abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 23:43:46 #201
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35021456
Hee wat goed van Saskia!!! Knap hoor!
Ja ik weet het, we zijn al drie bladzijden verder , maar ik dacht dat ik het al gepost had
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 13 februari 2006 @ 06:17:43 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_35026003
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hier ook ja Alsof haar het grootste onrecht ter wereld is aangedaan
En ze begint nu ook met uitdagen Op de bank heen-en-weer lopen en je dan roepen zodat je vooral goed kunt zien dat ze iets aan het doen is wat niet mag
Ow die is herkenbaar !!! vreselijk he!!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 08:36:01 #203
81992 Githa
pi_35026522
Het ziekenhuis heeft weer gebeld.
Ze hebben het kunnen vervroegen naar donderdag dan kan ik er iig bij zijn. Ik probeer nog maandag vrij te krijgen van mijn werk, maar goed als dat niet kan is het alleen jammer.
Wat ik wel raar vond is dat ze ons vermelden dat ze er een andere patient voor hadden moeten verschuiven naar April dat was een cosmetische operatie en dus ging Jordy voor.
Nu zit ik niet echt te wachten op dat soort Info eigenlijk Natuurlijk ook super rot voor die mensen.

Maar heel egoistisch, Ik ben blij dat Jordy nu kan
Nou nog 2 daagjes langer wachten
pi_35026554
Nou gelukkig toch nog een beetje een meevaller Githa! Idd wel raar dat je die info over die andere patiėnt krijgt. Maar goed, het gaat allemaal vast goed komen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 08:48:00 #205
81992 Githa
pi_35026659
Belde ze nogmaals van het ziekenhuis. Ze doen het oortje dan niet mee Liever wacht ze toch tot 5 jaar. al komt dit plotselinge besluit op mij meer over alsof het om tijdgebrek gaat maar goed, dan geen oor. Mag van mij lekker los blijven hangen hoor
  maandag 13 februari 2006 @ 08:48:09 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35026663
Even dilemma, vandaag is kindje van vriendin jarig, maar die heeft vreselijk de waterpokken.
Aan de ene kant heb ik zoiets van 'gewoon gaan, saskia krijgt 't toch wel vroeg of laat' aan de andere kant.. dan is ze misschien hartstikke ziek op d'r eigen verjaardag volgende week en dat wil ik liever ook niet.

wat zouden jullie doen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35026737
Ik zou het niet doen hoor, zeker niet ivm met eigen verjaardag.. natuurlijk krijgt ze het vroeg of laat wel, maar zou het niet op zo'n manier gaan opzoeken. Ik zou lekker gaan wanneer het (zo goed als) over is..

Githa wat goehoeeeed Je kindje word snel geopereerd! Wel vervelend dat ze je zo'n schuldgevoel opleggen door informatie te geven over dat andere kindje en dat ze z'n oortje nu niet gelijk doen.. Hopelijk kun je gewoon lekker vrij regelen maar wel bij m zijn hoor.. Ik wens jullie echt ongelooflijk veel sterkte toe.. kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten.. dikke kus voor jou en je kleine grote man

nog 6 dagen.. dan mag ik hier ook posten over mn mannetje
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 08:57:39 #208
81992 Githa
pi_35026763
Potvolsnotjes Nu belde ze me weer van het ziekenhuis!
Morgenvroeg 7.00 binnen zijn, dan wordt hij gelijk geholpen. ze hadden net een afmelding binnen. Gos! wat wordt je zo op en neer geslingerd in emoties. Blij, verdrietig, bezorgd,pffff.
Iig wel fijn voor die mevrouw die nu toch donderdag mag

* Githa gaat de stekker van de telefoon eruit trekken voor het dadelijk weer volgende week is.
pi_35026777
wha! dat is wel heeeeeeel snel! hoe.. maar wel goed.. niet meer zolang erover nadenken enzo.. ennuh.. WHA! WAT SNEL! wat goed

en die stekker lijkt me erg verstandig
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_35026788
Githa, wat doen ze allemaal
Idd de stekker eruit trekken en je mannetje lekker knuffelen en verwennen vandaag
En jezelf ook een beetje

E.T. ik zou ook idd thuisblijven.
  Jubileum moderator maandag 13 februari 2006 @ 09:00:09 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35026790
Jeutje Githa Naja dan hoef je ook niet te klooien met je vrije dagen, dat is wel lekker!

Ik zou het denk ik ook niet opzoeken, zo vlak voor haar verjaardag ET. Als ze het wel "gewoon" krijgt heb je pech denk ik dan maar om het zo op te zoeken....

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 13-02-2006 09:02:45 (verkeerde smilie) ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 13 februari 2006 @ 09:02:04 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35026811
Githa, wat fijn voor jullie en wat komt het nu toch weer dichtbij. Inderdaad telefoon eruit en je nu maar even concentreren op morgen.

wat is er eigenlijk met Jordy's oortje. Ik heb de foto's nagekeken, maar heb niks kunnen ontdekken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 09:12:25 #213
81992 Githa
pi_35026944
Er zit te weinig kraakbeen in zijn oortje en het kraakbeen dat er zit is niet aan zijn hoofdje gehecht. Helemaal niet erg hoor, maar de chirurg begon er zelf over dat ze dat tijdens de operatie wel even kon rechtzetten, omdat hij toch onder narcose was. Nu vond ze vandaag dat het beter was om te wachten tot hij 5 is.
Beetje plotseling besluit en dus vreemd, maar allemaal best voor mij hoor. Ik weet niet eens of we het met zijn 5 jaar wel laten doen. Even kijken hoe erg het dan is en wat Jordy zelf wil
pi_35027081
wat een gedoe Githa! En nu ineens morgen die operatie.. spannend! Veel sterkte
  Licht Ontvlambaar maandag 13 februari 2006 @ 09:31:46 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35027323
Isa heeft geen koorts meer Ik nu wel

Tjees Githa, wat doen ze... Nah, ik wil je heel veel sterkte en succes wensen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 13 februari 2006 @ 09:38:30 #216
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35027482
Beterschap Sjeen!

En Githa, het lijkt me wel fijn eigenlijk dat je je nu alleen maar op zijn handje hoeft te concentreren. Dat oortje komt nog wel eens.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 10:01:32 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_35027915
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef Githa het volgende:
Er zit te weinig kraakbeen in zijn oortje en het kraakbeen dat er zit is niet aan zijn hoofdje gehecht. Helemaal niet erg hoor, maar de chirurg begon er zelf over dat ze dat tijdens de operatie wel even kon rechtzetten, omdat hij toch onder narcose was. Nu vond ze vandaag dat het beter was om te wachten tot hij 5 is.
Beetje plotseling besluit en dus vreemd, maar allemaal best voor mij hoor. Ik weet niet eens of we het met zijn 5 jaar wel laten doen. Even kijken hoe erg het dan is en wat Jordy zelf wil
Zelf zou ik de oortjes recht latenz etten voor hij naar de kleuterschool gaat, kinderen zijn zo hard voor elkaar... MAar goed, moet je wel een arts hebben die dat wil Spannend nu zeg!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 13 februari 2006 @ 10:05:45 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35027995
Wat een toestand Githa! Toch nog morgen de operatie dus, kun je er in elk geval bij zijn!
En 'lekker' vroeg, is misschien iets makkelijker met nuchter houden? Al zal ie 's ochtends ongetwijfeld veel honger hebben, maar da's nog beter dan de hele dag zonder eten toch?

Sterkte alvast!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35028100
Jeetje Githa wat een gedoe zo ! Maar wel fijn dat het nu toch morgen kan en dat je dan niet in de knoei komt met je vrije dagen Sterkte met aftellen
pi_35028453
Githa wat fijn toch nog morgen!

Bix ik zou ook niet heen gaan. Vriendin van me haar dochtertje heeft het nu ook en ze zouden hier komen het weekend. Maar ik heb meer zoiets van ze krijgt ze vanzelf wel een keer , hoef het niet perse op te gaan zoeken.
Zeker omdat ze nog zo verschrikkelijk klein zijn.
  maandag 13 februari 2006 @ 10:37:14 #221
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35028640
Als ze klein zijn hebben ze er vaak juist weinig last van (tja Noah was blijkbaar een uitzondering ) Xanthe...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35028686
Nou, Morris was er ook goed ziek van hoor! Ik zou het niet opzoeken als ik jou was.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 13 februari 2006 @ 10:41:36 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35028740
Er wordt niet op me gerekend vandaag, ik blijf maar thuis idd

Githa, wat een gedoe joh! Maar wel lekker dat 't nou toch morgen is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35030940
Githa s6 morgen !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 13 februari 2006 @ 12:02:11 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35031099
Githa.... wat een stelletje daar in dat ziekenhuis. Maar, morgen om deze tijd is het allemaal achter de rug en kan het revalideren beginnen. Goed zeg!! Ennnn, in dat ziekenhuis werkt de liefste broeder van de wereld, dus zijn collega's zijn vast ook lief! (wat een logica ) Veel succes vandaag bij het voorbereiden! Zet 'm op!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')