abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35037439
Ik vind eigenlijk ook dat je gewoon mee moet gaan Ymme. Zeker nu je zo verdrietig bent.
Dat geld zit echt wel goed, met zoveel mensen vallen de extra kosten enorm mee. Ik denk dat het wel goed is om niet alleen thuis te gaan zitten kniezen. Je had ook echt zin in de meet, dus je moet gewoon mee! Ik kan je nog steeds gewoon ophalen, hoor!

Heel veel sterkte!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35037490
Hier word ik helemaal stil van, wat een vreselijk nieuws, ymme. Heb je mensen om je heen waar je heen kan om te logeren of om mee te praten? Mensen die echt naar je luisteren en van je houden.
Heeft hij ook gezegd wat er aan schort of is zijn gevoel gewoon weg? Jeetje, zo te lezen toch heel onverwacht voor jou. Dat had hij ook wel eerder mogen laten blijken/erover praten. Heel heel erg veel sterkte en zie maar wat je zaterdag doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35037503
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Levitation het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat je gewoon mee moet gaan Ymme. Zeker nu je zo verdrietig bent.
Dat geld zit echt wel goed, met zoveel mensen vallen de extra kosten enorm mee. Ik denk dat het wel goed is om niet alleen thuis te gaan zitten kniezen. Je had ook echt zin in de meet, dus je moet gewoon mee! Ik kan je nog steeds gewoon ophalen, hoor!

Heel veel sterkte!
Wat een hoop opbeurende woorden.

Maar ik weet het niet hoor, van zaterdag.
pi_35037526
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Faat het volgende:
Vannacht? Kon je niet slapen ofzo?
Dan wordt mijn baas denk ik boos
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35037588
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Hier word ik helemaal stil van, wat een vreselijk nieuws, ymme. Heb je mensen om je heen waar je heen kan om te logeren of om mee te praten? Mensen die echt naar je luisteren en van je houden.
Heeft hij ook gezegd wat er aan schort of is zijn gevoel gewoon weg? Jeetje, zo te lezen toch heel onverwacht voor jou. Dat had hij ook wel eerder mogen laten blijken/erover praten. Heel heel erg veel sterkte en zie maar wat je zaterdag doet.
We hebben de afgelopen tijd een hoop meegemaakt.
Dit hebben we samen moeten werken, hoewel het nog niet allemaal verwerkt is.
(oplichterij door goede vriend, is ook bij opgelicht geweest, hond moeten laten inslapen, goede vriend overleden, hij heeft het ontzettend druk met z'n werk, en ik met school)
Ik dacht dat dit ons juist sterke had gemaakt. Maar dat heb ik dan blijkbaar helemaal verkeerd gedacht.
Ik heb alvast wat spullen op internet te koop gezet, en hier bij V&A.
pi_35037765
Weet je zeker dat je dat soort dingen nu al wilt gaan doen? Is de breuk heel erg definitief of heb je nog een beetje hoop dat erover te praten is. Het klinkt wel heel definitief als je nu al spulletjes te koop gaat zetten Het flitste al even door me heen 'en ze heeft de afgelopen weken al zo veel meegemaakt...' en nu dit er nog weer bovenop. Mijn hemel, het leven is je ook niet gunstig gezind momenteel. *knuffel*
pi_35037881
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Weet je zeker dat je dat soort dingen nu al wilt gaan doen? Is de breuk heel erg definitief of heb je nog een beetje hoop dat erover te praten is. Het klinkt wel heel definitief als je nu al spulletjes te koop gaat zetten Het flitste al even door me heen 'en ze heeft de afgelopen weken al zo veel meegemaakt...' en nu dit er nog weer bovenop. Mijn hemel, het leven is je ook niet gunstig gezind momenteel. *knuffel*
Life sucks.
  maandag 13 februari 2006 @ 15:19:29 #158
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35038048
Jeetje ymme, dat valt niet mee (om maar eens een understatement te gebruiken ). Heel veel sterkte
pi_35038140
ik zou daar toch nog even mee wachten ymme, ga nou eerst eens kijken hoe het gaat lopen, en wat je nodig hebt en wat niet... Straks heb je spijt als haren op je hoofd dat je iets weg hebt gedaan wat je toch goed kan gebruiken.. Ik snap best dat je gevoel dit nu wil, maar die is op dit moment niet de juiste raadgever

Pak nu gewoon een tas met spulletjes in, ga naar je ouders/vrienden of wat dan ook en blijf daar slapen, en bekijk morgen(na het gesprek met je ex-vriend) hoe je verder gaat..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35038566
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef teigan het volgende:
ik zou daar toch nog even mee wachten ymme, ga nou eerst eens kijken hoe het gaat lopen, en wat je nodig hebt en wat niet... Straks heb je spijt als haren op je hoofd dat je iets weg hebt gedaan wat je toch goed kan gebruiken.. Ik snap best dat je gevoel dit nu wil, maar die is op dit moment niet de juiste raadgever

Pak nu gewoon een tas met spulletjes in, ga naar je ouders/vrienden of wat dan ook en blijf daar slapen, en bekijk morgen(na het gesprek met je ex-vriend) hoe je verder gaat..
Ik kan niet zomaar weg.
Heb geen vervoer, dus ik wacht op hem vanavond.
En dan brengt hij me wel weg.

Die dingen die ik te koop heb gezet, zijn toch overbodig, en deed ik toch al niets mee.
pi_35038598
Heb je iemand waar je terecht kan?
pi_35038644
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Heb je iemand waar je terecht kan?
Ja mijn ouders.
Daar kan ik slapen en eventueel weer bij intrekken.
Maar daar heb ik dus echt geen zin in, heb nooit echt goed met ze kunnen praten, nu nog niet.
Maar ja heb geen andere keus, ben maar een arme student.
pi_35038742
Is er niemand in de buurt die je even op kan halen ofzo?

Het is misschien niet ideaal, maar voor eerste opvang kan je wel naar je ouders.. En wie weet, zorgt dit ervoor dat jullie weer wat dichter bij elkaar komen te staan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35038816
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef teigan het volgende:
Is er niemand in de buurt die je even op kan halen ofzo?

Het is misschien niet ideaal, maar voor eerste opvang kan je wel naar je ouders.. En wie weet, zorgt dit ervoor dat jullie weer wat dichter bij elkaar komen te staan..
Op dit moment kan niemand mij opbeuren.
Voel me zwaar kut.
Dit valt niet te verwerken.
pi_35039187
Natuurlijk valt dit wel te verwerken...
Ik zou niet weten waarom niet..
Het is mij ook gelukt..
Je hele leven moet niet om iemand anders draaien, het moet om jezelf draaien, en die ander moet een waardevolle aanvulling zijn...

En zo'n iemand loopt er vast nog wel ergens rond..

klinkt misschien een beetje hard, sorry...
pi_35039294
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef teigan het volgende:
Natuurlijk valt dit wel te verwerken...
Ik zou niet weten waarom niet..
Het is mij ook gelukt..
Je hele leven moet niet om iemand anders draaien, het moet om jezelf draaien, en die ander moet een waardevolle aanvulling zijn...

En zo'n iemand loopt er vast nog wel ergens rond..
Dat zal ook allemaal vast wel.
Maar op dit moment even niet. Ik kan aan niets anders denken.
Hij belde net wel even op, deed erg aardig en vroeg ik vanavond even rauwe andijvie stampot wilde koken voor hem, omdat dit altijd zo lekker is..

Ik weet nu helemaal niet meer hoe ik me moet voelen, komt het nog goed, of niet.
Zo ja, waarom heeft hij me dan eerst zo onwijs bang gemaakt.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 16:22:42 #167
43556 miss_dynastie
pi_35040775
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef ymme het volgende:
Hij belde net wel even op, deed erg aardig en vroeg ik vanavond even rauwe andijvie stampot wilde koken voor hem, omdat dit altijd zo lekker is..
Dat klinkt niet echt als iemand die het zojuist definitief heeft uitgemaakt Ik zou hem mooi vertellen dat hij naar de Chinees kan vanavond als hij iets wil eten, maar dat jullie eerst wat te bepraten hebben. Zo ga je niet met elkaar om
pi_35040931
Heel herkenbaar ymme. Denken dat er nooit meer zonneschijn in je leven zal zijn, dat de put niet dieper kan, heen en weer geslingerd worden tussen hoop en wanhoop. Deze emotionele rollercoaster gat vanzelf weer over, gelukkig, maar je moet er nu wel doorheen. En dat is heel erg moeilijk en klote. Niemand kan je verdriet wegnemen, maar mensen kunnen je verdriet wel draaglijker maken door goed naar je te luisteren, je te knuffelen als je daar behoefte aan hebt en er gewoon voor je te zijn.

Maar goed, ik herinner me net dat ik hier ingelogd had om te vertellen dat ik 91 kilo weeg. Dat is 1,8 kg lichter dan vorige week maandag. Bmi is dan 32,6. Ik pas mijn egen regeltje wel even aan, net zo makkelijk.
pi_35041269
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat klinkt niet echt als iemand die het zojuist definitief heeft uitgemaakt Ik zou hem mooi vertellen dat hij naar de Chinees kan vanavond als hij iets wil eten, maar dat jullie eerst wat te bepraten hebben. Zo ga je niet met elkaar om
Ik weet eerlijk gezegt niet wat ik hiermee aan moet.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 16:36:16 #170
43556 miss_dynastie
pi_35041374
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegt niet wat ik hiermee aan moet.
Nou: gewoon tegen hem zeggen dat je duidelijkheid wil. En zéker niet de keuken in duiken.
pi_35041447
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou: gewoon tegen hem zeggen dat je duidelijkheid wil. En zéker niet de keuken in duiken.
Ben bang, dat ik daarmee alleen nog maar elende veroorzaak.
Hij wou graag met z'n 2e om de tafel gaan zitten, met een lekker bord eten erbij.
Omdat we toch beide wat moeten eten, aangezien dit vandaag niet een succes is.
  maandag 13 februari 2006 @ 16:41:29 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_35041620
ymme, als eerste, heel veel sterkte.
2: zaterdag gewoon lekker meekomen, even er helemaal uit is misschien wel lekker. (en tja, ik snap dat het erg vervelend is als je goed op moet passen met je geld, maar echt waar, dat komt echt wel goed (ik zou zelf ook drie keer nee roepen maar pak het asjeblieft gewoon aan (geldt ook voor Isa)))
3. ik ben het volledig met miss_dynastie eens. Laat hem desnoods zelf die andyvie maken, maar het is een beetje raar dat hij nu van jou vraagt dat te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35041762
Ja maar hij is pas heel laat thuis 's avonds.
Hij vertrekt 's ochtends tegen 05.45 en is 's avonds meestal tegen 18.30 weer thuis, of nog later. Dan kan ik me voorstellen dat je zin in eten hebt, en ik doe dit elke dag, dus waarom nu niet.
Er moet toch gegeten worden.
pi_35041795
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef ymme het volgende:

Ben bang, dat ik daarmee alleen nog maar elende veroorzaak.
Hij wou graag met z'n 2e om de tafel gaan zitten, met een lekker bord eten erbij.
Omdat we toch beide wat moeten eten, aangezien dit vandaag niet een succes is.
Ik heb niet een idee dat 'lekker eten' de pijn verzacht. Waarschijnlijker is dat je met hem tegenover je geen hap meer door je keel krijgt. Flikker een eind op zeg. Haal maar wat kant & klaars hoor, de AH heeft desnoods ook andijviestamppot in een pakje Kan hij daar alvast aan wennen.
  maandag 13 februari 2006 @ 16:45:43 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_35041796
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef ymme het volgende:
Hij vertrekt 's ochtends tegen 05.45 en is 's avonds meestal tegen 18.30 weer thuis, of nog later. Dan kan ik me voorstellen dat je zin in eten hebt, en ik doe dit elke dag, dus waarom nu niet.
Uhm, tja, als hij straks in zijn eentje is moet hij ook voor zijn eigen eten zorgen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 16:46:02 #176
43556 miss_dynastie
pi_35041818
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef ymme het volgende:
Dan zorgt hij daar toch voor En hoezo, meer ellende?? Hij zegt tegen jou dat het over is he, niet andersom. Dan kan hij niet van jou verwachten dat je vrolijk zijn lievelingskostje gaat staan koken! en ja, dat vind ik dus helemaal zoiets van: nou jaaaaaaaaa, hoe haal je het in je hoofd, het eerst uitmaken en daarna je dinerwensen doorgeven, ze is je slaafje niet!
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 16:47:29 #177
43556 miss_dynastie
pi_35041883
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef ymme het volgende:
Ja, dat had hij zich moeten bedenken voordat hij tegen jou zei dat het uit was. Maar he, tis jouw feestje hoor, ik sta nu ook alvast te koken, maar als mister_d zometeen tussen neus en lippen door zou zeggen dat het uit is, krijgt hij wel de boerenkool op z'n kop in plaats van op zijn bord
pi_35041989
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat had hij zich moeten bedenken voordat hij tegen jou zei dat het uit was. Maar he, tis jouw feestje hoor, ik sta nu ook alvast te koken, maar als mister_d zometeen tussen neus en lippen door zou zeggen dat het uit is, krijgt hij wel de boerenkool op z'n kop in plaats van op zijn bord

uitmaken.... ja hij kon niet verder met me.
Maar begint nu blijkbaar toch te twijfelen en dit vind ik totaal niet erg.
Geef ontzettend veel om hem. Het is mijn alles.
En kook dan ook graag.
Maar het is inderdaad niet echt taktisch om te zeggen tijdens z'n situatie nee. Daar hebben jullie groot gelijk in. Maar hij vroeg het netjes en lief.
pi_35042038
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Uhm, tja, als hij straks in zijn eentje is moet hij ook voor zijn eigen eten zorgen?
Nee hoor, dan brengt z'n vader wel eten..
  maandag 13 februari 2006 @ 16:53:01 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_35042139
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee hoor, dan brengt z'n vader wel eten..
Nou, dan is dat voor hem voor vanavond ook misschien een oplossing.

echt waar ymme, hij vraagt het misschien wel netjes, maar het is wel erg raar om zoiets te vragen als je het net uitgemaakt hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 16:55:21 #181
43556 miss_dynastie
pi_35042252
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef ymme het volgende:
Geef ontzettend veel om hem. Het is mijn alles.
En kook dan ook graag.
Maar jij bent blijkbaar niet zijn alles, want anders zou hij het niet op afstand met je uit maken tenslotte postte jij om iets over half twee dat je net had gehoord dat hij niet met je verder wilde en was hij al om kwart voor zes de deur uit, misschien is hij in de war door alles wat jullie hebben meegemaakt, maar dan nog, ik vind het een botte manier van met elkaar om gaan en 'zij is mijn alles' komt dan niet bepaald door als eerste gevoel bij zo'n situatie.
pi_35042339
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, dan is dat voor hem voor vanavond ook misschien een oplossing.

echt waar ymme, hij vraagt het misschien wel netjes, maar het is wel erg raar om zoiets te vragen als je het net uitgemaakt hebt.
Ja misschien bedoelde hij het niet direct zo.
Uitgemaakt klinkt al zo... ja he bah, woorden te kort.

Hij wou het er eerst even met mij over hebben, toen werd ik verdrietig en boos.
Daarop werd hij weer boos, en dan vliegen er wel eens woorden uit je mond, die je misschien niet zo gemeent zou hebben.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:07:48 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_35042817
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja misschien bedoelde hij het niet direct zo.
Uitgemaakt klinkt al zo... ja he bah, woorden te kort.

Hij wou het er eerst even met mij over hebben, toen werd ik verdrietig en boos.
Daarop werd hij weer boos, en dan vliegen er wel eens woorden uit je mond, die je misschien niet zo gemeent zou hebben.
het is toch logisch dat jij verdrietig en boos wordt als hij zoiets zegt, zeker als hij het over de telefoon zegt hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35042921
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:07 schreef Troel het volgende:

[..]

het is toch logisch dat jij verdrietig en boos wordt als hij zoiets zegt, zeker als hij het over de telefoon zegt hoor.
Ja dat is waar.
Hij zei net dat hij nog van mijn houdt.
Nu weet ik het echt allemaal ff niet meer hoor.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:11:24 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_35042962
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja dat is waar.
Hij zei net dat hij nog van mijn houdt.
Nu weet ik het echt allemaal ff niet meer hoor.
Nou, dan zal het allemaal wel meevallen. Dan vraag je snel of je V&A topics een slotje mogen krijgen en ga je lekker voor hem koken.
Ik zou hem alleen geen toetje geven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35043024
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, dan zal het allemaal wel meevallen. Dan vraag je snel of je V&A topics een slotje mogen krijgen en ga je lekker voor hem koken.
Ik zou hem alleen geen toetje geven.
Je bent een lieverd.
Nee die spullen blijven te koop.
Het staat hier toch maar te staan.
Maar ja houden van, zoiets stopt nooit meteen, en meevallen kan wel zo zijn, maar ik wil nu alles weten, en weten wat hij nou wilt. Anders ga ik alsnog uit mezelf. Laat niet meer met me sollen. Mijn gedachten is weer wat rustiger nu, dus dat komt mooi uit.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:48:49 #187
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_35044197
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef ymme het volgende:

[..]

Je bent een lieverd.
Nee die spullen blijven te koop.
Het staat hier toch maar te staan.
Maar ja houden van, zoiets stopt nooit meteen, en meevallen kan wel zo zijn, maar ik wil nu alles weten, en weten wat hij nou wilt. Anders ga ik alsnog uit mezelf. Laat niet meer met me sollen. Mijn gedachten is weer wat rustiger nu, dus dat komt mooi uit.
psssst, ben trouwe lurker

ik kom ff sterkte wensen... *hug*
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 17:51:48 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35044291
ymme, denk heel goed na wat je nu zelf eigenlijk wilt. Misschien loopt het uiteindelijk allemaal zo'n vaart niet, maar dit is wel jouw kans om zelf ook goed op een rijtje te zetten wat je van hem en van jullie relatie verwacht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 februari 2006 @ 18:41:46 #189
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35046279
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:22 schreef Rewimo het volgende:
dobbey, heb je je standen al nagekeken? Misschien (hopelijk) hebben ze daarmee een fout gemaakt... Oei, 1200 euro is wel heel erg veel
Voor zover we tot nu toe na hebben kunnen gaan, kloppen de standen wel. Alleen in vergelijking met andere jaren dus nu zo'n hoog verbruik. Vanmiddag met de leverancier gebeld en die kwamen, nadat ze de meterstanden van voorgaande jaren hadden nagekeken, tot de conclusie dat er toch echt iets met de meter aan de hand moest zijn. Nu worden we van de week gebeld en dan komt er iemand langs om onze standen en de meter te controleren.

[ Bericht 1% gewijzigd door dobbey op 13-02-2006 18:54:45 ]
  maandag 13 februari 2006 @ 18:50:47 #190
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_35046675
jeetje ymme da's echt K*t heel veel sterkte gewenst en ergens achter die donkere wolken schijnt voor jou ook weer de zon al is ie nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg

sorry voor mijn spuit elf reactie in het bericht hierboven, maar had nog niet verder gelezen en dus ook het verhaal van ymme niet gezien.
  maandag 13 februari 2006 @ 21:10:15 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35053746
Ymme ik lees je verhaal ook pas net..... vind het heel erg voor je... en ook ik zal aan je denken.
ik wil zaterdag best een klein beetje meer betalen als je graag meewilt.. want dat zal de zinnen wel verzetten...

heel erg veel sterkte...
weet verder ff niet wat ik moet zeggen...

liefs
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_35062001
Jeetje ymme, wat een gedoe allemaal!!! Ik hoop dat jullie er toch nog uitkomen en wat voor beslissing er ook gemaakt wordt (door hem of door jou) - we zijn hier om ernaar te luisteren
Komt wel goed meis.

Anyway, ik kwam ff snel online om iets door te geven....

nieuw:

Take_A_Picture (1,72) (27,4) was 85 kg, weegt nu 81,3 kg en wil graag 65 kg wegen -3,7

Bijna weer een kilo eraf!!!!
Tralalalaaa
pi_35062011
Ymme, ook ik wil je heel veel sterkte wensen. Ga maar flink praten over het hoe en waarom . Kom zaterdag gezellig mee om het even van je af te zetten en wat anders te doen.
pi_35062959
Ymme ook van mij een dikke knuff

tja, met elkaar praten dan maar? Lijkt me wel fijn als hij gewoon even verteld wat er mis is volgens hem. Hij lijkt me wel een beetje onhandig in het uitdrukken van zichzelf, maar dat ken ik wel van meer jongens. Als hij echt van je houdt dan mag hij je ook niet zo met een kluitje het riet insturen, maak dat maar duidelijk!

En ff weer ontopic:

voor de luitjes die het weer voor elkaar krijgen om af te vallen!

Ik ben alweer in een "het kan me niets schelen, als het maar lekker is" fase. Magoed, ik kreeg vanavond op een feestje wel complimentjes over dat ik er goed uitzag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 07:38:46 #195
13151 crew  Rewimo
pi_35065804
Rewimo (1m65) (42,3) was 150,0 kg, weegt nu 115,1 kg en wil graag 70 kg wegen - 34,9

Weer een paar zwaar bevochten onsjes eraf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35066008
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:26 schreef octopussy het volgende:

Ik ben alweer in een "het kan me niets schelen, als het maar lekker is" fase. Magoed, ik kreeg vanavond op een feestje wel complimentjes over dat ik er goed uitzag.
Als ik in zo'n bui ben en op een feestje allemaal complimentjes krijg dan ga ik juist eten. Ik schaam me dan dood dat iedereen zo complimenteus is en denk "ze moesten eens weten wat ik op een dag naar binnen stouw" Die complimentjes werken dan averechts. Maar ze zijn vast goed bedoeld.

Ik kan je trouwens aanraden om hard op zoek te gaan naar je dieetknopje, want dat stadium is desastreus, Lin. Als ik 'vroeger' ging lijnen dan zat ik binnen no time onder de 90 kg en dat was altijd heel erg motiverend. Een getal in de 80 klinkt al stukken minder tientonnerig dan een getal in de 90. En zelfs het verschil tussen 90 en 89,8 is psychologisch al enorm. Maar nu ben ik alweer in de 6e week van mijn dieet en ik doe heel erg mijn best....maar ik weeg nog steeds 91 kg. Het is nu alsof alles in een slakkentempo gaat. Echt een vreselijk gevoel en allemaal mijn eigen schuld. Ik woog verdorie alweer 81 kg ergens gdurende mijn deettopicscarričre. Maar elke keer raakte ik mijn dieetknopje weer kwijt (niet goed opgelet of zo) en ik had geen flauw idee hoe dat kon. En dan floeps: kilo's er weer aan en rap ook. Heus niet omdat je standaard aankomt als je stopt met lijnen hoor. Ik overdreef lekker als ik stopte met lijnen. De hele dag chocolademouse, ben & jerry's, bugles, m&m's en oh ja, ook nog 'gewoon avondeten' (lees: pizza, patat, chinees, kant & klaar en alles wat lekker doch vet is zoals heerlijke vette lasagna etc). Vind je het gek dat ik binnen no time bijna 100 kg woog. Van een minimaal aantal kcal naar een maximaal aantal. Mijn lijf zal wel gedacht hebben: "wtf? eerst vette jaren, dan magere jaren, dan vette jaren?? we gaan wel opslaan voor de volgende magere periode" Dus...voorkom de jojo-ellende en ga aan de slag. Maak bijv. een lijst met ālle voor en nadelen van een slanker figuur. Schrijf de lijnobstakels van je af (wat gaat er nou mis elke keer?). Ga weer een dieetdagboek bijhouden, ook al lijn je niet. Dus schrijf ook al het gebak op en alle lekkere dingen ook. Zoek er dan fijn de kca bij voor de confrontatie Niet leuk, maar de bedoeling is ook dat je schrikt en hopenlijk schrikt je lijnknopje mee. Maak er werk van, want als je net als ik in een passieve 'shit, ik kan me niet meer voorstellen hoe en waarom ik het ooit volhield' fase blijft zitten word je meestal alleen weer dikker. En om er eens een reclameslogan van een lelijk nagesynchroniseerd filmpje bij te voegen: Omdat je het waard bent

Ik heb trouwens van mijn lief een prachtige Valentijnskaart gekregen met een roos en een doosje met 1 bonbon
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 februari 2006 @ 08:44:13 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35066311
Ik ga mijn lief zo een kopje thee met honing brengen... we zijn allebei ziek Maar ons Isa(atje) is gelukkig weer van de koorts af, de antibiotica slaat dus aan

Ymme, knuffel

En voor de rest... succes ende sterkte met het kwijtraken van de kilo's
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35066784
Vanmorgen weer 81 KG, is nog meer dan mijn laagste, maar beter dan de 82 van een paar dagen geleden. Als ik bij mijn vriend ben, ga ik altijd met hem mee-eten. Lees: Bitterballen, chips, patat en dergelijke.
Ik heb daar nu maar een zak appels neergelegd....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 09:18:59 #199
13151 crew  Rewimo
pi_35066808
Beterschap Sjeen! Ik zit ook thuis, mijn rug wil niet meer...
pi_35066950
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:17 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen weer 81 KG, is nog meer dan mijn laagste, maar beter dan de 82 van een paar dagen geleden. Als ik bij mijn vriend ben, ga ik altijd met hem mee-eten. Lees: Bitterballen, chips, patat en dergelijke.
Ik heb daar nu maar een zak appels neergelegd....
Je zou voor de gein eens een week bij moeten houden wat hij eet en dat invoeren in de eetmeter En daarna iets van multivitamines geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')