Alanya wel na 3 dagenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:50 schreef Ice_Cold het volgende:
Griekenland, chersonissos had ik na 12dagen ook wel gezien hoor!
Ik neem aan dat je het vliegveld van Antalya bedoeld?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef Realzm het volgende:
En op het vliegveld van ankara trouwens ook niet naar de burger king gaan. Dikke 10 euro voor een normaal menutje
bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:09 schreef RtV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het vliegveld van Antalya bedoeld?
Verder vond ik idd die boottocht ook wel het relaxte wat er was![]()
Misschien rustig aan doen qua het eten van kip, met het oog op de vogelgriep. Geen idee hoe het tegen die tijd daar is...maar ik had het wel geweten. Blijf mooi met me handjes van de kip afquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef Ice_Cold het volgende:
Iemand nog tips of tips om juist niet te doen?
http://www.nl.map24.com/quote:Op maandag 13 maart 2006 15:35 schreef Freej het volgende:
Weet iemand waar ik een gedetailleerde plattegrond van Alanya kan vinden?
Thnxx alvast!
Helaasquote:
weet jij dan waar het ergens in alanya ligt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef maikelsp het volgende:
Ik ga ook naar Alanya, naar het Horizon Apart. 3 jaar geleden ben ik er met m'n ouders geweest, en dit jaar ga ik er met vrienden heen.
Thnx voor je berichtje!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef maikelsp het volgende:
Helemaal zeker weet ik het niet meer, maar het ligt ongeveer 5 minuten lopen vanaf het Ooststrand (=op de weg van Alanya naar Mahmutlar). Het ligt dus niet aan de hoofdweg zelf, maar op ongeveer 5 minuutjes lopen erachter.
Ik zal er vanmiddag wel wat foto's van uploaden.
Correctie: vooral blonde meiden. Ik ben er zelf met 1 vriendin geweest, maar stappen deden we met zo'n 6 meiden. Alleen de meid met de super blonde lange haren werd echt lastig gevallen, althans, ze deden een poging. Donker haar kennen ze daar wel, maar dat blonde haar....quote:Op maandag 27 maart 2006 13:50 schreef Goddesz het volgende:
Ik heb een paar opmerkingen gelezen van mensen die er al geweest zijn...
Het schijnt als je met alleen een stel jonge meiden gaat, dat je dan gigantisch lastig gevallen wordt, door de plaatselijke jongens...
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Nou wij gaan ook met z'n drietjes naar App. Sifalar vanaf 18juli zijn wij er te vinden!! En toeval.. afgelopen zomer Kreta - Chersonissos). Heb je de site gezien van Sifalar? www.sifalarhotel.com ziet er toch best goed uit of niet dan..wanneer gaan jullie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef hannekethemaster het volgende:
ah wij gaan ook met 3 meiden naar app. Sifalar, dit omdat het er in de boekjes iig beter uitzag dan eftalia en omdat men zegt dat het dicht bij de kroegen ligt.
Iemand op de hoogte??
(oh en ik ben vorig jaar idd ook naar Kreta geweest vond het super leuk daar dus hoop dat dit er een beetje aan kan tippen)
Goede keus,ik vond het hotel goed, als je kijkt wat je ervoor betaald dan. Je moet geen super luxe verwachten.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef LB06 het volgende:
Bedankt. Niet dat het wat had uitgemaakt, overigens. We gaan er toch wel naar toe![]()
Inmiddels definitief geboekt voor 11 dagen Eftalia Aytur van 12 aug t/m 22 aug. Net na de duurste (en drukste) periode. De prijs valt ook behoorlijk mee. Net iets minder dan ¤1500 voor 3 personen, incl. belastingen en toeslagen, excl. verzekeringen! Tip: ga naar een reisbureau dat bij meerdere operators kan boeken. Dan kiezen zij voor jou de meest gunstige.
Ik heb er echt heel veel zin in!
Bedankt!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:40 schreef nieky het volgende:
[..]
Goede keus,ik vond het hotel goed, als je kijkt wat je ervoor betaald dan. Je moet geen super luxe verwachten.
Ik vond Alanya super, en ook eftalia aytur was erg goed.
Fijne vakantie alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |