Hier ook!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Kijk! Daar gaan we alweer. Heel mijn monitor onder het bier.!,
!,
!.
het is onzin. Een afgelegde weg is geen snelheidquote:Op maandag 13 februari 2006 01:49 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Dit ontloop je weer eens met je huisenbouwen vraag..
Ik vraag of jij het kan. Kun je het ook waarnemen zonder tijdsverloop?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:50 schreef Tasma het volgende:
[..]
je kan een weg afleggen zonder tijd...
Quantum mechanicaeen deeltje is op 2 plekken TEGELIJKERTIJD of verschuift naar een andere dimensie, dit gebeurd direct zonder tijdverloop. Er kan dus afstand afgelegd worden zonder tijd..
Niet dat het wezelijk IETS te maken heeft met jouw juistheid, maar nu hou je dus je mond?
Een afgelegde weg is een snelheid in de verleden tijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:51 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
het is onzin. Een afgelegde weg is geen snelheid
een weg afleggen DOE je met een bepaalde snelheid. Als je later kijkt hoeveel afstand je hebt afgelegd, spreek je over de afgelegde weg. Als ik van hieruit naar het centrum loop dan loop ik met zo'n 5 tot 10 km/u. Als ik er ben is de afgelegde weg 4 km. Als ik met de auto naar de stad rij dan doe ik dat met 50 km/u. Als ik er ben is de afgelegde weg 4 km.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:50 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Het bouwen wel.
Een afstand is geen snelheid.
Een weg afleggen wel.
LOL!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:52 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik vraag of jij het kan. Kun je het ook waarnemen zonder tijdsverloop?
Gelijktijdigheid bestaat niet.. en zeker niet voor een mens.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:53 schreef Tasma het volgende:
[..]
LOL!
zeker, het is direct op een andere lokatie, zonder tijdsverloop en men kan BEIDE deeltjes tegelijkertijd waarnemendus stil nu
![]()
jawel hoor, bestaat wel. Leuke vent ben je als je stelt dat het niet bestaat omdat jij dat vindtquote:Op maandag 13 februari 2006 01:54 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Gelijktijdigheid bestaat niet.. en zeker niet voor een mens.
Je snelheid was dan ongeveer 4km/45min..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:53 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
een weg afleggen DOE je met een bepaalde snelheid. Als je later kijkt hoeveel afstand je hebt afgelegd, spreek je over de afgelegde weg. Als ik van hieruit naar het centrum loop dan loop ik met zo'n 5 tot 10 km/u. Als ik er ben is de afgelegde weg 4 km. Als ik met de auto naar de stad rij dan doe ik dat met 50 km/u. Als ik er ben is de afgelegde weg 4 km.
Afgelegde weg = snelheid en tijdsduur.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:55 schreef DionysuZ het volgende:
een afgelegde weg kun je berekenen met een snelheid en een tijdsduur. Een afgelegde weg is echter geen snelheid. Anders moeten we toch heel wat natuurkunde boekjes gaan aanpassen, om over woordenboeken nog maar niet te spreken.
mijn snelheid was in het ene geval 5 tot 10 km/u en in het andere geval 50 km/u. Dat schreef ik toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:56 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je snelheid was dan ongeveer 4km/45min..
Exact hetzelfde als wat ik zei, maar dan met een andere tijdseenheid.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
mijn snelheid was in het ene geval 5 tot 10 km/u en in het andere geval 50 km/u. Dat schreef ik toch?
de tijdsduur dat je op en snelheid beweegt staat niet in de snelheid vermeld. ik neig naar de opmerkingen:quote:Op maandag 13 februari 2006 01:56 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je snelheid was dan ongeveer 4km/45min..
Een afgelegde weg kun je als volgt berekenen:quote:Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Afgelegde weg = snelheid en tijdsduur.
Zonder afstand en tijdsduur ( snelheid) bestaat er geen afgelegde weg.
S = km/sec x secquote:Op maandag 13 februari 2006 02:00 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Een afgelegde weg kun je als volgt berekenen:
Afgelegde weg = snelheid * tijdsduur
km/sec * sec = (km*sec)/sec ... standaard wiskunde leert je dat je dan gewoon over kilometers spreekt aangezien je de seconde boven en onder de streep op elkaar kunt wegstrepen.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:02 schreef rudeonline het volgende:
[..]
S = km/sec x sec
Zonder sec is S gewoon een afstand en heeft het verder niks te maken met een afgelegde weg.
yup, duidelijk, jij bent net zo slim als eenquote:Op maandag 13 februari 2006 02:02 schreef rudeonline het volgende:
[..]
S = km/sec x sec
Zonder sec is S gewoon een afstand en heeft het verder niks te maken met een afgelegde weg.
Afstand is iets anders als afgelegde weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:04 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
km/sec * sec = (km*sec)/sec ... standaard wiskunde leert je dat je dan gewoon over kilometers spreekt aangezien je de seconde boven en onder de streep op elkaar kunt wegstrepen.
een afgelegde weg is een afstand en geen snelheid, ongeacht wat jij vindt. Dat verandert ook niet omdat jij vindt dat het een snelheid is.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:05 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Afstand is iets anders als afgelegde weg.
Een afgelegde weg kun je als volgt berekenen:quote:Op maandag 13 februari 2006 02:08 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
een afgelegde weg is een afstand en geen snelheid, ongeacht wat jij vindt. Dat verandert ook niet omdat jij vindt dat het een snelheid is.
quote:Op maandag 13 februari 2006 02:09 schreef DionysuZ het volgende:
Het zit em ook in de woorden zelf
"Afgelegde weg" -> de weg die afgelegd is en NIET de weg die per tijdseenheid afgelegd is
Dat zijn mijn woorden niet! Ik zou nooit zeggen dat snelheid x tijdsduur hetzelfde is als snelheid per tijdsduur!quote:Op maandag 13 februari 2006 02:10 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Een afgelegde weg kun je als volgt berekenen:
Afgelegde weg = snelheid * tijdsduur
snelheid x tijdsduur = snelheid per tijdsduur
Jouw woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |