We hebben wel een boottocht gedaan. Ondanks dat ik een dikke kater had en zeeziek werd vond ik dat veruit het leukste
![]()
Wijzelf zijn 14 dagen gegaan. Eerste paar dagen werd ik gewoon ziek van de warmte en het eten. Daarna ging het een stuk beter alhoewel het op het strand gewoon te warm was. Dus wij lagen overdags in het zwembad (zout water is goor), en savonds gingen we naar ons barretje en daarna vaak nog wel naar een club.
We gingen dan voornamelijk naar de Robin Hood (3 verdiepingen met verschillende muziek), of naar 2 die ernaast lagen (1 met allemaal rode lampen, en 1 met allemaal witte versiering) Ik weet niet meer hoe die heetten. Maar die 3 waren het leukste van ze allemaal imo. Je wordt wel direct lastig gevallen door obers die je verplichten drinken te kopen maja
Overgens moet je absoluut niet naar dat waterpark gaan wat overal wordt aangeboden. Je betaald daar 20 euro voor, als je met een grote groep zoals wij gaat 18. Je bent dan binnen en daar kan je een bootje huren. Doe je dat niet dan heb je ongeveer 3 glijbanen tot je beschikking. Met bootje ongeveer 7. Dit is werkelijk waar weggegooid geld. Niet doen dus!
En op het vliegveld van ankara trouwens ook niet naar de burger king gaan. Dikke 10 euro voor een normaal menutje