Misschien schat jij Bananenman iets te hoog in, is hij heel wat minder ingelicht dan jij denkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef CategoryC het volgende:
Boeiend, wil de reactie van Bananenman en de andere geneusde boefjes wel zien. We wisten het niet, of andere smoesjes. Er was contact maar ze geloofde het niet.![]()
Misschien moet jij niet praten als je niet weet wie ik ben, ik denk dat je je daarin lelijk vergist...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien schat jij Bananenman iets te hoog in, is hij heel wat minder ingelicht dan jij denkt.![]()
Wel zo gezellig om het gewoon ff in de groep te gooien johquote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Bananenman het volgende:
Als je je mail even neerzet praten we zo wel verder...
Doe chill, ouwe. Post niet voor niets met smilie!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet praten als je niet weet wie ik ben, ik denk dat je je daarin lelijk vergist...
Als je je mail even neerzet praten we zo wel verder...
Tja,Rotterdam is geen Eindhoven hč.Dan durven onze Amsterdamse "helden" wčlquote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef CategoryC het volgende:
Sowieso rare lui die neuzen, als Feyenoord zegt dat er een groepie naar die kk stad komt dan ken je toch wel gewoon een paar jongens sturen om effe te kijken of het wat is...
Denk dat als AFCA zou bellen de nacht voor ajax - Feyenoord dat ze met 20 man door Rotterdam lopen ze dat echt niet lang kunnen volhouden... maar goed ooit zullen ze wel weer eens komen.![]()
Moet je hier even kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef Laurens-K het volgende:
Ik het vorige topic zijn een 2-tal dvd hoezen zichtbaar. Iemand enig idee waar deze vrijgbaar zijn.
Ik bedoel de volgende 2 hoezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het waren er 130.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:14 schreef MaxPower het volgende:
Zaten 50 oud F-siders in vak 9, pal naast vak 10, fanatieke aanhang Heerenveen. Eerst al gezeik omdat er 20 ajacieden in vak 10 stonden, maar dat bleken naieve studentjes te zijn die alleen bij Heerenveen en Groningen-uit komen kijken. Die zijn eerst het vak uitgebonjourd, daarna begonnen die gasten in vak 9 te irriteren. Mensen klappen geven op het toilet en bij de snacktent. In de rust escaleerde het toen iedereen beneden in de gracht stond. En toen moesten de heren F-siders op de loop... ME en arrestatie-eenheid in het stadion, toch zeker 10 jaar geleden denk ik.
Ach jullie kwamen een paar jaar geleden ook los naar Eindhoven maar zijn de laatste jaren ook niet met een flinke groep los geweest in Amsterdam (avond voor of op de wedstrijddag)quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Tja,Rotterdam is geen Eindhoven hč.Dan durven onze Amsterdamse "helden" wčl![]()
Wat, wanneer en waar was dat stukje van "Het leek wel oorlog?"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie special: http://www.afca.nl/cms/index.php?&itemid=898
Het gaat allemaal over de ADO - Ajax op 1 maart 1987.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat, wanneer en waar was dat stukje van "Het leek wel oorlog?"
Ah ok. Eens lezen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat allemaal over de ADO - Ajax op 1 maart 1987.
Op de site van NOS waren ook altijd videobeelden te zien, maar ik kan ze op dit moment niet vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Is veel over te vinden BS, NOS heeft daar ook nog eens reportages van uitgezonden.
Dan heb ik ze maar even geupload:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de site van NOS waren ook altijd videobeelden te zien, maar ik kan ze op dit moment niet vinden.
Best gelopen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan heb ik ze maar even geupload:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=1maart.avi
Nu ja, er stond volgens mij overduidelijk FIIIR op sommige van de jassen. Niet dat ze dan gelijk herkend worden ofzo...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed, ik ben er niet in thuis, maar zijn dat niet 20 gasten in zwarte kleding op de dam? Die herken je toch niet? Als ze nu Feyenoordshirts aan zouden hebben, oke...
Maar goed, het zal wel aan mij liggen...
de eerste hooligan met een shirt aan van zn club moet ik nog tegenkomen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed, ik ben er niet in thuis, maar zijn dat niet 20 gasten in zwarte kleding op de dam? Die herken je toch niet? Als ze nu Feyenoordshirts aan zouden hebben, oke...
Je moet sowieso coke snuiven anders mag je er niet bij!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden daarvoor?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Gewoon een baksteen op de kop van een supporter van ajax rossen, een paar ME'ers met een knuppel bewerken, paar bushokjes slopen, dat doe je allemaal terwijl je "ROTTERDAM HOOLIGANS" brult.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Het beste kan je dan een e-mail sturen naar: info@rijnmond.politie.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hooligans onderling ruiken elkaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |