Githa succes morgen! Ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht.
![]()
Saskia gaat hartstikke goed op de wc
![]()
Vanmiddag 1 ongelukje, maar verder de hele dag droog
![]()
Ze geeft zelf aan wanneer ze moet. Tussendoor vraag ik nog wel eens 'moet je naar de wc' en als ze dan 'nee' zegt, is het ook echt nee. (en soms zegt ze ook ja, en dan is het ook echt ja). Alleen poepen op de wc wil nog niet. Vanmorgen al een paar keer naar de wc geweest (ze kwam steeds naar me toe "poepe"), kwam niks maar ze zat niet lekker. Op een gegeven moment zag ze een luier en met een benauwd stemmetje vroeg ze 'poepe.. luier' Ze heeft dus 1,5 minuut die luier omgehad, daarna hebben we samen de inhoud door de wc gespoeld.
Zelfs tijdens boodschappen doen geen luier om, alleen maar in bed.
Ik ben zo waanzinnig trots op d'r! Vanmiddag had ze nog even uit bed dat ze d'r luier niet uit wilde, dus ik had echt zoiets van: als jij een luier wilt, krijg je toch lekker een luier om. maar we waren nog geen 5 minuten beneden en toen wilde ze gewoon naar de wc en daarna weer gewoon een onderbroekje aan. (en o, wat zijn die onderbroekjes schattig en klein... en die billetjes die erin zitten.. ze heeft zo'n lief klein kontje nu
![]()
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.