abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34944833
Haiiii!!! Aangezien er nog geen Alanay-2006 topic is --> bij deze!! Wij hebben iig geboekt en 18juli gaan we, 10dagen!! Heb zoooooooooooooooooo zin om te gaan maar 't duurt nog zooooooooooooo lang.. snik!!!

WIE GAAT ER NOG MEER??????
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_34945108
Doen we er net zo gemakkelijk nog even een paar linkjes naar de vorige delen bij:
Alanya 2003
[Centraal] Alanya 2004
[Centraal] Alanya 2005
[Centraal] Alanya '05 - deeltje 2

Game on
pi_34945202
Jah! dankjewel
en nu maar reageren mensen... zucht
Life is just like me..
pi_34945257
ik niet met die vogelgriep
pi_34945285
och och vogelgriep!!! tegen die tijd is dat allang niet meer, en mocht het wel zo zijn!! krijg je negatief reisadvies --> geld terug --> last minute ver weg --> op een witstrand met mega lekkere cocktails genieten voor 600euro goedkoper dan normaal.. ik zie het probleem niet!
Life is just like me..
pi_34945409
Vorig jaar geweest en ik vond het niet geweldig. Onwijs duur (reken maar op 5 euro voor een kleine bier, 12 euro voor een cocktail). Sfeer vond ik ook nooit geweldig bij de discotheken.

Wel hebben wij iedere avond bij een bar gezeten ong 1 km van het centrum af, genaamd 'Green River'. Het bier was daar 1 euro voor een pull, en het was stukken gezelliger.

Wel hotel/appartement zit je in?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_34945644
Niet geweldig? Naja boeie, hebben toch geboekt ha ha! Hoor wel van meerdere dat het op andere plaatsen 'beter' moet zijn. Zeiden er van Marmaris 2jaar geleden ook, super mega vakantie gehad dus. Je moet het er toch zelf naar maken, overdag en ook 's avonds! En dat geld, ochja tis vakantie en je maakt het zo duur als je zelf wilt. App. Sifalar zitten wij
Life is just like me..
pi_34946461
Kut dorp...ik ga liever naar Griekenland ofzo, vond het er vorig jaar niet echt bijzonder
The extreme always seems to make an impression.
pi_34946626
Griekenland, chersonissos had ik na 12dagen ook wel gezien hoor!
Life is just like me..
pi_34946795
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:50 schreef Ice_Cold het volgende:
Griekenland, chersonissos had ik na 12dagen ook wel gezien hoor!
Alanya wel na 3 dagen
pi_34946888
Naja we zullen zien.. zal wel goedkomen! Zolang we maar op het strand kunnen liggen, beetje shoppen, uitgaan (van mijn part in een of ander vaag cafe/bar wat dan ook, muziek erbij en klaar wij amsuseren ons wel) en beetje shoppen! Vakantie voor ons compleet. En al die hollanders die het saai vinden/vonden blijven maar weg..

iemand ook nog iets leuks te melden over Alanya, zullen toch wel meer mensen gaan dit jaar of nie dan?
Life is just like me..
pi_34956156
We hebben wel een boottocht gedaan. Ondanks dat ik een dikke kater had en zeeziek werd vond ik dat veruit het leukste
Wijzelf zijn 14 dagen gegaan. Eerste paar dagen werd ik gewoon ziek van de warmte en het eten. Daarna ging het een stuk beter alhoewel het op het strand gewoon te warm was. Dus wij lagen overdags in het zwembad (zout water is goor), en savonds gingen we naar ons barretje en daarna vaak nog wel naar een club.
We gingen dan voornamelijk naar de Robin Hood (3 verdiepingen met verschillende muziek), of naar 2 die ernaast lagen (1 met allemaal rode lampen, en 1 met allemaal witte versiering) Ik weet niet meer hoe die heetten. Maar die 3 waren het leukste van ze allemaal imo. Je wordt wel direct lastig gevallen door obers die je verplichten drinken te kopen maja

Overgens moet je absoluut niet naar dat waterpark gaan wat overal wordt aangeboden. Je betaald daar 20 euro voor, als je met een grote groep zoals wij gaat 18. Je bent dan binnen en daar kan je een bootje huren. Doe je dat niet dan heb je ongeveer 3 glijbanen tot je beschikking. Met bootje ongeveer 7. Dit is werkelijk waar weggegooid geld. Niet doen dus!

En op het vliegveld van ankara trouwens ook niet naar de burger king gaan. Dikke 10 euro voor een normaal menutje
pi_34962666
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef Realzm het volgende:
En op het vliegveld van ankara trouwens ook niet naar de burger king gaan. Dikke 10 euro voor een normaal menutje
Ik neem aan dat je het vliegveld van Antalya bedoeld?

Verder vond ik idd die boottocht ook wel het relaxte wat er was

[ Bericht 15% gewijzigd door RtV op 11-02-2006 11:28:47 ]
pi_34974799
Iets gezien of gehoord van Sifalar app./hotel?? We zien wel waar we ergens belanden, wij amuseren ons wel hoor, ben ik echt niet bang voor! En die boottocht is misschien dan wel een aanrader ja.. willen zowieso jeep'safari' doen, hebben we nog elk jaar gedaan dus. Vorig jaar zelf gereden dat was echt mega. Waterparken gaan we zowieso niet naartoe, wij hebben aan strand, luchtbedje en zee genoeg --> drankje en sigaretje erbij en lekker mensen kijken. Hoop dat 't tegen de tijd dat wij gaan lekker warm is, 40graden mag gerust. Duurt alleen nog zooooooo lang!!!!
Iemand nog tips of tips om juist niet te doen?
Life is just like me..
pi_35056108
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:09 schreef RtV het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het vliegveld van Antalya bedoeld?

Verder vond ik idd die boottocht ook wel het relaxte wat er was
bedoelde ik idd
pi_35060546
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef Ice_Cold het volgende:
Iemand nog tips of tips om juist niet te doen?
Misschien rustig aan doen qua het eten van kip, met het oog op de vogelgriep. Geen idee hoe het tegen die tijd daar is...maar ik had het wel geweten. Blijf mooi met me handjes van de kip af
pi_35128989
Ja oke, ben ervan overtuigd dat, tegen de tijd, als wij gaan de vogelgriep weg is!!! En ochja die kip, we zullen zien. Dan maar geen kip!
Life is just like me..
pi_35130204
Joh gewoon gaan en genieten en je niet teveel laten afschrikkken door die hype berichten.
Hoop alleen dat er weer niet zoveel russen zijn met hun irri gedrag.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_35149901
Ja idd.. Russen, hadden wij 2jaar geleden in Marmaris ook super veel!!!! Ochja laat er mijn vakantie niet door verpesten, gewoon niet mee omgaan en uit de buurt blijven!
Life is just like me..
pi_35992701
Weet iemand waar ik een gedetailleerde plattegrond van Alanya kan vinden?

Thnxx alvast!
pi_35993112
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:35 schreef Freej het volgende:
Weet iemand waar ik een gedetailleerde plattegrond van Alanya kan vinden?

Thnxx alvast!
http://www.nl.map24.com/
pi_36015225
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:48 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

http://www.nl.map24.com/
Helaas geen gedetaileerde kaart.
Ik ben namelijk benieuwd waar het hotel wat ik geboekt heb staat.
Misschien heeft iemand zo wel een id Horizon apart hotel ist!
Cumhuriyet Mah. Kardelen Sok.no 1 Dit adres heb ik gekregen van het reisbureau

Alvast bedankt
pi_36114431
Ik ga ook naar Alanya, naar het Horizon Apart. 3 jaar geleden ben ik er met m'n ouders geweest, en dit jaar ga ik er met vrienden heen.
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_36175851
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef maikelsp het volgende:
Ik ga ook naar Alanya, naar het Horizon Apart. 3 jaar geleden ben ik er met m'n ouders geweest, en dit jaar ga ik er met vrienden heen.
weet jij dan waar het ergens in alanya ligt?
pi_36193489
Helemaal zeker weet ik het niet meer, maar het ligt ongeveer 5 minuten lopen vanaf het Ooststrand (=op de weg van Alanya naar Mahmutlar). Het ligt dus niet aan de hoofdweg zelf, maar op ongeveer 5 minuutjes lopen erachter.
Ik zal er vanmiddag wel wat foto's van uploaden.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:13:18 #26
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_36237099
Tududut 7 juli vertrekken wij voor 15 daagjes naar Alanya, Hotel Kandelor...

Heb er best wel zin in
pi_36256389
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef maikelsp het volgende:
Helemaal zeker weet ik het niet meer, maar het ligt ongeveer 5 minuten lopen vanaf het Ooststrand (=op de weg van Alanya naar Mahmutlar). Het ligt dus niet aan de hoofdweg zelf, maar op ongeveer 5 minuutjes lopen erachter.
Ik zal er vanmiddag wel wat foto's van uploaden.
Thnx voor je berichtje!
Kun je die fotos nog een keertje uploaden, ben benieuwd!
pi_36323554
Wij vertrekken 11 Juli voor 15 dagen naar Orient Palace.
Ik hoor er alleen maar positieve berichten over, dus het gaat helemaal goed komen
pi_36393086
Wij gaan half augustus 11 dagen naar Hotel Eftalia Aytur. Niet te duur en een perfecte ligging (denken wij, iig)

Heeft iemand toevallig de dagtrip naar Perge-Aspendos gemaakt? Beviel deze? Zo nee, waarom niet? En de jeepsafari? Is die de moeite waard?
  maandag 27 maart 2006 @ 13:50:00 #31
58826 Goddesz
pi_36403172
Ik heb een paar opmerkingen gelezen van mensen die er al geweest zijn...

Het schijnt als je met alleen een stel jonge meiden gaat, dat je dan gigantisch lastig gevallen wordt, door de plaatselijke jongens...

Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
pi_36406756
Jeepsafari heb ik wel eens gedaan. Leuk, maar niet super. Het is jammer dat je niet zelf mag rijden, dat zou het nog wel leuker maken.

En wat betreft dat lastigvallen: Gewoon niet laten merken dat je uit Nederland komt. Een standaard vraag van al die verkopers is "Where are you from?". Altijd beantwoorden met een onbekend land (Luxemburg of Andorra ofzo). Zo gaan ze in ieder geval niet in het Nederlands tegen je praten, maar moeten ze wat langer nadenken.
pi_36418979
Bedankt. Niet dat het wat had uitgemaakt, overigens. We gaan er toch wel naar toe

Inmiddels definitief geboekt voor 11 dagen Eftalia Aytur van 12 aug t/m 22 aug. Net na de duurste (en drukste) periode. De prijs valt ook behoorlijk mee. Net iets minder dan ¤1500 voor 3 personen, incl. belastingen en toeslagen, excl. verzekeringen! Tip: ga naar een reisbureau dat bij meerdere operators kan boeken. Dan kiezen zij voor jou de meest gunstige.

Ik heb er echt heel veel zin in!

[ Bericht 29% gewijzigd door LB06 op 27-03-2006 22:19:38 (aanvulling) ]
pi_36458043
Wij zijn een paar jaar geleden bij cesar beach geweest, dat was vlakbij eftalia aytur (100 meter verderop met een uber groot balkon), maar eftalia zag er leuk uit moet ik zeggen
pi_36466578
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:50 schreef Goddesz het volgende:
Ik heb een paar opmerkingen gelezen van mensen die er al geweest zijn...

Het schijnt als je met alleen een stel jonge meiden gaat, dat je dan gigantisch lastig gevallen wordt, door de plaatselijke jongens...

Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Correctie: vooral blonde meiden. Ik ben er zelf met 1 vriendin geweest, maar stappen deden we met zo'n 6 meiden. Alleen de meid met de super blonde lange haren werd echt lastig gevallen, althans, ze deden een poging. Donker haar kennen ze daar wel, maar dat blonde haar.... (voor hun dan).

Ik ben nu 2 keer in Alanya geweest en de boodtochtjes daar zijn ook erg leuk en ontspannend, tenzij je gevoellig bent voor zeeziekte. Bij ons zat er een gratis dorpentocht bij. Echt heel apart. Je rijdt zo'n 5 km vanaf Alanya en dan lopen de mannen daar allemaal in zo'n drollenvangers-broek, is alles erg primitief en zijn wij de attractie voor de plaatselijke bevolking! Cultuurshok!!
pi_36545170
ah wij gaan ook met 3 meiden naar app. Sifalar, dit omdat het er in de boekjes iig beter uitzag dan eftalia en omdat men zegt dat het dicht bij de kroegen ligt.

Iemand op de hoogte??

(oh en ik ben vorig jaar idd ook naar Kreta geweest vond het super leuk daar dus hoop dat dit er een beetje aan kan tippen)
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:56:59 #37
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_36646996
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:30 schreef hannekethemaster het volgende:
ah wij gaan ook met 3 meiden naar app. Sifalar, dit omdat het er in de boekjes iig beter uitzag dan eftalia en omdat men zegt dat het dicht bij de kroegen ligt.

Iemand op de hoogte??

(oh en ik ben vorig jaar idd ook naar Kreta geweest vond het super leuk daar dus hoop dat dit er een beetje aan kan tippen)
Nou wij gaan ook met z'n drietjes naar App. Sifalar vanaf 18juli zijn wij er te vinden!! En toeval.. afgelopen zomer Kreta - Chersonissos). Heb je de site gezien van Sifalar? www.sifalarhotel.com ziet er toch best goed uit of niet dan..wanneer gaan jullie?
Life is just like me..
  woensdag 5 april 2006 @ 19:19:19 #38
58826 Goddesz
pi_36684212
Het wordt GEEN Alanya deze zomer

Mijn vriend zou half juni naar nieuw zeeland gaan voor een stage... Had ie van school gehoord. Annuleert onze vakantie (we zouden 7 juli weggaan voor 15 dagen).
Vervolgens krijgt ie gisterenavond pas een mailtje van school: "je cursus begint 14 augustus"

Hebben dus al 290,00 euro betaalt aan annuleringskosten... vakantie naar de klote...enzenzenz

Ikke kwaad *boos kijk*
pi_36708273
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef LB06 het volgende:
Bedankt. Niet dat het wat had uitgemaakt, overigens. We gaan er toch wel naar toe

Inmiddels definitief geboekt voor 11 dagen Eftalia Aytur van 12 aug t/m 22 aug. Net na de duurste (en drukste) periode. De prijs valt ook behoorlijk mee. Net iets minder dan ¤1500 voor 3 personen, incl. belastingen en toeslagen, excl. verzekeringen! Tip: ga naar een reisbureau dat bij meerdere operators kan boeken. Dan kiezen zij voor jou de meest gunstige.

Ik heb er echt heel veel zin in!
Goede keus,ik vond het hotel goed, als je kijkt wat je ervoor betaald dan. Je moet geen super luxe verwachten.
Ik vond Alanya super, en ook eftalia aytur was erg goed.
Fijne vakantie alvast!
pi_36904755
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:40 schreef nieky het volgende:

[..]

Goede keus,ik vond het hotel goed, als je kijkt wat je ervoor betaald dan. Je moet geen super luxe verwachten.
Ik vond Alanya super, en ook eftalia aytur was erg goed.
Fijne vakantie alvast!
Bedankt!

We gaan ook niet voor het hotel Anders waren we wel naar zo'n resort gegaan dat overal 30 kilometer vanaf ligt.
pi_37023838
Mooi. maak er iets moois van daar.

Ik vertrek pas na het WK in Duitsland linea recta vanuit daar naar Turkije voor wat rust.
Kortom een grote lange vakantie vanaf begin juli t/m augustus om bij te komen van alle
WK stress.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  donderdag 27 april 2006 @ 14:57:32 #42
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_37345518
Dit jaar voor het eerst naar Alanya hoop dat het wat wordt !

17 juli tm 29 juli btw
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
  donderdag 27 april 2006 @ 15:00:14 #43
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_37345605
2 jaar geleden naar een heel klein kustdorpje in Zuid Turkije geweest, heerlijk!

Die mega-badplaatsen.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:24:16 #44
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_37611241
Weinig mensen naar alanya dit jaar..
If you must know, ACID!
pi_37624916
Ik zou zo weer heen willen,vorig jaar een supervakantie gehad met mn vriendin.

Hebben ook in eftalia aytur gezeten, eigenlijk in het hotel ernaast omdat eftalia toen was overboekt Moesten van alle faciliteiten in eftalia gebruik maken en we sliepen in het hotel ernaast, uitzicht direct op het zwembad.

Super aardig personeel en een geweldig weer... Het eten kwam me na een aantal dagen wel de strot uit, maar gelukkig gingen we om de avond uit eten...

Ik vond het afdingen heerlijk, aan het eind van de vakantie was dat echt een sport
pi_37626948
Eftalia aytur is een oke hotel. Sloop iig wel dat kaartje voor de airco van je sleutel af, zodat je kamer gewoon lekker koel is als je binnen komt na het zonnen oid.
Eten vond ik redelijk. Iedere dag pasta / rijst. Maar het is wel binnen te houden. Ook enorm veel soorten toetjes

ze deden ook niet lastig qua lawaai etc, rlx zwembad, relaxte ligging (50 meter van het strand, kwartiertje van het centrum). Mocht je ooit met een taxi van/naar het centrum willen, gewoon afdingen tot 4 euro per taxi, moet hendig lukken.
Overgens is er ook een supermarkt. Ongeveer 8 minuutjes richting het centrum lopen.
pi_37627089
Gewoon dolmus pakken, ben je er voor een eurotje oid

Die supermarkt is relaxed ja, en heerlijk koel... alleen naaien ze je met terugbetalen als je met euro's betaalt
  maandag 8 mei 2006 @ 16:22:40 #48
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_37660497
Misschien een idee om de OP aan te passen (modje?) met de OP uit dit topic:
[Centraal] Alanya '05 - deeltje 2

Ook nog wat pics:

If you must know, ACID!
pi_37666016
Waterscooteren is ook zo gigantisch kicken hè
pi_37671451

Dat is òòk alanya

Ons hotel gezien vanaf t Eftalia zwembad... Blauw geblokte handdoek is de mijne Prima kamer dus, ookal hadden we in Eftalia geboekt. We spraken later nederlanders die elk jaar eftalia boekten, maar altijd vroegen of ze in 'ons' hotel konden (ben de naam kwijt), omdat daar alles 10x beter was

Donkere wolken vanaf het land... zodra ze bij de zee in de buurt kwamen verdwenen ze, heerlijk

Monster, elke avond bij t eten... Daar ging wat in, niet te geloven En ze zat er altijd een half uur vtv al..

Alanya overzichtsfoto's vanaf het Eftalia panoramaterras
pi_37673004
Dat hotel ken ik wel, rij je met de bus langs. Als we naar ons hotel gaan :

club paradiso.
ga dit jaar voor de 2x
vanaf 6 juli tot 16 juli

met ze 10-en
waaronder me vriendin, en dus 8 jongens
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')