Verschrikkelijk. En het podium en het decor zijn ook walgelijk. Teletubbieland is het goede woord inderdaad. Heeft niks met love te maken, het lijkt net alsof ik naar een kleuterprogramma kijk met al die primaire kleurtjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden jullie van die voorfilmpjes die ze in Teletubbieland hebben opgenomen?
Ik helemaal niks.
Klopt, kwam door het liedje. Maar zometeen gaat ze de show stelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut dat ik Floortje heb gemist, die blijkbaar niet echt volgens haar kunnen heeft gepresteerd.
ok..... ze zijn over de 6 minuten reclame heenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, toen ik het postte was het al even bezig.
Inderdaad, tot nu toe de beste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef WithMe het volgende:
Het zou zeer onterecht zijn als Ellen er vanavond uitgaat.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, kwam door het liedje. Maar zometeen gaat ze de show stelen.
't Is dat je 'n PI gebruikt!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Croupouque het volgende:
1. Harm
.......
.......
.......
.......
2. Angelique
3. Floortje
4. Rafaëlla
.......
.......
5. Serge
.......
.......
.......
.......
6. Ellen.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef Croupouque het volgende:
1. Harm
.......
.......
.......
.......
2. Angelique
3. Floortje
4. Rafaëlla
.......
.......
5. Serge
.......
.......
.......
.......
6. Ellen.
als je eens goed zou lezen zie je de nodige kritiek op Floortje, die toch wel de 'mooiste kop' heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef Jajong het volgende:
bahkuddevolk hier. Mooie kop = automatisch goed zingen? Harm is de enige met een beetje eigen sound, de rest zingt allemaal 13 in een dozijn. Maarja goed echte idolen zijn meestal ook slechte artiesten he.
![]()
Ha, ik had het goed!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Begint
Dat postte ik ook (bijnaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
1. Ellen - Geweldig.
2. Angelique - Goed als altijd.
3. Raffa - Leuk als altijd.
4. Harm - Mwah...
5. Serge - Slecht als altijd.
6. Floortje - Ver onder haar kunnen.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Raffaëla gaat er vanavond uit.
Waar zit je??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer bij de TV!
Kauwgomballen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
Decor en filmpjes doen me aan de standaard theme van WIndows XP denken
Zelfs de geluidsband kon het niet verdragen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Luister eens goed naar Serge, als je oren het kunnen verdragen
Toen het begon was het .51quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |