ja, maar wanner zijn ze er dan aan toe? *pruillipje trekt*quote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef snoopy het volgende:
ET wat goed zegHet is dus toch waar wat ze zeggen! Je kind moet er zelf aan toe zijn dan gaat het veel makkelijker en sneller. Super
![]()
Ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:27 schreef Belana het volgende:
Sjeen...brrr...sterkte met Isa
Jeetje, Saskia is er gewoon van de ene op de andere dag.... Ik ben zo vreselijk onder de indruk!!
Hier ook jaquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef Rottdog het volgende:
Hier gaat de dame op de grond liggen als mama boos is en zielig doen
Owquote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Hier ook jaAlsof haar het grootste onrecht ter wereld is aangedaan
En ze begint nu ook met uitdagenOp de bank heen-en-weer lopen en je dan roepen zodat je vooral goed kunt zien dat ze iets aan het doen is wat niet mag
![]()
![]()
Zelf zou ik de oortjes recht latenz etten voor hij naar de kleuterschool gaat, kinderen zijn zo hard voor elkaar... MAar goed, moet je wel een arts hebben die dat wilquote:Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef Githa het volgende:
Er zit te weinig kraakbeen in zijn oortje en het kraakbeen dat er zit is niet aan zijn hoofdje gehecht. Helemaal niet erg hoor, maar de chirurg begon er zelf over dat ze dat tijdens de operatie wel even kon rechtzetten, omdat hij toch onder narcose was. Nu vond ze vandaag dat het beter was om te wachten tot hij 5 is.
Beetje plotseling besluit en dus vreemd, maar allemaal best voor mij hoor. Ik weet niet eens of we het met zijn 5 jaar wel laten doen. Even kijken hoe erg het dan is en wat Jordy zelf wil![]()
Waarschijnlijk heb je er nu niks aan maar toch even ter info:quote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef E.T. het volgende:
Even dilemma, vandaag is kindje van vriendin jarig, maar die heeft vreselijk de waterpokken.
Aan de ene kant heb ik zoiets van 'gewoon gaan, saskia krijgt 't toch wel vroeg of laat' aan de andere kant.. dan is ze misschien hartstikke ziek op d'r eigen verjaardag volgende week en dat wil ik liever ook niet.
wat zouden jullie doen?
ze kijkt eerder moequote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef Githa het volgende:
Knorretje, ze kijkt een beetje zielig, of is dat mijn verbeelding.....
Vond ze het moeilijk?
Ik was tien centimeter groterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef Anitra het volgende:
Wij moeten nu over een half jaar terug komen ook en we krijgen vanzelf een brief binnen met de datum.
Hoe trots was je toen Saskia in een onderbroekje liep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |