Dat valt te begrijpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen whaaa
Idd, volgens mij wel twee topics per dagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het nog de moeite waard om een tvp te plaatsen?
Net als elk jaar, ik begin het BIJNA saai te vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
We worden nog gewoon kampioen HW...
Dat verhaal over die secretaresse.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:06 schreef BoNi het volgende:
Hier een opsomming van alle perikelen tussen Ajax en AZ van het laatste halfjaar...
quote:Drink er nog maar eentje dick, misschien trek je wel psv-supporters...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat verhaal over die secretaresse.
Hij doet het echt zelfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niets tegen AZ opzich, maar die gast maakt zich wel belachelijk zeg..!
Waarom heb jij de Palestijse vlag als usericon?quote:
Spitsen zat, als het nou een linksbuiten mét voorzet was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hadden we haar niet in de spits kunnen zetten? Had 9 miljoen gescheeld
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het nog de moeite waard om een tvp te plaatsen?
Waarom nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom heb jij de Palestijse vlag als usericon?![]()
Dacht al, Feyenoord-supporter lopen met die vlaggen, dus een Ajax-supporter met Palestina-vlag is verdacht. Maar als het betrekking heeft op de op handen zijnde cartoon-oorlog, is het goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom niet
Heeft niets met voetbal te maken btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |