abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:19:14 #151
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_34932443
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.

Als de duitsers nu ook even sory zeggen tegen de Joods nabestaanden, is alles weer vergeven en vergeten.
Krekker is de bom!
pi_34932539
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef Meki het volgende:

Ik ga nu jou boycotten geen antwoorden meer aan jou
Gast, je geeft niet eens antwoorden, je mekkert om de hete brij heen (zie vorige pagina). Hierdoor willen mensen niet eens vragen meer aan je stellen.

* Dwaashaas sluit aan in die rij.
pi_34932630
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:21 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Gast, je geeft niet eens antwoorden, je mekkert om de hete brij heen (zie vorige pagina). Hierdoor willen mensen niet eens vragen meer aan je stellen.

* Dwaashaas sluit aan in die rij.
Dat kan mij niks schelen
ik ga hierdoor niet mijn mening veranderen . ik blijf en sta op voor mijn mening
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34932735
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
Dat kan mij niks schelen
ik ga hierdoor niet mijn mening veranderen . ik blijf en sta op voor mijn mening
Kijk, en zo denk Denemarken nu ook.
pi_34932785
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Kijk, en zo denk Denemarken nu ook.
Denemarken is racistisch

De altijd elegant geklede Pia Kjaersgaard geldt als gematigd vergeleken met andere kopstukken van de partij. Zo riep een vooraanstaand partijlid in Kopenhagen, Louise Frevert, de burgers onlangs op niets meer te kopen in door moslims beheerde winkels. Dit in reactie op de boycot van Deense producten in Arabische landen. Ook bepleitte deze kandidate voor het burgemeesterschap van de hoofdstad 'jonge islamitische moordenaars en verkrachters' niet in Denemarken op te sluiten, maar in gevangenissen in Rusland.

De Deense regering moet Moskou daarvoor uiteraard betalen. In ruil verwacht Denemarken een streng gevangenisregime. Het liefst zou Louise Frevert deze criminelen laten executeren. ''Maar de Deense wet verbiedt ons onze eigen vijanden te doden,'' zei ze met spijt.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34933085
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Denemarken is racistisch

De altijd elegant geklede Pia Kjaersgaard geldt als gematigd vergeleken met andere kopstukken van de partij. Zo riep een vooraanstaand partijlid in Kopenhagen, Louise Frevert, de burgers onlangs op niets meer te kopen in door moslims beheerde winkels. Dit in reactie op de boycot van Deense producten in Arabische landen. Ook bepleitte deze kandidate voor het burgemeesterschap van de hoofdstad 'jonge islamitische moordenaars en verkrachters' niet in Denemarken op te sluiten, maar in gevangenissen in Rusland.

De Deense regering moet Moskou daarvoor uiteraard betalen. In ruil verwacht Denemarken een streng gevangenisregime. Het liefst zou Louise Frevert deze criminelen laten executeren. ''Maar de Deense wet verbiedt ons onze eigen vijanden te doden,'' zei ze met spijt.
Ja, Nederland is ook racistisch want we hadden Pim Fortuin, hebben Geert Wilders en handenvol allochtonen-haters.

Ik blijf van mening dat je dit soort 'conflicten' niet met geweld hoort op te lossen. Als dat door een groep niet opgevoede kneuzen, uit naam van het moslimgeloof toch gebeurd, vind ik niet dat Denemarken dan excuses moet maken om dit te stoppen. Want dat is eigenlijk wat jij zegt.

Daarbij denk ik echt niet dat het geweld stopt, de beloning van 100 kilo goud wordt ingetrokken en de Deense militairen in Afghanistan\Irak weer gewoon aan de slag kunnen nadat Denemarken als land haar excuses aan zou bieden. Ik denk dat die kans groter is dat dat gebeurt als goede moslims zich tegen de slechte moslims zeggen dat het onzin is waar ze mee bezig zijn.
pi_34933280
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

.
Waar komt die Meki van origine eigenlijk vandaan? Z'n Engels is bijna nog beroerder dan z'n Nederlands...voorzover dat mogelijk is.
pi_34933362
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Ja, Nederland is ook racistisch want we hadden Pim Fortuin, hebben Geert Wilders en handenvol allochtonen-haters.

Ik blijf van mening dat je dit soort 'conflicten' niet met geweld hoort op te lossen. Als dat door een groep niet opgevoede kneuzen, uit naam van het moslimgeloof toch gebeurd, vind ik niet dat Denemarken dan excuses moet maken om dit te stoppen. Want dat is eigenlijk wat jij zegt.

Daarbij denk ik echt niet dat het geweld stopt, de beloning van 100 kilo goud wordt ingetrokken en de Deense militairen in Afghanistan\Irak weer gewoon aan de slag kunnen nadat Denemarken als land haar excuses aan zou bieden. Ik denk dat die kans groter is dat dat gebeurt als goede moslims zich tegen de slechte moslims zeggen dat het onzin is waar ze mee bezig zijn.
Jaaaaaja. Waar gaat dit nou precies over??
pi_34933409
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Denemarken is racistisch

De vetgedrukte telst is vast een citaat, want ik zie geen spelfouten.
pi_34933476
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:48 schreef progrock het volgende:

[..]

Jaaaaaja. Waar gaat dit nou precies over??
Lees gewoon het topic even ipv klakkeloos op de reageer buton te drukken, jouw 3 laatste posts gaan over alles behalve dit topic.
pi_34933536
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:52 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Lees gewoon het topic even ipv klakkeloos op de reageer buton te drukken, jouw 3 laatste posts gaan over alles behalve dit topic.
Klopt. Off-topic heet dat. Dat mag zo nu en dan in een democratie.
pi_34933967
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef progrock het volgende:

De vetgedrukte telst is vast een citaat, want ik zie geen spelfouten.
als je iemand voor aap wilt zetten, zorg dan op z'n minst dat je jezelf niet voor aap zet.

Bovendien vind ik dat hij groot gelijk heeft dat je mensen of hun religie niet hoort te beledigen. Wanneer dat aanhoudt, dient de overheid in te grijpen
pi_34934694
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:08 schreef Tsjaikovski. het volgende:

Bovendien vind ik dat hij groot gelijk heeft dat je mensen of hun religie niet hoort te beledigen. Wanneer dat aanhoudt, dient de overheid in te grijpen
Voorstander van communisme?
pi_34934836
quote:

[..]
Religie mag wel degelijk beledigd worden, zou niet weten waarom niet. Tegen heilige huisjes aan schoppen heeft wel degelijk een functie.
eeeh
pi_34934872
quote:
als je iemand voor aap wilt zetten, zorg dan op z'n minst dat je jezelf niet voor aap zet.
quote:
Bovendien vind ik dat hij groot gelijk heeft dat je mensen of hun religie niet hoort te beledigen.
True, leven en laten leven.
quote:
Wanneer dat aanhoudt, dient de overheid in te grijpen
Maar het houdt niet aan. De krant plaatst geen spotprenten meer en heeft zijn excuses gemaakt. Ondanks dat zij in het gelij kzijn gesteld door de rechters. Wat moet de overheid nog meer doen ? Zoals Meki zegt een excuses maken waar ze toch geen hol van menen, maar het doen 'omdat het moet' (o.a. van de radicaliserende moslims) ?
pi_34934961
quote:

[..]

Weg met Life of Brian!
pi_34935478
quote:

[..]

Noem 's voorbeelden van hoe je zou moeten ingrijpen dan...
trug van weggeweest
pi_34935847
quote:

[..]

Wat vind je dat van beledigende teksten die in de koraan en bijbel staan, die beledigend zijn voor niet gelovigen, vrouwen en homo's

Volgens mij is beledigen niet een absoluut gegeven, maar een individuele beleving.

Als je beledigen wilt verbieden, tja dan is het einde zoek vrees is... weet waar je aan begint
pi_34936063
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Wat vind je dat van beledigende teksten die in de koraan en bijbel staan, die beledigend zijn voor niet gelovigen, vrouwen en homo's

Volgens mij is beledigen niet een absoluut gegeven, maar een individuele beleving.

Als je beledigen wilt verbieden, tja dan is het einde zoek vrees is... weet waar je aan begint
Maar moet je dan alles maar toestaan. Ik kan me 2001 nog herinnneren, waarin politici bijna gelynched werden omdat ze Fortuyn zouden hebben gedemoniseerd. Nog steeds hoor je dat de kogel van links komt en zij zijn dood op hun geweten hebben. Dat klopt dan ook niet. Toch?
pi_34936251
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:35 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Maar moet je dan alles maar toestaan. Ik kan me 2001 nog herinnneren, waarin politici bijna gelynched werden omdat ze Fortuyn zouden hebben gedemoniseerd. Nog steeds hoor je dat de kogel van links komt en zij zijn dood op hun geweten hebben. Dat klopt dan ook niet. Toch?
Je vergelijkt nu een individu met een hele religie. Bovendien is er toch ook niemand daarvoor veroordeeld.
pi_34936500
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:05 schreef IHVK het volgende:
...zeggen sorry.

http://www.sorrynorwaydenmark.com/

[afbeelding]

In the middle of all the mayhem surrounding the Danish cartoons controversy, a group of Arab and Muslim youth have set up this website to express their honest opinion, as a small attempt to show the world that the images shown of Arab and Muslim anger around the world are not representative of the opinions of all Arabs. We whole-heartedly apologize to the people of Denmark, Norway and all the European Union over the actions of a few, and we completely condemn all forms of vandalism and incitement to violence that the Arab and Muslim world have witnessed. We hope that this sad episode will not tarnish the great friendship that our peoples have fostered over decades.

[afbeelding]

Mooi en lief gebaar.
Een hoera voor de echte moslims!
Wat een drukte om een tekening.hopenlijk is dat snel over
pi_34937119
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:35 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

dan kan een analyse zijn die iemand heeft

maar dat heeft niets met het vebieden op zich te maken

je kunt vinden dat foruyn gedemoniseerd is, maar dat is dus niet verboden. tenzij je oproept om geweld te gebruilken.. dat mag niet van de wet.

bv die moslim demonstratie in i London waarin werd opgeroepen tot geweld, dat is dus verboden
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:57:23 #173
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34943077
quote:

[..]

Gaat de overheid dan bepalen wat ik wel en niet mag zeggen? Hou toch op zeg! De overheid is een noodzakelijk kwaad en die heeft absoluut zijn handen thuis te houden als het gaat over het ventileren van meningen! Alleen als iets strafbaar is moet er opgetreden worden. Beledigen is niet strafbaar. Punt uit!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:05:49 #174
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34943333
Mooi gebaar. En maakt maar weer eens duidelijk dat niet alle moslims randdebielen zijn.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:08:16 #175
108367 Gallorini
über alles..
pi_34943398
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:

Als de duitsers nu ook even sory zeggen tegen de Joods nabestaanden, is alles weer vergeven en vergeten.
Whehe
Hoi mam..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')