abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34833449
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach jullie kwamen een paar jaar geleden ook los naar Eindhoven maar zijn de laatste jaren ook niet met een flinke groep los geweest in Amsterdam (avond voor of op de wedstrijddag)

Nou is dat natuurlijk ook gewoon heel moeilijk omdat iedereen in de gaten gehouden wordt maar dat is zowel voor jullie als voor de neusjes zo.
Toen we 3 jaar geleden los kwamen,was 't nog "leuk" voor de wedstijd,daar bij dat kroeggie. Maar 't jaar daarop had de kit 't al snel door dat we weer los zouden komen.Ik zie 't voorlopig dan ook niks worden of jullie moeten 'n keer los naar R'dam komen...
pi_34833633
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden daarvoor?
Ik zou zeggen:bezoek alle wedstrijden,met name de uitwedstrijden.Laat maar eens "zien" wat je voor je cluppie over hebt.....
pi_34833759
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Toen we 3 jaar geleden los kwamen,was 't nog "leuk" voor de wedstijd,daar bij dat kroeggie. Maar 't jaar daarop had de kit 't al snel door dat we weer los zouden komen.Ik zie 't voorlopig dan ook niks worden of jullie moeten 'n keer los naar R'dam komen...
Satebar was dat toch? Daar voor het station.. was ik niet bij helaas..
Jaar daar op, zat. avond in de auto en alleen maar rondjes gereden, nog een deel van die groep in een fuik gereden ook. Word idd wel eens tijd dat iemand naar Rotterdam komt ja..
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_34834088
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef CategoryC het volgende:

[..]

Jaar daar op, zat. avond in de auto en alleen maar rondjes gereden, nog een deel van die groep in een fuik gereden ook. Word idd wel eens tijd dat iemand naar Rotterdam komt ja..
Was idd voor 't station,bij dat café op de hoek.Had toen trouwes geen kaartje voor de wedstrijd,bijna niemand.Zijn toen nog wel wat jongens opgepakt.Joden hebben 't ook geprobeerd 'n paar jaar geleden,de zat voor de wedstrijd,maar toen werden 'n hoop jongens opgepakt....
Tja,alleen wij en de joden gaan massaal naar uitwedstrijden.Als je ziet wat de rest meebrengt naar uitwedstrijden is dat toch vrij triest!Alleen bij thuiswedstrijden 'n grote bek.Tja,wat moet je daar nou van zeggen....
pi_34834612
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Was idd voor 't station,bij dat café op de hoek.Had toen trouwes geen kaartje voor de wedstrijd,bijna niemand.Zijn toen nog wel wat jongens opgepakt.Joden hebben 't ook geprobeerd 'n paar jaar geleden,de zat voor de wedstrijd,maar toen werden 'n hoop jongens opgepakt....
Tja,alleen wij en de joden gaan massaal naar uitwedstrijden.Als je ziet wat de rest meebrengt naar uitwedstrijden is dat toch vrij triest!Alleen bij thuiswedstrijden 'n grote bek.Tja,wat moet je daar nou van zeggen....
Jullie zijn dan ook de clubs met de grootste aanhang..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34834693
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef Superheld het volgende:

[..]

Jullie zijn dan ook de clubs met de grootste aanhang..
Ja,maar PSV,Utreg en Twente hebben ook 'n vrij grote aanhang.Nou 't goed gaat met NEC zie je wel wat meer uitsupporters.Bij Den Haag is 't,vooral vergeleken met vorig jaar,ook vrij triest...
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_34834760
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Ja,maar PSV,Utreg en Twente hebben ook 'n vrij grote aanhang.Nou 't goed gaat met NEC zie je wel wat meer uitsupporters.Bij Den Haag is 't,vooral vergeleken met vorig jaar,ook vrij triest...
Dat klopt.Vooral van Utreg en Den Haag valt 't me dit jaar tegen.NEC begint nu wat meer te komen...
pi_34834765
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo gek met alle maatregelen, kosten en alles..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34834826
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo gek met alle maatregelen, kosten en alles..
Maar uitwedstrijden zijn juist 't mooiste.Dat hele stadion dat tegen je is,heerlijk....Ik moet wel erbij zeggen dat ik vaak los ga,aangezien ik 'n k-nkerhekel heb aan die combi...
pi_34834866
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:50 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Maar uitwedstrijden zijn juist 't mooiste.Dat hele stadion dat tegen je is,heerlijk....Ik moet wel erbij zeggen dat ik vaak los ga,aangezien ik 'n k-nkerhekel heb aan die combi...
Ja maar de maatregelen erom heen maken het niet meer leuk, ben dit jaar tot nu toe alleen nog maar combiloos gegaan naar de uitwedstrijden. Maar heb zojuist een kaartje gehaald voor Willem II-NAC.

Edit: ik vergeet RBC uit.
pi_34834977
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ja maar de maatregelen erom heen maken het niet meer leuk, ben dit jaar tot nu toe alleen nog maar combiloos gegaan naar de uitwedstrijden. Maar heb zojuist een kaartje gehaald voor Willem II-NAC.

Edit: ik vergeet RBC uit.
Zondag naar Breda word de eerste keer met de combi dit jaar.We konden niet genoeg losse kaarten krijgen voor iedereen.Tja,de wedstrijd missen is voor mij geen optie.....
pi_34835083
Ik heb er helaas al wat moeten laten gaan omdat ik weiger die kut pasfoto in te leveren..
pi_34839563
En we leggen Sparta droog, dat gaat ook nergens over .
"Ja, maar ik heb zware botten".
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:21:50 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34854413
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef CategoryC het volgende:

[..]

Dat was zeker een prima actie van jullie maar jullie dachten even lekker die kroeg te verbouwen en kwamen toen toch wat bedrogen uit toen de kroeg leegstroomde

Fuik van het jaar daar op is natuurlijk bullshit, er was gewoon een groot ongeluk gebeurt en het "gerucht" ging toen dat er een fuik was gezet wat dus niet waar was.

Jullie daarna door naar Valkenswaard gegaan en om 01.00 zijn jullie nog met een groepje bij het stadion geweest.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34855143
Gemiste kans eigenlijk ja, Valkenswaard was ik niet bij, al weer op de terug weg naar Rotterdam
Met dat jaar in de UEFA cup in Eindhoven 2002 geloof ik toch, ook paar lekkere hak partijen tussen 'ons'..
FEYENOORD ROTTERDAM
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:16:58 #166
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34856293
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:17 schreef CategoryC het volgende:
Gemiste kans eigenlijk ja, Valkenswaard was ik niet bij, al weer op de terug weg naar Rotterdam
Met dat jaar in de UEFA cup in Eindhoven 2002 geloof ik toch, ook paar lekkere hak partijen tussen 'ons'..
Zeker, vooraf op de Markt dat jullie in een kroeg (meen de vooruitgang) zaten met die rolstoeler Gijs erbij en na de wedstrijd voor buiten het stadion.....heh
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34869678
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zeker, vooraf op de Markt dat jullie in een kroeg (meen de vooruitgang) zaten met die rolstoeler Gijs erbij en na de wedstrijd voor buiten het stadion.....heh
Toen waren we met best veel man los gekomen.Tja,kwartfinale UEFA-cup hè.Gijssie,al hak je allebei z'n benen af,die gaat overal mee naar toe....
pi_34899112
Lekkere hak partij op de tribune gister in Nijmegen. Jammer dat er geen grote confro geweest is tussen Fey en NEc.. kk veel ME bij hun cafe. na de wedstrijd schijnt het ook nog ff goed te zijn losgegaan..
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_34905856
Jammer ja..
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_34906112
Wat 'n wedstrijd!

Wat er tijdens de wedstrijd gebeurde kan gebeuren en die jongens die tikken kregen hoor je toch niet klagen.Part of the game!Ze hadden die lange gozer van NEK tikkies gegeven op 't toilet en dat escalleerde dus op de tribunes.Wat er buiten gebeurde is diep triest!Een groep van petjes en sjaaltjes(mèt vrouwen erbij)met z'n allen aanvallen is 'n laffe jodenstreek....

Wij hadden dat via GSM gehoord en zijn toen gaan rondjes gaan rijden bij 't stadion,zijn toen richting station gereden,auto's geparkeerd en zitten wachten.Kwam groep Nekkers aanlopen(SI,Burberry aan).Wij auto's uit,begonnen ze al te rennen.Wij rennen,staken ze zonder te kijken de weg over.Dacht dat er eentje bijna doodgereden zou worden,maar dat ging net goed.Hun praatjes,wij steken de weg over,rennen ze alle kanten op.Ja,mazzel!!!Rennen in je eigen stad....
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:10:57 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34906128
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:03 schreef Soul_Survivor het volgende:
Jammer ja..
Ben je al aangemeld?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34906505
Oh ja,trouwes:niet slim hè,om met z'n allen uren van te voren in je kroeggie te gaan zitten!Hoe moeten wij er dan bij komen sukkels als er massaal kit is.

Trouwens,volgende keer fietskettingen,stokken,etc thuis laten.Als je echt zo'n held bent,heb je die niet nodig....
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:19:04 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34932442
quote:
Eergisteren liep het in het Zuiderpark uit de hand. Na de zoveelste nederlaag van ADO Den Haag (dit keer tegen NAC) bestormde een deel van de ADO-supporters de bestuurskamer. Ook zijn er rellen aangekondigd voor de wedstrijd aanstaande zondag tegen Ajax, toch al een risicowedstrijd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34934734
haha wat een wereld..
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_34940170
vanuit Finland dan ook nog maar wat nieuws melden.

De Iltasanomat meldt dat er een man van een Finse diplomaat in elkaar geslagen is bij de wedstijd ADO - Breda. Deze man liep van het stadion richting de tram. Onderweg richting de tram zag hij supporters op hem afkomen en ging opzij. Daarna kwam de politie te paard voor zijn veiligheid ging de man over een hekwerk zodat hij uit de baan van de paarden was. Na deze paarden kwam de oproerpolitie een van deze mannen sloeg de man bont en blauw. De man was zo bang dat hij zelfs zijn diplomaten paspoort niet uit zijn zak durfde te halen. Gelukkig was er een oudere politie agent die deze man in bescherming nam tegen zijn collega's en begelijde hem richting tram.

De man is richting ziekenhuis gegaan waar naast dat hij bont en blauw was gelukkig verder geen ander letsel had. De Finse ambassade heeft dit gemeld richting de ministerie van buitenlandse zaken. Die boden hun excuus aan en zeiden dat ze het uit gingen zoeken. ook hebben ze de man een bloemetje gestuurd.

De man zelf heeft ook nog een aanklacht ingediend bij de politie.

-------------------

Ik ben heel benieuwd of dit ook in Nederland bekend is??
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 februari 2006 @ 16:29:14 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34940244
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Ben benieuwd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:34:14 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34940422
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:29 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ben benieuwd
Mooie special over de ADO - Ajax op 1 maart 1987. Negentien jaar later weer?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 februari 2006 @ 17:00:28 #178
80791 crew  Paul
pi_34941326
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mooie special over de ADO - Ajax op 1 maart 1987. Negentien jaar later weer?
Zal wel niet , er zijn bijna nooit meer echte rellen al helemaal niet in het stadion

wat heeft hij nou ?
pi_34941513
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 februari 2006 @ 17:13:33 #180
80791 crew  Paul
pi_34941718
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:07 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 februari 2006 @ 23:59:11 #181
80791 crew  Paul
pi_34956114
Ja de 1e rellen tussen Ado en Ajax
quote:
ADO- en Ajax-supporters op de vuist

Uitgegeven: 10 februari 2006 23:50
DEN HAAG - Bij een confrontatie vrijdagavond tussen tientallen ADO- en Ajax-supporters bij het ADO-honk in Den Haag zijn vijf gewonden gevallen. De rellen begonnen rond 23.00 uur, aldus een woordvoerder van de politie.

De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. Een van de gewonden zou steekwonden hebben.

Zondagmiddag spelen ADO en Ajax tegen elkaar in Den Haag
pi_34956218
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja de 1e rellen tussen Ado en Ajax
[..]
gezellig.

[ Bericht 23% gewijzigd door venomsnake op 11-02-2006 00:09:16 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34956914
Ik hoop dat Bananenman die gene is met steekwonden!
Rotterdam South Side
pi_34956950
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Guvnor het volgende:
Ik hoop dat Bananenman die gene is met steekwonden!
Hoi.
pi_34957512
Wat nou de joden komen nooit...hahaha
pi_34957534
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:42 schreef Bananenman het volgende:
Wat nou de joden komen nooit...
Ze zijn te bang voor je lelijke kop ja
pi_34957603
En wie ben jij dan...

Er is goed huisgehouden in ieder geval
pi_34957623
Zo joh, jij ben vroeg thuis...
Rotterdam South Side
pi_34957647
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Bananenman het volgende:
En wie ben jij dan...

Er is goed huisgehouden in ieder geval
Een Ajacied, maar ben jij een feyenoorder of een Ajacied want aan je plaatje te zien
pi_34957681
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Guvnor het volgende:
Zo joh, jij ben vroeg thuis...
Hihihi
pi_34957729
Zeker wel trotst op Banamang, met 60 man 10 man DH aanvallen en 2 steken...
Moet je nu gaan, staan nu met een goeie groep..
Rotterdam South Side
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:53:16 #192
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34957784
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Een Ajacied, maar ben jij een feyenoorder of een Ajacied want aan je plaatje te zien
Jezus ben je dom ofzo?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34957841
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jezus ben je dom ofzo?
Ik las de 1e zin al niet goed, wat nou de joden komen nooit, ik las:

de joden komen nooit zal wel komen omdat de helderheid niet meer aanwezig is
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:59:13 #194
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34957942
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:51 schreef Guvnor het volgende:
Het realisme viert weer eens hoogtij in dit topic
pi_34957970
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:51 schreef Guvnor het volgende:
Zeker wel trotst op Banamang, met 60 man 10 man DH aanvallen en 2 steken...
Nu misschien ja...te laat, als ze er eerder waren geweest had het nog leuk kunnen worden denk...
pi_34958010
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:00 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nu misschien ja...te laat, als ze er eerder waren geweest had het nog leuk kunnen worden denk...
Ja en nu staat er ook 100 man ME
pi_34958896
Tja, die hagenezen hebben altijd zo'n grote bek dat de Ajax-hoolies altijd rennen.. kan je dit verwachten he
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34959075
quote:
Overval Ajax-supporters op ADO-honk
Door COEN VAN KRANENBURG

DEN HAAG - Zo'n 100 tot 150 Ajax-supporters hebben vrijdagnacht huisgehouden in en om het supportershome van Ado Den Haag.

Politie bij het supportershonk van ADO Den Haag na de overval door Ajax-fans. Foto JOS VAN LEEUWEN

1/2
VOLGENDE
De Ajax-fans gingen de Ado-supporters in het honk in het Zuiderpark met knuppels te lijf. Daarbij raakten vijf Hagenaars gewond.

De vijf zijn behandeld door de GGD. Eén van hen heeft een steekwond opgelopen. Hoe ernstig hun verwondingen zijn, wist de politie vannacht nog niet.

De overval gebeurde nog geen 36 uur voor de beladen confrontatie van de voetbalelftallen van Ajax en ADO. De groep vertrok na de confrontatie. Sommige omstanders zeggen naar de binnenstad van Den Haag, anderen stellen dat zij met auto’s de stad zijn uitgevlucht.

De politie grendelde het Zuiderpark af en was in de rest van de stad extra paraat in verband met het vroegtijdige bezoek van de Ajax-aanhangers.

Zo’n tien tot twaalf ADO-fans waren in het honk aanwezig toen op de late vrijdagavond plots een grote groep Ajax-hooligans de ruiten van het supportershonk ingooide. Daarna werd een rookbom in het honk gegooid. Ook zouden er brandende fakkels naar binnen zijn gegooid. Dat kon de politie vrijdagnacht echter niet bevestigen.

Het honk bevindt zich in het stadion. Hoe de Amsterdamse relschoppers zich de toegang tot de voetbaltempel hebben weten te verschaffen, is vooralsnog een raadsel.

De politie noteerde na het vertrek van de ’Ajacieden’ kentekens van auto’s uit onder meer Zaandam. In de buurt van Zoeterwoude werd rond de klok van middernacht een auto aangehouden met daarin vijf supporters. De mannen zijn naar Den Haag afgevoerd met een arrestantenwagen.

Agenten sloten de omgeving van het stadion af in verband met onderzoek. In de omgeving verzamelden zich steeds meer ADO-supporters die uit waren op revanche. Rond half een waren er zeker honderdtwintig woedende aanhangers van de groengelen in het Zuiderpark. Die lichtten elkaar via mobiele telefoons in.
pi_34959224
word gezellie zondag..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34959268
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:58 schreef venomsnake het volgende:
word gezellie zondag..
Zal wel zonder uitsupporters zijn, die burgemeester van den Haag kennende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')