Ja, bij de hotels e.d. kan ik me het voorstellen, maar gewoon boodschappen doen is ook ontzettend duur; valt me vies tegen. En het stikt hier op VI inderdaad van de expats, vreemd genoeg bijna allemaal Europeanen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Dat van dat niet goedkope verbaasd me niet echt static, je zit daar toch in een stuk wat vol zit met expats? Daar worden de prijzen allemaal op aangepast.
Mijn 'echte' baas is ok, maar ik word uitgeleend zeg maar en daar krijg ik te maken met die chairman.quote:Ik ben trouwens benieuwd naar de eerste aanvaringen met je baas!![]()
Ik post stukken minder hoor, in principe alleen in de avond vanuit het hotel, al zal er overdag ook wel eens een post doorslippen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
Je post iig al weer net zoveel als toen je nog in Nederland was. Je verveelt je toch niet he?
Die toren heb ik volgens mij ook gezien. Ligt die schuin tegenover de Park 'n Shop?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef static het volgende:
Hij is zo ijdel dat hij hier een goudkleurige woon/kantoor toren heeft laten bouwen en hem naar zichzelf genoemd.
Ben een support-organisatie aan het opzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef vosss het volgende:
Ik heb het even allemaal gemist enzo, maar watvoor werk ben je daar aant doen static?
Ja, wat denk jij dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Cynix ® het volgende:
Is je salaris wel aangepast aan het hoge prijsniveau daaro? Anders schiet je er nog weinig mee op.
Ja, daar in de buurt; met die grote bronzen stier voor de deur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:10 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die toren heb ik volgens mij ook gezien. Ligt die schuin tegenover de Park 'n Shop?
Ik kan maar op twee operators komen waar je voor "werkt" dan. Of Glo of V-mobile![]()
Ik vond het altijd een bizar gebouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef static het volgende:
[..]
Ja, daar in de buurt; met die grote bronzen stier voor de deur.
Ja, het ziet er ietwat typisch uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een bizar gebouwValt lekker op.
We zien de foto's gaarne tegemoet, desnoods van die krakkemikkige GSM-pics.quote:
echt welquote:Op maandag 13 februari 2006 21:35 schreef static het volgende:
Laffer zou het hier wel naar zijn zin hebben
Geen slanke reet te vinden hier.quote:
Doe ik vanavond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We zien de foto's gaarne tegemoet, desnoods van die krakkemikkige GSM-pics.
jij zit wel goed daar zo te zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef static het volgende:
Mijn nieuwe onderkomen (let niet op die vent):
[afbeelding]
En het zwembadje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gevonden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een bizar gebouwValt lekker op.
Vanwege de vogelpest?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:27 schreef static het volgende:
Een eitje bij het ontbijt (in welke vorm dan ook) kun je vergeten tegenwoordig, geen enkel hotel serveert nog eitjes of kip.
Toch iets te weinig TRV-gehalte en iets teveel geneuzel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef yvonne het volgende:
Zwiep
Ik probeer elke dag wat neer te zetten m.b.t. wat mijn ervaringen zijn hier; dat 'geneuzel' is juist leuk imo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch iets te weinig TRV-gehalte en iets teveel geneuzel?
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Ik probeer elke dag wat neer te zetten m.b.t. wat mijn ervaringen zijn hier; dat 'geneuzel' is juist leuk imo.
Nee, helemaal niet; dat gebeurt in de Delta ten zuidoosten van hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:53 schreef eL. het volgende:
Merk je hier wat van ? Of is het dagelijkse kost ?
op welke manier bedoel je dit? En wat zijn de gevolgen ik ben hier erg benieuwd naar. En welke andere bedrijfen zijn het nog meer dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:05 schreef static het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet; dat gebeurt in de Delta ten zuidoosten van hier.
Dat zijn vreselijk grote gebieden die niet te beveiligen zijn, dus lekker makkelijk om die aan te vallen.
Hier is het kleinschalig maar heb je de pech dat je als blanke meteen wordt gespot; de meesten werken hier voor miljardenbedrijven dus men denkt dat daar wel een centje uit te halen valt bij een ontvoering of erger.
Maar ergens moet ik de Nigerianen wel gelijk geven om heel eerlijk te zijn; kijk eens hoe Shell hier tekeer is gegaan met alle gevolgen vandien. En niet alleen Shell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |