die was zó knullig.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
Jack: En helaas ben ik weleens in een wassenbeeld museum geweest
Ik vond dat best lief.. echt om op te vretenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef Shirley het volgende:
Echt, die Sjors moeten ze in die kist stoppen met die domme gezichtsuitdrukkingen van d'r. Dat laatste shot voor de reclame...
Ze kijkt altijd zo IQ-loos.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef Shirley het volgende:
Echt, die Sjors moeten ze in die kist stoppen met die domme gezichtsuitdrukkingen van d'r. Dat laatste shot voor de reclame...
Wat een sexy delletje he.quote:
Laten we een giftenronde doen voor een hersentransplantatie voor Sjors.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef TrenTs het volgende:
Ik vind Sjors echt om te kotsen.Wat een domme kutgeit.
Laten we een giftenronde doen om Sjors op een kanon te zetten en af te schieten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Laten we een giftenronde doen voor een hersentransplantatie voor Sjors.
Sjors moet nix zeggen en mooi door het beeld lopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef TrenTs het volgende:
Ik vind Sjors echt om te kotsen.Wat een domme kutgeit.
Oké...schiet mijn kant maar opquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Laten we een giftenronde doen om Sjors op een kanon te zetten en af te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |