abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34915828
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.

Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.

Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.

Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_34915982
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
pi_34916059
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen
  Donald Duck held donderdag 9 februari 2006 @ 21:43:28 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34916108
Moet je eens The Dentist kijken. Da's een speciaal ontwikkelde theraptiefilm voor angstige patienten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34916167
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Haha, ja precies. Dat je na een paar minuten denkt; ohja, ik knijp nou wel erg hard, ontspannen..

Er zouden een soort stress-handvatten aan de stoel moeten zitten, waar je lekker in kan knijpen als het zeer doet. Je handen los houden is al helemaal niks.
pi_34916230
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen
Krak-krak-krak.. =
pi_34916312
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:45 schreef Kogando het volgende:

[..]

Krak-krak-krak.. =
Da's pas lekker
pi_34916319
quote:
Of als een kaakchirurg dat doet, met zijn vingers je kaken naar beneden drukken, en met zijn gereedschap wrikken en tikken.

Maar enige wat eik tot nu toe een beetje pijn heeft gedaan was een wortelkanaalbehandeling, en daar ook alleen maar het laatste stukje van de zenuw.
pi_34916396
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Alicey het volgende:
Maar enige wat eik tot nu toe een beetje pijn heeft gedaan was een wortelkanaalbehandeling, en daar ook alleen maar het laatste stukje van de zenuw.
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.
pi_34916467
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef Kogando het volgende:

[..]

Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:51:57 #11
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_34916479
quote:
Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel
Zeg, weet je zeker dat je bij de tandarts zat?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_34916546
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
..., maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
Breek me de bek niet open.
pi_34916587
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..

amen,

mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit
pi_34916640
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

amen,

waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit
Bewusteloos op je gebit? Oef!
pi_34916667
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

amen,

Dan was je erg goed verzekerd.
pi_34916704
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan was je erg goed verzekerd.
na heeeeeel veel boekwerk wel ja, je wilt de briefwisseling niet zien.
pi_34916729
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:56 schreef Kogando het volgende:

[..]

Bewusteloos op je gebit? Oef!
Je wilde de badkamer niet zien toen
pi_34916751
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

na heeeeeel veel boekwerk wel ja, je wilt de briefwisseling niet zien.
Dat geloof ik graag. Bij zulke bedragen keren verzekeraars niet graag uit.
pi_34916767
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Geloof ik.... Brr...
pi_34916824
Which reminds me... 'k moet nog eens een goeie tandarts in Utrecht zoeken.
pi_34916875
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Offtopic: Jouw sig.

Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skazminko op 11-02-2006 15:26:09 ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_34916921
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.
Hahahaha drukte je erop
pi_34916981
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hahahaha drukte je erop
Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_34916993
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ik zou toch niet graag mijn vader de boor zien hanteren.
pi_34917003
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:45 schreef Kogando het volgende:

[..]

Krak-krak-krak.. =
Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...

Voelde niks.. maar dat geluid..argh...

Dag daarna een kop die 3 keer zo dik is als normaal gevolgt door gigantische pijnstoten...hehe...mja sux
pi_34917153
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.
dank je
pi_34917204
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[..]

Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...

Voelde niks.. maar dat geluid..argh...

Dag daarna een kop die 3 keer zo dik is als normaal gevolgt door gigantische pijnstoten...hehe...mja sux
Precies hetzelfde inderdaad, ik werd alleen al naar van dat geluid, maar ik voelde het wrikken wel, niet zozeer in pijn maar gewoon het heen en weer gaan
pi_34917209
Ik klaag niet
pi_34917368
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet
pi_34917413
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet
Dan zou ik wel klagen
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:16:33 #31
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34917465
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Kunstgebit.

Ik zat altijd wel regelijk op mijn gemak bij de tandarts trouwens. Tot hij het eens nodig vond totaal onaangekondigd te beginnen met boren. De lul. Volgens mij deed hij dat omdat ik zijn zoontjes wel eens gepest had op school. Sindsdien vraag ik me af wat hij allemaal van plan is, geen fijne manier om er te zitten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_34918031
Pfffffffff, net weer bij de tandarts geweest, over een paar weken mag ik weer, hoevaak ik ook ga, eraan wennen doe ik nooit, ik schijt 7 kleuren stront voor de tandarts en dat terwijl het een hele aardige man is die alles netjes uitlegd, overal voor waarschuwd, me verdoofd terwijl het eigenlijk niet nodig is en geweldig mooi werk afleverd....

Met hem als tandarts is niets mis, toch blijf ik echt bang ervoor, zit met zwetende handjes in die stoel, naderhand is alles in mijn lijf stijf en naar van het gespannen zijn, hij doet echt zijn best me gerust te stellen, maar niets helpt.

Ben dan ook gezegend met een geweldig gebit, kan me niet herrineren ooit bij de tandarts geweest te zijn zonder dat er wat verbouwd moest worden, in mijn jeugd is er lekker op een zenuw geboort, later eens in mijn tandvlees ipv in mijn tand, vulling gehad die niet schoon genoeg was gemaakt vantevoren waardoor het eronder door ging en een wortelkanaalbehandeling nodig was waarbij de verdoving amper werkte, hoop ellende gehad, ga nooit een fan van de tandarts worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:30:59 #33
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34918101
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
dit klinkt heeeel herkenbaar ja.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:36:02 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34918360
M'n tandarts heeft ca. 1,5 jaar in een langdurige en frustrerende scheiding gelegen.

dat was pas eng
Vampire Romance O+
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:36:58 #35
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_34918411
Ben altijd binnen 5 minuten weer klaar bij de tandarts, maar toch ben ik als de dood dat er iets met mijn tanden gebeurt. Het idee alleen al, als ik de verhalen van anderen hoor. Paar maanden geleden ontdekte ik dat m'n verstandskiezen beginnen door te komen. Vorige week weer de tandarts bezocht, gelukkig niks aan de hand.

Enige advies is goed poetsen en mondwater scheelt ook.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_34918482
Ik lig altijd wel relaxt, ze moeten me altijd wakker maken . En de ogen sluiten doe ik meestal al met al dat gespetter. Lekker als dat bot breekt wanneer er een kies getrokken moet worden
pi_34919655
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.

En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.

Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_34919964
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.

En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.

Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...
Als ik jou was zou ik haar allang 30 keer verkracht hebben en haar daarna aan een Marokkaan afleveren
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:10:43 #39
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34920033
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:

Zuuuur
Maar ik moet maandag naar de tandarts. Normaal is het altijd picobello (aldus de tandards), maar nu weet ik zeker dat ie gaat zeiken over roken. Ik heb een mooi gebit namelijk, dat moeten jullie weten . in ieder geval.. over roken gaat ie dus zeuren. Dat deed ie vorige keer ook
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:34:27 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34923346
gelukkig nergens last van en totaal geen angst voor de tandendokter.

Maandag moet ik weer. 3 kronen en wat gaatjes vullen. Vind het allemaal prima. Ik lig altijd uiters relext in die stoel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34923408
quote:
Dat kraakt zo gezellig !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34923433
Moet Deze maand weer helaas
Zal die wel weer aandringen met zijn foto's
die je vervolgens zelf mag gaan betalen ( dus geen foto's )

Daarnaast heb ik ook zon bagger tandarts
En dat met het Bleekmiddel is herkenbaar ( ook al es gehad met alle gevolgen van dien )
Hij verdooft bijna nooit
kan niet normaal afslijpe ( kan altijd terug omdat die vulling te hoog is )
ik word nie goed van dat gezeik aan je hasses als je daar in die stoel ligt met al die klemmen in je smoelwerk
of dat ze rustig met elkaar aan het praten zijn en dan geintjes gaan vertellen maar je kan niet lachen vanwege al die apparaten in je bek

of je valt met de fiets ( Tand afgebroken)
Gaat ie ook nog een opmerking maken van Dit is dus Revenge met een gebroken Tand ( Grinnik )
Ermzz WTF ? zou je niet es aanmaken doet al zeer genoeg stomme lul

Tandartsen
Tis dat ik er heen moet ( ben nog gesaneerd ) ( en dat geef ik liever niet Op )
maar anders zou ik ze het mooi laten bekijken
pi_34923500
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
dank je
Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?

En ontopic: ik vind de tandarts ook gruwelijk eng. Ik moet nog steeds een afspraak maken, maar ik weet wat hij gaat doen, dus ik stel het nog even uit.
Ik heb vorige jaar al twee wortelkanaalbehandelingen ondergaan, waar ook bij beide kiezen iets mis mee was. In twee maanden tijd ben ik 10 keer bij die bekkentrekker geweest. En dat was geen pretje.
pi_34926207
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.

Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.

Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.

ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"
pi_34940136
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?

En ontopic: ik vind de tandarts ook gruwelijk eng. Ik moet nog steeds een afspraak maken, maar ik weet wat hij gaat doen, dus ik stel het nog even uit.
Ik heb vorige jaar al twee wortelkanaalbehandelingen ondergaan, waar ook bij beide kiezen iets mis mee was. In twee maanden tijd ben ik 10 keer bij die bekkentrekker geweest. En dat was geen pretje.
In Ziekere zin is het grappig ja
pi_34940197
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 03:07 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"
Ik moet elk half jaar en geloof me, het is elke keer weer raak en eng....

Dat met netjes poetsen, speciaal spoelmiddel en alles...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:45:32 #47
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34940845
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet je eens The Dentist kijken. Da's een speciaal ontwikkelde theraptiefilm voor angstige patienten.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:41:52 #48
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34942665
quote:
En dat heerlijke knarsende geluid
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 19:35:05 #49
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34946115
tandarts.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_34946393
Laatst heeft een tandarts me halve bek verbouwd... heb er nog last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')