Op woningnet staan inderdaad soms leuke huisjes/appartementjes.. de wachttijd voor Utrecht is alleen wel 5 tot 6 JAAR! als student kun je je beter eerst bij de ssh inschrijven dan, dan ben je met 1 jaar wel aan de beurt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb een ontzettend prima kamertje van 17m2 voor 270,- incl. per maand. Maar ik heb één huisgenoot waarmee niet echt te praten is en die mijn nachtrust bijna elke dag weet te verstoren
Binnenkort maar weer 's serieus huisvergaderen dus...!
Ik zou 't liefste een klein appartementje betrekken, trouwens voor Utrecht bestaat zoiets ook, dat heet dan Woningnet geloof ik. Daarvoor kun je ook kijken voor wat grotere "studenten"kamers / huizen. Ze hebben ook huizen waarin ze eisen dat je met 2 of 3 man gaat wonen.
Helemaal niet! Want per 1 juli is die regeling veranderd. Dan gaat 1 juli in als wachtijd voor een woning. Dus het is gereset!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Op woningnet staan inderdaad soms leuke huisjes/appartementjes.. de wachttijd voor Utrecht is alleen wel 5 tot 6 JAAR! als student kun je je beter eerst bij de ssh inschrijven dan, dan ben je met 1 jaar wel aan de beurt.
neuken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef cwk het volgende:
Hallo,
Ik zoek een veel te dure kamer in Groningen, centrum gaarne. Krijg heel veel geld van me pappie want dies tandarts dus niets is te gek.
Tips iemand?
Kusje
Sandra
stichting sociale huisvesting jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:39 schreef Grumpey het volgende:
gokje: stichting sociale huisvesting, of stichting studenten huisvesting.....
maar ik kom niet uit utrecht, dus of het waar is moet je aan iemand anders vragen
Stichting Studenten Huisvestiging Utrecht ja, niet Sociale.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stichting sociale huisvesting ja
[afbeelding]
klein hoekje van mijn kamertje waar ik a.s zaterdag intrek (sorry voor de kutkwaliteit, met mn mobiel gemaakt met nachtmodus)
wel socialequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef hyvice het volgende:
[..]
Stichting Studenten Huisvestiging Utrecht ja, niet Sociale.
Als volgende week mijn kamer klaar is komen er ook foto's van.
Gefixedquote:Op maandag 24 juli 2006 01:11 schreef Stansfield het volgende:
Beetje saaie inrichting met allemaal gele kikkers.
Het lijkt klein door de enorme kussens. Het is een gewoon eenpersoonsbed van 90x200quote:Op maandag 24 juli 2006 01:20 schreef Stansfield het volgende:
Ziet er goed uit, alleen is dat bed/bank niet erg klein?
Dankjequote:Op zondag 23 juli 2006 22:39 schreef Grumpey het volgende:
geniaal met ruimte, echt geweldig![]()
Mijn ervaring met zo'n kamer is dat je op de termijn meer van ruimte gaat houden dan van alle dingen zoals tafeltjes of banken, in het begin had ik ook een zithoekje, die heb ik al een paar maanden later weer bezuinigd om zo wat leefruimte te hebben. De keuken ziet er goed uit, mooi!
En die poster is me bekend, heb zelf de zwart foto van de makers van de empire state building, wereldberoemde foto die momenteel ook deel uitmaakt van het assortiment van ikea (jammergenoeg, nu heeft iedereen em)
edit: overigens, kan je magnetron en de tostiapparaat niet in de keuken kwijt toevallig? Scheelt weer wat licht in je kamer
edit:zit nog te twijfellen over de gordijnen. Fel groen is wel leuk, maar past dat bij de rest...?quote:Op maandag 24 juli 2006 07:28 schreef JusNieuwegein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb inderdaad alles gedaan om maar ruimte te houden, en het is me geloof ik nog aardig gelukt ook. We hebben nog getwijfeld of we die bank wel neer zouden zetten, maar aangezien je waarschijnlijk of aan de tafel zit, of op de bank, en dus niet beiden, kon het prima.
Die poster van de Empire State building is inderdaad ook erg vet, als ik de ruimte had had ik die er ook nog bij gehangen, maar nu ga ik voor die andere.
Ik heb een briefje voor m'n huisgenoten neergelegt met daarin ook de vraag of zij de meuk op het kastje graag in de keuken hebben (weet het antwoord al wel, maar toch, haha).
Ik zou een rolgordijn kiezen, is verduisterend en overdag als het opgerolt is, zie je er niets van. Opvallende gordijnen doen de kamer kleiner lijken, vooral zo'n klein kamertje.quote:Op maandag 24 juli 2006 07:41 schreef JusNieuwegein het volgende:
[..]
edit:zit nog te twijfellen over de gordijnen. Fel groen is wel leuk, maar past dat bij de rest...?
hey dat bed heb ik ook. was leuk in elkaar zetten met die hitte hequote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef JusNieuwegein het volgende:
Zo, ik ben ook net terug van Leeuwarden in Nieuwegein, na een snikheet verhuisweekend.
Staat als een huis! 4 uur lang in de hitte in mekaar gezet, erg fijn inderdaad ja, haha.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef The6thgate het volgende:
[..]
hey dat bed heb ik ook. was leuk in elkaar zetten met die hitte hestaat dat ding bij jou stabiel trouwens? bij mij wiebelt ie wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |