eens kijken hoe lang die reclame nou precies duurt!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In het kader van nuttige informatie?.
20.51quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Ja, TV is evil als Sers in beeld is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik krijg eerder de neiging ze dicht te stoppen, danwel mijn tv toestel uit het raam te werpen.
Yah, alsof ze zich daar nu aan houden...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze mogen maar maximaal 6 minuten reclame hebben, heb ik ergens eens gelezen
zoiets jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
1. Angelique
2. Ellen
--
--
3. Rafaëlla
--
--
4. Floortje
--
--
--
--
--
--
--
5. Harm
6. Serge
Whehe.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zingt alsof je broek drie maten te klein is, vind ik dat geen "eigen sound".
NEPFAN!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond!~Ik heb dus de helft gemist.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Inderdaad, als iedereen toch maar een matige cruiseboot zanger(es) is kan maar beter een grappenmaker winnen
Mijn tv is 23 jaar oud, het is bijna zonde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, TV is evil als Sers in beeld is.
Erg lelijk ja, vooral dat grijsachtige watertje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden jullie van die voorfilmpjes die ze in Teletubbieland hebben opgenomen?
Ik helemaal niks.
Luister eens goed naar Serge, als je oren het kunnen verdragenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Over matige zangers gesproken, Harm is toch echt de slechtste zanger van iedereen hoor.
![]()
helemaal niks!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden jullie van die voorfilmpjes die ze in Teletubbieland hebben opgenomen?
Ik helemaal niks.
Bagger , afschaffen die zooiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik helemaal niks.
We zijn nog maar op de helft hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef WithMe het volgende:
Het zou zeer onterecht zijn als Ellen er vanavond uitgaat.
Nee, toen ik het postte was het al even bezigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je post is van 20.45 dus ik dacht dat het ook om 20.45 begon
Verschrikkelijk. En het podium en het decor zijn ook walgelijk. Teletubbieland is het goede woord inderdaad. Heeft niks met love te maken, het lijkt net alsof ik naar een kleuterprogramma kijk met al die primaire kleurtjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik helemaal niks.
Klopt, kwam door het liedje. Maar zometeen gaat ze de show stelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut dat ik Floortje heb gemist, die blijkbaar niet echt volgens haar kunnen heeft gepresteerd.
ok..... ze zijn over de 6 minuten reclame heenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, toen ik het postte was het al even bezig.
Inderdaad, tot nu toe de beste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef WithMe het volgende:
Het zou zeer onterecht zijn als Ellen er vanavond uitgaat.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, kwam door het liedje. Maar zometeen gaat ze de show stelen.
't Is dat je 'n PI gebruikt!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Croupouque het volgende:
1. Harm
.......
.......
.......
.......
2. Angelique
3. Floortje
4. Rafaëlla
.......
.......
5. Serge
.......
.......
.......
.......
6. Ellen.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Croupouque het volgende:
1. Harm
.......
.......
.......
.......
2. Angelique
3. Floortje
4. Rafaëlla
.......
.......
5. Serge
.......
.......
.......
.......
6. Ellen.
als je eens goed zou lezen zie je de nodige kritiek op Floortje, die toch wel de 'mooiste kop' heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef Jajong het volgende:
bahkuddevolk hier. Mooie kop = automatisch goed zingen? Harm is de enige met een beetje eigen sound, de rest zingt allemaal 13 in een dozijn. Maarja goed echte idolen zijn meestal ook slechte artiesten he.
![]()
Ha, ik had het goed!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Begint
Dat postte ik ook (bijnaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
1. Ellen - Geweldig.
2. Angelique - Goed als altijd.
3. Raffa - Leuk als altijd.
4. Harm - Mwah...
5. Serge - Slecht als altijd.
6. Floortje - Ver onder haar kunnen.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Raffaëla gaat er vanavond uit.
Waar zit je??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer bij de TV!
Kauwgomballen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
Decor en filmpjes doen me aan de standaard theme van WIndows XP denken
Zelfs de geluidsband kon het niet verdragen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Luister eens goed naar Serge, als je oren het kunnen verdragen
Toen het begon was het .51quote:
quote:
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Raffaëla gaat er vanavond uit.
Een prijs die ik graag wil uitdelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als prijs wil ik de pijnlijke eliminatie van Serge![]()
Life is a flowerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ooh, welk liedje is dit ook alweer? Ace Of Base ofzo?
Ik meen het nog ook, ik vind ze echt allemaal verschrikkelijk slecht! Al geef ik die Floortje nog wel een kans.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
Aiai.
Mja, daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik meen het nog ook, ik vind ze echt allemaal verschrikkelijk slecht! Al geef ik die Floortje nog wel een kans.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef WithMe het volgende:
Beste van de avond tot nu toe.
Ik had het dan ook over Floortje, wat een saai nummer was dat.quote:
Ik meen het echt hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]. Je moet wel een beetje realistisch blijven hoor
!
Marescha deed altijd raar met haar handquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ze doet altijd hetzelfde met haar arm. Gestrekt een beetje naar achter enzo. Rare beweging, ik kan het niet uitleggen. Maar ik vind het stom.
Wow! Dus we zijn het zowaar een keer eens!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over Floortje, wat een saai nummer was dat.
Ja, zulks een tofheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Dus we zijn het zowaar een keer eens!!
!
ZOu nu mooi zijn. SERGE NUquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Duvel het volgende:
De dove kijkers zijn vanavond gezegend.
Te lief, te braaf. Exit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Croupouque het volgende:
Mweh, nee. Ze komt erg nep en schijnheilig op me over. Floortje heeft de beste zangstem, maar daar is dan alles mee gezegd.
dat kan best grappig zijn om te zien hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
jezus veel bakvisjes aanwezig deze avond, wat ben ik blij dat ik nu niet in de studio zit
Mja, een beetje goed vloeken kan ie niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef pberends het volgende:
Dit moet even hoor
Die stem van Serge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dát zou pas goede live TV zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef Sneeze het volgende:
Ohhh laat 'ie verdrinken in dat zwembad.
Gezonheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef pberends het volgende:
Dit moet even hoor
Die stem van Serge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nu pas. Dank het opperwezen voor mijn 23 jaar oude mono geluid!quote:
Precies. Is ook niet echt een bijzonder liedje of zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
2e van Serge is ook beter dan z'n 1e.
Maar of dat nou moeilijk is...;).
hahahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
SLECHT SLECHT SLECHT.
Hoe is die mafkees zo ver gekomen?
Worden er extra sms-bundels uitgedeeld in Braboland door Telfort or something???
"Het is niet Serges jaar" vind ik treffender.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Svensational het volgende:
"Het is niet Serges avond"
Understatement van het jaar.
Dat komt niet vaak voor, laten we hopen voor de toekomst!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
De jury hoort deze keer hetzelfde als wij!.
Zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Svensational het volgende:
"Het is niet Serges avondleven"
Understatement van het jaar.
Z'n leven is ook niet alles.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
"Het is niet Serges jaar" vind ik treffender.
Tis best een mooie vrouw.quote:
Ik zit wel aan de vlaai nu.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef dolfg het volgende:
Neem nog een stuk vlaai....
Jerney heeft problemen met de nietjes achter d'r oren.quote:
Gmtaquote:
opdracht van de opnameleider... altijd klappen VOOR de kandidaten is goed...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Waar slaat trouwens een applaus van het publiek op bij slechte kritiek?
Weer mee eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:. Mariah Carey.
.
Ik haat haar echt enorm. Behalve met Kerst, dan mag ze.
Wil jij beweren dat wij hier in Brabant zó praten ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
SLECHT SLECHT SLECHT.
Hoe is die mafkees zo ver gekomen?
Worden er extra sms-bundels uitgedeeld in Braboland door Telfort or something???
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Behalve met Kerst, dan mag ze.
Je hoort anders vaak genoeg boe-geroep.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef dolfg het volgende:
[..]
opdracht van de opnameleider... altijd klappen VOOR de kandidaten is goed...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat wij hier in Brabant zó praten ofzo?![]()
![]()
Juist dan niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:. Mariah Carey.
.
Zelfs niet met kerst wat mij betreftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:. Mariah Carey.
.
nee floortje was goed zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef WithMe het volgende:
Dit is weer niks.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef Lynx666 het volgende:
Sja, Raffa's stem persoon staat me gewoon niet aan...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef Insomaniac het volgende:
Juist dan niet.
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee floortje was goed zeker![]()
Dat heeft er natuurlijk niks mee te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is wel tof jaquote:
Hier ook: Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Toeps het volgende:
Die andere kandidaten klapten als boeren met kiespijn. Zo van: Shit, dat was best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |