quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:24 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen Sparta-AZ kijken!
Psst, ga je werk eens doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:25 schreef rubbereend het volgende:
blijkbaar niet
Verrassend. Heb jij nou soms ook dat je toch moeilijk kunt kiezen, ondanks dat je er heel veel hebt? Heb ik wel met cd's soms.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:28 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er zo maar een dvdtje in denk ik
valt wel mee, kijk meestal ook na de lengte van de film. Maar meestal pak ik er op gevoel een. Dat is ook wel makkelijker als je nog niet alles hebt gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verrassend. Heb jij nou soms ook dat je toch moeilijk kunt kiezen, ondanks dat je er heel veel hebt? Heb ik wel met cd's soms.
En hij had Adriaan niet eens bij zich.quote:
Lijkt 'ie een beetje op 9 1/2 weeks?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:13 schreef pascalheister het volgende:
zo om in de italiaanse sferen te blijven, gaat 81/2 erin
Ja hoor jij ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
He Bos! Goede dag gehad?
Jazeker, vrijdag met het weekend in zicht heb ik meestal wel een goede dag.quote:
En dat is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Stargazer er klopt iets niet in je signature
Ik denk dat die 1ste club niet in dat rijtje past.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik denk dat die 1ste club niet in dat rijtje past.
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Denk dat ik van haar Groningen in dat rijtje moet pleuren
![]()
't Is half zes man !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers en SCH in het bijzonder. Morgen om half vier ben ik weer het mannetje. Hup Carl.
Die begint dus gewoon een half uur te laatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Nog even kijken of die film op Ned3 iets is.
In de Atlantische Oceaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
Zie je dat mooie lichtblauwe zwembad in het midden?
Daar gaan we wonen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
Zie je dat mooie lichtblauwe zwembad in het midden?
Daar gaan we wonen.
De groen-witte coupe weer laten zetten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, ik kan jullie niet bijhouden
M'n haartjes zijn weer geverfd
Jij past er amper in denk ik.quote:
Jazeker!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
De groen-witte coupe weer laten zetten?
Je mag wel een keer komen logeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou
golfer, heb je mijn icoontje nog?
Nee hoor, ik ben dol op de VS, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen logeren.
Oh nee.
Iedereen en alles is kut hier volgens jou.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef SCH het volgende:
Dat was in Garmischen Vieldickenstein - daar hebben we de nieuwe rodel afgetest
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef popolon het volgende:
nee toch niet.
golfert to the rescue dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
Hij doet het ook niet
Uw redder in nood:quote:
Verklaar u nader?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:24 schreef clauwheee het volgende:
Mijn Ajax haat is weer eens bevestigd trouwens. Ook al zijn het maar een paar randdebielen die dit op hun geweten hebben. Kutactie.
* Eilanden agreesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vanaf hier [Centraal] Randverschijnselen #3 kun je het lezen.
Dat is zo ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
valt wel mee, kijk meestal ook na de lengte van de film. Maar meestal pak ik er op gevoel een. Dat is ook wel makkelijker als je nog niet alles hebt gezien
Bananenman is sowieso triest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden agrees
En ook zeer triest dat die Bananenschil het in dat topic nog goed praat ook
Kibbeling isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is zo ja!
http://frontpage.fok.nl/column/3732/1
Rondje op kosten van Chad Hedrick, vandaag goud denk ik.
Vanmiddag kibbeling happen in Spakenburg-Bunschoten.
Hoe laat is die dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Hoef niet te voetballen lees ik net, dan denk ik maar naar Excelsior'31 1, tenzij ik de ik dan de ontknoping van de 5 kilometer mis.
EnigSzins onnodig? WTF waar heb je dan je verstand zitten!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef PLAE@ het volgende:
die 2 gasten die gestoken zijn was enigzins onnodig
Moet je naar Spakenburg komen clauw.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef clauwheee het volgende:
MM mag ik mee! Kibbeling, oe!
* Eilanden Clautje een Roosvicee met wat kalmerends geeftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:32 schreef clauwheee het volgende:
En niet om de discussie hier heen te verplaatsen, maar ik spring uit m'n vel als ik zo'n opmerking lees:
[..]
EnigSzins onnodig? WTF waar heb je dan je verstand zitten!?
* clauwheee boos!
Ja, en als je dan gebeld wordt stiekem niet opnemen he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet je naar Spakenburg komen clauw.
Even rekenen, 10e rit is pas echt interessant dus zal het wel na 16.30 worden.quote:
Waar ligt dat ook alweerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet je naar Spakenburg komen clauw.
Jouw batterij was leeg man, dat had je vooraf moeten checken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, en als je dan gebeld wordt stiekem niet opnemen he?Ik kom ook nooit meer naar HIA
Nog genoeg batterij voor één belletje! Maar als jij opneemt en gelijk weer neergooit, dan wil je me gewoon niet spreken!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jouw batterij was leeg man, dat had je vooraf moeten checken.
Ik heb toen niet eens opgenomen, want ik kreeg een SMS van Orange dat er iemand had gebeld zonder een bericht achter te laten. Dat was jij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog genoeg batterij voor één belletje! Maar als jij opneemt en gelijk weer neergooit, dan wil je me gewoon niet spreken!En bij meets zie ik je ook al niet!
Je was gewoon bang dat ik zo'n Utregse Hooligan zou zijn en toen liep je maar snel wegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb toen niet eens opgenomen, want ik kreeg een SMS van Orange dat er iemand had gebeld zonder een bericht achter te laten. Dat was jij.
Toen Vaduz langs kwam, ging alles goed. Dus daar kan het niet aan liggen.
Vaduz is 3 meter lang man, dat is veel gevaarlijker. De enige Utregse hooligans die er waren, waren die vrouwen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je was gewoon bang dat ik zo'n Utregse Hooligan zou zijn en toen liep je maar snel wegVoor blauwe konijnen hoef je natuurlijk wat minder bang te zijn
Lekkere broodjes hamburger hadden jullie toen overigens!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vaduz is 3 meter lang man, dat is veel gevaarlijker. De enige Utregse hooligans die er waren, waren die vrouwen.
Die ene PLnogwat heeft trouwens nog wel enige zelfkennis:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees in het randverschijnselen-topic trouwens dat Bananenschil niet de enige trieste figuur isen zelfs Vaduz als moderator moet optiefen
![]()
quote:E-mail:geestelijkgestoord@hotmail.com
Morgen Bos! Hoe ging het gisteren?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef Bos81 het volgende:
goedemorgen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die ene PLnogwat heeft trouwens nog wel enige zelfkennis:
[..]
Gewoon eentje! Ben geen tonnetje rond ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Morgen Bos! Hoe ging het gisteren?
@Eilanden: hoeveel burgers heb je toen op?
Okee. Omdat je zo positief was, dacht ik dat je er 8 op had ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon eentje! Ben geen tonnetje rond ofzo
Nee, het hartverwarmende voetbal van ASWHooligans en Utreg stilde mijn hongerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Omdat je zo positief was, dacht ik dat je er 8 op had ofzo.
Die functie was niets voor mij helaas. Veel zaken telefonisch regelen. Niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Morgen Bos! Hoe ging het gisteren?
Ja, zum kotsen gewoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb net als jij, dat ik zokan worden om verheerlijking van geweld en dat dit soort zaken worden goedgepraat....
Was een leuke wedstrijd. De enige keer dat Grandel de 0 hield, moet je koesteren man.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, het hartverwarmende voetbal van ASWHooligans en Utreg stilde mijn honger![]()
Okee, jammer. Inderdaad hopen dat maandag anders afloopt!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die functie was niets voor mij helaas. Veel zaken telefonisch regelen. Niet echt mijn ding.
Maar ja, nu hopen dat het maandag positiever uitvalt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
Claudi Friesinger?
Stond een fraaie foto van Anni op een bed in het AD vandaag ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Friesinger is zo leuk
Ireen moet winnen. Of Groenewold, ze blijft een provinciegenoot. En tis haar laatste Spelen.
Omhoog scrollen PH!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef pascalheister het volgende:
werk gevonden Bos?
MM kijkt alleen de plaatjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond een fraaie foto van Anni op een bed in het AD vandaag ja.
Nee, ben geen Pechstein aanhanger hoor. Ik ben voor Renate.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:12 schreef methodmich het volgende:
Ben jij daarvoor morgen? Ik hoop op Anni hoor. En Ireen.
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond een fraaie foto van Anni op een bed in het AD vandaag ja.
Is goed. Staat er net dus nog niet veel reactiesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Ah, leuk. Kan je daar in het columntopic een linkje van plaatsen of naar me mailen? Dan kan ik vanavond even kijken!
Groeten!
Uitpratenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Straks nog maar eens naar Mechelen, alles uitpraten met mijn ex.Morgen weer terug...
Vorige week al een punt achter gezet, de vrijdag 10 maanden de zondag vrijgezel...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
UitpratenToch geen punt achter gezet?
Ja, ik heb gisteren bij het uitzendbureau een gesprek gehad over een administratieve functie, wat dus op niks is uitgelopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoel ermee of hij een solli heeft of iets dergelijks
Heb ik ook steeds last van...zal wel weer ergens iets fout zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik krijg alleen maar foutmeldingen![]()
ok, wat voor functie is dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren bij het uitzendbureau een gesprek gehad over een administratieve functie, wat dus op niks is uitgelopen.
Overmorgen heb ik een ander sollicitatiegesprek. Bij een bedrijf in Eindhoven
Mijn vriendin werd helemaal blij van de melding dat die film op tv komtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:16 schreef pascalheister het volgende:
vrijdag 17 februari
00:00-02:30 #128, Amores perros (2000) op NED3
Megagoede film allemaal kijken he
Als je een roodharige vriend hebt, kan ik me voorstellen dat een film je veel vreugde kan schenken!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:32 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vriendin werd helemaal blij van de melding dat die film op tv komt
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als je een roodharige vriend hebt, kan ik me voorstellen dat een film je veel vreugde kan schenken!
geef ik je relatie toch weer even een boostquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd helemaal blij van de melding dat die film op tv komt
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Bananenman het volgende:
Word ik een beetje ten onrechte veroordeeld hier voor dat gedoe van gisteravond, he bah
was het dan toch jawiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Bananenman het volgende:
Word ik een beetje ten onrechte veroordeeld hier voor dat gedoe van gisteravond, he bah
Ha, je probeert me uit de kast te lokken maar ik trap er niet in, helaasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef Superheld het volgende:
Verdedigen voor zoiets waar je niet bij was..
Je bent toch allang uit de kast gekomen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef Bananenman het volgende:
Ha, je probeert me uit de kast te lokken maar ik trap er niet in, helaas
Hij was toch het SCHandknaapje van jouw en SCH?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je bent toch allang uit de kast gekomen?
True! Waarom denk je dat ie Bananenman heet?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hij was toch het SCHandknaapje van jouw en SCH?
quote:
Administratief Medewerkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, wat voor functie is dat?
Zal ik ons afspraakje dan maar afzeggen als het zo'n inpact heeft SCHatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
Jezus, ben ik nou 38 geworden om nog steeds bloednerveus dralend rond te hangen en niet weet wat te moeten doen uit pure zenuwen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:36 schreef SCH het volgende:
HUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVEN
Deze functie is momenteel niet beschikbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef golfer het volgende:
SCH, pak nou eens even dat plaatje dat ik weer voor je gemaakt heb.
zie hier: [HOOLS] Het VBL Café #1082: Zijn we dicht vanavond?
Ook niet wanneer je hem als webicon instelt ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze functie is momenteel niet beschikbaar![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:23 schreef tong80 het volgende:
Veldkamp is woest heerlijke televisie.
Waarom woest of waarom heerlijke tv?quote:
\White Power (met een rood kruisjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Staat je goed SCH, zo'n blanke avatar!
Ik weet het alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom woest of waarom heerlijke tv?
Eehhhhhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook niet wanneer je hem als webicon instelt ?
Hup Svenquote:
Ja dat was geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:34 schreef SCH het volgende:
Ze draaiden wel toffe muziek tijdens de opening
bij de optie profiel zie je die optie Webiconquote:
bij mij welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:36 schreef SCH het volgende:
<----- doet ie het?
Ja, maar hij's wel lelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:36 schreef SCH het volgende:
<----- doet ie het?
Dat zijn de betere indelingen van het weekend!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:oi
vannacht weer tot te laat gepokerd, lag 4.30 in bed en om 7.30 ging de wekker weer. Hele dag gewerkt. En vannacht doortrekken met Trance Energy tot 7 uur. Ik denk dat ik na het eten maar even een paar uurtjes bij ga slapen
Ik ga je echt niet bedanken hoor....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Hopla, die is even wat mooier.
Geen dank.
Trance Energyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zijn de betere indelingen van het weekend!
Maar Trance Energy........
Smaken verschillen (gelukkig).quote:
DJ Jeanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Smaken verschillen (gelukkig).
Ik ben 2x naar Trance Energy geweest. Een keer in het beursgebouw eindhoven (was volgens mij een van de eerste), dat was best wel een OK feest op Dj Jean na...Tweede keer in beursgebouw utrecht was echt een drama.....
Daar moet ik je idd gelijk in geven!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:59 schreef rubbereend het volgende:
ben nog nooit in het Beursgebouw geweets, maar er gaat niets boven de HMH voor feesten
korfbal?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef tong80 het volgende:
Met nog een kwartier te spelen staat het bij Schalke 04 - Bayern Leverkusen 6-4
nu 7-4quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef tong80 het volgende:
Met nog een kwartier te spelen staat het bij Schalke 04 - Bayern Leverkusen 6-4
Oh ja, maar daar moeten we nog een half uur op wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk jij niet dat de top 3 uit de laatste 3 ritten komt dan? Gekkie
Nee, uit de eerste 2 na de tweede dweil.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk jij niet dat de top 3 uit de laatste 3 ritten komt dan? Gekkie
Onderschat die gekke Davis niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, uit de eerste 2 na de tweede dweil.
Koop nou toch eens een klein tvtje naast je pcquote:
Die heb ik wel maar tijdens het schaatsen zit ik met schema's en pen en papier en deskundige Nick op de bankquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koop nou toch eens een klein tvtje naast je pc
heerlijk die spanningquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik word nu wel een beetje zenuwachtig
Die van Wennemars in Nagano dat ie onderuit geschaatst wordt, weet ik ook nog goed hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef SCH het volgende:
Ik ben echt bloednerveus - dit zijn van die ritten die je je hele leven blijft herinneren, als het tenminste goed gaat.
Zeker, drama doet het ook leuk. Dat Hilbert van der Duim een ronde te vroeg dacht dat hij er al was, dat vergeet ik ook nooit meer. Maar toen had jij ong een luier omquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die van Wennemars in Nagano dat ie onderuit geschaatst wordt, weet ik ook nog goed hoor
Ik droeg nooit luiers.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker, drama doet het ook leuk. Dat Hilbert van der Duim een ronde te vroeg dacht dat hij er al was, dat vergeet ik ook nooit meer. Maar toen had jij ong een luier om![]()
Ik was gelijk zindelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]Gewoon bloot?
[..]
Echt legendarisch. En later de vogelpoep
Daar is het dan ook bij gebleven in je ontwikkelingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik was gelijk zindelijk.
ook al ziekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef golfer het volgende:
Zo, nu kan ik weer lekker liggend verder koortsrillen gaan.
neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de korte kür bij de paren ?
die heeft de kibbeling gebakken ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Arjan Human!!!
Nee, uiteraard heeft die weer grotendeels voor de zege gezorgd!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heeft de kibbeling gebakken ?
Scheelt ie nou nog maar 6 jaar met Sylvie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef Radegast het volgende:
D'r is er een jarig, hoera hoera!!
[afbeelding]
23 alweer!
er staan er toch echt maar 2 op het veld hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schalke - Leverkussen nu op ARD
Heul veul goals.
Je dekt je alvast in voor een nederlaag?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Voetbal telt even niet mee
ketter, op de brandstapelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Voetbal telt even niet mee
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt het uitzetcentrum op Schiphol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |