Dit is niet Juichbaakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef snellejelle het volgende:
De spelen
duurde ze maar vier weken
Dat is dan ook aan je lijf af te zien,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik geef geen reet om sport en al helemaal niet om die commerciele pauperspelen.
Bah
je betoog is volledig correct. alleen Curling is relaxt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef SunChaser het volgende:
Waren die Olympische Spelen maar al voorbij. Je kan geen radio of tv aanzetten en je hoort over Turijn, schaatsers, medailles, Coca Cola Boycot, Curling. Ik geef geen reet om sport en al helemaal niet om die commerciele pauperspelen.
Bah
Nee is nog niet bezig, het begint vanavond.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:09 schreef Frollo het volgende:
Oh, is dat al bezig dan?
Niks van meegekregen
Ach, zoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee is nog niet bezig, het begint vanavond.
Niet als je bitch bepaalt waar er op TV komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef weathergirl het volgende:
Er zit een knop op je TV...
Het is niet mijn bitch.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:37 schreef weathergirl het volgende:
Zit er geen knop op je bitch dan?
Precies, ben je wel meteen van die spelen af als je die niet wilt zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:38 schreef Wombcat het volgende:
Da's een ander knopje.
Of je krijgt een knal aan je hoofd......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Precies, ben je wel meteen van die spelen af als je die niet wilt zien.
Die twee lelijke apen van een Mythbusters kan ik anders ook wel dromen onderhandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef Lucille het volgende:
Op Animal Planet en Discovery ben je OS vrij.
Nee, jij maakt goede tvquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die twee lelijke apen van een Mythbusters kan ik anders ook wel dromen onderhand
Op AV ben je dat ook...... en zie je ook nog eens alles naar eigen wensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef Lucille het volgende:
Op Animal Planet en Discovery ben je OS vrij.
Desondanks weet je niet hoe je die heisa moet ontwijken en ga je je er aan ergeren.quote:
Nee dat is te zien jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik geef geen reet om sport
Nah, dan doe je toch iets serieus fout hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of je krijgt een knal aan je hoofd......
Dan heb je allebei hoofdpijn
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee dat is te zien ja
[afbeelding]
Ik zou het niet weten!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:39 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Nah, dan doe je toch iets serieus fout hoor
wie denkt dat danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die denken dat de OWS vier weken duren, ze duren maar twee weken.
Verder moet ik ook een kritische noot laten: als de f***king CL of UEFA Cup begint, kan ik op Nederland 3 niet terecht. Kan ik helemaal niets bekijken op de dinsdag- tot donderdagavond.![]()
![]()
Alsof tv jouw complete leven bepaalt....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die denken dat de OWS vier weken duren, ze duren maar twee weken.
Verder moet ik ook een kritische noot laten: als de f***king CL of UEFA Cup begint, kan ik op Nederland 3 niet terecht. Kan ik helemaal niets bekijken op de dinsdag- tot donderdagavond.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:41 schreef _The_General_ het volgende:
Dat is dan ook aan je lijf af te zien,
![]()
Das nog het enige dat leuk is.quote:
Kariquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die twee lelijke apen van een Mythbusters kan ik anders ook wel dromen onderhand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |