Toen we 3 jaar geleden los kwamen,was 't nog "leuk" voor de wedstijd,daar bij dat kroeggie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach jullie kwamen een paar jaar geleden ook los naar Eindhoven maar zijn de laatste jaren ook niet met een flinke groep los geweest in Amsterdam (avond voor of op de wedstrijddag)
Nou is dat natuurlijk ook gewoon heel moeilijk omdat iedereen in de gaten gehouden wordt maar dat is zowel voor jullie als voor de neusjes zo.
Ik zou zeggen:bezoek alle wedstrijden,met name de uitwedstrijden.Laat maar eens "zien" wat je voor je cluppie over hebt.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden daarvoor?
Satebar was dat toch? Daar voor het station.. was ik niet bij helaas..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Toen we 3 jaar geleden los kwamen,was 't nog "leuk" voor de wedstijd,daar bij dat kroeggie.Maar 't jaar daarop had de kit 't al snel door dat we weer los zouden komen.Ik zie 't voorlopig dan ook niks worden of jullie moeten 'n keer los naar R'dam komen...
![]()
Was idd voor 't station,bij dat café op de hoek.Had toen trouwes geen kaartje voor de wedstrijd,bijna niemand.Zijn toen nog wel wat jongens opgepakt.Joden hebben 't ook geprobeerd 'n paar jaar geleden,de zat voor de wedstrijd,maar toen werden 'n hoop jongens opgepakt....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Satebar was dat toch? Daar voor het station.. was ik niet bij helaas..
Jaar daar op, zat. avond in de auto en alleen maar rondjes gereden, nog een deel van die groep in een fuik gereden ook. Word idd wel eens tijd dat iemand naar Rotterdam komt ja..
Jullie zijn dan ook de clubs met de grootste aanhang..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Was idd voor 't station,bij dat café op de hoek.Had toen trouwes geen kaartje voor de wedstrijd,bijna niemand.Zijn toen nog wel wat jongens opgepakt.Joden hebben 't ook geprobeerd 'n paar jaar geleden,de zat voor de wedstrijd,maar toen werden 'n hoop jongens opgepakt....
Tja,alleen wij en de joden gaan massaal naar uitwedstrijden.Als je ziet wat de rest meebrengt naar uitwedstrijden is dat toch vrij triest!Alleen bij thuiswedstrijden 'n grote bek.Tja,wat moet je daar nou van zeggen....![]()
Ja,maar PSV,Utreg en Twente hebben ook 'n vrij grote aanhang.Nou 't goed gaat met NEC zie je wel wat meer uitsupporters.Bij Den Haag is 't,vooral vergeleken met vorig jaar,ook vrij triest...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook de clubs met de grootste aanhang..
Dat klopt.Vooral van Utreg en Den Haag valt 't me dit jaar tegen.NEC begint nu wat meer te komen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ja,maar PSV,Utreg en Twente hebben ook 'n vrij grote aanhang.Nou 't goed gaat met NEC zie je wel wat meer uitsupporters.Bij Den Haag is 't,vooral vergeleken met vorig jaar,ook vrij triest...
Ik vind het niet zo gek met alle maatregelen, kosten en alles..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ja,maar PSV,Utreg en Twente hebben ook 'n vrij grote aanhang.Nou 't goed gaat met NEC zie je wel wat meer uitsupporters.Bij Den Haag is 't,vooral vergeleken met vorig jaar,ook vrij triest...
Maar uitwedstrijden zijn juist 't mooiste.Dat hele stadion dat tegen je is,heerlijk....Ik moet wel erbij zeggen dat ik vaak los ga,aangezien ik 'n k-nkerhekel heb aan die combi...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek met alle maatregelen, kosten en alles..
Ja maar de maatregelen erom heen maken het niet meer leuk, ben dit jaar tot nu toe alleen nog maar combiloos gegaan naar de uitwedstrijden. Maar heb zojuist een kaartje gehaald voor Willem II-NAC.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:50 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Maar uitwedstrijden zijn juist 't mooiste.Dat hele stadion dat tegen je is,heerlijk....Ik moet wel erbij zeggen dat ik vaak los ga,aangezien ik 'n k-nkerhekel heb aan die combi...![]()
Zondag naar Breda word de eerste keer met de combi dit jaar.We konden niet genoeg losse kaarten krijgen voor iedereen.Tja,de wedstrijd missen is voor mij geen optie.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja maar de maatregelen erom heen maken het niet meer leuk, ben dit jaar tot nu toe alleen nog maar combiloos gegaan naar de uitwedstrijden. Maar heb zojuist een kaartje gehaald voor Willem II-NAC.
Edit: ik vergeet RBC uit.
Dat was zeker een prima actie van jullie maar jullie dachten even lekker die kroeg te verbouwen en kwamen toen toch wat bedrogen uit toen de kroeg leegstroomdequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Satebar was dat toch? Daar voor het station.. was ik niet bij helaas..
Jaar daar op, zat. avond in de auto en alleen maar rondjes gereden, nog een deel van die groep in een fuik gereden ook. Word idd wel eens tijd dat iemand naar Rotterdam komt ja..
Zeker, vooraf op de Markt dat jullie in een kroeg (meen de vooruitgang) zaten met die rolstoeler Gijs erbij en na de wedstrijd voor buiten het stadion.....hehquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:17 schreef CategoryC het volgende:
Gemiste kans eigenlijk ja, Valkenswaard was ik niet bij, al weer op de terug weg naar Rotterdam![]()
Met dat jaar in de UEFA cup in Eindhoven 2002 geloof ik toch, ook paar lekkere hak partijen tussen 'ons'..
Toen waren we met best veel man los gekomen.Tja,kwartfinale UEFA-cup hè.Gijssie,al hak je allebei z'n benen af,die gaat overal mee naar toe....quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker, vooraf op de Markt dat jullie in een kroeg (meen de vooruitgang) zaten met die rolstoeler Gijs erbij en na de wedstrijd voor buiten het stadion.....heh
Ben je al aangemeld?quote:
quote:Eergisteren liep het in het Zuiderpark uit de hand. Na de zoveelste nederlaag van ADO Den Haag (dit keer tegen NAC) bestormde een deel van de ADO-supporters de bestuurskamer. Ook zijn er rellen aangekondigd voor de wedstrijd aanstaande zondag tegen Ajax, toch al een risicowedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |