thanx (en rewimo ook!)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 'uientaart' gegeten. Ten eerste leek het resultaat absoluut niet op wat voor hartige taart dan ook en ten tweede is het best even doorkauwen als je 300 gram uien naar binnen werktGeen blijvertje, dat recept.
dobbey en kwakveense hartstikke goed!
ymme, twee glazen is ook genoeg als je lijnten daarbij begrijp ik precies wat je bedoelt. Ik kon eerder ook véél meer wijn op dan nu, nu voel ik 1 glas al!
O, nou dan heb ik mazzel gehad want ik heb weleens 2 getest 's morgens nuchter en ik had nergens last van (even een testje gedaan met mijn vaders glucosemeter). Mijn vader heeft 1x een hypo gehad en toen zat ie ook op 2. Toen was ie wel van de wereld hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
2 is wel erg laag hoor rewino..... dan moeten bij ons in het ziekenhuis de niet-diabeten ook direct aan de glucose 40%... en zijn ze vaak het bewustzijn al verloren.....
best voor het lichaam is een glucose tussen de 4 en de 6, want dan functioneren de lichaamscellen het beste.... dit is ook de reden dat er een groot aantal ziekenhuizen tegenwoordig met een insulineprotocol werken om de glucoses tussen die waarden te houden.
beneden de 3.5 is eigenlijk al niet gezond en veelvuldige hypo's kunnen zelfs blijvende schade aanrichten aan het lichaam...
Ik wil ook weer kunnen schommelen. Mijn heupen doen zeer omdat de touwen dan zo klemmen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie trouwens ook 'maffe' streefdingen? Ik wil bijvoorbeeld weer kunnen schommelen (mijn kont past er nu nooit tussen).
Dat ga ik doen deze zomerquote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sorry dat ik er doorheen kakel maar wilde ff hier op reageren:
[..]
Ik wil ook weer kunnen schommelen. Mijn heupen doen zeer omdat de touwen dan zo klemmen.
Maar mijn opperstreven is het kunnen dansen in een lief zomerjurkje! Dat kan ik nu ook wel, maar daar voel ik me niet prettig bij met m'n dikke bovenbenen en kontIk HAAT m'n bovenbenen en kont
![]()
De 50 km, geen haar op mijn hoofdquote:Op zondag 12 februari 2006 11:10 schreef Liejannuh het volgende:
Oew! De 4daagse Sjeen!Welke afstand wil je gaan lopen??
Ik ga het echt niet meer doen!Ik heb bewezen dat ik het kan (de 50 km zelfs) en dat is genoeg. Ga denk wel in april een weekendje naar Blankenberge om daar een 2 daagse te lopen.
Mijn eerste streven is trouwens al behaald: mijn buik blubbert een stuk minder als ik voorover buk!Mijn rokjes passen allemaal weer en nu moeten ze nog ruim gaan zitten.
Mijn volgende streven op lijngebied weet ik eigenlijk niet.Ik hoop ooit gewoon broeken in maat 40 te kunnen passen.
Dat lijkt me zo geweldig, je pakt een broek uit het rek en hij past gewoon!
Ik wil een navelpiercing ja, maar miss_d, dat is echt zo ontzettend uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie trouwens ook 'maffe' streefdingen? Ik wil bijvoorbeeld weer kunnen schommelen (mijn kont past er nu nooit tussen).
Fijn dat jullie niet bijten in ieder gevalquote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef teigan het volgende:
heej melismay, wilde je ook mee komen doen??
wij bijten niet hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |