abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52423062
nou, dat was me het uitje wel weer!
Ik was op 3 plekken verdoofd maar voelde 'm af-en-toe nog zo'n beetje recht in m'n zenuw boren, en nou thuis begint de boel pas echt te werken
En m'n tandarts kaartte aan dat ik misschien maar een andere tandarts moest gaan zoeken omdat hij te ongeduldig voor me was.. ook attent dat ie dat ter sprake bracht op het moment dat ik met een klem in m'n bek zat waardoor ik niets terug kon zeggen

Hij heeft overigens ergens wel gelijk want ik heb zelf ook liever een ander.. een tandarts die af-en-toe enigszins geruststelt ipv op het moment dat je omkomt van de pijn te zeggen "je kunt nu helemaal niks voelen" (en toen ik binnenkwam en aankaartte dat de verdoving niet best viel vorige keer zei hij "dan kijken we eens hoe t nu gaat" en had ik letterlijk 10 seconden later alweer een spuit in m'n mond
pi_52423123
Ik krijg spontaan kiespijn van dit topic
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_52427196
Bij mij is vanmorgen mijn laatste verstandskies eruit gehaald, geen probleem
pi_52427745
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef voodoolady het volgende:
Bij mij is vanmorgen mijn laatste verstandskies eruit gehaald, geen probleem
Ik laat liever 10 kiezen trekken dan eentje vullen
pi_52427837
quote:
Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
Over 2000 jaar denk ik
pi_52427838
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.

Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.

Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.

Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
i feel ya pain
pi_52427849
Naar de tandarts gaan is leuk man, ik mag ook altijd zo'n speelgoeddingetje uitzoeken als ik klaar ben.
Don't judge a duck by its brother
pi_52427885
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef Schijtgeit het volgende:
Naar de tandarts gaan is leuk man, ik mag ook altijd zo'n speelgoeddingetje uitzoeken als ik klaar ben.
Je bedoelt zo'n bouw spel
pi_52428040
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Je bedoelt zo'n bouw spel
Als jij dat wilt, dan bedoel ik dat.
Don't judge a duck by its brother
pi_52428164
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Schijtgeit het volgende:

[..]

Als jij dat wilt, dan bedoel ik dat.
Altijd leuk om te bouwen maar niet om mee te spelen
pi_52429332
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Eens, ik moest er vandaag heen, khad drie (!!!) gaatjes, en daar moest allemaal geboord worden, gatverdamme, telkens voel je die boor, en telkens ben je bang dat hij een klein beetje mist waardoor het pijn doen, en elke keer moet hij ook 1x missen..

Man, ze hebben twee keer mijn gezicht afgedept van al die zweetdruppeltjes

Maar! ik heb het overleefd!
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_52429437
Bah gadverdamme toen ik laatst bij de tandarts lag...
Lig ik daar met mijn mond open, half in slaap vallend kijk ik even naar die gigantische neus van die gast; Zie ik me daar gewoon zooooo een groot snotje inhangen! Echt zo een bolletje! En ik daar maar liggen met mijn mond wijd open, ik was echt zoooo bang dat hij erin zou vallen he!
pi_52430900
Ik heb gelukkig nog geen erge dingen meegemaakt bij de tandarts, ben 26, heb tot dusver 5 vullingen, allemaal zonder verdoving nog tot nu toe. Deed wel pijn, maar was nog net uit te houden. Gelukkig nog geen wortelkanaalbehandelingen gehad en nog geen kiezen laten trekken. Heb 2 verstandskiezen zitten, die er misschien nog es uit moeten, maar daar maak ik me nog maar niet te druk om voorlopig. Maar ik kom liever ook niet bij de tandarts.
pi_52432070
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Jelle_81 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen erge dingen meegemaakt bij de tandarts, ben 26, heb tot dusver 5 vullingen, allemaal zonder verdoving nog tot nu toe. Deed wel pijn, maar was nog net uit te houden.
Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?
pi_52432589
Tandartsen
Ook niet mijn hobby, moet dinsdag voor een afgebroken kies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52432658
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?
dan ben je niet goed verdoofd, want je mag er dan niks van merken. Maar mijn vullingen zaten ook niet dicht bij de zenuw, dus dan ist nog redelijk uit te houden, doet maar een beetje pijn
pi_52432720
Heeft iemand trouwens ervaring met de behandeling van een kies die voor een deel afgebroken is?
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:22:59 #118
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52432807
Ik ben echt doodsbang voor de tandarts, ondanks dat de beste man erg aardig is enzo. Bij elk gaatje etc zet ie een verdoving en daar ben ik hem altijd dankbaar voor. Nu begon ie laatst te praten over het trekken van mijn verstandskiezen enzo. Ik zei "als jij een kaakchirurg kunt vinden die mij helemaal platlegt totale verdoving) dan vind ik het prima, maar anders dus niet.)

Ik haat de tandarts !!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52432940
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben echt doodsbang voor de tandarts, ondanks dat de beste man erg aardig is enzo. Bij elk gaatje etc zet ie een verdoving en daar ben ik hem altijd dankbaar voor. Nu begon ie laatst te praten over het trekken van mijn verstandskiezen enzo. Ik zei "als jij een kaakchirurg kunt vinden die mij helemaal platlegt totale verdoving) dan vind ik het prima, maar anders dus niet.)

Ik haat de tandarts !!!
Trekken is (naar mijn idee) minder erg dan een vulling hoor!
't is namelijk zo gebeurd ipv dat die goede man 20 minuten met een boor in je mond hangt
pi_52432985
een kies wil ook nog wel es afbreken met kiestrekken, dan ben je helemaal aan de beurt, kunnen ze hem eruit snijden
pi_52433072
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Jelle_81 het volgende:
een kies wil ook nog wel es afbreken met kiestrekken, dan ben je helemaal aan de beurt, kunnen ze hem eruit snijden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52433197
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

alleen als ze de tang er niet meer op kunnen krijgen, dat gebeurde bij een collega van mij
pi_52433217
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

alleen als ze de tang er niet meer op kunnen krijgen, dat gebeurde bij een collega van mij
Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52433299
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?
ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt me
pi_52433316
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef Jelle_81 het volgende:

[..]

ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt me
Ja... maar de zijkant ligt er zeg maar half uit

't is echt dikke chaos
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: