Ik gebruik mn pistool alleen op de schietbaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:10 schreef GF het volgende:
Ik hou wel van wapens iig. Maar niet om verder te gebruiken. Heb 2 jaar geleden met oud en nieuw eens 'echt' geschoten
Watskebourbonquote:
Glock?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik gebruik mn pistool alleen op de schietbaan.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope. Wel vaak mee geschoten. Een .45
Zelf heb ik een wat kleinere. 7.65
Dat probeer ik me de afgelopen 3 uur ook al te bedenkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:09 schreef QyRoZ het volgende:
Wakker? Wat is dat?
Ah, stoer!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben wezen schieten. En moest ook achter de bar staan.
Hmm, die heb ik nog nooit gezien ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelf heb ik een wat kleinere. 7.65
Diemaco C7quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, stoer!
Wat heb je geschoten? .22 ? 9mm ? Sniper rifle?
Niet zo hard postenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:02 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen!
wel rustig hier voor een zaterdag ochtend!
ik hou van uit eten gaan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Fatsoenlijk eten, zou ik ook eens moeten doen. Ooit.
Ja, dat is er gisteren ook weer aardig bij ingeschoten dankzij de geweldige werkbesprekingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Fatsoenlijk eten, zou ik ook eens moeten doen. Ooit.
ja hadden jullie die bespreking niet kunnen verzetten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat is er gisteren ook weer aardig bij ingeschoten dankzij de geweldige werkbespreking.
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
ja hadden jullie die bespreking niet kunnen verzetten?![]()
Ach, het gaf PhaE wel even een timeout om over jou te roddelen, dus dat was wel okayquote:hij kwam mij ook niet echt uit![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ach, het gaf PhaE wel even een timeout om over jou te roddelen, dus dat was wel okay.
same herequote:
Elvis kan altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Breetai het volgende:
Goedemorgen.
Voor voorlopig heb ik wakkerworden op het programma staan.
Morgen word iets spannender.
en Elvis mag op z'n tijd wel hoor.
Daar twijfelden we ook niet aan.quote:
Dan eerder de chick van de bad-guy waar Bond eerst wat mee vogelt De chicks waar Bond mee eindigt doen iets liever. Die schieten meestal niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef GF het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Bond-chick![]()
Lekker en gevaarlijk![]()
IK technisch gezien niet, maar dat vind ik eigenlijk de moeite nietquote:
Ik voel me gevleid...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef GF het volgende:
Jij bent zo'n Bond-chick![]()
Lekker en gevaarlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |