abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 11:26:11 #151
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34992257
Lewis, wat een schrik.

Githa, ik lees net pas van Jordy. Wat onzettend klote. Goedzo dat je je schouders er weer onder zet hoor! En als al je collega's een mini-stukje van hun vakantie inleveren, komt alles goed. En anders ook, want je hoort gewoon bij Jordy te zijn! Brrr, ongelooflijk dat dat zomaar mag!
Dikke zoen !!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34992482
Githa wat klote zeg!

Pfff alles over scholen... heb hier weinig keus we hebben een obs en een cbs. Jeroen is opgevoed met een geloof waar hij niets meer mee te maken wil hebben en ik een beetje half , thuis werd er niets aan gedaan maar als kind ging ik wel om de week naar de kerk , tot de kerk in onze gemeente werd opgeheven. Ergens wil ik wel dat Isis wat mee krijgt van het geloof zodat ze later haar eigen keuze kan maken of ze wel of niet wil geloven en om bepaalde geloven daardoor beter te kunnen begrijpen. Maar zoals de scholen nu liggen gaat ze zeker naar de obs want daar kan ze alleen heen (einde van onze straat en zeer weinig verkeer).
Maar wanneer moet je eigenlijk je kind gaan inschrijven? We wonen zelf in een dorp dus lijkt me dat ze altijd wel plaats hebben.
  zondag 12 februari 2006 @ 11:58:07 #153
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34992914
Jezus Lewis; wat een schrik! Wat eng zeg. Ik hoop op snelle opheldering en geruststelling voor je.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:13:16 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34993368
Mag ik ff heel ongegeneerd ontzettend, heel erg trots op mijn dochter zijn?

Vanmorgen had ze na een half uurtje genoeg van d'r luier en wilde op de pot en op de wc.. En op een paar druppels na is het dus de hele ochtend goed gegaan
Regelmatig komt ze naar me toe als ze moet 'poepen' (ze wil er maar niet aan dat dat plassen is) en dan gaan we naar de wc. En tussendoor zet ik 'r ook regelmatig ff op de wc.
Heel af en toe dan komen er eerst een paar drupjes, dan gaan we alsnog snel naar de wc waar ze dan de rest van de grote plas doet.

Ik geloof dat ik niet meer uitmaak wanneer ze zindelijk wordt, maar dat ze dat dus zelf heeft besloten. En ik vind 't zo onwijs knap van d'r!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:16:31 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_34993487
wow ik vind het geweldig!!! Ik wou dat Liam al zo was
helemaal te gek zeg, bravo voor saskia
stormy waters...
sailin'
pi_34993491
ET wat goed zeg Het is dus toch waar wat ze zeggen! Je kind moet er zelf aan toe zijn dan gaat het veel makkelijker en sneller. Super
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 12 februari 2006 @ 12:17:08 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_34993509
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef snoopy het volgende:
ET wat goed zeg Het is dus toch waar wat ze zeggen! Je kind moet er zelf aan toe zijn dan gaat het veel makkelijker en sneller. Super
ja, maar wanner zijn ze er dan aan toe? *pruillipje trekt*
stormy waters...
sailin'
pi_34993555
Tussen de 2 en 3 jaar volgens de Nanny
  zondag 12 februari 2006 @ 12:20:18 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_34993595
ja, dat las ik ook nahja, het komt vanzelf wel. het lijkt me wel makkelijk als ik er straks maar 1 in de luiers heb
stormy waters...
sailin'
pi_34993628
Mij ook hoor Belana, misschien van de zomer maar eens kijken? Kunnen ze lekker in hun blote kont rondlopen enzo.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:22:05 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_34993642
ja, dat lijkt me wel wat idd, dan ben ik toch thuis met verlof
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 12:25:20 #162
3011 E.T.
pi_34993717
dat weet ik nog zo net niet hoor B
die luier kan je nog eens 10 minuten mee wachten.. Zonder luier kan je geen seconde wachten en moet je alles uit je handen laten vallen op 't moment dat ze beginnen over 'passen' of 'poepen' (of als je "oeps" hoort).

Maar ik ben me er wel heel erg van bewust dat ze wel errug vroeg is. En gewoon uit zichzelf.

En als ze een plas heeft gedaan is het daarna handjes wassen (lees: kliederen met water en zeep) en daar maken we een feestje van. Dat vindt ze helemaal geweldig (volgens mij heb ik een raar kind).
Nu maar ff paar dagen doorpakken en wie weet zijn we er dan doorheen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:55:15 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_34994686
Ow mij hele beeld in duigen

handjes wassen vind Liam ook leuk (idd, lees kliederen met water) dus zo raar is ze niet hoor
stormy waters...
sailin'
pi_34997217
ET wat goed! Je zou eens moeten kijken wat ze snachts doet. Jans was ook zo vlot en was dus ook elke nacht gelijk droog. (Bo nu ook al 2 dagen )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 12 februari 2006 @ 15:19:00 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35000725
E.T. wat een knappe dochter heb je!!!
Ik zit nu op mijn werk en het verhaal van Lewis laat me niet los. Wat een inpact moet zoiets hebben binnen een groep/dagverblijf. De angst van jezelf als ouder, het verdriet om een kindje en de onzekerheid. Jee.... Succes Lewis!
  Licht Ontvlambaar zondag 12 februari 2006 @ 16:53:34 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35004273
Mag ik nog wat schrik delen hier... Isa heeft al sinds woensdag koorts, vrijdag naar de huisarts en weer een kuurtje gekregen. Normaal gezien moet de koorts dan binnen een dag gaan zakken. Maar vandaag had ze nog steeds koorts. Dus de huisartsenpost gebeld, die vonden het verstandiger als we even langskwamen. Nu heeft ze een zwaardere kuur (breder spectrum ofzo)...

Op weg terug naar huis begon ze ineens met haar oogjes te draaien en viel heel eventjes weg... tot twee keer toe. Gelukkig heb ik haar wel meteen weer bij gekregen, door te roepen en in haar gezicht te kloppen met een vinger. Waarschijnlijk heeft ze het gewoon te warm gekregen, met de sjaal om in de auto en dan ook nog koorst. Sinds het voorval is ze eigenlijk gewoon vrolijk en wakker geweest gelukkig. Maar ik heb me toch wel even heftig geschrokken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 12 februari 2006 @ 16:56:24 #167
3011 E.T.
pi_35004416
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, Sjeen! Wat eng, nu maar hopen dat de nieuwe AB snel aanslaat.

Ik geloof trouwens dat Saskia het hele truukje doorheeft Sinds ze vanmiddag uit bed is (13.15) geen ongelukjes meer Alles gaat netjes op de wc en de meeste keren nadat ze zelf heeft aangegeven te moeten

's nachts vind ik wel meteen nog eng hoor, Jessie... eerst maar een paar dagen zo overdag
  zondag 12 februari 2006 @ 16:59:20 #168
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35004549
jeetje sjeen wat schrikken zeg hopelijk werken die andere medicijnen snel en word ze snel weer beter..

wat goed zeg van saskia wat kan dat dan ineens hard gaan he
en ze worden dan heel snel groot..
  Licht Ontvlambaar zondag 12 februari 2006 @ 17:00:23 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35004600
Saskia
  zondag 12 februari 2006 @ 18:27:43 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_35007979
Sjeen...brrr...sterkte met Isa

Jeetje, Saskia is er gewoon van de ene op de andere dag.... Ik ben zo vreselijk onder de indruk!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 19:10:17 #171
3011 E.T.
pi_35009874
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:27 schreef Belana het volgende:
Sjeen...brrr...sterkte met Isa

Jeetje, Saskia is er gewoon van de ene op de andere dag.... Ik ben zo vreselijk onder de indruk!!
Ik ook!
(en ik word er ook zo emo van... 't wordt meteen zo'n grote meid.. Waar is mijn babietje gebleven? )
pi_35009950
Sjeen, wat griezelig! Beterschap voor je meissie
  Jubileum moderator zondag 12 februari 2006 @ 19:56:56 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35011727
Saskia wat ontzettend goed, en zo vroeg ook al

Sjeen wat eng! Bah! Flauwvallen van de warmte klinkt mij ook wel logisch in de oren maar eng is het natuurlijk wel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 12 februari 2006 @ 20:14:05 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35012377
Ze is nog de hele tijd ziek maar vrolijk geweest. En ligt nu lekker in bedje te slapen... dat gaan wij dadelijk ook doen, want ook ziekig...
pi_35012480
Saskia wat goed

Sjeen wat schrikken! En zelf ook ziek, bah, hopenlijk snel weer beter!

Djulian heeft een nieuwe tik, hij is gek van Anni friesinger want die praat net zoals opa. Tijdens het schaatsen vanmiddag bleef hij dus Anni roepen en nog steeds geen papa of mama zeggen hoor!
  zondag 12 februari 2006 @ 20:32:16 #176
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35013086
Saskia Goed zo

En Sjeen en Lewis, wat een enge verhalen Dat flauwvallen klinkt idd wel aannemelijk, sjeen, zeker omdat er daarna niks aan de hand was.
Lewis, ik hoop dat je snel wat nieuws hebt!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 12 februari 2006 @ 20:48:45 #177
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35013765
Amber wilde dat papa ergens mee naar toe ging (je hand pakken en dan "tjom!" (=kom) zeggen, maar pappa had geen zin. Toen kwam ze naar mij lopen en zei ze: "Tjom mama"
Telt dat als zinnetje van 2 woordjes Zo ja, dan is het haar eerste zinnetje
  zondag 12 februari 2006 @ 20:56:51 #178
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35014113
Ik vind van wel hoor LadyS leuk

Jolie is echt erg de hele tijd niks willen eten en uiteraard toen ik er gek van werd en m'n oude ouders kwamen eten om me te helpen 'ze wil niks eten, ik voel me ziek en ik kook iedere dag voor niets en al het brood en moets steeds weggegooid en ik word er gek van want ze wil niets eten ' eet ze een kopje soep leeg met drie boterhammen. Enough ik laat me niet meer opfokken

zondag 12 februari 2006 @ 21:02:16 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_35014356
kinderen! zetten je altijd voor gek!

Dat is een zin LadyS knap hoor
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 21:34:16 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35015738
LB, vreemde ogen dwingen dat ken je wel hè? Helpt altijd.

Sjeen, gelukkig is ze nadien wel gewoon goed bij en nu hopen dat ze weer opknapt.

Saskia, heb je haast gekregen zo vlak voor je verjaardag? Ik vind het echt fantastisch van haar.

Léon praat steeds meer zinnen. "Mama sjamme bouw!" (mama samen bouwen) of "taars!" (kaars) en dan staat er nog eentje naast: "Ook een taars"

Gister ben ik echt zo boos op hem geweest.
Hij gooide ineens een klein treintje tegen mijn wenkbrauw. En was totaal niet geschrokken of schuldbewust, het deed echt pijn. Heb hem op de gang gezet, wist even niet wat anders te doen. Ik was zo enorm boos, moest even tot mezelf komen. Daarna wel weer vriendjes gemaakt.
Hij gooit met werkelijk alles en luisteren ho maar. Ik weet dat ik niet zoveel van hem kan verwachten als anderhalf jarige, maar dit ging me gewoon echt te ver.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35015878
Wat grappig Anitra

Goed van Saskia ET! Ben benieuwd of je nog veel de deur uit durft de komende maand

Ambers eerste zinnetje en Jolie heeft gegeten

En anderen pijn doen moet je afstraffen idd Dutch
helemaal pedagogisch correct ook nog, want met time-outs mag je rond anderhalf jaar beginnen
pi_35016284
Lewis wat een eng verhaal zeg, brrr. En Sjeen ook al zo schrikken. Dan besef je opeens weer hoe kwetsbaar ze eigenlijk zijn he.

Jolie je blijft toch een lekker ding hoor, en wat een mooi vest heb je aan !
En Amber al dr eerste zinnetje, en Saskia opeens (bijna) zindelijk, wah wat gaat het weer hard allemaal.
pi_35016306
saskia, razend knap zeg!

en lewis oef wat een nachtmerrie voor die mensen en brrrrrr wat griezelig voor jullie zelf. hopelijk snel goed nieuws.

luchtbel oei, dus jolie eet ook niet meer zo makkelijk alles mee, frustrerend he! hier werkt de aanwezigheid van opa en/of oma ook vaak wonderlijk goed. hoewel helaas ook niet altijd hoor. maar houd moed, het is vast slechts een fase (dat houd ik mezelf in ieder geval steeds maar voor). en ze schijnen echt een hele tijd op vrij weinig voedsel per dag te kunnen functioneren. succes!

ben niet zo goed bijgelezen want vreselijk drukke dagen achter de rug, met vandaag het feestje van onze eigen kleine dreumes: was super!!! anna heeft zich kranig geweerd als jarig middelpunt tussen wel wat erg veel bezoek, en ze vond 't allemaal nog reuzeleuk ook volgens mij. foto's volgen nog, ik moet ze zelf eerst nog eens even rustig bekijken. ze is in ieder geval flink verwend en 't was erg gezellig.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:51:56 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35016475
Echt waar joh? Ik dacht juist dat dit door 'de boekjes' uitgelegd zou worden als weglopen van het probleem. Dat je rustig het kind moest toespreken en een heel lulverhaal over goed en fout zou moeten gaan houden.
Maar daar heb je op zo'n moment geen zin in. Het enige wat je denkt is allerlei verwensingen en dat hij echt even uit je buurt moet gaan. Niet dat ie geheel zachtzinnig naar de gang is gedirigeerd trouwens. Hij wilde niet, dus ik heb hem letterlijk meegesleept de gang op.
Vind je me nog steeds pedagogisch verantwoord?
  zondag 12 februari 2006 @ 21:54:23 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35016597
Een heel lulverhaal werkt sowieso niet denk ik. Als ze zo jong zijn kun je het volgens mij beter kort en duidelijk houden, anders ontgaat de helft ze toch.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:56:13 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35016689
Bix wat zeg je nou? Anna ookal weer een jaar?
Welkom mooie meid!
pi_35016980
Gefeliciteerd Bixister!!

Haha Dutch, doe de volgende keer maar voor jezelf een time-out
  zondag 12 februari 2006 @ 22:03:21 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35017062
Ja, ik ga wel samen met hem op de gang staan.
pi_35017197
Ik had 't trouwens hier vandaan misschien leuk voor je om te lezen http://www.askdrsears.com/html/6/T061900.asp

En dat lijkt me een erg goed idee of neem allebei een andere hoek
  zondag 12 februari 2006 @ 22:07:39 #190
3011 E.T.
pi_35017270
Als Saskia moedwillig smijt met iets of mij moedwillig slaat oid, wordt ze gewoon opgepakt en op de gang gezet. De seconde ervoor heb ik dan iets gezegd als 'ben je nou helemaal gek geworden?!' En terwijl ik 'r naar de gang sleep/til/etc zeg ik wat er is (hoewel ze dat vaak al weet). Dan is het 2 minuten brullen op de gang, ik kan ondertussen ook even diep ademhalen en daarna vertel ik nog rustig wat er was etc en dan knuffelen we 't af.

Tegenwoordig is Saskia trouwens uitgekookt: als ze denkt dat ze iets gedaan heeft wat niet mag, komt ze naar me toe "koele?" (=kroelen) en slaat d'r armen om m'n nek Probeer daar nog maar weerstand aan te bieden..
  Jubileum moderator zondag 12 februari 2006 @ 22:09:42 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35017374
Ow heerlijk zo uitgekookt Iris komt dan ook altijd "mama, ik vinne zooooo lief" en dan krijg ik een kusje.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 februari 2006 @ 22:11:34 #192
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35017468
Mjah Bix, of het al een echte 'ik wil niets eten fase' was weet ik niet. Ze had vorige week pijn aan d'r mondje. Toen at ze alleen als ik niet keek, volgens mij was dat een beetje uit de hand gelopen. Dit is niks voor Jolie en dat lang zonder eten kunnen weet ik maar Jolie werd iedere nacht wakker met een knorrende buik! Fijn dat Anna's verjaardag een succes was
  zondag 12 februari 2006 @ 22:12:32 #193
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35017518
O wat een nare etters zijn het toch.

Maar E.T. zoals jij vertelt zo ging het hier dus ook gister.
pi_35017671
Sjeen, wat eng joh. Brr, maar het klinkt inderdaad wel logisch. Gelukkig dat ze sindsdien zo vrolijk was, dat stelt je dan toch ook wel weer gerust

Jolietje, meid ik heb je door Joshua deed dat ook he, meer eten bij mijn schoonmoeder. Dus zat hij daar ook gelijk veel meer En hij at gelijk ook beter. Tja oma's zijn blijkbaar weer veel beter daarin

Dutchie, dat was juist heel goed wat je deed.

Belana, de dokter wilde wel weten wat de uitslag zou zijn. En verders als we het niet vertrouwden met de kinderen, dan gelijk naar de EHBO. Ze zullen morgen wel bellen hoe of wat er gaat gebeuren met het kdv. Ze zullen nu ook wel bezig zijn met onderzoeken of het kdv wel schoon genoeg was enzo. Volgens mij komt er veel meer bij kijken dan ik had gedacht.
  Jubileum moderator zondag 12 februari 2006 @ 22:16:55 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35017730
Waar moeten de kinderen eigenlijk nu heen als je moet werken en het kdv is nog dicht? Regelen ze daar ook iets voor Lewis?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35018135
Nee helaas niet, er is ook geadviseerd om tot die tijd geen alternative kinderopvang te regelen vanwege het gevaar dat ze niet precies weten wat het nou was, virus of een andere oorzaak. Dus eigenlijk moet je je kinderen zoveel mogelijk binnenshuis houden en als er mensen zijn die ook de klachten hebben, meteen naar de huisarts.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:00:16 #197
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35019758
Wat een eng verhaal, Lewis. Sterkte met het wachten op de uitslagen.

En Githa, even een knuffel voor jou. Ik kan me zo voorstellen hoe je nu met je handen in het haar zit door dat uitstel. En je was er natuurlijk al helemaal naar toe aan het leven en dan moet je weer een week wachten en in de zenuwen zitten.

Veel succes. En ik geloof best dat je collega's hier alle begrip voor hebben en hun best zullen doen om iets te regelen, hoe moeilijk het ook is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:23:22 #198
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35020730
Hier hadden we onze eerste foute uitspraak te pakken, vriendje zei nadat de kat hem recht in zijn giechel had geniest "kutkat" en ja hoor twee tellen later op de wijze waarop vriendje het had gezegt gelukkig is het bij eenmalige actie gebleven.

Onze dame ontwikkelt zich als een echte bouwvakker zo gauw ze merkt dat we met het eten bezig zijn hoor ik niets anders meer eten, eten, eten en staat ze maar te wijzen naar haar kinderstoel.

Hier gaat de dame op de grond liggen als mama boos is en zielig doen

Saskia wauw grote meid

Lekker was dat weer he Jolie brood met soep

Oejjjj Sjeen eng maar gelukkig is het goed gekomen.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:25:43 #199
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35020819
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef Rottdog het volgende:

Hier gaat de dame op de grond liggen als mama boos is en zielig doen
Hier ook ja Alsof haar het grootste onrecht ter wereld is aangedaan
En ze begint nu ook met uitdagen Op de bank heen-en-weer lopen en je dan roepen zodat je vooral goed kunt zien dat ze iets aan het doen is wat niet mag
pi_35021236
Ja, dat doet Myrthe nu ook en dan wel recht voor m'n neus op de salontafel maar meestal betekent het dat ze even aandacht wil, samen spelletje doen oid. Als ze dat meer krijgt stopt 't uitdagen ook.
En buiten is haar favoriete actie: niet meer meelopen maar op de grond gaan zitten/liggen. Of voor een zebrapad stil blijven staan als er auto's op ons staan te wachten, en dan de andere kant op kijken en mij negeren als ik haar roep (en dan gaat ze dus krijsend onder m'n arm mee naar de overkant).
ik vind die acties best grappig eigenlijk
  zondag 12 februari 2006 @ 23:43:46 #201
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35021456
Hee wat goed van Saskia!!! Knap hoor!
Ja ik weet het, we zijn al drie bladzijden verder , maar ik dacht dat ik het al gepost had
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 13 februari 2006 @ 06:17:43 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_35026003
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hier ook ja Alsof haar het grootste onrecht ter wereld is aangedaan
En ze begint nu ook met uitdagen Op de bank heen-en-weer lopen en je dan roepen zodat je vooral goed kunt zien dat ze iets aan het doen is wat niet mag
Ow die is herkenbaar !!! vreselijk he!!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 08:36:01 #203
81992 Githa
pi_35026522
Het ziekenhuis heeft weer gebeld.
Ze hebben het kunnen vervroegen naar donderdag dan kan ik er iig bij zijn. Ik probeer nog maandag vrij te krijgen van mijn werk, maar goed als dat niet kan is het alleen jammer.
Wat ik wel raar vond is dat ze ons vermelden dat ze er een andere patient voor hadden moeten verschuiven naar April dat was een cosmetische operatie en dus ging Jordy voor.
Nu zit ik niet echt te wachten op dat soort Info eigenlijk Natuurlijk ook super rot voor die mensen.

Maar heel egoistisch, Ik ben blij dat Jordy nu kan
Nou nog 2 daagjes langer wachten
pi_35026554
Nou gelukkig toch nog een beetje een meevaller Githa! Idd wel raar dat je die info over die andere patiënt krijgt. Maar goed, het gaat allemaal vast goed komen!
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 08:48:00 #205
81992 Githa
pi_35026659
Belde ze nogmaals van het ziekenhuis. Ze doen het oortje dan niet mee Liever wacht ze toch tot 5 jaar. al komt dit plotselinge besluit op mij meer over alsof het om tijdgebrek gaat maar goed, dan geen oor. Mag van mij lekker los blijven hangen hoor
  maandag 13 februari 2006 @ 08:48:09 #206
3011 E.T.
pi_35026663
Even dilemma, vandaag is kindje van vriendin jarig, maar die heeft vreselijk de waterpokken.
Aan de ene kant heb ik zoiets van 'gewoon gaan, saskia krijgt 't toch wel vroeg of laat' aan de andere kant.. dan is ze misschien hartstikke ziek op d'r eigen verjaardag volgende week en dat wil ik liever ook niet.

wat zouden jullie doen?
pi_35026737
Ik zou het niet doen hoor, zeker niet ivm met eigen verjaardag.. natuurlijk krijgt ze het vroeg of laat wel, maar zou het niet op zo'n manier gaan opzoeken. Ik zou lekker gaan wanneer het (zo goed als) over is..

Githa wat goehoeeeed Je kindje word snel geopereerd! Wel vervelend dat ze je zo'n schuldgevoel opleggen door informatie te geven over dat andere kindje en dat ze z'n oortje nu niet gelijk doen.. Hopelijk kun je gewoon lekker vrij regelen maar wel bij m zijn hoor.. Ik wens jullie echt ongelooflijk veel sterkte toe.. kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten.. dikke kus voor jou en je kleine grote man

nog 6 dagen.. dan mag ik hier ook posten over mn mannetje
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 08:57:39 #208
81992 Githa
pi_35026763
Potvolsnotjes Nu belde ze me weer van het ziekenhuis!
Morgenvroeg 7.00 binnen zijn, dan wordt hij gelijk geholpen. ze hadden net een afmelding binnen. Gos! wat wordt je zo op en neer geslingerd in emoties. Blij, verdrietig, bezorgd,pffff.
Iig wel fijn voor die mevrouw die nu toch donderdag mag

* Githa gaat de stekker van de telefoon eruit trekken voor het dadelijk weer volgende week is.
pi_35026777
wha! dat is wel heeeeeeel snel! hoe.. maar wel goed.. niet meer zolang erover nadenken enzo.. ennuh.. WHA! WAT SNEL! wat goed

en die stekker lijkt me erg verstandig
pi_35026788
Githa, wat doen ze allemaal
Idd de stekker eruit trekken en je mannetje lekker knuffelen en verwennen vandaag
En jezelf ook een beetje

E.T. ik zou ook idd thuisblijven.
  Jubileum moderator maandag 13 februari 2006 @ 09:00:09 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35026790
Jeutje Githa Naja dan hoef je ook niet te klooien met je vrije dagen, dat is wel lekker!

Ik zou het denk ik ook niet opzoeken, zo vlak voor haar verjaardag ET. Als ze het wel "gewoon" krijgt heb je pech denk ik dan maar om het zo op te zoeken....

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 13-02-2006 09:02:45 (verkeerde smilie) ]
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 13 februari 2006 @ 09:02:04 #212
37150 livelink
pi_35026811
Githa, wat fijn voor jullie en wat komt het nu toch weer dichtbij. Inderdaad telefoon eruit en je nu maar even concentreren op morgen.

wat is er eigenlijk met Jordy's oortje. Ik heb de foto's nagekeken, maar heb niks kunnen ontdekken.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 09:12:25 #213
81992 Githa
pi_35026944
Er zit te weinig kraakbeen in zijn oortje en het kraakbeen dat er zit is niet aan zijn hoofdje gehecht. Helemaal niet erg hoor, maar de chirurg begon er zelf over dat ze dat tijdens de operatie wel even kon rechtzetten, omdat hij toch onder narcose was. Nu vond ze vandaag dat het beter was om te wachten tot hij 5 is.
Beetje plotseling besluit en dus vreemd, maar allemaal best voor mij hoor. Ik weet niet eens of we het met zijn 5 jaar wel laten doen. Even kijken hoe erg het dan is en wat Jordy zelf wil
pi_35027081
wat een gedoe Githa! En nu ineens morgen die operatie.. spannend! Veel sterkte
  Licht Ontvlambaar maandag 13 februari 2006 @ 09:31:46 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35027323
Isa heeft geen koorts meer Ik nu wel

Tjees Githa, wat doen ze... Nah, ik wil je heel veel sterkte en succes wensen
  maandag 13 februari 2006 @ 09:38:30 #216
37150 livelink
pi_35027482
Beterschap Sjeen!

En Githa, het lijkt me wel fijn eigenlijk dat je je nu alleen maar op zijn handje hoeft te concentreren. Dat oortje komt nog wel eens.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 10:01:32 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_35027915
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef Githa het volgende:
Er zit te weinig kraakbeen in zijn oortje en het kraakbeen dat er zit is niet aan zijn hoofdje gehecht. Helemaal niet erg hoor, maar de chirurg begon er zelf over dat ze dat tijdens de operatie wel even kon rechtzetten, omdat hij toch onder narcose was. Nu vond ze vandaag dat het beter was om te wachten tot hij 5 is.
Beetje plotseling besluit en dus vreemd, maar allemaal best voor mij hoor. Ik weet niet eens of we het met zijn 5 jaar wel laten doen. Even kijken hoe erg het dan is en wat Jordy zelf wil
Zelf zou ik de oortjes recht latenz etten voor hij naar de kleuterschool gaat, kinderen zijn zo hard voor elkaar... MAar goed, moet je wel een arts hebben die dat wil Spannend nu zeg!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 13 februari 2006 @ 10:05:45 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35027995
Wat een toestand Githa! Toch nog morgen de operatie dus, kun je er in elk geval bij zijn!
En 'lekker' vroeg, is misschien iets makkelijker met nuchter houden? Al zal ie 's ochtends ongetwijfeld veel honger hebben, maar da's nog beter dan de hele dag zonder eten toch?

Sterkte alvast!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35028100
Jeetje Githa wat een gedoe zo ! Maar wel fijn dat het nu toch morgen kan en dat je dan niet in de knoei komt met je vrije dagen Sterkte met aftellen
pi_35028453
Githa wat fijn toch nog morgen!

Bix ik zou ook niet heen gaan. Vriendin van me haar dochtertje heeft het nu ook en ze zouden hier komen het weekend. Maar ik heb meer zoiets van ze krijgt ze vanzelf wel een keer , hoef het niet perse op te gaan zoeken.
Zeker omdat ze nog zo verschrikkelijk klein zijn.
  maandag 13 februari 2006 @ 10:37:14 #221
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35028640
Als ze klein zijn hebben ze er vaak juist weinig last van (tja Noah was blijkbaar een uitzondering ) Xanthe...
©Dumbo
pi_35028686
Nou, Morris was er ook goed ziek van hoor! Ik zou het niet opzoeken als ik jou was.
  maandag 13 februari 2006 @ 10:41:36 #223
3011 E.T.
pi_35028740
Er wordt niet op me gerekend vandaag, ik blijf maar thuis idd

Githa, wat een gedoe joh! Maar wel lekker dat 't nou toch morgen is
pi_35030940
Githa s6 morgen !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 13 februari 2006 @ 12:02:11 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35031099
Githa.... wat een stelletje daar in dat ziekenhuis. Maar, morgen om deze tijd is het allemaal achter de rug en kan het revalideren beginnen. Goed zeg!! Ennnn, in dat ziekenhuis werkt de liefste broeder van de wereld, dus zijn collega's zijn vast ook lief! (wat een logica ) Veel succes vandaag bij het voorbereiden! Zet 'm op!
pi_35031463
Lekker Githa... weinig tijd meer om je zenuwachtig te maken dus!
Nog een voordeel: als je er om 7 uur zijn moet, wordt hij als eerste geholpen en is het nuchter zijn makkelijker. Hoef je hem niet een halve dag uit te leggen dat ie geen eten en drinken mag.
Héél veel succes morgen!
pi_35033081
sjonge githa, wat een gedoe allemaal. gelukkig maar dat je je vrije dag morgen niet toch terug had kunnen draaien! veel succes ermee, ik zal aan jullie denken.
  maandag 13 februari 2006 @ 13:22:50 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35033531
Githa wta fijn alvast heel veel succes morgen zal een kaarsje voor jullie branden
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 13 februari 2006 @ 14:08:56 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_35035364
Githa WOEI! toch nog! dat moet een opluchting zijn (en je hebt hopenlijk gewoon geslapen nu ) succes morgen!
stormy waters...
sailin'
pi_35036314
Githa succes morgen, wel fijn dat het alsnog morgen gaat gebeuren. Dan is Jordy er vanaf.
  maandag 13 februari 2006 @ 15:04:19 #231
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_35037411
Succes Githa!
pi_35037965
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef E.T. het volgende:
Even dilemma, vandaag is kindje van vriendin jarig, maar die heeft vreselijk de waterpokken.
Aan de ene kant heb ik zoiets van 'gewoon gaan, saskia krijgt 't toch wel vroeg of laat' aan de andere kant.. dan is ze misschien hartstikke ziek op d'r eigen verjaardag volgende week en dat wil ik liever ook niet.

wat zouden jullie doen?
Waarschijnlijk heb je er nu niks aan maar toch even ter info:
De incubatietijd van waterpokken is 10-14 dagen... Als Saskia nu in aanraking komt met een kindje met waterpokken zal ze dus op zijn vroegst pas over 9-10 dagen ziek zijn.
pi_35039400
Dat is inderdaad een dilemma, ET... Ik weet niet zo goed wat ik zou doen. Ik denk dat ik thuis zou blijven omdat áls Saskia het ook krijgt, er waarschijnlijk ook kindjes op haar verjaardag thuis zullen blijven. Toch sneu voor haar dan. Aan de andere kant... ook sneu voor het kindje van je vriendin en je vriendin zelf. Misschien kan je je twijfels met je vriendin bespreken?
  maandag 13 februari 2006 @ 16:19:52 #234
3011 E.T.
pi_35040662
We hebben 't er gisteravond al over gehad Dus ook dat ik 't sneu zou vinden als Saskia op d'r verjaardag ziek zou zijn. Daarom belde ze ook even om 't door te geven
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 16:31:32 #235
81992 Githa
pi_35041157
Jullie zijn lie-hief!

Jordy's laatste voeding is eigenlijk het avondeten maar de kinderafdeling leek het ook wel slim om hem om 24.00 wakker te maken voor wat eten. Hij wordt pas om half 10 geopereerd en ik moet hem wel al om 5.00 uit zijn bedje trekken.
Hopelijk slaapt hij dan in de auto en kunnen we hem genoeg afleiden daar.
Spannend hoor
heel heel heel misschien hoeft hij niet eens een nachtje te blijven zei de verpleegster van de kinderafdeling omdat hij zo vroeg is en hoe eerder hij uit het ziekenhuis is, hoe beter ...TOP! ik duim ervoor

Lishe, werkt je vriend/man daar ?
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 16:32:45 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_35041219
Jaah, kindjes genezen thuis het beste
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 13 februari 2006 @ 16:56:48 #237
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35042330
Succes morgen Githa, MeneerGitha en Jordy
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:08:34 #238
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35042849
Dat zou helemaal fijn zijn als ie dezelfde dag nog naar huis mag, Githa! Heel veel succes en sterkte morgen!
©Dumbo
pi_35042944
Githa dat zou lekker zijn!! Heel veel succes morgen
pi_35042963
nogmaals heeeeeeeeel veel sterkte morgen en ik duim heel hard dat Jordy dezelfde dag weer lekker mee naar huis mag
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 17:20:22 #241
43556 miss_dynastie
pi_35043326
Jordy! Heel veel sterkte morgen grote kleine vent !
  maandag 13 februari 2006 @ 17:57:11 #242
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35044478
ooo Githa!!!
Wat een gedoe zeg, maar gelukkig voor jullie toch nog morgen! Heel veel succes en sterkte enzo!!
  maandag 13 februari 2006 @ 18:46:16 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35046464
Githa, een hele dikke sterkte knuffel voor jullie 3!! Zet 'm op, ik vind het zo dapper!!!1
En nee, een vriend.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 18:51:27 #244
81992 Githa
pi_35046703
Ik ben helemaal niet dapper ik heb gewoon geen keuze.

Ik ben zijn tas aan het pakken, en die van mij. Tjah, we moeten er ook op voorbereid zijn dat hij toch moet blijven.
Maar wat is dat moeilijk zeg, wat neem je mee Ik weet nu al dat er veel te veel in die tas zit ik heb zelf mijn eigen eten enzo voor hem ingepakt

De zenuwen nemen wel toe zo
  Hoofdredactie Fotografie maandag 13 februari 2006 @ 18:58:04 #245
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35046969
Githa en Jordy, héél veel succes en sterkte voor morgen!
  maandag 13 februari 2006 @ 19:05:17 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35047260
Dapper of niet, toch vind ik het super hoe je ermee omgaat!
pi_35048473
Githa en Jordy, veel succes morgen, dikke kus van ons
pi_35049968
Githa heel veel sterkte morgen. Fijn dat je toch kan morgen. Maar wat ontzettend spannend meot dit voor jullie zijn.
Ook al heb je er niks aan. Ik denk aan jullie morgen hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 13 februari 2006 @ 20:09:40 #249
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_35050334
Githa> goede nachtrust gewenst. En veel sterkte morgen, het komt allemaal in orde! Super wel dat je inderdaad om 7 uur binnen moet zijn, dat nuchter zijn lijkt me heel moeilijk aan te geven aan die kleintjes als ze later op de dag moeten en zo kun je hem wellicht nog enigzins afgeleid houden. Succes!
Jordy>dikke knuffel, en gewoon net doen alsof er niets aan de hand is morgenochtend! sleep ze er maar doorheen!
..en laat gaan...
  maandag 13 februari 2006 @ 20:10:39 #250
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35050386
Lieve Jordy en mama-Githa, heel veel succes morgen!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 13 februari 2006 @ 20:11:17 #251
3011 E.T.
pi_35050420
Githa succes morgen! Ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht.

Saskia gaat hartstikke goed op de wc
Vanmiddag 1 ongelukje, maar verder de hele dag droog Ze geeft zelf aan wanneer ze moet. Tussendoor vraag ik nog wel eens 'moet je naar de wc' en als ze dan 'nee' zegt, is het ook echt nee. (en soms zegt ze ook ja, en dan is het ook echt ja). Alleen poepen op de wc wil nog niet. Vanmorgen al een paar keer naar de wc geweest (ze kwam steeds naar me toe "poepe"), kwam niks maar ze zat niet lekker. Op een gegeven moment zag ze een luier en met een benauwd stemmetje vroeg ze 'poepe.. luier' Ze heeft dus 1,5 minuut die luier omgehad, daarna hebben we samen de inhoud door de wc gespoeld.
Zelfs tijdens boodschappen doen geen luier om, alleen maar in bed.

Ik ben zo waanzinnig trots op d'r! Vanmiddag had ze nog even uit bed dat ze d'r luier niet uit wilde, dus ik had echt zoiets van: als jij een luier wilt, krijg je toch lekker een luier om. maar we waren nog geen 5 minuten beneden en toen wilde ze gewoon naar de wc en daarna weer gewoon een onderbroekje aan. (en o, wat zijn die onderbroekjes schattig en klein... en die billetjes die erin zitten.. ze heeft zo'n lief klein kontje nu )
  Jubileum moderator maandag 13 februari 2006 @ 20:14:36 #252
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35050602
Wat geweldig ET, echt hartstikke goed zeg

Githa heel veel succes en sterkte morgen!
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 13 februari 2006 @ 20:14:42 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_35050609
Ik vind het zo RE-TE KNAP
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 februari 2006 @ 20:21:37 #254
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_35050976
het is ook reteknap! hoezee!
en die billetjes inderdaad... zon zwembroekje breekt mn hart ook atijd van als Ela die aan heeft... wor ik zo mooshy van...
..en laat gaan...
  maandag 13 februari 2006 @ 20:28:48 #255
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35051345
wat goed van van saskia zeg echt super knap...

ik miste bij kyllian wel die luier kont hoor
  maandag 13 februari 2006 @ 20:35:34 #256
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35051722
Wat goed van Saskia zeg! Ontzettend stoer dat ze zomaar ff zelf regelt!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 13 februari 2006 @ 21:01:31 #257
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35053231
Wow Saskia!

En Githa, toch nog vandaag! Gelukkig maar.
pi_35054159
Githa veel sterkte morgen, Jordy doet het vast heel goed, we denken aan je
pi_35054228
kwam hier al zelden nog, en ze is nog wel geen kleutertje maar merk steeds meer dat ik liever in dat topic meelees en evt post.

Ze heb vandaag afscheid genomen van de psz morgen gaat ze een keertje kijken op de kleuterschool en na de voorjaarsvakantie gaat ze voor het echie, dus zwaai ik hier nog ffies 'braaf' tot in het volgende topic,

de laatste keer van de trap bij de psz.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 21:38:51 #260
81992 Githa
pi_35055326
Saskia way the go meid!
Super zeg dat je het zo helemaal zelf doet.

Knorretje, ze kijkt een beetje zielig, of is dat mijn verbeelding.....
Vond ze het moeilijk?

Babyfeet, dan lijken al die broeken ineens zo groot he Kan het me wel voorstellen.

Ik ga mijn bedje opzoeken, allemaal heel erg bedankt voor het medeleven, doet mij erg veel goed
Ik laat zodra ik kan weten hoe het met Jordy is.
pi_35055422
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef Githa het volgende:
Knorretje, ze kijkt een beetje zielig, of is dat mijn verbeelding.....
Vond ze het moeilijk?
ze kijkt eerder moe We zijn zondag terug gekomen uit zwolle speciaal voor het afscheid (zijn vanmiddag weer terug gegaan met de trein naar zwolle) En moeilijk vond ze het totaaaaal niet ze vind het al weken niet meer leuk op de psz en is zo'n beetje het gelukkigste meisje ter wereld dat ze eindelijk naar de grote school mag.ze heb nu een aftel kalender en het liefst zou ze hem volgens mij nu al doorkrassen en vanaf morgen fulltime gaan scholen.
pi_35056203
Saskia wat goed

Dag knorretje dag Allysia (hopelijk goed gespeld) veel plezier op de grote school
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  maandag 13 februari 2006 @ 22:48:54 #263
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35059200
ET, wat goed van Saskia!! Tjonge, jonge, en al helemaal zonder luier... Knap hoor! Ik ben vol bewondering, mijn Bootje is druk doende en doet 80% helemaal zelf op het potje, maar heeft vooral nog het liefst wél een luier aan als ze het zelf niet helemaal vertrouwd. Dat er middenin dat proces een lekkere griep met alles erop en eraan tussendoor kwam, heeft niet echt geholpen denk ik

Githa, ik zal voor jullie duimen morgen, succes...
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
pi_35059201
Githa en Jordy heel veel sterkte morgen.
  maandag 13 februari 2006 @ 22:51:19 #265
3011 E.T.
pi_35059340
Lang leve knoopsgaten-elastiek in broeken alles kan een standje strakker zonder luier.

Ik mag morgen ook voor de derde keer m'n lijstje van het CB veranderen. De vraag 'plast uw kind wel eens op pot of wc' (en zo ja, hoe vaak) was ingevuld met 1x per dag, gister veranderd naar 'bijna' zindelijk.. kan er nu van maken 'overdag zindelijk'.

Alicia, veel plezier op je nieuwe school! (ik neem aan dat ze meteen iin Zwolle gaat?)
pi_35059510
Githa, mannetje en Jordy sterkte morgen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:19:20 #267
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35062759
Githa ,en mannetje en natuurlijk de grote vent jordy heel erg veel succes morgen...
pi_35066055
LIeve lieve Githa, Man en Jordy.. Ik ga heel hard voor jullie duimen! Als het goed is kleine man, word je over een uurtje geopereerd en dat is natuurlijk niet fijn, maar mama en papa gaan je daarna heeeeeeeel erg vertroetelen.. denk daar maar aan!

Hele dikke kus voor jullie en heel veel sterkte!

dinsdag 14 februari 2006 @ 09:18:11 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35066795
Githa en Jordy! Heel veel succes vandaag!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:20:46 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35066836
Saskia'tje zo goed als zindelijk! Wat knap zeg!
En Alicia door naar het volgende topic! Die is ook echt al heel lang veel te wijs voor dit topic volgens mij.
pi_35066945
Saskia wat ben je al een grote meid zeg! Heel goed van je dat je al zindelijk bent hoor!
Vertel me je geheim eens , want mijn neefje van bijna 3 (scheelt nog 2 weken) is nog helemaal niet zindelijk. Volgens zijn mama wil hij niet op et potje (of ze is erg laks erin )
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:42:29 #272
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35067231
Githa en Jordy, als het goed is zijn ze nu begonnen. Hier wordt aan jullie gedacht
©Dumbo
pi_35067331
Superspannend he voor ze!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:40:53 #274
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35072000
Githa Jordy en Spooky4u heel veel succes vandaag
als het goed is zijn ze nu al wel klaar, spuit elf in de bocht
pi_35072284
Githa, Sppok4u en Jordy ook hier word aan jullie gedacht

Djulian is vandaag naar het CB geweest. Hij was idd afgevallen, ruim 2 kilo
Lengte is 83,5 cm nu. De blokjes opstapelen weigerde hij en praten had al helemaal geen zin. Dat hij nog niet echt mama zegt en al helemaal geen papa maakt niet uit, hij kent 4woordjes en dat is voldoende.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:32:33 #276
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_35073691
We hebben nog niks gehoord over Jordy.
Githa heeft net n mailtje gestuurd dat hij nu 3 uur weg is.
Zodra ik iets hoor zal ik t laten weten .Onder tussen laten we de kaarsjes nog maar even branden.
Je weet dat operaties altijd uitlopen ,maar toch verwacht je t niet wachten is vreselijk
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:34:48 #277
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35073742
3 uur.... sjonge Reni, wat een lange tijd om zo door te komen. Hier gaat ook een kaarsje aan, dat ie maar snel terug bij mam en pap is!!!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:37:12 #278
116937 reni
pi_35073818
Voor mij is t lang ja, maar voor Githa en Spooky4you is t nog veel erger natuurlijk daar maar zitten en de minuten onderhand tellen.
Wat zal ik blij zijn als ze bellen
pi_35073870
spannend zeg... ik hoop ook op snel goed nieuws.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:39:35 #280
116937 reni
pi_35073886
Jordy is terug
pi_35073944
woei hoeraaa!
pi_35073982
jaaaaaaaaaaa Jordy
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:42:50 #283
116937 reni
pi_35073985
Githa belt me net op.
Ze hebben eerst het moeilijke handje gedaan en het was toch moeilijker dan ze hadden verwacht.
Hij heeft ook heel veel pijn en krijgt zometeen zwaardere pijnstillers.
Omdat hij nu pijnstillers krijgt moet hij wel blijven in het ziekenhuis ,hoelang weten ze nog niet .
We zijn in elk geval blij dat hij weer terug is
Nu hopen dat hij vlug geen pijn meer heeft.
pi_35074050
arm lief mannetje.. maar voor zn eigen bestwil ook natuurlijk.. gossie.. Hoop dat de pijnstillers snel werken voor m.. Geef ze maar een hele dikke knuffel vanaf hier! Ik ben blij dat alles goed is gegaan..

jammer dat Jordy wel moet blijven, maarja.. het belangrijkste is dat ie weer terug is idd..

Jordy.. ik vind je een dapper mannetje!
pi_35074088
arme jordy kusje voor hem! en ook voor githa & spooky, die zullen wel flink in de rats gezeten hebben. dat de pijn maar snel minder wordt, heel veel succes bij het herstel!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:49:38 #286
116937 reni
pi_35074175
ik zal t ze eerst doorgeven bedankt allemaal voor t meeleven.
Het zijn toch hele spannende dingen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:53:11 #287
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35074273
Oooch... ik zat het al in de gaten te houden, mooi dat, ondanks de duur, toch goed is gegaan. Vanuit hier dan ook een dikke dagelijkse knuffel voor Jordy, toe te dienen door papa of mama, minstens tot aan helemaal beter.
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
pi_35074433
Jordy dat je moet blijven is even balen. We duimen dat je snel minder pijn hebt ook voor mama en papa en tante Reni
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:04:07 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_35074573
och, arm kereltje, zoveel pijn, dat moet dwars door je ziel gaan dan als ouder...
ik hoop dat ie snel minder last heeft
stormy waters...
sailin'
pi_35074605
Ach arme Jordy Hopelijk is de pijn snel over. Sterkte voor allemaal daar
pi_35074953
Jordy ach gos. Vreselijk zo'n klein ukkie en pijn en dan allemaal zo moeilijk uit te leggen.
vanuit hier!
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:19:18 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35074982
Het kleine mannetje Maar stap 1 is genomen. Dikke knuffels voor Jordy, en pap en mam natuurlijk. Heel, heel veel succes bij het opknappen. Reni, dank voor de update... en nu snel naar je zusje!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:41:12 #293
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:07:57 #294
3011 E.T.
pi_35076385
Arme Jordy!
Ik kijk er ook van op dat ze zo lang werk hebben gehad! Wat een hel moet dat zijn als je daar als ouder zit te wachten..

Saskia is naar het CB geweest vandaag (en natuurlijk liep dat weer uit, ondanks dat ik de derde afspraak had, was ik toch ruim een half uur later aan de beurt.. Handig als 't tijdens de slaaptijd van je kind is )
maar goed,.. in 6 maanden tijd bijna 2 kilo gegroeid en zo'n 5 cm.

Hele CB zwaar onder de indruk dat ze in een onderbroekje rondliep. Moeder tegen kind van jaar of drie: "kijk, dat meisje is veel kleiner dan jij en plast op de wc, jij hebt nog een luier aan.. jij moet toch ook op de wc plassen"
Maar blokjes stapelen en alle andere dingen die ze moest doen gingen ook gewoon goed. Ze waren dus hartstikke tevreden.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:10:35 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_35076465
dat jij nu ook afspraken hebt daar? Ik moet pas in april weer en ben 27 juli voor het laatste geweest
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:24:21 #296
3011 E.T.
pi_35076904
Hier dus met 1,5 jaar en 2 jaar.. heb ook geen idee wanneer ik nu weer moet. Volgens mij over jaar weer. Zie de oproep vanzelf wel verschijnen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:26:02 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_35076983
aha, deden ze hier dus ook, ten minste, met 1,5 jaar iig. Ik geloof dat we het toen wat later hebben gezet vanwege het feit dat ik in eerste instantie natuurlijk in maart moest bevallen zit ik me ineens te bedenken.
stormy waters...
sailin'
pi_35077149
Wij moeten nu over een half jaar terug komen ook en we krijgen vanzelf een brief binnen met de datum.
Hoe trots was je toen Saskia in een onderbroekje liep?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:36:39 #299
3011 E.T.
pi_35077348
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef Anitra het volgende:
Wij moeten nu over een half jaar terug komen ook en we krijgen vanzelf een brief binnen met de datum.
Hoe trots was je toen Saskia in een onderbroekje liep?
Ik was tien centimeter groter

zo stoer in d'r hemd en onderbroek. En ze is wel twee keer daar naar de wc geweest
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:39:23 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_35077445
Liam zit wel steeds te mekkeren dat ie zijn luier niet om wil, moet je daar nou aan toegeven dan?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')