Nee, de mayo is niet lekker, de fritessaus!quote:
Dat zal wel de reden zijn dat ik het lekker vindquote:
haha je bent vast niet de enige.... ik heb ook al eens een rel veroorzaakt daar..quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:11 schreef ymme het volgende:
Ik ben in het lush topic even uit mijn schof gesloten.
Zal ik daar wel weer een hoop coomentaar over me heen krijgen, zoals gewoonlijk
Achja, zeepadoratietopicrellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Het Lushtopic heeft al veel vaker rellen gehadEn ik maar denken dat je over zeepjes geen ruzie kan maken.
[afbeelding]
Rel... waar... zoeken gaat en alvast chips en cola komkommer en water erbij paktquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Het Lushtopic heeft al veel vaker rellen gehadEn ik maar denken dat je over zeepjes geen ruzie kan maken.
[afbeelding]
Ja, ik sta ook al een tijdje droog. 't is weer tijd voor een leuke rel die leuk is om mee te doen in OUDquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Rel... waar... zoeken gaat en alvast chips en cola komkommer en water erbij pakt![]()
Owh cool! Daar zijn toch al een aantal users die ineens andere gedachten over mij hebben... ik doe meequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik sta ook al een tijdje droog. 't is weer tijd voor een leuke rel die leuk is om mee te doen in OUD![]()
Ok, heb je al een slachtoffer in je gedachten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Owh cool! Daar zijn toch al een aantal users die ineens andere gedachten over mij hebben... ik doe mee![]()
Uhm... ik ga eens neuzenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ok, heb je al een slachtoffer in je gedachten?
Isa doet ook mee merk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een topic openen met als titel 'roken tijdens de zwangerschap' en dan in de openingspost plaatsen dat je dat het begin van kindermishandeling vindt en dat de kinderbscherming ingeschakeld zou moeten worden
Oh Sjeen, we zijn modjes!!![]()
We laten Troel gewoon starten en dan liften we mee op het succesquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een topic openen met als titel 'roken tijdens de zwangerschap' en dan in de openingspost plaatsen dat je dat het begin van kindermishandeling vindt en dat de kinderbscherming ingeschakeld zou moeten worden
Oh Sjeen, we zijn modjes!!![]()
Jaja, misbruik mij maarquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We laten Troel gewoon starten en dan liften we mee op het succes![]()
Wat nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef ymme het volgende:
Oh, dat had ik dus niet verwacht van de modjes...
Foei toch
De opbouw van je tekst.. Je woorden die erin voorkomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Sjeen het volgende:
Er is trouwens niks in OUD waarop we kunnen inspringen... het topic met relpotentie (waarin ik aangaf dat ik Isa hier niet op de OBS doe omdat er 90% wittevrouweveldkinderen opzitten, gelijkwaardig aan Vinkeslagvolk(woonwagenkamp)) is alweer kus-knuffel-kroel...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Zwangere vrouw verliest kind
Uhm
Potentieel reltopic?
Overigens wel een serieus gemeende vraag.
Ja, maar dat is geen rellen he. Bij rellen zeg je wel echt wat je vindt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef ymme het volgende:
Ik heb gereageert...
Maar meen het eigenlijk niet wat ik heb gezegt.
Dus mensen hier, geen verkeerd beeld van mij krijgen he!![]()
Ze zeggen het.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Maeghan het volgende:
Dat is geen rellen, dat is uitkomen voor je mening. Anders rel ik voortdurend. =P Maar is dit niet een dieettopic? =P
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Naast dat het natuurlijk ontzettend verdrietig is, en hopelijk vaak per ongeluk, is er wel het leven van iemand afgenomen.
SSSSTquote:
ja, maar zo erg bedoel ik hem niet eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Troel! Wat een zin!
Die rel zal wel lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |