idd die kostte moeite. ik had eerst 1 van de zijpanelen verkeerd om gemonteerd...toen omgedraaid en nu past 1 van de schroeven niet meer omdat het schroefgat scheef zitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef JusNieuwegein het volgende:
Gewoon alles even nalopen ;-) Enige echte probleem was het zeiltje onder de lattebodem, had best wel iets groter mogen zijn.
Kan je beter door de week in de ochtend gaan (als je iets voor openen komt is de koffie gratis!), dan is het nog redelijk rustig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zaterdag naar de Ikea voor het meubilair: eettafel, bed, kast, dat soort zaken.
Tja, ik werk als vakantiebaantje 10 weken full time, dus dat zit er niet in. Alle weekenden heb ik tot nog toe gebruikt voor m'n kamer. Het is al geverfd en m'n ouders hadden al bijna de vloerbedekking gelegd als het niet zo warm was geweest vandaag. Dat komt dus ook dit weekend.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je beter door de week in de ochtend gaan (als je iets voor openen komt is de koffie gratis!), dan is het nog redelijk rustig.
Winkelcentrum Kanaleneiland? Een Transwijker erbij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:23 schreef ma_jojo het volgende:
Het mooiste is nog het grote winkelcentrum 2 minuten lopen van m'n huis. En de tram die elke paar minuten voor de flat stopt, waardoor je binnen 5 min op Utrecht CS bent!.
Ik ben verliefd op m'n kamer en zal binnenkort foto's plaatsen, over een paar dagen heb ik de sleutel.
Ezechiel 25:17; The path of the righteous man is beset on all sides...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kamer opgeruimd, tijd voor wat foto's dus
Kamer in Rotterdam van 22m2, plus eigen badkamer met gedeelde keuken.
Vanaf de badkamer (links is de ingang)
[afbeelding]
Vanachter de tv (niet heel scherp)
[afbeelding]
Vanaf mijn bureau
[afbeelding]
Vanuit mijn bed
[afbeelding]
Vanaf mijn koelkast
[afbeelding]
Vanaf het midden van mijn vensterbank
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Winkelcentrum Kanaleneiland? Een Transwijker erbij?.
Veel buitenlanders, maar volgens mij valt 't best mee qua criminaliteit enzo. Ach ja, ik zit aan de 'goede kant' en net niet in Kanaleneilandquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:08 schreef Nuna het volgende:
Wat is er trouwens mis met Kanaleneiland? Niet dat ik daar zit ofzo, ga niet eens naar Utrecht. Maar gewoon wil het wel eens weten. Veel raar volk ofzo.
Je had nog een complete zak schroeven en moeren over achteraf?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:34 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ja fuck, dan heb ik zeker iets fout gedaan ofzoben allang blij dat ie niet kraakt, maar niet wiebelen zou ook wel handig zijn
Eh, ik was m'n camera een beetje vergeten.quote:
Struyckenlaan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]. Ik zit nog aan de goede kant zegmaar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |