Jij bent veel echter dan ik!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:51 schreef melismay het volgende:
[..]
IK technisch gezien niet, maar dat vind ik eigenlijk de moeite niet
Het is idd weer heerlijk TRU door en door.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef GF het volgende:
Mijn kat Pie ziet mogelijk entiteiten deel 2
Met die foto erbij
Mijn kat zit soms met z'n smoel op nog geen 5cm van een (open) deur. Zou ie ook iets willen zeggen![]()
Ja jij bent een kloon, maar technisch gezien ben ik dat ookquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar je zogenaamd leuke avatar, je tong uitsteken tegen de wereldvind je dat zelf nou niet kinderachtig eigenlijk?
![]()
Aber naturlich.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schatzli![]()
Noch immer in deine Deutsche fase?
GF reanimeert de SC weer ff.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:07 schreef GF het volgende:
Tieten!
Definieer 'voldoende'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:09 schreef Breetai het volgende:
Dit weekend ga ik ook weer voldoende tieten aanschouwen.
Waar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:09 schreef Breetai het volgende:
Dit weekend ga ik ook weer voldoende tieten aanschouwen.
Totdat het me niet meer zo heel erg boeit en ik maar eens een gesprek met de meid die me het meeste aanspreekt aanknoop.quote:
Die ava heb ik vanwege mijn afkeer tegen deze wereld. Ook vanwege mijn arrogantie, natuurlijk oO<quote:
Moks = tieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:29 schreef melismay het volgende:
Al die andere ava's...ik raak er van in de war
En ich ben in mijn Duitse periode, dus daarom een goudvis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks = tieten.
Dus die is makkelijk!
Logisch: Duitsland = goudvis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ich ben in mijn Duitse periode, dus daarom een goudvis.
Een waar woord.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:12 schreef amaranta het volgende:
* amaranta is gisteren op tv geweest![]()
Of misschien de plaatselijke mod?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:18 schreef GF het volgende:
M'n posts in TRU verdwijnen gewoon! Serieus. Ik denk dat m'n kat er meer van weet
Een complotquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Of misschien de plaatselijke mod?
Open eentopic in TRU.quote:
Leuk! Heb t niet gezien, maar tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat in het publiek bij de Staatloterijshow. De winnares is een vriendin/collega van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |