Haha, ja precies. Dat je na een paar minuten denkt; ohja, ik knijp nou wel erg hard, ontspannen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Krak-krak-krak..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen![]()
Of als een kaakchirurg dat doet, met zijn vingers je kaken naar beneden drukken, en met zijn gereedschap wrikken en tikken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen![]()
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Alicey het volgende:
Maar enige wat eik tot nu toe een beetje pijn heeft gedaan was een wortelkanaalbehandeling, en daar ook alleen maar het laatste stukje van de zenuw.
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.
Zeg, weet je zeker dat je bij de tandarts zat?quote:Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
..., maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
Bewusteloos op je gebit? Oef!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
amen,
mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit![]()
Dan was je erg goed verzekerd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
amen,
mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit![]()
Dat geloof ik graag. Bij zulke bedragen keren verzekeraars niet graag uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
na heeeeeel veel boekwerk wel ja, je wilt de briefwisseling niet zien.![]()
Geloof ik.... Brr...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je wilde de badkamer niet zien toen![]()
Offtopic: Jouw sig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je wilde de badkamer niet zien toen![]()
Hahahaha drukte je eropquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Offtopic: Jouw sig.![]()
Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.![]()
Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.quote:
Ik zou toch niet graag mijn vader de boor zien hanteren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Offtopic: Jouw sig.![]()
Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.![]()
Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...quote:
dank jequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.![]()
Precies hetzelfde inderdaad, ik werd alleen al naar van dat geluid, maar ik voelde het wrikken wel, niet zozeer in pijn maar gewoon het heen en weer gaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...
Voelde niks.. maar dat geluid..argh...
Dag daarna een kop die 3 keer zo dik is als normaal gevolgt door gigantische pijnstoten...hehe...mja sux
Dan zou ik wel klagenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet![]()
Kunstgebit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
dit klinkt heeeel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Als ik jou was zou ik haar allang 30 keer verkracht hebben en haar daarna aan een Marokkaan afleverenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.
En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.
Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...![]()
Zuuuurquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.
En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.
Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...![]()
Dat kraakt zo gezellig !quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?quote:
ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.
Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.
Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.
Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
In Ziekere zin is het grappig jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?
En ontopic: ik vind de tandarts ook gruwelijk eng. Ik moet nog steeds een afspraak maken, maar ik weet wat hij gaat doen, dus ik stel het nog even uit.
Ik heb vorige jaar al twee wortelkanaalbehandelingen ondergaan, waar ook bij beide kiezen iets mis mee was. In twee maanden tijd ben ik 10 keer bij die bekkentrekker geweest. En dat was geen pretje.
Ik moet elk half jaar en geloof me, het is elke keer weer raak en eng....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:07 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet je eens The Dentist kijken. Da's een speciaal ontwikkelde theraptiefilm voor angstige patienten.
En dat heerlijke knarsende geluidquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |