Ik gebruik mn pistool alleen op de schietbaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:10 schreef GF het volgende:
Ik hou wel van wapens iig. Maar niet om verder te gebruiken. Heb 2 jaar geleden met oud en nieuw eens 'echt' geschoten
Watskebourbonquote:
Glock?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik gebruik mn pistool alleen op de schietbaan.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope. Wel vaak mee geschoten. Een .45
Zelf heb ik een wat kleinere. 7.65
Dat probeer ik me de afgelopen 3 uur ook al te bedenkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:09 schreef QyRoZ het volgende:
Wakker? Wat is dat?
Ah, stoer!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben wezen schieten. En moest ook achter de bar staan.
Hmm, die heb ik nog nooit gezien ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelf heb ik een wat kleinere. 7.65
Diemaco C7quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, stoer!
Wat heb je geschoten? .22 ? 9mm ? Sniper rifle?
Niet zo hard postenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:02 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen!
wel rustig hier voor een zaterdag ochtend!
ik hou van uit eten gaan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Fatsoenlijk eten, zou ik ook eens moeten doen. Ooit.
Ja, dat is er gisteren ook weer aardig bij ingeschoten dankzij de geweldige werkbesprekingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Fatsoenlijk eten, zou ik ook eens moeten doen. Ooit.
ja hadden jullie die bespreking niet kunnen verzetten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat is er gisteren ook weer aardig bij ingeschoten dankzij de geweldige werkbespreking.
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
ja hadden jullie die bespreking niet kunnen verzetten?![]()
Ach, het gaf PhaE wel even een timeout om over jou te roddelen, dus dat was wel okayquote:hij kwam mij ook niet echt uit![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ach, het gaf PhaE wel even een timeout om over jou te roddelen, dus dat was wel okay.
same herequote:
Elvis kan altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Breetai het volgende:
Goedemorgen.
Voor voorlopig heb ik wakkerworden op het programma staan.
Morgen word iets spannender.
en Elvis mag op z'n tijd wel hoor.
Daar twijfelden we ook niet aan.quote:
Dan eerder de chick van de bad-guy waar Bond eerst wat mee vogelt De chicks waar Bond mee eindigt doen iets liever. Die schieten meestal niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef GF het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Bond-chick![]()
Lekker en gevaarlijk![]()
IK technisch gezien niet, maar dat vind ik eigenlijk de moeite nietquote:
Ik voel me gevleid...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef GF het volgende:
Jij bent zo'n Bond-chick![]()
Lekker en gevaarlijk![]()
Jij bent veel echter dan ik!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:51 schreef melismay het volgende:
[..]
IK technisch gezien niet, maar dat vind ik eigenlijk de moeite niet
Het is idd weer heerlijk TRU door en door.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef GF het volgende:
Mijn kat Pie ziet mogelijk entiteiten deel 2
Met die foto erbij
Mijn kat zit soms met z'n smoel op nog geen 5cm van een (open) deur. Zou ie ook iets willen zeggen![]()
Ja jij bent een kloon, maar technisch gezien ben ik dat ookquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar je zogenaamd leuke avatar, je tong uitsteken tegen de wereldvind je dat zelf nou niet kinderachtig eigenlijk?
![]()
Aber naturlich.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schatzli![]()
Noch immer in deine Deutsche fase?
GF reanimeert de SC weer ff.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:07 schreef GF het volgende:
Tieten!
Definieer 'voldoende'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:09 schreef Breetai het volgende:
Dit weekend ga ik ook weer voldoende tieten aanschouwen.
Waar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:09 schreef Breetai het volgende:
Dit weekend ga ik ook weer voldoende tieten aanschouwen.
Totdat het me niet meer zo heel erg boeit en ik maar eens een gesprek met de meid die me het meeste aanspreekt aanknoop.quote:
Die ava heb ik vanwege mijn afkeer tegen deze wereld. Ook vanwege mijn arrogantie, natuurlijk oO<quote:
Moks = tieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:29 schreef melismay het volgende:
Al die andere ava's...ik raak er van in de war
En ich ben in mijn Duitse periode, dus daarom een goudvis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks = tieten.
Dus die is makkelijk!
Logisch: Duitsland = goudvis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ich ben in mijn Duitse periode, dus daarom een goudvis.
Een waar woord.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:12 schreef amaranta het volgende:
* amaranta is gisteren op tv geweest![]()
Of misschien de plaatselijke mod?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:18 schreef GF het volgende:
M'n posts in TRU verdwijnen gewoon! Serieus. Ik denk dat m'n kat er meer van weet
Een complotquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Of misschien de plaatselijke mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |