Haha, ja precies. Dat je na een paar minuten denkt; ohja, ik knijp nou wel erg hard, ontspannen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Krak-krak-krak..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen![]()
Of als een kaakchirurg dat doet, met zijn vingers je kaken naar beneden drukken, en met zijn gereedschap wrikken en tikken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leukste is als de tandarts heen en weer gaat bewegen om de kies los te wringen![]()
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Alicey het volgende:
Maar enige wat eik tot nu toe een beetje pijn heeft gedaan was een wortelkanaalbehandeling, en daar ook alleen maar het laatste stukje van de zenuw.
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als het 1x pijn gedaan heeft ben je voor de rest van je leven verpest. Tot mijn 14e had ik nooit gaatjes, toen vond ik het zelfs best leuk om naar de tandarts te gaan.
Zeg, weet je zeker dat je bij de tandarts zat?quote:Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
..., maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, verder niets aan over gehouden. Naar de tandarts gaan zal ik nooit leuk vinden, maar het engste van een tandartsbehandeling blijf ik toch de rekening vinden..
Bewusteloos op je gebit? Oef!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
amen,
mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit![]()
Dan was je erg goed verzekerd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
amen,
mijn vader is een jaar geleden bewusteloos gevallen op zijn gebit,
waardoor echt alles eruit lag, nu zijn er kronen opgezet en daarop weer een geheel gebit opgebouwd. De verzekering betaalde grotendeels, maar ons deel kwam toch op ene kleine 300 euro uit![]()
Dat geloof ik graag. Bij zulke bedragen keren verzekeraars niet graag uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
na heeeeeel veel boekwerk wel ja, je wilt de briefwisseling niet zien.![]()
Geloof ik.... Brr...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je wilde de badkamer niet zien toen![]()
Offtopic: Jouw sig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je wilde de badkamer niet zien toen![]()
Hahahaha drukte je eropquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Offtopic: Jouw sig.![]()
Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.![]()
Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.quote:
Ik zou toch niet graag mijn vader de boor zien hanteren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Offtopic: Jouw sig.![]()
Ontopic: Ik ben nog nooit bang geweest voor de tandarts geweest. Misschien komt dat omdat mijn tandarts mijn vader is.![]()
Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...quote:
dank jequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nu klikt iedereen erop die mijn post leest.![]()
Precies hetzelfde inderdaad, ik werd alleen al naar van dat geluid, maar ik voelde het wrikken wel, niet zozeer in pijn maar gewoon het heen en weer gaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Op die manier zijn 3 verstandskiezen bij me verwijdert bij de kaakchirurg...
Voelde niks.. maar dat geluid..argh...
Dag daarna een kop die 3 keer zo dik is als normaal gevolgt door gigantische pijnstoten...hehe...mja sux
Dan zou ik wel klagenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet![]()
Kunstgebit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
dit klinkt heeeel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Als ik jou was zou ik haar allang 30 keer verkracht hebben en haar daarna aan een Marokkaan afleverenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.
En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.
Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...![]()
Zuuuurquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
5 jaar geleden waren mijn tanden eruit geslagen. 2 jaar geleden begonnen 1tje dood te gaan en moest die van binnen gebleekt worden. Echter toen ze bleekmiddel in mijn tand binnen had geplaatst was ze vergeten het gat dicht te doen. Dat (zeer) agressieve bleekspul zat dus in mijn mond. Gewoon. Blood en open. 2 weken later kreeg ik ernstige koorts en shit. Daarna een zware ontsteking. Mijn hele tandvlees was onstoken. Wat zei die pauper kut ? Dat het niet haar schuld was en dat het toeval was.
Ik dus verwezen naar de kaakchirurg (ondertussen anti behotica kuur) waar ik de pijnste operatie van mijn leven heb gehad. Ik voelde pijn, waarvan ik niet wist dat het bestond. Ik dus denken dat hij de inhoud van mijn tandvlees zeg maar succes had weg gezogen en gesneden. Maar nee. Het was mislukt. Weekje of 3 later. Weer terug naar de kaakchirurg. Weer zelfde nu nog pijnlijkere operatie.
Wat bleek? 6 weekjes later weer die onsteking. Pas bij de 3e operatie was ik er nog een beetje vanaf.
En wat dat wijf zei toen ik haar confronteerde met de pijn die ze me dankzij haar talentloze handjes had aangedaan... Was het nog steeds, allemaal, puuuuuur toeval.
Wat een omhoog gebrachten mexicaanse kut kutjes zijn dat zeg. Tandartsen. Bah. Nee nee. Mij krijg je niet zo 1,2,3 meer in die stoel...![]()
Dat kraakt zo gezellig !quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?quote:
ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.
Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.
Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.
In Ziekere zin is het grappig jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik vond het er wel grappig uit zien, of heb ik op het verkeerde plaatje geklikt?
En ontopic: ik vind de tandarts ook gruwelijk eng. Ik moet nog steeds een afspraak maken, maar ik weet wat hij gaat doen, dus ik stel het nog even uit.
Ik heb vorige jaar al twee wortelkanaalbehandelingen ondergaan, waar ook bij beide kiezen iets mis mee was. In twee maanden tijd ben ik 10 keer bij die bekkentrekker geweest. En dat was geen pretje.
Ik moet elk half jaar en geloof me, het is elke keer weer raak en eng....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:07 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ga regelmatig en dan is het dus nooit "eng"![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet je eens The Dentist kijken. Da's een speciaal ontwikkelde theraptiefilm voor angstige patienten.
En dat heerlijke knarsende geluidquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vaak wordt er ook bij ontzenuwd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef schatje het volgende:
De wortelkanaalbehandeling:
[afbeelding]
1. De kies is opengemaakt
[afbeelding]
2. De wortelkanalen worden schoongemaakt met een speciaal vijltje
[afbeelding]
3. Situatie direct na de behandeling: de wortelkanalen zijn afgesloten met vulmateriaal en de kies is (opnieuw) voorzien van een vulling
[afbeelding]
4. Geruime tijd later: geen spoor meer van de ontsteking
bron
![]()
koop een zak toffee's, dan kun je die nooTkroon wel thuislatenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
hbe ik dat.
Maandag naar de tandarts toe. Die gaat mijn kies rechts boven helemaal weg boren zo dat er een kroon op komt. Leuk allemaal vind dat helemaal niet eng. Wat wel mega kut is. Is dat ik met een NOOT KROON op FUCKING wintersport moet
hij wilt niet eerst de andere kiezen doen of gaatjes nee meneeer wilt eerst die kroon doen want dat is het belangrijkste. Ik loop er al 2 jaar mee dus die 2 weken extra kan ook nog wel. Maandag toch effe een flinke discussie starten met hem
Hoe zit dat eigelijk met die sanering? Ik ben zelf 2 jaar niet geweest gewoon weg uit gemakzucht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:45 schreef Asics het volgende:
Om exact dezelfde reden ben ik ook eens ruim 4 jaar niet geweest . . . dat heb ik geweten.
Ik had zeg maar een sanering nodig. Het zit er nu op en ik ga voortaan gewoon weer 1x per jaar
Een x-aantal jaar geleden ging ik ook maar weer eens, voor het eerst sinds 2 jaar, naar de tandarts. De eerste controle etc. werd gewoon door CZ gedekt. Máar verdere behandelingen, afhankelijke van type verzekering, tot een bepaald maximum (omgerekend ¤ 250 bij mij toen).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:54 schreef ook_gek het volgende:
Hoe zit dat eigelijk met die sanering? Ik ben zelf 2 jaar niet geweest gewoon weg uit gemakzucht.
Nu en ik weer gegaan met als gevolg 1 kroon, 2 kiezen die of gevuld gaan worden en als dat niet lukt worden dat ook 2 kronen en dan nog eens 4 gaatjes.
Dat word dan toch gewoon gedekt door de verzekering?
en ja ik heb zwakke tanden. Niet zo slim dus om 2 jaar niet te gaan![]()
ik heb al jaren de hoogste verzekering voor de tandarts waar bij alles gedekt word.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Een x-aantal jaar geleden ging ik ook maar weer eens, voor het eerst sinds 2 jaar, naar de tandarts. De eerste controle etc. werd gewoon door CZ gedekt. Máar verdere behandelingen, afhankelijke van type verzekering, tot een bepaald maximum (omgerekend ¤ 250 bij mij toen).
Tegenwoordig als je een basisverzekering hebt, met daarbij alleen de goedkoopste tandartsverzekering krijg je max. ¤ 225,- per jaar vergoed. Met andere woorden.... Dat wordt sparen, tenminste.. als je voor de kronen gaat![]()
uhm dit hebben ze allemaal gevonden bij de eerste controlequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef Asics het volgende:
ja hoor alleen de eerste controle wordt niet vergoed (was wel in het oude zorgstelsel overigens) maar daarna alles wel weer.
4 gaatjes boren, een verstandskies verwijderen en een wortel-kanaal behandeling . . .
ik vond het al hel genoeg daar ga ik niet ook nog es voor betalen!
Nou ja ik kijk welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Asics het volgende:
Ja dit was allemaal ontdekt bij de eerste controleen ik hoefde alleen de eerste controle te betalen, de rest niet
Ik heb ook een beugel gehad inderdaad,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:27 schreef Nawien het volgende:
Hey, iemand van jullie heeft vast wel es een beugel gehad. Ik ZOU een mooi gebit krijgen, als ik niet met mijn bek op de rand van een stoel was gevallen toen mijn tanden doorkwamen![]()
![]()
In ieder geval.. ik heb dus een beugel gehad en ik heb nu zo een raar draadje aan de achterkant (of binnenkant) van het onderste gedeelte van mijn gebit. Dit is om er voor te zorgen dat de tanden niet anders gaan staan. Iemand enig idee hoe lang dat erin blijft?Ik heb al 4 jaar geen beugel meer, maar wel dat draadje. Tis niet erg, maar wel apart
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
1. De kies is opengemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
3. Situatie direct na de behandeling: de wortelkanalen zijn afgesloten met vulmateriaal en de kies is (opnieuw) voorzien van een vulling
[afbeelding]
4. Geruime tijd later: geen spoor meer van de ontsteking
bron
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:53 schreef Charmian het volgende:
Afgelopen donderdag naar de tandarts geweest omdat er een stuk vulling uitlag. Was alweer een aantal jaren geleden dat er geboord moest worden dus vooraf scheet ik alle kleuren van de regenboog omdat ik opzag tegen die pijnscheuten en kleregeluid van die boor. Ik had ook nog nooit een verdoving gehad hiervoor (zag er het nut niet van in), maar nu vroegtie of ik een verdoving wilde. Na 2 seconden twijfelen zei ik toch maar ja en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb dus echt helemaal geen pijntje gevoeld, alleen maar dattie bezig was met hakken. Had ik dat vroeger maar geweten had me een hoop pijn gescheeld.
Jajaja, dat vijltje heb ik ook gezien! Daarmee ging hij mijn zenuw eruit poeren. Maar ik vraag me wel af waarom ik nu eerst een noodvulling heb gekregen en dat niet direct mijn wortelkanalen zijn opgevuld met defnitief vulmiddel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef schatje het volgende:
...
...
Al is angst ervoor volgens mij best normaal.quote:
Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Dwaashaas het volgende:
Verdoving is inderdaad wel een uitkomst, soms doet het boren wel degelijk pijn. Het enige nadeel van die verdoving is dat je een halve dag niet fatsoenlijk kunt drinken
Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al is angst ervoor volgens mij best normaal.
Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of het normaal is. Rationeel gezien is er niets om bang voor te zijn. Angst voor pijn heb ik zelf nooit echt begrepen. Alle pijn die in de medische sector wordt aangericht gaat vanzelf weer over.
Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Och, de een is bang voor een spin die geen schade aan kan richten, de ander voor vleermuizen en de ander voor naalden. Er zullen altijd wel extremen tussen zitten maar een beetje stress kan volgens mij best.
The human mind is a beautiful thang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm voor bloedprikken heb ik wel een deel van angst. Ik begrijp dat zelf ook niet, want rationeel heb ik geen enkele angst. Ik vind het ook erg interessant hoe het gebeurt, maar als ik te lang kijk ga ik toch out.
Misschien speelt het hier mee dat ik wel angst/nervositeit heb wanneer ik niet weet wat er precies gaat gebeuren. In de meeste situaties zal een (tand)arts echter precies vertellen wat er gaat gebeuren, en vaak zoek ik zelf van te voren ook achtergrondinformatie op als het iets nieuws is.. Misscihen dat dat meespeelt.
Ik moet er eigenlijk nog ff iets bij vermelden. Vroeger scheet ik wéken van tevoren ook peuken voor de tandarts totdat ik bij een ongevalletje bijna een armquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik had na mijn onverwachte wortelkanaalbehandeling nog een sollicitatiegesprek. Ik heb de koffie maar niet aangenomen. De situatie wel uitgelegd aan mijn gesprekspartner, zodat hij niet raar op zou kijken als ik met dubbele tong zou spreken (er was een prikje in mijn tong gekomen omdat ik te wild bewoog bij het zetten van de verdoving
)
Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Dwaashaas het volgende:
De tandarts valt best mee, wacht maar tot je z'n rekening ziet![]()
tot op een dag...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idd niks engs aan de tandarts. Mede dat hij nooit iets hoeft te doen![]()
Nah jaar of 3 terug heb ik ook al 's tanden laten trekken omdat deze over andere tanden heen gingen staan maar voel je niks vanquote:
Ik mag volgende week op tweede gesprek komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Werd je nog wel aangenomen ?!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef Renesite het volgende:
Heb nu dus ook een krater van een gatOude vulling..
Nou, vandaag dus het tweede gedeelte gehadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:49 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad.
Wat begon als een doodnormale controle, liep uit op een zenuwverwijdering. Een oude vulling (gezet door mijn vorige tandarts) was niet goed gezet en daar was een enorm gat onder ontstaan.
Maar... ik heb van de hele behandeling NIETS gevoeld. Ik was heel goed verdoofd.
Ik ben blij met mijn nieuwe tandarts. Voor mijn oude was ik altijd doodsbang, daar deed zelfs een simpel gaatje dat met verdoving gevuld werd nog zeer. En nu heb ik zelfs niks gevoeld van een wortelkanaalbehandeling!
Volgende maand moet ik terug, dan wordt Daar Waar De Zenuw Zat opgevuld en krijg ik een echte vulling. En dat schijnt nog minder rot te zijn dan het gedeelte van de behandeling dat ik al achter de rug heb.
jij hebt 2 klappersquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gelukkig niet mere naar de tandarts
Ik laat liever 10 kiezen trekken dan eentje vullenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef voodoolady het volgende:
Bij mij is vanmorgen mijn laatste verstandskies eruit gehaald, geen probleem![]()
Over 2000 jaar denk ikquote:Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
i feel ya painquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.
Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.
Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.
Je bedoelt zo'n bouw spelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef Schijtgeit het volgende:
Naar de tandarts gaan is leuk man, ik mag ook altijd zo'n speelgoeddingetje uitzoeken als ik klaar ben.
Altijd leuk om te bouwen maar niet om mee te spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, dan bedoel ik dat.
Eens, ik moest er vandaag heen, khad drie (!!!)quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Jelle_81 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen erge dingen meegemaakt bij de tandarts, ben 26, heb tot dusver 5 vullingen, allemaal zonder verdoving nog tot nu toe. Deed wel pijn, maar was nog net uit te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
dan ben je niet goed verdoofd, want je mag er dan niks van merken. Maar mijn vullingen zaten ook niet dicht bij de zenuw, dus dan ist nog redelijk uit te houden, doet maar een beetje pijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?![]()
Trekken is (naar mijn idee) minder erg dan een vulling hoor!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben echt doodsbang voor de tandarts, ondanks dat de beste man erg aardig is enzo. Bij elk gaatje etc zet ie een verdoving en daar ben ik hem altijd dankbaar voor. Nu begon ie laatst te praten over het trekken van mijn verstandskiezen enzo. Ik zei "als jij een kaakchirurg kunt vinden die mij helemaal platlegt totale verdoving) dan vind ik het prima, maar anders dus niet.)
Ik haat de tandarts !!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Jelle_81 het volgende:
een kies wil ook nog wel es afbreken met kiestrekken, dan ben je helemaal aan de beurt, kunnen ze hem eruit snijden![]()
Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
alleen als ze de tang er niet meer op kunnen krijgen, dat gebeurde bij een collega van mij
ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt mequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?
Ja... maar de zijkant ligt er zeg maar half uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt me
3 vlaksvulling erin en klaar is kees volgensmij, wordt wel een dure vullingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja... maar de zijkant ligt er zeg maar half uit
't is echt dikke chaos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |