abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34915828
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.

Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.

Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.

Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_34915982
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
pi_34916059
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen
  Donald Duck held donderdag 9 februari 2006 @ 21:43:28 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34916108
Moet je eens The Dentist kijken. Da's een speciaal ontwikkelde theraptiefilm voor angstige patienten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34916167
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Haha, ja precies. Dat je na een paar minuten denkt; ohja, ik knijp nou wel erg hard, ontspannen..

Er zouden een soort stress-handvatten aan de stoel moeten zitten, waar je lekker in kan knijpen als het zeer doet. Je handen los houden is al helemaal niks.
pi_34916230
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen
Krak-krak-krak.. =
pi_34916312
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:45 schreef Kogando het volgende:

[..]

Krak-krak-krak.. =
Da's pas lekker
pi_34916319
quote:
Of als een kaakchirurg dat doet, met zijn vingers je kaken naar beneden drukken, en met zijn gereedschap wrikken en tikken.

Maar enige wat eik tot nu toe een beetje pijn heeft gedaan was een wortelkanaalbehandeling, en daar ook alleen maar het laatste stukje van de zenuw.
pi_34916396
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Alicey het volgende:
Maar enige wat eik tot nu toe een beetje pijn heeft gedaan was een wortelkanaalbehandeling, en daar ook alleen maar het laatste stukje van de zenuw.
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.
pi_34916467
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef Kogando het volgende:

[..]

Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:51:57 #11
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_34916479
quote:
Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel
Zeg, weet je zeker dat je bij de tandarts zat?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_34916546
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
..., maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
Breek me de bek niet open.
pi_34916587
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..

amen,

mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit
pi_34916640
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

amen,

waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit
Bewusteloos op je gebit? Oef!
pi_34916667
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

amen,

Dan was je erg goed verzekerd.
pi_34916704
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan was je erg goed verzekerd.
na heeeeeel veel boekwerk wel ja, je wilt de briefwisseling niet zien.
pi_34916729
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:56 schreef Kogando het volgende:

[..]

Bewusteloos op je gebit? Oef!
Je wilde de badkamer niet zien toen
pi_34916751
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

na heeeeeel veel boekwerk wel ja, je wilt de briefwisseling niet zien.
Dat geloof ik graag. Bij zulke bedragen keren verzekeraars niet graag uit.
pi_34916767
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Geloof ik.... Brr...
pi_34916824
Which reminds me... 'k moet nog eens een goeie tandarts in Utrecht zoeken.
pi_34916875
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Offtopic: Jouw sig.

Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skazminko op 11-02-2006 15:26:09 ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_34916921
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.
Hahahaha drukte je erop
pi_34916981
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hahahaha drukte je erop
Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_34916993
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ik zou toch niet graag mijn vader de boor zien hanteren.
pi_34917003
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:45 schreef Kogando het volgende:

[..]

Krak-krak-krak.. =
Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...

Voelde niks.. maar dat geluid..argh...

Dag daarna een kop die 3 keer zo dik is als normaal gevolgt door gigantische pijnstoten...hehe...mja sux
pi_34917153
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.
dank je
pi_34917204
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[..]

Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...

Voelde niks.. maar dat geluid..argh...

Dag daarna een kop die 3 keer zo dik is als normaal gevolgt door gigantische pijnstoten...hehe...mja sux
Precies hetzelfde inderdaad, ik werd alleen al naar van dat geluid, maar ik voelde het wrikken wel, niet zozeer in pijn maar gewoon het heen en weer gaan
pi_34917209
Ik klaag niet
pi_34917368
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet
pi_34917413
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
Dan zou ik wel klagen
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:16:33 #31
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34917465
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Kunstgebit.

Ik zat altijd wel regelijk op mijn gemak bij de tandarts trouwens. Tot hij het eens nodig vond totaal onaangekondigd te beginnen met boren. De lul. Volgens mij deed hij dat omdat ik zijn zoontjes wel eens gepest had op school. Sindsdien vraag ik me af wat hij allemaal van plan is, geen fijne manier om er te zitten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_34918031
Pfffffffff, net weer bij de tandarts geweest, over een paar weken mag ik weer, hoevaak ik ook ga, eraan wennen doe ik nooit, ik schijt 7 kleuren stront voor de tandarts en dat terwijl het een hele aardige man is die alles netjes uitlegd, overal voor waarschuwd, me verdoofd terwijl het eigenlijk niet nodig is en geweldig mooi werk afleverd....

Met hem als tandarts is niets mis, toch blijf ik echt bang ervoor, zit met zwetende handjes in die stoel, naderhand is alles in mijn lijf stijf en naar van het gespannen zijn, hij doet echt zijn best me gerust te stellen, maar niets helpt.

Ben dan ook gezegend met een geweldig gebit, kan me niet herrineren ooit bij de tandarts geweest te zijn zonder dat er wat verbouwd moest worden, in mijn jeugd is er lekker op een zenuw geboort, later eens in mijn tandvlees ipv in mijn tand, vulling gehad die niet schoon genoeg was gemaakt vantevoren waardoor het eronder door ging en een wortelkanaalbehandeling nodig was waarbij de verdoving amper werkte, hoop ellende gehad, ga nooit een fan van de tandarts worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:30:59 #33
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34918101
quote:
dit klinkt heeeel herkenbaar ja.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:36:02 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34918360
M'n tandarts heeft ca. 1,5 jaar in een langdurige en frustrerende scheiding gelegen.

dat was pas eng
Vampire Romance O+
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:36:58 #35
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_34918411
Ben altijd binnen 5 minuten weer klaar bij de tandarts, maar toch ben ik als de dood dat er iets met mijn tanden gebeurt. Het idee alleen al, als ik de verhalen van anderen hoor. Paar maanden geleden ontdekte ik dat m'n verstandskiezen beginnen door te komen. Vorige week weer de tandarts bezocht, gelukkig niks aan de hand.

Enige advies is goed poetsen en mondwater scheelt ook.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_34918482
Ik lig altijd wel relaxt, ze moeten me altijd wakker maken . En de ogen sluiten doe ik meestal al met al dat gespetter. Lekker als dat bot breekt wanneer er een kies getrokken moet worden
pi_34919655
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.

En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.

Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_34919964
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.

En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.

Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...
Als ik jou was zou ik haar allang 30 keer verkracht hebben en haar daarna aan een Marokkaan afleveren
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:10:43 #39
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34920033
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:

Zuuuur
Maar ik moet maandag naar de tandarts. Normaal is het altijd picobello (aldus de tandards), maar nu weet ik zeker dat ie gaat zeiken over roken. Ik heb een mooi gebit namelijk, dat moeten jullie weten . in ieder geval.. over roken gaat ie dus zeuren. Dat deed ie vorige keer ook
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:34:27 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34923346
gelukkig nergens last van en totaal geen angst voor de tandendokter.

Maandag moet ik weer. 3 kronen en wat gaatjes vullen. Vind het allemaal prima. Ik lig altijd uiters relext in die stoel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34923408
quote:
Dat kraakt zo gezellig !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34923433
Moet Deze maand weer helaas
Zal die wel weer aandringen met zijn foto's
die je vervolgens zelf mag gaan betalen ( dus geen foto's )

Daarnaast heb ik ook zon bagger tandarts
En dat met het Bleekmiddel is herkenbaar ( ook al es gehad met alle gevolgen van dien )
Hij verdooft bijna nooit
kan niet normaal afslijpe ( kan altijd terug omdat die vulling te hoog is )
ik word nie goed van dat gezeik aan je hasses als je daar in die stoel ligt met al die klemmen in je smoelwerk
of dat ze rustig met elkaar aan het praten zijn en dan geintjes gaan vertellen maar je kan niet lachen vanwege al die apparaten in je bek

of je valt met de fiets ( Tand afgebroken)
Gaat ie ook nog een opmerking maken van Dit is dus Revenge met een gebroken Tand ( Grinnik )
Ermzz WTF ? zou je niet es aanmaken doet al zeer genoeg stomme lul

Tandartsen
Tis dat ik er heen moet ( ben nog gesaneerd ) ( en dat geef ik liever niet Op )
maar anders zou ik ze het mooi laten bekijken
pi_34923500
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
dank je
Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?

En ontopic: ik vind de tandarts ook gruwelijk eng. Ik moet nog steeds een afspraak maken, maar ik weet wat hij gaat doen, dus ik stel het nog even uit.
Ik heb vorige jaar al twee wortelkanaalbehandelingen ondergaan, waar ook bij beide kiezen iets mis mee was. In twee maanden tijd ben ik 10 keer bij die bekkentrekker geweest. En dat was geen pretje.
pi_34926207
quote:
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.

Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.

Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.

ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"
pi_34940136
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?

En ontopic: ik vind de tandarts ook gruwelijk eng. Ik moet nog steeds een afspraak maken, maar ik weet wat hij gaat doen, dus ik stel het nog even uit.
Ik heb vorige jaar al twee wortelkanaalbehandelingen ondergaan, waar ook bij beide kiezen iets mis mee was. In twee maanden tijd ben ik 10 keer bij die bekkentrekker geweest. En dat was geen pretje.
In Ziekere zin is het grappig ja
pi_34940197
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 03:07 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"
Ik moet elk half jaar en geloof me, het is elke keer weer raak en eng....

Dat met netjes poetsen, speciaal spoelmiddel en alles...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:45:32 #47
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34940845
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet je eens The Dentist kijken. Da's een speciaal ontwikkelde theraptiefilm voor angstige patienten.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:41:52 #48
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34942665
quote:
En dat heerlijke knarsende geluid
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 19:35:05 #49
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34946115
tandarts.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_34946393
Laatst heeft een tandarts me halve bek verbouwd... heb er nog last van.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:49:33 #51
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34946588
Ik heb gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad .
Wat begon als een doodnormale controle, liep uit op een zenuwverwijdering . Een oude vulling (gezet door mijn vorige tandarts) was niet goed gezet en daar was een enorm gat onder ontstaan.
Maar... ik heb van de hele behandeling NIETS gevoeld . Ik was heel goed verdoofd.
Ik ben blij met mijn nieuwe tandarts . Voor mijn oude was ik altijd doodsbang, daar deed zelfs een simpel gaatje dat met verdoving gevuld werd nog zeer. En nu heb ik zelfs niks gevoeld van een wortelkanaalbehandeling!
Volgende maand moet ik terug, dan wordt Daar Waar De Zenuw Zat opgevuld en krijg ik een echte vulling. En dat schijnt nog minder rot te zijn dan het gedeelte van de behandeling dat ik al achter de rug heb .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 21:15:09 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34949565
Heb nu dus ook een krater van een gat Oude vulling..
pi_34951749
Ik ben ook bang van de tandarts Ik ga er ook nooit heen. Gelukkig heb ik een heel sterk gebit.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_34952252
De wortelkanaalbehandeling:

1. De kies is opengemaakt

2. De wortelkanalen worden schoongemaakt met een speciaal vijltje

3. Situatie direct na de behandeling: de wortelkanalen zijn afgesloten met vulmateriaal en de kies is (opnieuw) voorzien van een vulling

4. Geruime tijd later: geen spoor meer van de ontsteking

bron

vrijdag 10 februari 2006 @ 22:26:25 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34952416
hbe ik dat.
Maandag naar de tandarts toe. Die gaat mijn kies rechts boven helemaal weg boren zo dat er een kroon op komt. Leuk allemaal vind dat helemaal niet eng. Wat wel mega kut is. Is dat ik met een NOOT KROON op FUCKING wintersport moet

hij wilt niet eerst de andere kiezen doen of gaatjes nee meneeer wilt eerst die kroon doen want dat is het belangrijkste. Ik loop er al 2 jaar mee dus die 2 weken extra kan ook nog wel. Maandag toch effe een flinke discussie starten met hem
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_34952452
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef schatje het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

3. Situatie direct na de behandeling: de wortelkanalen zijn afgesloten met vulmateriaal en de kies is (opnieuw) voorzien van een vulling

[afbeelding]

bron

Vaak wordt er ook bij ontzenuwd.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:45:17 #57
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34953274
Om exact dezelfde reden ben ik ook eens ruim 4 jaar niet geweest . . . dat heb ik geweten.

Ik had zeg maar een sanering nodig. Het zit er nu op en ik ga voortaan gewoon weer 1x per jaar
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:51:08 #58
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34953479
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
hbe ik dat.
Maandag naar de tandarts toe. Die gaat mijn kies rechts boven helemaal weg boren zo dat er een kroon op komt. Leuk allemaal vind dat helemaal niet eng. Wat wel mega kut is. Is dat ik met een NOOT KROON op FUCKING wintersport moet

hij wilt niet eerst de andere kiezen doen of gaatjes nee meneeer wilt eerst die kroon doen want dat is het belangrijkste. Ik loop er al 2 jaar mee dus die 2 weken extra kan ook nog wel. Maandag toch effe een flinke discussie starten met hem
koop een zak toffee's, dan kun je die nooTkroon wel thuislaten
Asics neemt de tijd.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:54:24 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34953594
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:45 schreef Asics het volgende:
Om exact dezelfde reden ben ik ook eens ruim 4 jaar niet geweest . . . dat heb ik geweten.

Ik had zeg maar een sanering nodig. Het zit er nu op en ik ga voortaan gewoon weer 1x per jaar
Hoe zit dat eigelijk met die sanering? Ik ben zelf 2 jaar niet geweest gewoon weg uit gemakzucht.
Nu en ik weer gegaan met als gevolg 1 kroon, 2 kiezen die of gevuld gaan worden en als dat niet lukt worden dat ook 2 kronen en dan nog eens 4 gaatjes.

Dat word dan toch gewoon gedekt door de verzekering?

en ja ik heb zwakke tanden. Niet zo slim dus om 2 jaar niet te gaan
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:01:16 #60
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34953846
ja hoor alleen de eerste controle wordt niet vergoed (was wel in het oude zorgstelsel overigens) maar daarna alles wel weer.
4 gaatjes boren, een verstandskies verwijderen en een wortel-kanaal behandeling . . .
ik vond het al hel genoeg daar ga ik niet ook nog es voor betalen!
Asics neemt de tijd.
pi_34954611
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:54 schreef ook_gek het volgende:

Hoe zit dat eigelijk met die sanering? Ik ben zelf 2 jaar niet geweest gewoon weg uit gemakzucht.
Nu en ik weer gegaan met als gevolg 1 kroon, 2 kiezen die of gevuld gaan worden en als dat niet lukt worden dat ook 2 kronen en dan nog eens 4 gaatjes.

Dat word dan toch gewoon gedekt door de verzekering?

en ja ik heb zwakke tanden. Niet zo slim dus om 2 jaar niet te gaan
Een x-aantal jaar geleden ging ik ook maar weer eens, voor het eerst sinds 2 jaar, naar de tandarts. De eerste controle etc. werd gewoon door CZ gedekt. Máar verdere behandelingen, afhankelijke van type verzekering, tot een bepaald maximum (omgerekend ¤ 250 bij mij toen).

Tegenwoordig als je een basisverzekering hebt, met daarbij alleen de goedkoopste tandartsverzekering krijg je max. ¤ 225,- per jaar vergoed. Met andere woorden.... Dat wordt sparen, tenminste.. als je voor de kronen gaat
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:47:16 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34955683
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Een x-aantal jaar geleden ging ik ook maar weer eens, voor het eerst sinds 2 jaar, naar de tandarts. De eerste controle etc. werd gewoon door CZ gedekt. Máar verdere behandelingen, afhankelijke van type verzekering, tot een bepaald maximum (omgerekend ¤ 250 bij mij toen).

Tegenwoordig als je een basisverzekering hebt, met daarbij alleen de goedkoopste tandartsverzekering krijg je max. ¤ 225,- per jaar vergoed. Met andere woorden.... Dat wordt sparen, tenminste.. als je voor de kronen gaat
ik heb al jaren de hoogste verzekering voor de tandarts waar bij alles gedekt word.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef Asics het volgende:
ja hoor alleen de eerste controle wordt niet vergoed (was wel in het oude zorgstelsel overigens) maar daarna alles wel weer.
4 gaatjes boren, een verstandskies verwijderen en een wortel-kanaal behandeling . . .
ik vond het al hel genoeg daar ga ik niet ook nog es voor betalen!
uhm dit hebben ze allemaal gevonden bij de eerste controle
Betekent dat dan dat ik alles moet betalen. Of echt alleen de eerste controle alleen en de reparatie's gewoon gedekt worden.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:21:15 #63
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34956897
Ja dit was allemaal ontdekt bij de eerste controle en ik hoefde alleen de eerste controle te betalen, de rest niet
Asics neemt de tijd.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:27:24 #64
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34957078
Hey, iemand van jullie heeft vast wel es een beugel gehad. Ik ZOU een mooi gebit krijgen, als ik niet met mijn bek op de rand van een stoel was gevallen toen mijn tanden doorkwamen

In ieder geval.. ik heb dus een beugel gehad en ik heb nu zo een raar draadje aan de achterkant (of binnenkant) van het onderste gedeelte van mijn gebit. Dit is om er voor te zorgen dat de tanden niet anders gaan staan. Iemand enig idee hoe lang dat erin blijft? Ik heb al 4 jaar geen beugel meer, maar wel dat draadje. Tis niet erg, maar wel apart
Still Pimpin' .. Ahaaight
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:30:15 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34957150
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Asics het volgende:
Ja dit was allemaal ontdekt bij de eerste controle en ik hoefde alleen de eerste controle te betalen, de rest niet
Nou ja ik kijk wel
Ik weet wel dat ik nog zeker 3X terug moet naar de tandarts en als het tegen zit 4 keer
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:30:19 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_34957152
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hahahaha drukte je erop
Ja nu ik ook

OT: tandartsen zijn prutsers.. 't doet altijd pijn
Huilen dan.
pi_34962731
Tandarts is leuk! ik snap niet waarom je daarvoor bang kan zijn...

Het meeste pijn deed ie mij wanneer ie mn 3 voortanden weer naar voren trok na een ongeluk (zonder verdoving grrr). De wortelkanaalbehandeling was daar weinig bij.

Maar ik kom er nog steeds graag, aardige kerel
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_34965197
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:27 schreef Nawien het volgende:
Hey, iemand van jullie heeft vast wel es een beugel gehad. Ik ZOU een mooi gebit krijgen, als ik niet met mijn bek op de rand van een stoel was gevallen toen mijn tanden doorkwamen

In ieder geval.. ik heb dus een beugel gehad en ik heb nu zo een raar draadje aan de achterkant (of binnenkant) van het onderste gedeelte van mijn gebit. Dit is om er voor te zorgen dat de tanden niet anders gaan staan. Iemand enig idee hoe lang dat erin blijft? Ik heb al 4 jaar geen beugel meer, maar wel dat draadje. Tis niet erg, maar wel apart
Ik heb ook een beugel gehad inderdaad,
Leuk verhaal trouwens, ik zat op mijn 12e bij een tandarts die ik altijd al een vreemde man heb gevonden in enschede Hij heette van der kolk ofzo, Groot bos einstein haar stinkende adem, je weet wel. Nadat de man me 2 jaar had behandeld zonder enig zichtbaar resultaat behalve een legere portomonee voor mijn ouders hoorde ik een 2 tal weken voor mijn behandeling dat de man zich had opgehangen en dus alle patienten ergens anders ondergebracht moesten worden,
ik bij een andere Orthodontist bleek dat de man zelfmoord had gepleegd vanwege de sleur die in zijn leven zat en totaal geen interesse ergens meer in had, Ik had 2 jaar lang een verouderde beugel techniek in mijn mond gehad die totaal geen effect heeft gehad
Dus moest ik bij de nieuwe orthodontist ook nog een klein jaar en toen was het gelijk goed,
De moraal van dit verhaal, Kijk goed naar je orthodontist ofzo
pi_34967863
Ik ga nooit nooit nooit nooooit meer naar de tandarts!

Was halverwege November gegaan. Kom ik daar aan, ga in de stoel zitten om te wachten op de conclusie van de tandarts ;

Gebleekte, je hebt niet zo goed gepoetst he?
- Hehe nee
- Het ziet er naar uit dat we je gaatjes moeten gaan vullen, het zijn er drie zie ik .
- Tieft op man
- Ja nee echt, kom volgende week maar terug
-

Dus ik die week erop weer terug naar de tandarts, ga in die stoel zitten, hoor een meisje naast me zitten ( van ongeveer 8 ) die zit te huilen omdat ze bang is dat het pijn gaat doen. Dus ik denk ; fuck it ik ben een stoere bink, dat boren doet heus geen pijn hoor

Naja, nou was het zo dat hij niet vroeg of ik een verdoving wou ja of nee, dus ik dacht dat dat niet nodig zou zijn

Nou, echt half zitten huilen van de pijn, maar dat meisje lag nog steeds bang te zijn, dus ik kon niet schreeuwen van ;; TYFUSLIJERS MN BEK, WAT DOE JE !?

In plaats daarvan heb ik met tranen in mn ogen die marteling aan moeten gaan, duurde ongeveer een half uurtje, waarin ze ongeveer 1 hele tand gingen wegslijpen, en nog 2 tanden gingen doen. Volgens mij zatne ze echt op die wortel te boren

Nu heb ik er nog last van, maar NO WAY dat ik terugga naar die Gestapo figuren daar!!

Vrede.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:01:10 #70
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34971298
Mijn tandarts is heel aardig!! Ik moet er over een paar dagen heen toevallig.
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

bron

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34972909
Afgelopen donderdag naar de tandarts geweest omdat er een stuk vulling uitlag. Was alweer een aantal jaren geleden dat er geboord moest worden dus vooraf scheet ik alle kleuren van de regenboog omdat ik opzag tegen die pijnscheuten en kleregeluid van die boor. Ik had ook nog nooit een verdoving gehad hiervoor (zag er het nut niet van in), maar nu vroegtie of ik een verdoving wilde. Na 2 seconden twijfelen zei ik toch maar ja en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb dus echt helemaal geen pijntje gevoeld, alleen maar dattie bezig was met hakken. Had ik dat vroeger maar geweten had me een hoop pijn gescheeld.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:02:07 #72
65330 Ruzbeh
pi_34973254
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:53 schreef Charmian het volgende:
Afgelopen donderdag naar de tandarts geweest omdat er een stuk vulling uitlag. Was alweer een aantal jaren geleden dat er geboord moest worden dus vooraf scheet ik alle kleuren van de regenboog omdat ik opzag tegen die pijnscheuten en kleregeluid van die boor. Ik had ook nog nooit een verdoving gehad hiervoor (zag er het nut niet van in), maar nu vroegtie of ik een verdoving wilde. Na 2 seconden twijfelen zei ik toch maar ja en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb dus echt helemaal geen pijntje gevoeld, alleen maar dattie bezig was met hakken. Had ik dat vroeger maar geweten had me een hoop pijn gescheeld.
!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:08:59 #73
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_34973468
Goed, nu zit ik helemaal misselijk achter mijn laptopje...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:22:48 #74
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34975703
quote:
...
...
Jajaja, dat vijltje heb ik ook gezien! Daarmee ging hij mijn zenuw eruit poeren. Maar ik vraag me wel af waarom ik nu eerst een noodvulling heb gekregen en dat niet direct mijn wortelkanalen zijn opgevuld met defnitief vulmiddel.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_34976769
Bang voor de tandarts, kom op zeg!

Heb door medicijngebruik inmiddels 16 kronen op tanden en kiezen en heb er nooit echt "pijn" van gevoeld. Pijn is voor mij als je plat op je bek gaat en je breekt je poot, of je krijgt een leren bal VOL op je kanis, of verbranden, weetikveel. Dán heb je écht pijn en heb je pas recht van spreken.
Tevens slaap je 's avonds weer gewoon in je eigen bedje dus de tandarts is niet "verschrikkelijk", maar gewoon "niet leuk".

[ Bericht 2% gewijzigd door Divel op 11-02-2006 20:45:02 ]
pi_34979129
Verdoving is inderdaad wel een uitkomst, soms doet het boren wel degelijk pijn. Het enige nadeel van die verdoving is dat je een halve dag niet fatsoenlijk kunt drinken
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:00:47 #77
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34979308
Tandarts en andere medische zorg.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:01:09 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34979322
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Yildiz het volgende:
Tandarts en andere medische zorg.
Al is angst ervoor volgens mij best normaal.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:01:24 #79
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34979335
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Dwaashaas het volgende:
Verdoving is inderdaad wel een uitkomst, soms doet het boren wel degelijk pijn. Het enige nadeel van die verdoving is dat je een halve dag niet fatsoenlijk kunt drinken
Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomen . De situatie wel uitgelegd aan mijn gesprekspartner, zodat hij niet raar op zou kijken als ik met dubbele tong zou spreken (er was een prikje in mijn tong gekomen omdat ik te wild bewoog bij het zetten van de verdoving )
pi_34979365
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Al is angst ervoor volgens mij best normaal.
Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:04:01 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34979437
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.
Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:05:48 #82
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34979489
Ik wás altijd heel bang voor de tandarts. Echt tot aan het misselijke toe. Ik was 3 dagen voordat ik moest al helemaal van slag. Maar nu met mijn nieuwe tandarts ben ik niet bang meer. Hij is zó goed, legt alles zo goed uit en kan zo goed verdoven .
pi_34979516
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.
Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.

Misschien speelt het hier mee dat ik wel angst/nervositeit heb wanneer ik niet weet wat er precies gaat gebeuren. In de meeste situaties zal een (tand)arts echter precies vertellen wat er gaat gebeuren, en vaak zoek ik zelf van te voren ook achtergrondinformatie op als het iets nieuws is.. Misscihen dat dat meespeelt.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:08:17 #84
65330 Ruzbeh
pi_34979572
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.

Misschien speelt het hier mee dat ik wel angst/nervositeit heb wanneer ik niet weet wat er precies gaat gebeuren. In de meeste situaties zal een (tand)arts echter precies vertellen wat er gaat gebeuren, en vaak zoek ik zelf van te voren ook achtergrondinformatie op als het iets nieuws is.. Misscihen dat dat meespeelt.
The human mind is a beautiful thang.
pi_34979800
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Divel het volgende:
Bang voor de tandarts, kom op zeg!
Ik moet er eigenlijk nog ff iets bij vermelden. Vroeger scheet ik wéken van tevoren ook peuken voor de tandarts totdat ik bij een ongevalletje bijna een arm ben verloren. Vanaf dát moment lach ik om de tandarts en ben ik heeeel anders gaan denken....
pi_34979837
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomen . De situatie wel uitgelegd aan mijn gesprekspartner, zodat hij niet raar op zou kijken als ik met dubbele tong zou spreken (er was een prikje in mijn tong gekomen omdat ik te wild bewoog bij het zetten van de verdoving )
Werd je nog wel aangenomen ?!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:06:04 #87
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34983690
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doen
pi_34984047
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doen
tot op een dag...
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:24:46 #89
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34984302
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Charmian het volgende:

[..]

tot op een dag...
Nah jaar of 3 terug heb ik ook al 's tanden laten trekken omdat deze over andere tanden heen gingen staan maar voel je niks van
  zondag 12 februari 2006 @ 09:22:49 #90
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34990764
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Werd je nog wel aangenomen ?!
Ik mag volgende week op tweede gesprek komen
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 13:08:09 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35639398
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef Renesite het volgende:
Heb nu dus ook een krater van een gat Oude vulling..
Ik moet nu dus de gaten laten vullen, nu pas
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:11:21 #92
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35639510
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:49 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad .
Wat begon als een doodnormale controle, liep uit op een zenuwverwijdering . Een oude vulling (gezet door mijn vorige tandarts) was niet goed gezet en daar was een enorm gat onder ontstaan.
Maar... ik heb van de hele behandeling NIETS gevoeld . Ik was heel goed verdoofd.
Ik ben blij met mijn nieuwe tandarts . Voor mijn oude was ik altijd doodsbang, daar deed zelfs een simpel gaatje dat met verdoving gevuld werd nog zeer. En nu heb ik zelfs niks gevoeld van een wortelkanaalbehandeling!
Volgende maand moet ik terug, dan wordt Daar Waar De Zenuw Zat opgevuld en krijg ik een echte vulling. En dat schijnt nog minder rot te zijn dan het gedeelte van de behandeling dat ik al achter de rug heb .
Nou, vandaag dus het tweede gedeelte gehad . Het was een drama. Het deed PIJN!!! Mijn tandarts heeft gelogen, dit deel was veel erger dan het eerste deel.
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:35:57 #93
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_35640264
Ik ben ook b ang voor de tandarts Met m,n staart tussen de benen ga ik er altijd heen
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 14:35:41 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35642051
Het was kut....
Hij kan het niet goed verdoven links onder omdat rechtsonder al verdooft was.
Ik kon hem niet verrotschelden.
Wou het wel doen.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:41:27 #95
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35642259
Ik ga gelukkig niet meer naar de tandarts
World Wrestling Entertainment
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 14:41:48 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35642268
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gelukkig niet mere naar de tandarts
jij hebt 2 klappers
pi_35677389
ik moest gister ochtend naar de tandarts... Nou weet ik dat mijn tandarts behalve homo ook een fervent carnavalsvierder is (hij zit nl bij de raad van 11) dus ik vond het al vervelend dat ik op de dag na carnaval om 9:50 een afspraak had...

Gelukkig viel het allemaal mee (behalve dat mijn verstandskiezen er tzt uit moeten ) en was mr Dentist grappig als altijd
pi_35678567
Ik was er als kind ook altijd bang voor, omdat ik rond mijn vijfde een keer ruzie met hem heb gehad.
Ik wilde niet dat hij ging boren want ik vond dat vreselijk pijn doen en toen werd die vent half hysterisch en super driftig en de jonge heer van bartolhoven ook
Maar sindsdien was ik een hele tijd bang voor dat geboor en als ik nu naar de tandarts moet, (nog steeds dezelfde helaas) moet ik nog steeds een onverklaarbare sterk onderdrukte scheut van onrust uit mijn lichaam verdringen.
Hoewel ik hem sinds mijn 16e zonder verdoving laat boren en ik tegen die pijn kan en op het moment zelf het altijd gewoon gaat, loopt de adrenaline in de wachtkamer nog steeds door mijn lichaam, allemaal door die ene ervaring

Maar mijn advies is, ga de confrontatie aan en ga niet verdoven, volgens zijn de meeste mensen eerder bang voor hun eigen paniek dan voor de pijn zelf.
Een heer met stijl
pi_52420137
Eens met TS.. ik moet dadelijk.. al dat gefrunnik en geboor vind ik nog lang niet het ergste, maar ik was vorige keer echt doodziek van de verdoving, 2 uur lang ijskoud en hartkloppingen, dus het vooruitzicht dat me dat ná het bezoek vanmiddag nog te wachten staat is verre van prettig
pi_52422921
jullie zijn gewoon stelletje zwakkelingen hoor ik laat me boren zonder verdoving heb al zon 4 gaatjes gehad zonder verdoving gedaan, ik heb grote hekel aan verdovingen dan zit je nog uren na te kwijlen je tong moet je mee slepen omdat hij tot de grond hangt heletijd zon scheve bek trekken uit fuckign rietje moeten drinken

geen verdoving voor mij ik ben bikkel geef mij de pijn maar heb ergere pijn gevoelt
pi_52423062
nou, dat was me het uitje wel weer!
Ik was op 3 plekken verdoofd maar voelde 'm af-en-toe nog zo'n beetje recht in m'n zenuw boren, en nou thuis begint de boel pas echt te werken
En m'n tandarts kaartte aan dat ik misschien maar een andere tandarts moest gaan zoeken omdat hij te ongeduldig voor me was.. ook attent dat ie dat ter sprake bracht op het moment dat ik met een klem in m'n bek zat waardoor ik niets terug kon zeggen

Hij heeft overigens ergens wel gelijk want ik heb zelf ook liever een ander.. een tandarts die af-en-toe enigszins geruststelt ipv op het moment dat je omkomt van de pijn te zeggen "je kunt nu helemaal niks voelen" (en toen ik binnenkwam en aankaartte dat de verdoving niet best viel vorige keer zei hij "dan kijken we eens hoe t nu gaat" en had ik letterlijk 10 seconden later alweer een spuit in m'n mond
pi_52423123
Ik krijg spontaan kiespijn van dit topic
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_52427196
Bij mij is vanmorgen mijn laatste verstandskies eruit gehaald, geen probleem
pi_52427745
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef voodoolady het volgende:
Bij mij is vanmorgen mijn laatste verstandskies eruit gehaald, geen probleem
Ik laat liever 10 kiezen trekken dan eentje vullen
pi_52427837
quote:
Over 2000 jaar denk ik
pi_52427838
quote:

i feel ya pain
pi_52427849
Naar de tandarts gaan is leuk man, ik mag ook altijd zo'n speelgoeddingetje uitzoeken als ik klaar ben.
Don't judge a duck by its brother
pi_52427885
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef Schijtgeit het volgende:
Naar de tandarts gaan is leuk man, ik mag ook altijd zo'n speelgoeddingetje uitzoeken als ik klaar ben.
Je bedoelt zo'n bouw spel
pi_52428040
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Je bedoelt zo'n bouw spel
Als jij dat wilt, dan bedoel ik dat.
Don't judge a duck by its brother
pi_52428164
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Schijtgeit het volgende:

[..]

Als jij dat wilt, dan bedoel ik dat.
Altijd leuk om te bouwen maar niet om mee te spelen
pi_52429332
quote:
Eens, ik moest er vandaag heen, khad drie (!!!) gaatjes, en daar moest allemaal geboord worden, gatverdamme, telkens voel je die boor, en telkens ben je bang dat hij een klein beetje mist waardoor het pijn doen, en elke keer moet hij ook 1x missen..

Man, ze hebben twee keer mijn gezicht afgedept van al die zweetdruppeltjes

Maar! ik heb het overleefd!
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_52429437
Bah gadverdamme toen ik laatst bij de tandarts lag...
Lig ik daar met mijn mond open, half in slaap vallend kijk ik even naar die gigantische neus van die gast; Zie ik me daar gewoon zooooo een groot snotje inhangen! Echt zo een bolletje! En ik daar maar liggen met mijn mond wijd open, ik was echt zoooo bang dat hij erin zou vallen he!
pi_52430900
Ik heb gelukkig nog geen erge dingen meegemaakt bij de tandarts, ben 26, heb tot dusver 5 vullingen, allemaal zonder verdoving nog tot nu toe. Deed wel pijn, maar was nog net uit te houden. Gelukkig nog geen wortelkanaalbehandelingen gehad en nog geen kiezen laten trekken. Heb 2 verstandskiezen zitten, die er misschien nog es uit moeten, maar daar maak ik me nog maar niet te druk om voorlopig. Maar ik kom liever ook niet bij de tandarts.
pi_52432070
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Jelle_81 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen erge dingen meegemaakt bij de tandarts, ben 26, heb tot dusver 5 vullingen, allemaal zonder verdoving nog tot nu toe. Deed wel pijn, maar was nog net uit te houden.
Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?
pi_52432589
Tandartsen
Ook niet mijn hobby, moet dinsdag voor een afgebroken kies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52432658
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?
dan ben je niet goed verdoofd, want je mag er dan niks van merken. Maar mijn vullingen zaten ook niet dicht bij de zenuw, dus dan ist nog redelijk uit te houden, doet maar een beetje pijn
pi_52432720
Heeft iemand trouwens ervaring met de behandeling van een kies die voor een deel afgebroken is?
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:22:59 #118
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52432807
Ik ben echt doodsbang voor de tandarts, ondanks dat de beste man erg aardig is enzo. Bij elk gaatje etc zet ie een verdoving en daar ben ik hem altijd dankbaar voor. Nu begon ie laatst te praten over het trekken van mijn verstandskiezen enzo. Ik zei "als jij een kaakchirurg kunt vinden die mij helemaal platlegt totale verdoving) dan vind ik het prima, maar anders dus niet.)

Ik haat de tandarts !!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52432940
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben echt doodsbang voor de tandarts, ondanks dat de beste man erg aardig is enzo. Bij elk gaatje etc zet ie een verdoving en daar ben ik hem altijd dankbaar voor. Nu begon ie laatst te praten over het trekken van mijn verstandskiezen enzo. Ik zei "als jij een kaakchirurg kunt vinden die mij helemaal platlegt totale verdoving) dan vind ik het prima, maar anders dus niet.)

Ik haat de tandarts !!!
Trekken is (naar mijn idee) minder erg dan een vulling hoor!
't is namelijk zo gebeurd ipv dat die goede man 20 minuten met een boor in je mond hangt
pi_52432985
een kies wil ook nog wel es afbreken met kiestrekken, dan ben je helemaal aan de beurt, kunnen ze hem eruit snijden
pi_52433072
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Jelle_81 het volgende:
een kies wil ook nog wel es afbreken met kiestrekken, dan ben je helemaal aan de beurt, kunnen ze hem eruit snijden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52433197
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

alleen als ze de tang er niet meer op kunnen krijgen, dat gebeurde bij een collega van mij
pi_52433217
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

alleen als ze de tang er niet meer op kunnen krijgen, dat gebeurde bij een collega van mij
Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52433299
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?
ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt me
pi_52433316
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt me
Ja... maar de zijkant ligt er zeg maar half uit

't is echt dikke chaos
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52433379
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja... maar de zijkant ligt er zeg maar half uit

't is echt dikke chaos
3 vlaksvulling erin en klaar is kees volgensmij, wordt wel een dure vulling
pi_52433500
Ik krijg laatst eindelijk een kaartje met 'maak a.u.b. een afspraak voor controle'. Poeh, daar ben ik al echt lang niet meer geweest dacht ik zo bij mezelf. Dus ik bel 'hallo ik wil een afspraak maken' en vervolgens 'volgens ons systeem bent u al 3 jaar niet naar de tandarts gegaan, kan dat kloppen? Ik 'rofllozzorz1!!1111'. Ach ja gelukkig heb ik nergens last van. Nu moet ik 3 september er voor controle wezen
Ik hou ook niet zo van de tandarts (behalve als die leuke blonde dame werkt). Dat gevriemel in me bek vind ik sowieso helemaal niks. Vooral als je dan een keer wat hebt dat je dan een eeuwigheid je smoel op 110% open moet houden.
pi_52444051
Ik houd er ook niet zo van
Maar ga binnenkort toch weer even voor controle.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_52562442
Vandaag naar de tandarts geweest met een afgebroken, ontstoken kies. De tandarts van te voren even uitgelegd dat ik tandartsen niet zo hoog heb zitten. De man was vol begrip Hij legde me alles heel duidelijk uit, en zei dat als het té pijnlijk werd, hij mij nog meer ging verdoven. Hij heeft toen m'n afgebroken kies getrokken, nadat hij mij uit had gelegd dat ontstekingen wél verdoofd konden worden, als de ontsteking tenminste niet té erg was. Ik heb er bijna niks van gevoeld
Nu moet ik in september weer naar de tandarts, en ik ben er nu gewoon niet bang voor
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')