abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35067464
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je zou voor de gein eens een week bij moeten houden wat hij eet en dat invoeren in de eetmeter En daarna iets van multivitamines geven.
Ik stop er wel vitamientjes in hoor Af en toe wat vitamine C, wat appels, veel sinaasappelsap en groente. (ik kook daar bijna elke dag) Maar hij gooit gewoon bijna elke avond de frituur nog even aan..... of eet een zak chips leeg....
En dan zo'n gewicht houden... tis niet eerlijk....
pi_35067494
Ja, dat van dat gewicht ken ik nou wel en is niet 'eerlijk', maar wel fijn voor hem
Maar ook de aderen van een lichtgewicht kunnen dichtslibben en ik zou het erg fijn vinden als we ook in het bejaardentehuis nog lol kunnen hebben. Zo haalt hij dat niet hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35067918
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat van dat gewicht ken ik nou wel en is niet 'eerlijk', maar wel fijn voor hem
Maar ook de aderen van een lichtgewicht kunnen dichtslibben en ik zou het erg fijn vinden als we ook in het bejaardentehuis nog lol kunnen hebben. Zo haalt hij dat niet hè
Z'n cholesterol was prima....
Enne.. hij is er niet zo blij mee over het algemeen, vooral niet als ik hem optil oid
pi_35068038
ymme, hoe is het gisteravond gegaan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:39:03 #205
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_35070032
tvp
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:41:11 #206
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35070107
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef Droeke het volgende:
tvp
Een tvp op pagina 5?

Haha dan kun je ongeveer nog een halve dag gebruik van maken en dan is er alweer een volgend
deeltje dat je terug moet zien te vinden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_35070745
Ik vraag me wel af hoe het nu met ymme is Meis, ik hoop dat alles meeviel, maar je stilzwijgen geeft me een ander gevoel

Ik heb net een verrukkelijke fruitsalade op (appel, peer, sinaasappel, kiwi en banaan). Wat is fruit toch goddelijk voedsel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35075238
Hallo allemaal...

Ik kwam even melden hoe het mij vergaat, en het gaat prima!

Ik sta nog steeds op 77 kilogram nadat ik afgelopend 3/4 maanden even mezelf heb laten gaan af en toe. Ik heb nog steeds dat buikje maar dat gaat me de tijd er wel vanaf.

Succes allemaal, en het lukt heus wel!!!
... an asskicking fatboy!
pi_35077902
Ymme, hoe is het met je? Het is akelig stil!
Hoe is het gisteren gegaan? Ik hoop echt dat 't toch allemaal goed is gekomen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:53:31 #210
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35077945
knuffel voor ymme....

ik heb een beetje buikgriep geloof ik. niet zo erg als van de zomer, toen ik een nieuwe invulling aan het begrip projectielbraken gaf, maar genoeg om me knap rot te voelen. ik ga nu proberen of ik wat komkommer en paprika kan wegkrijgen...het broodje van vanmiddag viel niet lekker in lk geval...

heb ook totaaaaal geen energie...beuh!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35080998
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef kwakveense het volgende:
knuffel voor ymme....

ik heb een beetje buikgriep geloof ik. niet zo erg als van de zomer, toen ik een nieuwe invulling aan het begrip projectielbraken gaf, maar genoeg om me knap rot te voelen. ik ga nu proberen of ik wat komkommer en paprika kan wegkrijgen...het broodje van vanmiddag viel niet lekker in lk geval...

heb ook totaaaaal geen energie...beuh!
Beterschap.

Hier razende honger zonet, had vandaag door omstandigheden (lees: beschimmeld brood) vandaag op stage geen eten bij me, dus had alleen maar een beetje cruesli en een kop soep gehad. Ik eet vanavond pas om 18.30, dus toen toch maar even een dubbel broodje met kaas en sla (voor het goede gevoel en omdat het knapperig is) opgegeten.
Ik vond dit heel stoer van mij, want naast me zaten TARA en zijn huisgenoot een enorm stuk chocola op te eten en TARA vroeg of ik wel zeker wist dat ik geen stuk wilde.....
Toen dus maar een broodje gaan smeren
pi_35081185
freecell, jij hebt wel wat met beschimmeld of geen brood zeg...

Moet je toch iets beter op letten misschien...

kwakveense, beterschap, ik hoop dat je je snel weer beter voelt... Mijn buik rommelt vandaag ook een beetje, en dat is best vervelend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35081644
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef teigan het volgende:
freecell, jij hebt wel wat met beschimmeld of geen brood zeg...
Moet je toch iets beter op letten misschien...
Beschimmeld vooral Ik vergeet gewoon dat dat spul niet eeuwig houdbaar is.
Dan denk ik: het kan nog wel, en de volgende ochtend zie ik dan weer groene plekjes
Ik ben neit zo vaak thuis en ik heb geen diepvries, dan wil dat nog wel eens gebeuren
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 18:12:54 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35082795
Ik moet hem hier ook even kwijt hoor

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:13:40 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_35082816
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet hem hier ook even kwijt hoor

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik wil ook zo'n kind, dan krijg ik tenminste ook wat voor valentijn

Hij is erg leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 18:14:38 #216
13151 crew  Rewimo
pi_35082847
Ik krijg ook alleen maar wat van het kind hoor

Nee, is niet helemaal waar, ik heb een mooie bos bloemen gekregen van mijn vader
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35087677
Wat liefffff, Rewimo

Ik heb vanavond niet echt lekker gegeten en als klap op de vuurpijl heb ik precies 800 kcal gehad Ik had in de winkel allerlei lekkere toetjes in mijn handen, maar ik heb ze niet meegenomen. Nu wens ik dat ik ze wel had meegenomen Nou ja, ik heb nog perenijsjes. Kan ik er in ieder geval 4 van nemen
pi_35087721
Oh ja. En ik roep altijd heel hard dat ik niks om Valentijn geef, maar ik ben alleen en Dennis blijft in Veendam slapen, dus ik blijf vandaag ook alleen. En ik vind het helemaal niet leuk zo met Valentijn
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 februari 2006 @ 20:39:55 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35088260
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja. En ik roep altijd heel hard dat ik niks om Valentijn geef, maar ik ben alleen en Dennis blijft in Veendam slapen, dus ik blijf vandaag ook alleen. En ik vind het helemaal niet leuk zo met Valentijn

Troost je, met Valentijn gezamelijk op de bank/in bed met koorts is ook geen pretje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35088296
Maar dan ben je wel samen

En ik weet niet eens waar Veendam ligt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 20:42:00 #221
13151 crew  Rewimo
pi_35088338
Ik ben ook niet samen. Maar wij doen toch niks aan Valentijn Althans niks commercieels.
pi_35094811
Ik doe nooit wat aan Valentijn. Niemand houdt van me

Tjuus ik heb vanavond een kuthumeur zeg. Niet te geloven.
Ik ga maar gauw slapen. Maar eerst die 2 liter water op.
Tralalalaaa
pi_35094920
Vlak voor het slapen ga ik geen water meer drinken hoor Ja, om twee calciumtabletjes weg te spoelen, maar dat is het dan ook. Anders zit ik de halve nacht op de wc en de andere helft lig ik met een volle blaas te balen dat ik er weer uit moet.
pi_35095059
LOL dat ben ik ondertussen al zooo gewend... overdag vergeet ik vaak om te drinken dus dat doe ik altijd 's avonds.
Tralalalaaa
pi_35095075
Maar hoef je er 's nachts dan niet tig keer uit om te plassen??
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:27:24 #226
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35095177
ik heb het altijd als ik naar de kroeg geweest ben. daar drink ik altijd gratis water en dat komt in van die grote bierglazen... drink rustig 6 van die kwart liter glazen leeg op een avond en dan knal ik s ochtends echt uit elkaar...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35095268
Vraag je dan gewoon om kraanwater, kwakveense en hoef je dat nooit te betalen? Volgens mij zijn ze daar niet dol op in de horeca
pi_35095282
Ik moet er hooguit 2 keer uit en dan vroeg in de ochtend weer als mn wekker net is afgegaan
Tralalalaaa
pi_35095397
Oh. Ik minstens een keer of 5 en als ik 's avonds niets drink dan slaap ik gewoon de hele nacht door. Geen water voor mij na het avondeten.
pi_35095659
Heerlijk, Valentijnsdag. Ik heb een hele pak Cracottes op, een kant-en-klare AH Sandwich met kwark, mango en kersen. Twee kaiserbroodjes met huzarensalade. Twee fujiappels. 1 stukje marsepein met walnoot, en 4 bonbons waaronder mijn favoriete Leonidas bonbon met ananasvulling. =) Verder avondeten: veel bloemkool met veel aardappels en kipfilet. Ik had vandaag echt een onbedwingbare honger, ik denk dat het door de kou komt. Dit had ik dus in december en januari ook, constant honger. M'n vingers zijn nog niet warm geweest vandaag, ondanks het feit dat ik de halve dag op mijn handen heb gezeten om ze enigszins te ontdooien =P En ik zou nu gewoon weer kunnen eten hoor. Ik val om van de honger, maar ja, ik ga zo slapen dus ik ga nu niet meer eten. Ik zal wel vroeg wakker worden ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_35095808
Dat zou ik niet durven optellen voor de kcal, Maeghan Is er niets dat helpt als je zo'n honger hebt?

Ik ga maar naar bed. 980 kcal gehad en geen zin meer in eten
pi_35096003
Nee, echt niet. Ik zou een paard opeten als het zo koud is, heel frustrerend. Ik heb het dus ook gewoon constant ijskoud, ook heel frustrerend.

Ik bedoelde trouwens die Lu Cracottes met chocoladevulling. Dus een pak is 570 kcal. Volgens mij valt het nog mee trouwens. Zeg 570 van de Cracottes, <300 voor de sandwich (staat erop), 260 voor de kaiserbroodjes, huzarensalade weet ik niet. 120 voor de appels. ca. 400 voor de bonbons (500 kcal per ons ongeveer, en het was nog geen ons... ik was 1,70 kwijt en het kost 2,10 per ons). 700 voor avondeten of zo? Zal alles bij elkaar zo tegen de 2500 zitten?

Wil je wat van mijn calorieën overnemen?
pi_35096271
Nou vandaag zou ik zeggen: doe maar. Ik heb echt geen zin in eten en ik heb al twee ijsjes gegeten en mijn Valentijn bonbon. Alleen maar omdat ik meer moest eten van mezelf Ik zou nog een ijsje kunnen eten om over mijn minimum eis van 1000 kcal heen te gaan, maar ik heb er echt geen zin meer in. Dan niet hoor.
pi_35097267
haha, alleen al wat ik vandaag van mezelf NIET op mocht eten (of niet kon vinden) is meer dan 1000 kcal =P Ham-kaascroissantjes, chocoladebroodjes, zo'n grote bonbon van de bijenkorf met grand marnierroomvulling, paaseitjes, lily o'briens bonbons, häagen-dasz, cashewnoten, pineapple swirl, kebap, patat, vanalles trok me vandaag aan haha... Als je het zo bekijkt heb ik het nog heel beschaafd gehouden. =P Nu maar hopen dat het morgen warmer is, anders wordt het wel een heel desastreuze week. Nu klinkt het alsof ik alleen ongezonde troep eet als ik het koud heb, maar ik kan ook karrevrachten brood en aardappels wegwerken. Heb ook erg veel groente op vandaag.

En nu ga ik ook maar slapen.
pi_35097683
Mijn laptop is dood
ik had vandaag alles geback-upped op de server (godzijdank) en de laptop geformateerd en windows en alles er weer netjes opgezet. Werkte allemaal prima, alleen het geluid nog niet. Ja en toen dat door vriend gefixed was, moest de laptop even herstarten.....

niets meer behalve 7 piepjes. geen beeld, geen HD geratel, niets.

Dus ik heb vriendjes pc geconfisceerd
pi_35101306
We hebben maandagavond veel gepraat en vooral veel gehuild.
Alle k*telende van de afgelopen tijd is hem gewoon even te veel geworden.
Echt een grote prater is hij nooit geweest, het duurt altijd lang voordat de aap uit de mouw komt.
Momenteel hangt er hier een "graf"sfeer. Ik kan alleen nog maar huilen. Het gaat allemaal wel weer goed komen, maar ik denk ook dat het bij mij allemaal een beetje te veel is geworden. Ben lekker thuis, school laat ik deze week even voor wat het is. Even tot rust komen. En alles op een ruitje zetten. Heb me te veel te groot willen houden, en dat is niet goed. Zowel voor mij als mijn vriend niet. En het verdriet om alles is nu alleen maar groter dan voorheen.
Gister burgerking gegeten, en een zak m&m's... Heel slecht gewoon. Ben gisteren dan ook maar niet wezen wegen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 09:08:45 #237
13151 crew  Rewimo
pi_35101626
ymme, ondanks het verdriet is het denk ik goed dat jullie over alles gepraat hebben. Er is jullie zoveel overkomen de laatste tijd... Maak je over dat eten nou maar geen zorgen, dat komt heus wel weer als je weer beter in je velletje zit. Sterkte hoor!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_35101676
Ik ben in het lush topic even uit mijn schof gesloten.
Zal ik daar wel weer een hoop coomentaar over me heen krijgen, zoals gewoonlijk
pi_35101800
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:44 schreef ymme het volgende:
We hebben maandagavond veel gepraat en vooral veel gehuild.
Alle k*telende van de afgelopen tijd is hem gewoon even te veel geworden.
Echt een grote prater is hij nooit geweest, het duurt altijd lang voordat de aap uit de mouw komt.
Momenteel hangt er hier een "graf"sfeer. Ik kan alleen nog maar huilen. Het gaat allemaal wel weer goed komen, maar ik denk ook dat het bij mij allemaal een beetje te veel is geworden. Ben lekker thuis, school laat ik deze week even voor wat het is. Even tot rust komen. En alles op een ruitje zetten. Heb me te veel te groot willen houden, en dat is niet goed. Zowel voor mij als mijn vriend niet. En het verdriet om alles is nu alleen maar groter dan voorheen.
Gister burgerking gegeten, en een zak m&m's... Heel slecht gewoon. Ben gisteren dan ook maar niet wezen wegen..
Goed dat jullie gepraat hebben. Praten is vaak een moeilijk moment, maar 't is wel heel goed. Neem je rust, zorg goed voor jezelf. Alles komt goed!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35101845
Ik heb zoveel steun aan alle lieve reacties hier.
pi_35102295
mooi dat het nu toch nog niet uit is, neem alle rust, en begrijp ik het nou goed dat jullie weekendje weg niet doorgaat?
Het zou wel lekker zijn als ontspanning natuurlijk, even weg van alles..
pi_35102543
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
mooi dat het nu toch nog niet uit is, neem alle rust, en begrijp ik het nou goed dat jullie weekendje weg niet doorgaat?
Het zou wel lekker zijn als ontspanning natuurlijk, even weg van alles..
Nee die heb ik maandag afgezegt.
Mijn ouders gaan nu met vrienden naar London..
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 februari 2006 @ 09:57:49 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35102654
Ymme, neem de tijd... In iedere relatie heb je van zulke momenten. Denk dat jullie er sterker uit zullen komen

Van mij geen update... ik begrijp mijn weegschaal niet Gisteren woog ik 78,9... nu 79,5.
Maar goed, zolang het onder de 80 is hoor je mij niet echt klagen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35102890
Onder de 80 geweldig lijkt me dat.
Nog even.... en dan ben ik een stuk happy'er..

Ik wil zo graag weer onder de 89 zitten. En dan natuurlijk nog lager, maar dat is het begin van een slank lichaam
pi_35103565
ymme, fijn om te horen dat het nog niet definitef over is, maar zo te lezen hebben jullie nog wel een lange weg te gaan. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat jullie band dan juist steviger is geworden. Het is ook niet niks wat er allemaal is gebeurd de afgelopen tijd, gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten Neem lekker even de tijd voor jezelf en voor jullie samen.
pi_35104699
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
ymme, fijn om te horen dat het nog niet definitef over is, maar zo te lezen hebben jullie nog wel een lange weg te gaan. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat jullie band dan juist steviger is geworden. Het is ook niet niks wat er allemaal is gebeurd de afgelopen tijd, gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten Neem lekker even de tijd voor jezelf en voor jullie samen.
En jij bent een moordwijf
pi_35105384
ymme. Als het maar weer goed komt en als het maar goed gaat met jou

Ik heb dit in een ander topic geplaatst, maar ik wilde het hier ook nog even bij zetten. Met name omdat het me opviel dat er in de Remia friteslijn minder kcal zitten dan in de ketchup!

Calvé mosterdsaus: 240 kcal, 21 g vet, 1,5 g verzadigd vet
Calvé American Fritessaus: 280 kcal, 25 g vet, 1,9 g verzadigd vet
Calvé fritessaus: 280 kcal, 26 g vet, 4 g verzadigd vet
Calvé Mayosaus: 350 kcal, 35 g vet, 5,4 g verzadigd vet
Remia fritessaus: 340 kcal, 31 g vet, 18 g verzadigd vet
Remia frites-lijn: 120 kcal, 5,5 g vet, 1 g verzadigd vet
Remia mayonaise: 670 kcal, 76 g vet, 13 g verzadigd vet
Remia mayo-lijn: 375 kcal, 36 g vet, 6,3 g verzadigd vet
Remia Yoghurt mayo: 271 kcal, 21 g vet, 3,8 g verzadigd vet
Remia Olijvonaise: 610 kcal, 67 g vet, 9,5 g verzadigd vet
Remia mosterdsaus: 410 kcal, 41 g vet, 7,5 verzadigd vet
Gouda's Glorie Mayonaise: 650 kcal, 70 g vet, geen vermelding verzadigd vet
Gouda's Glorie fritessaus: 270 kcal, 25 g vet, geen vermelding verzadigd vet
Gouda's Glorie mosterdsaus: 90 kcal, 6 g vet, geen vermelding verzadigd vet

Ketchup: 140 kcal, 0,1 g vet, 0 g verzadigd vet

Van mosterd kan ik verder alleen per 100 gram vinden. Bovenstaande waarden allemaal per 100 ml...alleen 100 ml mayonaise is minder dan 100 gram mayonaise. Zo lijkt het mee te vallen aangezien er in 100 gram van bovenstaande produkten nog veel meer kcal zit.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:45:58 #248
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35105824
Die ene keer in de week dat ik friet en frietsaus eet, wil ik eigenlijk helemaal niet weten hoeveel calorieen dat is

De 'feestweekend-kilo' is er weer vrijwel helemaal af, nog 2 kilo en ik ben gezond
Nou ja, mijn BMI dus
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:48:07 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_35105898
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef Isabeau het volgende:
ymme. Als het maar weer goed komt en als het maar goed gaat met jou

Ik heb dit in een ander topic geplaatst, maar ik wilde het hier ook nog even bij zetten. Met name omdat het me opviel dat er in de Remia friteslijn minder kcal zitten dan in de ketchup!

Calvé mosterdsaus: 240 kcal, 21 g vet, 1,5 g verzadigd vet
Calvé American Fritessaus: 280 kcal, 25 g vet, 1,9 g verzadigd vet
Calvé fritessaus: 280 kcal, 26 g vet, 4 g verzadigd vet
Calvé Mayosaus: 350 kcal, 35 g vet, 5,4 g verzadigd vet
Remia fritessaus: 340 kcal, 31 g vet, 18 g verzadigd vet
Remia frites-lijn: 120 kcal, 5,5 g vet, 1 g verzadigd vet
Remia mayonaise: 670 kcal, 76 g vet, 13 g verzadigd vet
Remia mayo-lijn: 375 kcal, 36 g vet, 6,3 g verzadigd vet
Remia Yoghurt mayo: 271 kcal, 21 g vet, 3,8 g verzadigd vet
Remia Olijvonaise: 610 kcal, 67 g vet, 9,5 g verzadigd vet
Remia mosterdsaus: 410 kcal, 41 g vet, 7,5 verzadigd vet
Gouda's Glorie Mayonaise: 650 kcal, 70 g vet, geen vermelding verzadigd vet
Gouda's Glorie fritessaus: 270 kcal, 25 g vet, geen vermelding verzadigd vet
Gouda's Glorie mosterdsaus: 90 kcal, 6 g vet, geen vermelding verzadigd vet

Ketchup: 140 kcal, 0,1 g vet, 0 g verzadigd vet

Van mosterd kan ik verder alleen per 100 gram vinden. Bovenstaande waarden allemaal per 100 ml...alleen 100 ml mayonaise is minder dan 100 gram mayonaise. Zo lijkt het mee te vallen aangezien er in 100 gram van bovenstaande produkten nog veel meer kcal zit.
Ik eet nu meestal die frites-lijn maar eigenlijk ben ik meer van de Zaanse fritessaus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 12:07:56 #250
13151 crew  Rewimo
pi_35106576
Zaanse mayo is het lekkerst
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')