Ik laat liever 10 kiezen trekken dan eentje vullenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef voodoolady het volgende:
Bij mij is vanmorgen mijn laatste verstandskies eruit gehaald, geen probleem![]()
Over 2000 jaar denk ikquote:Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
i feel ya painquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Kogando het volgende:
Tijd niet naar de tandarts geweest, pijn in mijn bek, naar de tandarts gegaan. Au! Bleek dat er nog wat moest gebeuren dus ben vandaag weer geweest.
Maar wat is de tandarts toch een verschrikking. Dat afschuwelijke gejank van die boor door je schedel en ik kan me ook absoluut niet ontspannen omdat ik me continu schrapzet voor zo'n helse pijnscheut. Ook al was ik verdoofd, ik ben zegmaar gewoon een soort ongerust dat het ineens zeer gaat doen.
Heb overigens wel het vermoeden dat deze angst voortkomt uit een jeugdtrauma toen mijn voormalige tandarts wel eens even een wortelkanaalbehandelingetje zou doen. Ik had nog nooit zo'n gruwelijke pijn gevoeld. Waar de fuck die achterlijke loodgieter destijds mee bezig is geweest vraag ik me nog steeds af. Het leek erop alsof hij met een lange naald in mijn hersenschors zat te porren. Sindsdien voel ik me uiterst ongemakkelijk in die stoel.
Wanneer vinden ze nou eens iets uit zodat dit alles niet meer nodig is.
Je bedoelt zo'n bouw spelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef Schijtgeit het volgende:
Naar de tandarts gaan is leuk man, ik mag ook altijd zo'n speelgoeddingetje uitzoeken als ik klaar ben.
Altijd leuk om te bouwen maar niet om mee te spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, dan bedoel ik dat.
Eens, ik moest er vandaag heen, khad drie (!!!)quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Herr_Munk het volgende:
ik hou me in die stoel ook altijd steviger vast dan in een achtbaan in walibi...
Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Jelle_81 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen erge dingen meegemaakt bij de tandarts, ben 26, heb tot dusver 5 vullingen, allemaal zonder verdoving nog tot nu toe. Deed wel pijn, maar was nog net uit te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
dan ben je niet goed verdoofd, want je mag er dan niks van merken. Maar mijn vullingen zaten ook niet dicht bij de zenuw, dus dan ist nog redelijk uit te houden, doet maar een beetje pijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wat doe ik (of mijn tandarts) dan toch fout dat ik het mét verdoving al haast niet uithoud?![]()
Trekken is (naar mijn idee) minder erg dan een vulling hoor!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben echt doodsbang voor de tandarts, ondanks dat de beste man erg aardig is enzo. Bij elk gaatje etc zet ie een verdoving en daar ben ik hem altijd dankbaar voor. Nu begon ie laatst te praten over het trekken van mijn verstandskiezen enzo. Ik zei "als jij een kaakchirurg kunt vinden die mij helemaal platlegt totale verdoving) dan vind ik het prima, maar anders dus niet.)
Ik haat de tandarts !!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Jelle_81 het volgende:
een kies wil ook nog wel es afbreken met kiestrekken, dan ben je helemaal aan de beurt, kunnen ze hem eruit snijden![]()
Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
alleen als ze de tang er niet meer op kunnen krijgen, dat gebeurde bij een collega van mij
ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt mequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar zijn afgebroken kiezen nog te fixen? Of zullen die altijd getrokken worden?
Ja... maar de zijkant ligt er zeg maar half uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
ze kunnen lang vullen hoor, ze trekken hem er niet zomaar uit lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |