Kijk JIJ weer GTSTquote:
beetje zoals jij en ik dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Hoe oud is Morris? 24
Hoe oud is Nina? 16
Morris is 23, maar gedraagt zich als iemand van 14.quote:
Het is zelfs zo'n flutbruiloft dat de ambtenaar van de burgerlijke stand de aftiteling niet eens heeft gehaald.quote:
Charlie en Nick zijn getrouwdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:52 schreef Shirley het volgende:
Wat is er vanavond gebeurd??
Ik verheug me op de reactie van de anderenquote:
Vooral Barbara en Ludoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik verheug me op de reactie van de anderen![]()
Ja, dat wist ik al. Kleine samenvatting zou ik lief vinden op deze lieve dag.quote:
Als persoonlijk stalker, doe ik dat:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al. Kleine samenvatting zou ik lief vinden op deze lieve dag.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:09 schreef Frey het volgende:
Dizer had vandaag natuurlijk weer graag de rol van Fos gehad
Dank je welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als persoonlijk stalker, doe ik dat:
- Nina en Florien hebben het goed gemaakt, Nina heeft helemaal geen aap gekocht
- Florien heeft vanwege Bing haar baan opgezegt bij de Koning
- Nina en Morris hebben gezoent en niet zo een beetje ook..
- Nick en Charlie zouden gaan trouwen maar hebben allebei nee gezegt, toen weer ja..
- Fos heeft een kusje gekregen van Janine en nou is hij bang voor Ludo
That's it
Marly is het werkelijkheid inmiddels 18, maar soaptechnisch gezien blijft het vreemd, toen Nina net kon lopen was Morris bij wijze van spreke al een volwassen ventquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Morris is 23, maar gedraagt zich als iemand van 14.
Nina is 16, maar gedraagt zich als iemand van 14.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dank je wel
Maar Nick en Charlie zijn nou getrouwd dus? Vaag....
Die hele Fos/Janine lijn is gewoon ruk...
alsjeblieft zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Sinds Ludo erbij betrokken is en Fos het van hem in zijn broek doet vind ik het helemaal leuk
![]()
CharlieNick. Ze beginnen zich een beetje te ontwikkelen tot de opvolgers van Ludo en Janine, of liever gezegd, de jongere versie van Ludo en Janine.
Dat betekent niet dat ze niet hetzelfde type relatie hebben als Ludo en Janine. Die twee kunnen ook niet met of zonder elkaar, voor Nick en Charlie geldt hetzelfde.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg
die nick en charlie hebben echt totaal geen persoonlijkheid
die charlie is de hele dag of geïrriteerd of aan het huilen
die nick is echt mateloos vervelend
charlie is net als haar moeder, die heeft ook geen persoonlijkheid
Dat willen de makers ook volgens mij, maar wat mij betreft kunnen ze daar niet aan tippen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ze beginnen zich een beetje te ontwikkelen tot de opvolgers van Ludo en Janine, of liever gezegd, de jongere versie van Ludo en Janine.
Je bedoelt hoe hij in zijn broek pistequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
ik kan me nog herrineren hoe hij in zijn broek scheet voor Martine..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe hij in zijn broek piste![]()
Hij was ingevroren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef BVO het volgende:
Hoe is die Frits zo onaangetast gebleven dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |