Ik stop er wel vitamientjes in hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens een week bij moeten houden wat hij eet en dat invoeren in de eetmeterEn daarna iets van multivitamines geven.
Z'n cholesterol was prima....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat van dat gewicht ken ik nou wel en is niet 'eerlijk', maar wel fijn voor hem
Maar ook de aderen van een lichtgewicht kunnen dichtslibben en ik zou het erg fijn vinden als we ook in het bejaardentehuis nog lol kunnen hebben. Zo haalt hij dat niet hè
Een tvp op pagina 5?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef Droeke het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef kwakveense het volgende:
knuffel voor ymme....
ik heb een beetje buikgriep geloof ik. niet zo erg als van de zomer, toen ik een nieuwe invulling aan het begrip projectielbraken gaf, maar genoeg om me knap rot te voelen. ik ga nu proberen of ik wat komkommer en paprika kan wegkrijgen...het broodje van vanmiddag viel niet lekker in lk geval...
heb ook totaaaaal geen energie...beuh!
Beschimmeld vooralquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef teigan het volgende:
freecell, jij hebt wel wat met beschimmeld of geen brood zeg...
Moet je toch iets beter op letten misschien...
Ik wil ook zo'n kind, dan krijg ik tenminste ook wat voor valentijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet hem hier ook even kwijt hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja. En ik roep altijd heel hard dat ik niks om Valentijn geef, maar ik ben alleen en Dennis blijft in Veendam slapen, dus ik blijf vandaag ook alleen. En ik vind het helemaal niet leuk zo met Valentijn
Goed dat jullie gepraat hebben. Praten is vaak een moeilijk moment, maar 't is wel heel goed. Neem je rust, zorg goed voor jezelf. Alles komt goed!quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:44 schreef ymme het volgende:
We hebben maandagavond veel gepraat en vooral veel gehuild.
Alle k*telende van de afgelopen tijd is hem gewoon even te veel geworden.
Echt een grote prater is hij nooit geweest, het duurt altijd lang voordat de aap uit de mouw komt.
Momenteel hangt er hier een "graf"sfeer. Ik kan alleen nog maar huilen. Het gaat allemaal wel weer goed komen, maar ik denk ook dat het bij mij allemaal een beetje te veel is geworden. Ben lekker thuis, school laat ik deze week even voor wat het is. Even tot rust komen. En alles op een ruitje zetten. Heb me te veel te groot willen houden, en dat is niet goed. Zowel voor mij als mijn vriend niet. En het verdriet om alles is nu alleen maar groter dan voorheen.
Gister burgerking gegeten, en een zak m&m's... Heel slecht gewoon. Ben gisteren dan ook maar niet wezen wegen..
Nee die heb ik maandag afgezegt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
mooi dat het nu toch nog niet uit is, neem alle rust, en begrijp ik het nou goed dat jullie weekendje weg niet doorgaat?
Het zou wel lekker zijn als ontspanning natuurlijk, even weg van alles..
En jij bent een moordwijfquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
ymme, fijn om te horen dat het nog niet definitef over is, maar zo te lezen hebben jullie nog wel een lange weg te gaan. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat jullie band dan juist steviger is geworden. Het is ook niet niks wat er allemaal is gebeurd de afgelopen tijd, gaat je ook niet in de kouwe kleren zittenNeem lekker even de tijd voor jezelf en voor jullie samen.
Ik eet nu meestal die frites-lijn maar eigenlijk ben ik meer van de Zaanse fritessausquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef Isabeau het volgende:ymme. Als het maar weer goed komt en als het maar goed gaat met jou
Ik heb dit in een ander topic geplaatst, maar ik wilde het hier ook nog even bij zetten. Met name omdat het me opviel dat er in de Remia friteslijn minder kcal zitten dan in de ketchup!
Calvé mosterdsaus: 240 kcal, 21 g vet, 1,5 g verzadigd vet
Calvé American Fritessaus: 280 kcal, 25 g vet, 1,9 g verzadigd vet
Calvé fritessaus: 280 kcal, 26 g vet, 4 g verzadigd vet
Calvé Mayosaus: 350 kcal, 35 g vet, 5,4 g verzadigd vet
Remia fritessaus: 340 kcal, 31 g vet, 18 g verzadigd vet
Remia frites-lijn: 120 kcal, 5,5 g vet, 1 g verzadigd vet
Remia mayonaise: 670 kcal, 76 g vet, 13 g verzadigd vet
Remia mayo-lijn: 375 kcal, 36 g vet, 6,3 g verzadigd vet
Remia Yoghurt mayo: 271 kcal, 21 g vet, 3,8 g verzadigd vet
Remia Olijvonaise: 610 kcal, 67 g vet, 9,5 g verzadigd vet
Remia mosterdsaus: 410 kcal, 41 g vet, 7,5 verzadigd vet
Gouda's Glorie Mayonaise: 650 kcal, 70 g vet, geen vermelding verzadigd vet
Gouda's Glorie fritessaus: 270 kcal, 25 g vet, geen vermelding verzadigd vet
Gouda's Glorie mosterdsaus: 90 kcal, 6 g vet, geen vermelding verzadigd vet
Ketchup: 140 kcal, 0,1 g vet, 0 g verzadigd vet
Van mosterd kan ik verder alleen per 100 gram vinden. Bovenstaande waarden allemaal per 100 ml...alleen 100 ml mayonaise is minder dan 100 gram mayonaise. Zo lijkt het mee te vallen aangezien er in 100 gram van bovenstaande produkten nog veel meer kcal zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |