Afstandsbedieningdagquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heb gisteren gedwongen een half uur naar Onderweg naar Morgen moeten kijken omdat het afstandbedieningdag was voor mijn vriendin. Dat houdt in dat degeen die aan de beurt is mag bepalen wat er op t.v is.![]()
Maar goed, gisteren ging ze kijken naar haar favoriete soap ONMOp zulke momenten wenste je dat je nooit @home gekozen had als internetprovider, want die was er weer eens zoals gewoonlijk uitgeknalt.
Maar goed na het kijk dan toch gezellig mee praatjeheb ik me een half uur zitten verbazen over de moderne tinten die men ineens aan de personages geeft, zowel letterlijk als figuurlijk....
Zo speelt 1 gastje van een jaar of 16 de pooier van zijn vriendinnetje (lekker geloofwaardig) en dat naieve wijf trapt ook nog in die praatjes. Lekker 2006 zeg
![]()
En verder viel me het percentage turken en marokkanen op ! Waarom !!! Is de Nederlandse acteurkunst niet meer van dien aard dat we maar overgaan op buitenlanders ?
Kortom ONM verdwijn !![]()
Afstandsbedieningdag
Nee dan mag zij een weekquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Afstandsbedieningdag
Als je je er niet aan houd, heb je zeker een maand geen sex meer?
Daar schrik je van he !quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een hele week de afstandbediening?![]()
![]()
nee dus, offtopic verwijderd..quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef Soepblik het volgende:
Dat kan toch niet! Een serieus topic over de vreselijke hippe serie ONM, dat ontaard in een standaard geile hijgers topic.![]()
Maar ze kreeg hem wel ja!![]()
![]()
Je weet dat het sarcasme was?quote:
3 hier in huize Rekkiequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee jij ?
Jah tuurlijk, is toch normaal dat je een tv onder en boven hebt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee jij ?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef Rekkie het volgende:
En iets voor jezelf doen was geen optie?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
En verder viel me het percentage turken en marokkanen op ! Waarom !!! Is de Nederlandse acteurkunst niet meer van dien aard dat we maar overgaan op buitenlanders ?
Vrienden? sport?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat 75% uit TV en Internet en de overige 25% gebeuren in het weekend. Dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |