Overdag lekker niets doen aan het strand/zwembadquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wij (ik & mijn vriend) gaan van 2 t/m 11 augustus naar Theresia Appartementen. Ik heb er heel veel zin in! Ik hoop dat ik de hoge temperaturen kan overlevenMaar eerder/later op vakantie gaan was niet echt een optie.
Geloof me, winkelen overdag wil je echt niet in deze periodequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ja zoiets waren wij al van plan! Maar de hele dag op het strand/bij het zwembad liggen vind ik ook weer "niks"(Beetje rondlopen of winkelen is ook prima, ik ga niet voor cultuur oid).
Onzinquote:Op zondag 16 juli 2006 11:37 schreef Ice_Cold het volgende:
neuh hoor, die van de kruidvat zijn net zo goed als die van de apotheek, staat alleen een andere naam op maar is precies hetzelfde!!!!!
daar heb je gelijk in, die mutsen bij de kruidvat (etos, slecker of wat dan ook) weten idd niet waar het over gaat, hebben vaak niet eens een diploma in welke sector dan ook!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:24 schreef Frankie79 het volgende:
En dan alleen al het personeel, bij een apotheek weten ze tenminste waar ze over praten
Neem in ieder geval een briefje van 10 euro mee voor je visum, zodat je daar niet voor verrassingen komt te staan.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik vind Kruidvat spullen gewoon prima.
Zijn er nog andere tips voor "must haves" / dingen die je mee moet nemen?
Ben ook aan het pakken, bijna klaar.. alleen koffer is natuurlijk weer te zwaar, gok het er gewoon op.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:19 schreef Syndicate het volgende:
druk aan het pakkenvanavond weg!
@Ice_Cold: geen last meer van ziekigheid?
Ik had 20 capsules van de apotheek voor de diarree, en die waren 1.50 euro.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef Ice_Cold het volgende:
Diarreeremmers van de kruidvat en die je zo gewoon bij de apotheek kunt kopen zijn PRECIES maar dan ook PRECIES hetzelfde!!!!! Die van de apotheek zien er gewoon wat duurder (en daardoor beter???) uit.. maar de samenstelling van de remmers zijn precies hetzelfde!!
En als je op doktersrecept iets krijgt dan is het dus ook niet iets wat je zo kan kopen (over the counter) maar op recept, en diarreeremmers kun je zonder recept verkrijgen!!!
Geloof me nou maar, ik weet waar ik over praat...
Gebruik aub nog 1 extra vraagteken, het is nog niet geheel duidelijk dat het een vraag isquote:Op maandag 17 juli 2006 17:57 schreef Ice_Cold het volgende:
zeg toch.. zijn zonder recept verkrijgbaar!!!
en btw waar maken we ons druk om??????????????????????????
speciaal voor jou: ?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:58 schreef Robocock het volgende:
[..]
Gebruik aub nog 1 extra vraagteken, het is nog niet geheel duidelijk dat het een vraag is![]()
Jups, 2 t/m 16 augustusquote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik moet nog 2 weken wachtenGaan er nog meer mensen in augustus?
Dat zal best wel kunnen, maar of dat in een land als Turkije nou wel zo verstandig is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |