abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35013086
Saskia Goed zo

En Sjeen en Lewis, wat een enge verhalen Dat flauwvallen klinkt idd wel aannemelijk, sjeen, zeker omdat er daarna niks aan de hand was.
Lewis, ik hoop dat je snel wat nieuws hebt!
pi_35013765
Amber wilde dat papa ergens mee naar toe ging (je hand pakken en dan "tjom!" (=kom) zeggen, maar pappa had geen zin. Toen kwam ze naar mij lopen en zei ze: "Tjom mama"
Telt dat als zinnetje van 2 woordjes Zo ja, dan is het haar eerste zinnetje
  zondag 12 februari 2006 @ 20:56:51 #178
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35014113
Ik vind van wel hoor LadyS leuk

Jolie is echt erg de hele tijd niks willen eten en uiteraard toen ik er gek van werd en m'n oude ouders kwamen eten om me te helpen 'ze wil niks eten, ik voel me ziek en ik kook iedere dag voor niets en al het brood en moets steeds weggegooid en ik word er gek van want ze wil niets eten ' eet ze een kopje soep leeg met drie boterhammen. Enough ik laat me niet meer opfokken

zondag 12 februari 2006 @ 21:02:16 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_35014356
kinderen! zetten je altijd voor gek!

Dat is een zin LadyS knap hoor
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 21:34:16 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35015738
LB, vreemde ogen dwingen dat ken je wel hč? Helpt altijd.

Sjeen, gelukkig is ze nadien wel gewoon goed bij en nu hopen dat ze weer opknapt.

Saskia, heb je haast gekregen zo vlak voor je verjaardag? Ik vind het echt fantastisch van haar.

Léon praat steeds meer zinnen. "Mama sjamme bouw!" (mama samen bouwen) of "taars!" (kaars) en dan staat er nog eentje naast: "Ook een taars"

Gister ben ik echt zo boos op hem geweest.
Hij gooide ineens een klein treintje tegen mijn wenkbrauw. En was totaal niet geschrokken of schuldbewust, het deed echt pijn. Heb hem op de gang gezet, wist even niet wat anders te doen. Ik was zo enorm boos, moest even tot mezelf komen. Daarna wel weer vriendjes gemaakt.
Hij gooit met werkelijk alles en luisteren ho maar. Ik weet dat ik niet zoveel van hem kan verwachten als anderhalf jarige, maar dit ging me gewoon echt te ver.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35015878
Wat grappig Anitra

Goed van Saskia ET! Ben benieuwd of je nog veel de deur uit durft de komende maand

Ambers eerste zinnetje en Jolie heeft gegeten

En anderen pijn doen moet je afstraffen idd Dutch
helemaal pedagogisch correct ook nog, want met time-outs mag je rond anderhalf jaar beginnen
pi_35016284
Lewis wat een eng verhaal zeg, brrr. En Sjeen ook al zo schrikken. Dan besef je opeens weer hoe kwetsbaar ze eigenlijk zijn he.

Jolie je blijft toch een lekker ding hoor, en wat een mooi vest heb je aan !
En Amber al dr eerste zinnetje, en Saskia opeens (bijna) zindelijk, wah wat gaat het weer hard allemaal.
pi_35016306
saskia, razend knap zeg!

en lewis oef wat een nachtmerrie voor die mensen en brrrrrr wat griezelig voor jullie zelf. hopelijk snel goed nieuws.

luchtbel oei, dus jolie eet ook niet meer zo makkelijk alles mee, frustrerend he! hier werkt de aanwezigheid van opa en/of oma ook vaak wonderlijk goed. hoewel helaas ook niet altijd hoor. maar houd moed, het is vast slechts een fase (dat houd ik mezelf in ieder geval steeds maar voor). en ze schijnen echt een hele tijd op vrij weinig voedsel per dag te kunnen functioneren. succes!

ben niet zo goed bijgelezen want vreselijk drukke dagen achter de rug, met vandaag het feestje van onze eigen kleine dreumes: was super!!! anna heeft zich kranig geweerd als jarig middelpunt tussen wel wat erg veel bezoek, en ze vond 't allemaal nog reuzeleuk ook volgens mij. foto's volgen nog, ik moet ze zelf eerst nog eens even rustig bekijken. ze is in ieder geval flink verwend en 't was erg gezellig.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:51:56 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35016475
Echt waar joh? Ik dacht juist dat dit door 'de boekjes' uitgelegd zou worden als weglopen van het probleem. Dat je rustig het kind moest toespreken en een heel lulverhaal over goed en fout zou moeten gaan houden.
Maar daar heb je op zo'n moment geen zin in. Het enige wat je denkt is allerlei verwensingen en dat hij echt even uit je buurt moet gaan. Niet dat ie geheel zachtzinnig naar de gang is gedirigeerd trouwens. Hij wilde niet, dus ik heb hem letterlijk meegesleept de gang op.
Vind je me nog steeds pedagogisch verantwoord?
  zondag 12 februari 2006 @ 21:54:23 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35016597
Een heel lulverhaal werkt sowieso niet denk ik. Als ze zo jong zijn kun je het volgens mij beter kort en duidelijk houden, anders ontgaat de helft ze toch.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:56:13 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35016689
Bix wat zeg je nou? Anna ookal weer een jaar?
Welkom mooie meid!
pi_35016980
Gefeliciteerd Bixister!!

Haha Dutch, doe de volgende keer maar voor jezelf een time-out
  zondag 12 februari 2006 @ 22:03:21 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35017062
Ja, ik ga wel samen met hem op de gang staan.
pi_35017197
Ik had 't trouwens hier vandaan misschien leuk voor je om te lezen http://www.askdrsears.com/html/6/T061900.asp

En dat lijkt me een erg goed idee of neem allebei een andere hoek
  zondag 12 februari 2006 @ 22:07:39 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35017270
Als Saskia moedwillig smijt met iets of mij moedwillig slaat oid, wordt ze gewoon opgepakt en op de gang gezet. De seconde ervoor heb ik dan iets gezegd als 'ben je nou helemaal gek geworden?!' En terwijl ik 'r naar de gang sleep/til/etc zeg ik wat er is (hoewel ze dat vaak al weet). Dan is het 2 minuten brullen op de gang, ik kan ondertussen ook even diep ademhalen en daarna vertel ik nog rustig wat er was etc en dan knuffelen we 't af.

Tegenwoordig is Saskia trouwens uitgekookt: als ze denkt dat ze iets gedaan heeft wat niet mag, komt ze naar me toe "koele?" (=kroelen) en slaat d'r armen om m'n nek Probeer daar nog maar weerstand aan te bieden..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 12 februari 2006 @ 22:09:42 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35017374
Ow heerlijk zo uitgekookt Iris komt dan ook altijd "mama, ik vinne zooooo lief" en dan krijg ik een kusje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 februari 2006 @ 22:11:34 #192
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35017468
Mjah Bix, of het al een echte 'ik wil niets eten fase' was weet ik niet. Ze had vorige week pijn aan d'r mondje. Toen at ze alleen als ik niet keek, volgens mij was dat een beetje uit de hand gelopen. Dit is niks voor Jolie en dat lang zonder eten kunnen weet ik maar Jolie werd iedere nacht wakker met een knorrende buik! Fijn dat Anna's verjaardag een succes was
  zondag 12 februari 2006 @ 22:12:32 #193
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35017518
O wat een nare etters zijn het toch.

Maar E.T. zoals jij vertelt zo ging het hier dus ook gister.
pi_35017671
Sjeen, wat eng joh. Brr, maar het klinkt inderdaad wel logisch. Gelukkig dat ze sindsdien zo vrolijk was, dat stelt je dan toch ook wel weer gerust

Jolietje, meid ik heb je door Joshua deed dat ook he, meer eten bij mijn schoonmoeder. Dus zat hij daar ook gelijk veel meer En hij at gelijk ook beter. Tja oma's zijn blijkbaar weer veel beter daarin

Dutchie, dat was juist heel goed wat je deed.

Belana, de dokter wilde wel weten wat de uitslag zou zijn. En verders als we het niet vertrouwden met de kinderen, dan gelijk naar de EHBO. Ze zullen morgen wel bellen hoe of wat er gaat gebeuren met het kdv. Ze zullen nu ook wel bezig zijn met onderzoeken of het kdv wel schoon genoeg was enzo. Volgens mij komt er veel meer bij kijken dan ik had gedacht.
  Jubileum moderator zondag 12 februari 2006 @ 22:16:55 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35017730
Waar moeten de kinderen eigenlijk nu heen als je moet werken en het kdv is nog dicht? Regelen ze daar ook iets voor Lewis?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35018135
Nee helaas niet, er is ook geadviseerd om tot die tijd geen alternative kinderopvang te regelen vanwege het gevaar dat ze niet precies weten wat het nou was, virus of een andere oorzaak. Dus eigenlijk moet je je kinderen zoveel mogelijk binnenshuis houden en als er mensen zijn die ook de klachten hebben, meteen naar de huisarts.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:00:16 #197
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35019758
Wat een eng verhaal, Lewis. Sterkte met het wachten op de uitslagen.

En Githa, even een knuffel voor jou. Ik kan me zo voorstellen hoe je nu met je handen in het haar zit door dat uitstel. En je was er natuurlijk al helemaal naar toe aan het leven en dan moet je weer een week wachten en in de zenuwen zitten.

Veel succes. En ik geloof best dat je collega's hier alle begrip voor hebben en hun best zullen doen om iets te regelen, hoe moeilijk het ook is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:23:22 #198
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35020730
Hier hadden we onze eerste foute uitspraak te pakken, vriendje zei nadat de kat hem recht in zijn giechel had geniest "kutkat" en ja hoor twee tellen later op de wijze waarop vriendje het had gezegt gelukkig is het bij eenmalige actie gebleven.

Onze dame ontwikkelt zich als een echte bouwvakker zo gauw ze merkt dat we met het eten bezig zijn hoor ik niets anders meer eten, eten, eten en staat ze maar te wijzen naar haar kinderstoel.

Hier gaat de dame op de grond liggen als mama boos is en zielig doen

Saskia wauw grote meid

Lekker was dat weer he Jolie brood met soep

Oejjjj Sjeen eng maar gelukkig is het goed gekomen.
pi_35020819
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef Rottdog het volgende:

Hier gaat de dame op de grond liggen als mama boos is en zielig doen
Hier ook ja Alsof haar het grootste onrecht ter wereld is aangedaan
En ze begint nu ook met uitdagen Op de bank heen-en-weer lopen en je dan roepen zodat je vooral goed kunt zien dat ze iets aan het doen is wat niet mag
pi_35021236
Ja, dat doet Myrthe nu ook en dan wel recht voor m'n neus op de salontafel maar meestal betekent het dat ze even aandacht wil, samen spelletje doen oid. Als ze dat meer krijgt stopt 't uitdagen ook.
En buiten is haar favoriete actie: niet meer meelopen maar op de grond gaan zitten/liggen. Of voor een zebrapad stil blijven staan als er auto's op ons staan te wachten, en dan de andere kant op kijken en mij negeren als ik haar roep (en dan gaat ze dus krijsend onder m'n arm mee naar de overkant).
ik vind die acties best grappig eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')