abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 15:30:18 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35001167
hmmm rare doelen heb ik volgens mijn niet echt voor mezelf gesteld...

ik wil wel in maat 40-42 passen uiteindelijk...

en dat schiet gelukkig al een heel eind op...

en ik wil een gezond BMI hebben...

en dat schiet ook al een heel eind op....

verder wil ik als ik mijn inziens op mijn streef ben een keer een mooie fotoreportage van mezelf laten maken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 12 februari 2006 @ 15:40:29 #104
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35001538
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm rare doelen heb ik volgens mijn niet echt voor mezelf gesteld...

ik wil wel in maat 40-42 passen uiteindelijk...

en dat schiet gelukkig al een heel eind op...

en ik wil een gezond BMI hebben...

en dat schiet ook al een heel eind op....

verder wil ik als ik mijn inziens op mijn streef ben een keer een mooie fotoreportage van mezelf laten maken
Dat vind ik mooie streven, het hadden die van mij kunnen zijn
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_35002246
Ik denk dat ik vanavond een foto van mezelf laat maken. Wel een foto waar je dan wel m'n lichaam goed ziet (niet naakt uiteraard) en dan ergens in juli laat ik zo'n zelfde soort foto maken. het voor en na, weetjewel. Dat vind ik leuk
Ik dacht eerst ook om voor de lol een normale foto te laten maken en te posten, maar ik voel me er niet fijn bij dat het hier op Fok! staat. Er zitten nogal wat malloten op dit forum te baggeren en het idee dat die mij kunnen zien... nou nee.

Dat weblog van dat anorexia meisje is gewoon eng. Dat haar ideeen nog worden verheerlijkt vind ik afschuwelijk.

Wat leuk dat iedereen van die leuke strevens heeft! Ik begin wel te merken dat mn benen wat dunner lijken, m'n striae daar weg is getrokken en dat mn buik ook strakker wordt. Maar er is nog een lange weg te gaan voordat het helemaal weg is. Graatmager wil ik niet zijn, maar het moet gewoon wat strakker en slanker.
Tralalalaaa
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2006 @ 16:16:32 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35002804
Faat

Melismay, welkom
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35002996
Ohja, wat onbeschoft van mezelf - welkom Melismay!!!!

Ennn Faat, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
Tralalalaaa
pi_35003186
Ach ja. Ik heb geen aparte dingen die ik nog wil doen. Ik heb wel stiekem de droom dat ik ooit nog eens wakker mag worden met een lijf zonder striae en bindweefselverklevingen, en zo dun zou worden dat ik niet voor gek zou lopen in een minirokje of een ultrastrak kort topje. Maar daar zou ik dan ook wel een normale borstomvang voor moeten hebben, en zelfs als ik afval is het maar de vraag of ik onder de 85 cm kom (onderwijdte dus, zit nu op 95 of zo). Het is iig een mooie droom. In mijn dromen ben ik altijd heel dun hoor, en ook wat langer. En ik heb ook altijd hakken aan, terwijl dat niet gaat met mijn platvoeten en andere mankementen. Het is wel stom, dat ik altijd van die onrealistische dingen blijf dromen, ergens kwel ik mezelf ermee. Maar het is ook gewoon wat ik zelf echt het allermooiste vind, niet iets wat me opgedrongen is of zo.
In de praktijk ben ik dan al wel weer blij als ik een sexy shirtje pas wat ik al jaren niet meer paste. Maar ik ben dus gek op echt over the top sexy zwarte kleding, met veel bloot en strak en zo, en ik weet dat ik dat hoe dan ook nooit aan zal kunnen, want ik heb er de bouw niet voor en m'n vel is overal verrot. =/
Maar goed, gelukkig is het dus niet zo dat ik in het dagelijks leven niet blij kan zijn met mezelf en de verbeteringen die wel haalbaar zijn. En je moet ergens van dromen he?
Sanity is (not) statistical
  zondag 12 februari 2006 @ 16:47:12 #109
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35004012
Bedankt voor het hartelijke welkom allemaal
-
  zondag 12 februari 2006 @ 19:27:25 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35010552
ow ja wat ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hoop, maar misschien minder realistisch is...
dat de stria op mijn buik nog verder wegtrekt.... het is al een heel stuk verbeterd, maar het ziet er nog steeds niet uit.... gelukkig zit het wel in het gebied onder mijn navel en zie je het in een bikini dus bijna niet... maar daar voel ik me het meest ongelukkig over op het moment
(naja wel een beetje eigen schuld natuurlijk)
  zondag 12 februari 2006 @ 19:29:14 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35010622
ow ja en melismay ik vergeet het bijna:

maar ook van mij :

hartelijk welkom in onze dieetclub!
  zondag 12 februari 2006 @ 21:02:11 #112
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35014352
Hoi Melismay ook welkom namens mij

Verder iedereen met een nieuwe baan gefeliciteerd

Vertelde ik gister dat ik zenuwachtig was voor aanstaande woensdag dat is in een klap verdwenen nadat ik de jaarnota van elektra en gas onder ogen kreeg gisteravond. Of we ff 1200 !!! Euro willen bijbetalen Geen idee waar het vandaag komt maar we hebben dus in ene een elektra verbruik van bijna 8000 Kwh en dat in een gezin van 2 personen met in de weekenden een kleine en wonend in een kleine woning met gewoon normaal elektra apparatuur. Daar zou je toch spontaan vreetbuien van gaan krijgen
  zondag 12 februari 2006 @ 21:07:37 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35014584
hmmm en ik baalde al dat we 400 euro moesten bijbetalen ....
pi_35014677
1200 euro!! Ik zou gaan janken...serieus. Nou, sterkte met de kosten...een mens verwacht toch niet 100 euro (tweehonderdtwintig gulden!!) meer te hebben verbruikt per maand?? Klopt dat wel?? (en ga nou niet vreten )

Welkom, Melismay! Dat je maar vele kilo's lichter mag worden hier

Die striae worden vaak wel minder hè, Beessie-Jen, alleen in weg gaan heb ik een hard hoofd.

Ik heb trouwens pijn in mijn maag Zelf babi ketjap gemaakt, zag er heerlijk uit (moest een hele nacht marineren), maar smaakte eigenlijk helemaal niet lekker en nu heb ik buikpijn. Geen idee wat ik nou moet opschrijven hoeveel ik heb gegeten, ik heb er maar 1/4e van het totaal gerecht van gemaakt (normaal bereken ik de helft). Ik heb al wat glazen water gedronken om één en ander te verdunnen. Blech. Voor mij in ieder geval geen babi ketjap volgende week
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 februari 2006 @ 21:20:38 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35015216
haha neej dat zal je de komende tijd ook wel tegen blijven staan denk ik Isa.....

en die striae wordt inderdaad al een stuk minder... maar ik vind het zoooooo lelijk! ik blijf voor mijn leven getekend...
naja kan als ik ooit kindertjes krijg, altijd nog zeggen dat doe striae daarvan is gekomen haha.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2006 @ 21:22:27 #116
13151 crew  Rewimo
pi_35015310
dobbey, heb je je standen al nagekeken? Misschien (hopelijk) hebben ze daarmee een fout gemaakt... Oei, 1200 euro is wel heel erg veel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 12 februari 2006 @ 21:49:51 #117
139240 notendop
dopperdedop
pi_35016384
Het gaat lekker nu.. mag m'n regeltje deze week weer updaten en ik dacht nog wel dat ik misschien niks zou zijn afgevallen omdat ik de afgelopen week minder streng ben geweest

notendop (1m75) (36,2) was 121 kg, weegt nu 111 kg en wil graag 85 kg wegen -10
wordt
notendop (1m75) (35,9) was 121 kg, weegt nu 110 kg en wil graag 85 kg wegen -11

Komende week er weer lekker volop tegenaan!
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 21:58:12 #118
43556 miss_dynastie
pi_35016792
Dobbey, bestel even zo'n energiemeter, kun je nagaan of er ergens een verborgen stroomvreter is!
  zondag 12 februari 2006 @ 22:03:16 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35017054
ik heb een rare wens...die eigenlijk misshcien wel neit zo goed is omdat het niet van mezelf uit gaat.

mensen zeggen vaak tegen me dat ik zo'n leuke meid ben, en dat ze zich een dunne froukje niet voor kunnen stellen, dat dat niet bij me past. hun ongelijk wil ik bewijzen.

en ik wil graag in de normale kledinglijn van de H&M passen...
en ik wil gewoon bij iemand op schoot kunnen gaan zitten, of op de rug gedragen worden voor de lol...gekke wens he? maar als mijn touchy feely vrienden dat nu bij elkaar doen voel ik me een buitenstaander....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 22:05:55 #120
43556 miss_dynastie
pi_35017180
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef kwakveense het volgende:
mensen zeggen vaak tegen me dat ik zo'n leuke meid ben, en dat ze zich een dunne froukje niet voor kunnen stellen, dat dat niet bij me past. hun ongelijk wil ik bewijzen.
Dat gebeurt sowieso wel. Dat mensen dan zeggen: 'jaaaaa, ik wilde het eigenlijk nooit tegen je zeggen, maar het was geen gezicht he.' voorbeeld dat ik ooit gehoord heb. Als jij dan zegt 'ja, maar, toen zei je dat' is het 'jaaaaaaaaaaaaaaaa, maar dat is omdat ik niet wilde dat jij je rot voelde'
pi_35020423
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef kwakveense het volgende:
en ik wil gewoon bij iemand op schoot kunnen gaan zitten, of op de rug gedragen worden voor de lol...gekke wens he? maar als mijn touchy feely vrienden dat nu bij elkaar doen voel ik me een buitenstaander....
Nee hoor, helemaal geen gekke wens! Het lijkt me heerlijk als mijn vriend me kan optillen (hij wil het wel eens doen en dan roep ik al heel snel: 'pas op je rug!!' )

Ik heb nu niet alleen buikpijn meer. Ik heb ook diarree. Fijn, op mijn werk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35021012
Vervelend Isa.
Sterkte met de darmen vannacht!
pi_35022107
uh ik heb ook diarree nu. Heb vanmiddag in Dudok appeltaart gegeten, zou het daarvan kunnen komen?
nou het is het me wel waard

En over die wensen: ik heb ook wel een stiekeme wens. Ik zou ooit eens lekker opgetild willen worden door mijn vriend, op momenten. Maar ik denk dat dat sowieso ook eigenlijk niet kan als ik wel slank zou zijn, aangezien ik net zo lang ben als hij en hij niet zooooooo sterk is_O-

en vliegtuigstoelen zijn nu echt vervelend klein!

verder heb ik vorig jaar last van mijn knieen gehad tijdens het skieen op wintersport. Ik snap niet ik dat pas vorig jaar kreeg en niet terwijl ik op mijn zwaarst was (3 jaar geleden). Ik ben een beetje bang dat ik het dit jaar dus weer krijg
Skies huren tijdens de wintersportvakantie is sowieso ook al een beetje genant omdat ze altijd vragen wat je weegt (om de bindingen af te stellen). Er ben standaard 10 kilo lichter daar

(nu bedenk ik, zouden ze daar rekening mee houden en gewoon de boel wat strakker afstellen?)
pi_35023866
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef octopussy het volgende:
Skies huren tijdens de wintersportvakantie is sowieso ook al een beetje genant omdat ze altijd vragen wat je weegt (om de bindingen af te stellen). Er ben standaard 10 kilo lichter daar

(nu bedenk ik, zouden ze daar rekening mee houden en gewoon de boel wat strakker afstellen?)
héél herkenbaar! Ik vind het het meest genant als ze gaan gokken voor ze de vraag stellen. Zo van 'hmm, 80-90 kilo?' en dat je dan met een knalrood hoofd zou moeten zeggen dat het wel meer is, maar dan toch ja gaat knikken

Ik heb trouwens een keer 2,5 uur bij een sportzaak gezeten om skischoenen te passen. Niets pastte om mijn kuiten heen, heel heel erg vond ik dat. En ze bleven maar schoenen aandragen. Dikke mensen skiën blijkbaar niet. De schoenen die goed zaten heb ik uiteindelijk niet gehuurd, maar gekocht.
pi_35024986
Nou dan heb je nog geluk dat je (waarschijnlijk) damesschoenen kon aanpassen. Met mijn schoenmaat val ik net buiten de grens voor de dames-skischoenen en ik moet mijn heil dus zoeken in de herenschoenen...die dus smaller zijn rond de kuiten. Ik heb nu voor een prikkie (35 euro, daar kan je je ook geen buil aan vallen) herenschoenen gekocht, en die moet ik bovenaan dan echt op de meest losse stand zetten anders knellen ze mijn voeten af.

Ik wordt altijd zoooo schijtziek van telkens weer andere skischoenen passen bij de skiverhuur, en dan na een dag met helse pijnen je schoenen alweer ruilen...

Ja ik had dus mooie eigen skischoenen (ja damesschoenen zelfs) en daar ben ik na twee jaar uitgegroeid! Mijn voeten zijn toen ik rond de 20 was gewoon nog een halve maat gegroeit!
Gelukkig past mijn zusje ze nu perfect, anders was het zo zonde geweest van het geld.
pi_35025018
Tsja, als je ook maar iets afwijkt van de norm dan is er weinig te vinden.

Ik had trouwens binnen 15 minuten uitstekend passende skeelers. Bleek dat de fabrikant van mijn eigen skischoenen ook skeelers maakt. En die zitten bij de kuiten weer lekker ruim (nou ja, strak bij mij, ruim voor de gemiddelde vrouw).
pi_35025918
Ik heb vannacht de volgende mensen uit het update lijstje verwijderd (tussen haakjes datum van laatste post in een Dieetclubtopic):

DaDude1987 (15 januari)
Koningin (15 december)
m@x (9 januari 2005 )
ThAzOnE (13 oktober aangekondigd dat hij is gestopt)

Hun zinnetjes voor als ze weer mee willen doen waren:
DaDude1987(1m85) (25,3) was 90 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 75 kg wegen -3,5
Koningin (1m70) (28,4) woog 85,0 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen - 2,8
m@x (1m65) (30,9) was 88,0 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen - 4,0
ThAzOnE (1m98) (26,5) was 110,0 kg, weegt nu 104,0 kg en wil graag 99/100 kg wegen - 6,0
pi_35026031
Dit wisten we hier natuurlijk al lang, maar voor wie het nog niet door had of nog steeds geloofd in het fabeltje (lees ook maar als je niet in de mythe gelooft, want er staat sowieso wel wat meer interessants in..):
quote:
Late-night eating does not cause weight gain!

Published: Sunday, 12-Feb-2006

Scientists at the Oregon National Primate Research Center at Oregon Health & Science University believe they have helped dispel the myth that late-night eating causes weight gain. The research is published in the current edition of the journal Obesity Research.

"We've all been told at one point in our lives that we should avoid late-night snacks as they will lead to weight gain. In reality, however, this belief is not based in fact. We conducted a review of previous data on the topic and found no real evidence that this was true. In addition, our research in rhesus monkeys, which are considered an excellent model for studying primate (man and monkey) obesity issues, showed that eating at night is no more likely to promote weight gain than eating during the day," said Judy Cameron, Ph.D

"We were not surprised to find that as a group, the monkeys in this study gained weight when they were placed on this very palatable diet," said Elinor Sullivan, an OHSU graduate student conducting research along with Cameron at the Oregon National Primate Research Center. "However, what did surprise us initially was the fact that there was no clear correlation between caloric intake and weight gain. In other words, the monkeys that ate more didn't necessarily gain more weight. In addition, while some monkeys preferred to eat during the day and others ate most of their calories at night, neither of these groups gained more weight than the other."

"Overall, this research shows that caloric intake does not specifically correlate to weight gain," added Cameron. "We're now trying to determine what the cause of weight gain is. Some of our preliminary data presented at the 2005 Society for Neuroscience Meeting shows that a person's activity level is a better predictor of weight gain and loss. In other words, for those wishing to lose weight, simply changing your diet may not be enough."
bron
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 07:28:57 #129
13151 crew  Rewimo
pi_35026148
Hoera, we kunnen gewoon op elk moment eten

Méér eten gaat me in het weekend slecht af, heb ik gemerkt. Door de week is het makkelijker omdat ik dan moet werken en dus een vast eetpatroon heb. Maar in het weekend ondernemen we van alles en dan schiet eten er nogal eens bij in. Dit in tegenstelling tot de meesten hier die in het weekend meer eetneigingen hebben geloof ik
  maandag 13 februari 2006 @ 08:48:44 #130
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35026668
quote:
Op maandag 13 februari 2006 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vannacht de volgende mensen uit het update lijstje verwijderd ......
Vannacht? Kon je niet slapen ofzo?

Volgens mij is het inmiddels mijn beurt alweer om te updaten, wat gaan die weken snel zeg

Zal vanmiddag wel even nieuwe update maken, moet nu hollen. Succes vandaag allemaal
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_35026697
Oh gisteren uit eten geweest bij juffrouw TOK.

Heerlijke kip piri prir op.
Met gestoofde peertjes.

En na de tijd ijs

Straks maar even op de hometrainer, even flink wat aantal kilometers fietsen.
  maandag 13 februari 2006 @ 09:12:13 #132
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35026940
Zo, mijn geniet-weekend zit er weer op, en wat heb ik genoten van het dinertje, de lunch en de doos bonbons

Inmiddels een kilo zwaarder dan voor het weekend begon, maar hé, je moet wat om nog even in dit topic te mogen blijven
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 09:29:36 #133
13151 crew  Rewimo
pi_35027271
Alles voor het goede doel, Pluis Als het maar lekker was, als je zoiets doet moet je ervan genieten en je zeker niet schuldig voelen
  maandag 13 februari 2006 @ 09:45:50 #134
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35027615
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:51 schreef ymme het volgende:
Oh gisteren uit eten geweest bij juffrouw TOK.

Heerlijke kip piri prir op.
Met gestoofde peertjes.

En na de tijd ijs

Straks maar even op de hometrainer, even flink wat aantal kilometers fietsen.
Oe! Juffrouw Tok

Ik kijk op maandag altijd naar het menu van de bedrijfskantine de hele week, om een dag uit te zoeken wanneer ik mag zondigen De rest van de week eet ik namelijk altijd netjes brood en verder geen bijzondere dingen... Maar vandaag heb ik echt weer een "dikdag"
-
pi_35027712
Ik haal in de kantine meestal een bakje salade, en soms soep..
voor de rest hoef ik eigenlijk niet zo nodig iets ongezonds daar...

Wij hebben dit weekend een frituurpan gekocht.. Ergens natuurlijk niet echt goed, maar ik merkte eerder altijd wel dat als we bv. bij mijn schoonouders patat aten, ik veel minder hoefde dan als het van de snackbar komt... Dus in dat opzicht zal het hopelijk beter zijn....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 10:11:25 #136
13151 crew  Rewimo
pi_35028093
Goed dat jullie het erover hebben. Even naar de ketine voor mijn karnemelk met appeltje

Ik eet over het algemeen gewoon een broodje in de kantine, soms hebben ze lekkere visschotels of zo (zalm, makreel, paling, forel en zo), dat neem ik er dan lekker bij. En anders gewoon lekker veel rosbief voor de eiwitjes En heel af en toe een Dobbenkroketje als ik het echt niet kan weerstaan
pi_35029870
zit ik net mijn rooster in mijn agenda in te vullen, kom ik erachter dat mijn college vandaag niet van 13-14 uur is, maar van 11-12 uur.... Kom ik dus een beetje te laat achter...

Shitzooi...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35030894
toch maar weer bezig.... tot nu toe vandaag twee appeltjes gehad en 2 broodjes kaas
Lekker geen tussendoortjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 12:55:43 #139
13151 crew  Rewimo
pi_35032622
Ik probeer uit alle macht wat extra's naar binnen te krijgen. Heb dus maar behalve yoghurt met vruchten ook nog een appel meegenomen voor vanmiddag
pi_35034143
ik voel me misselijk... ik voel me kut.
Mijn vriend heeft net laten weten, dat hij niet veder met mij wilt..
ik snap niet waarom...

Het ging zo goed....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 13:57:04 #141
13151 crew  Rewimo
pi_35034836
ymme... dat is echt )%U)%#!U+)#U+!#$U!+

Sterkte meissie
pi_35035042
Ymme, wat klote (excusez le mot) voor je!!!
It is your friends who make your world!
pi_35035111
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef ymme het volgende:
ik snap niet waarom...

Het ging zo goed....
....... Wat ongelofelijk beroerd! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je in ieder geval veel sterkte wensen....
pi_35035266
ymme, wat ongelooflijk vervelend zeg.... Vergis ik me nou of woonden jullie ook al samen?

Sterkte ermee..

Maareh, nu vind ik wel dat je zaterdag mee naar de dierentuin moet hoor, als afleiding!!
pi_35036035
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef teigan het volgende:
ymme, wat ongelooflijk vervelend zeg.... Vergis ik me nou of woonden jullie ook al samen?

Sterkte ermee..

Maareh, nu vind ik wel dat je zaterdag mee naar de dierentuin moet hoor, als afleiding!!
Ja parijs gaat dus niet door.
Maar durf nu ook geen geld uit te geven, aan een dagje uit.
Kan het misschien straks hard nodig hebben.
Ja wij wonen samen.
Vanavond gaan we rond de tafel zitten over hoe of wat.
Voor mij was hij mijn leven. Maar blijkbaar andersom niet.
Wel goed voor de lijn zo.. NOT>
pi_35036470
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja parijs gaat dus niet door.
Maar durf nu ook geen geld uit te geven, aan een dagje uit.
Kan het misschien straks hard nodig hebben.
Ja wij wonen samen.
Vanavond gaan we rond de tafel zitten over hoe of wat.
Voor mij was hij mijn leven. Maar blijkbaar andersom niet.
Wel goed voor de lijn zo.. NOT>
Wat voor Isabeau geldt, geldt ook voor jou: Je gaat gewoon mee, entreeprijs gedeeld door veel mensen=niet veel...
pi_35036603
Ik vind gewoon dat je meemoet hoor, met het geld komt het vast wel goed...

Maareh, jullie zouden tochnaar londen?
pi_35036726
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef teigan het volgende:
Ik vind gewoon dat je meemoet hoor, met het geld komt het vast wel goed...

Maareh, jullie zouden tochnaar londen?
Ja, ben een beetje van slag..
pi_35036763
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat voor Isabeau geldt, geldt ook voor jou: Je gaat gewoon mee, entreeprijs gedeeld door veel mensen=niet veel...
Jullie zijn echt veel lief.
Maar Isa standpunt, is het zelfde als die van mij.

Ik voel me dan een profiteur en dat wil ik dus echt niet hebben.
Erg lief van jullie.
  maandag 13 februari 2006 @ 15:04:11 #150
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35037406
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef ymme het volgende:
ik snap niet waarom...

Het ging zo goed....
Jeetje... sterkte
-
pi_35037439
Ik vind eigenlijk ook dat je gewoon mee moet gaan Ymme. Zeker nu je zo verdrietig bent.
Dat geld zit echt wel goed, met zoveel mensen vallen de extra kosten enorm mee. Ik denk dat het wel goed is om niet alleen thuis te gaan zitten kniezen. Je had ook echt zin in de meet, dus je moet gewoon mee! Ik kan je nog steeds gewoon ophalen, hoor!

Heel veel sterkte!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35037490
Hier word ik helemaal stil van, wat een vreselijk nieuws, ymme. Heb je mensen om je heen waar je heen kan om te logeren of om mee te praten? Mensen die echt naar je luisteren en van je houden.
Heeft hij ook gezegd wat er aan schort of is zijn gevoel gewoon weg? Jeetje, zo te lezen toch heel onverwacht voor jou. Dat had hij ook wel eerder mogen laten blijken/erover praten. Heel heel erg veel sterkte en zie maar wat je zaterdag doet.
pi_35037503
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Levitation het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat je gewoon mee moet gaan Ymme. Zeker nu je zo verdrietig bent.
Dat geld zit echt wel goed, met zoveel mensen vallen de extra kosten enorm mee. Ik denk dat het wel goed is om niet alleen thuis te gaan zitten kniezen. Je had ook echt zin in de meet, dus je moet gewoon mee! Ik kan je nog steeds gewoon ophalen, hoor!

Heel veel sterkte!
Wat een hoop opbeurende woorden.

Maar ik weet het niet hoor, van zaterdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')