En laat de joden dan ook gelijk even excuses aanbieden voor de dood van Jezus, dan is alles weer tof.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Als de duitsers nu ook even sory zeggen tegen de Joods nabestaanden, is alles weer vergeven en vergeten.
Je doet nu alsof alsof deze sorry komt na een 3e wereld oorlog ofzo. Ik vind het een mooi initiatief. Deze mensen zijn jou hellemaal geen verontschuldiging verplicht en toch doen ze het als gebaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.
Als de duitsers nu ook even sory zeggen tegen de Joods nabestaanden, is alles weer vergeven en vergeten.
Wat dan, moet ik ze geld gaan toestoppen en zeggen dat het ons ook spijt ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:30 schreef adidas het volgende:
[..]
Je doet nu alsof alsof deze sorry komt na een 3e wereld oorlog ofzo. Ik vind het een mooi initiatief. Deze mensen zijn jou hellemaal geen verontschuldiging verplicht en toch doen ze het als gebaar.
EIKEL
dat wordt godverdomme wel eens tijd inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En laat de joden dan ook gelijk even excuses aanbieden voor de dood van Jezus, dan is alles weer tof.
Nee, maar je ziet zelf niet dat je vergelijking met de holocaust ergens een klein beetje mank loopt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Wat dan, moet ik ze geld gaan toestoppen en zeggen dat het ons ook spijt ofzo?
Het is lekker makkelijk om met een simpel 'Sorry!' alles weer goed te praten, laat ze maar bewijzen dat ze er lering uit getrokken hebben, en de schade vergoeden...
Eeuhm...nu kijk je alleen vanuit je eigen oogpunt. Maar er zijn ook moslims die ook schade hebben opgelopen. Moet alles nu in geld?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Het is lekker makkelijk om met een simpel 'Sorry!' alles weer goed te praten, laat ze maar bewijzen dat ze er lering uit getrokken hebben, en de schade vergoeden...
Waarom denk je dat m'n eerste reactie de volgende was:quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Eeuhm...nu kijk je alleen vanuit je eigen oogpunt. Maar er zijn ook moslims die ook schade hebben opgelopen. Moet alles nu in geld?
Sorry, lijkt me duidelijk. Die mensen hebben er niets mee te maken en toch vinden ze dat ze wat moeten doen...
Ik zeg alleen dat mensen die eronder geleden hebben waarschijnlijk hier niet zo op zitten te wachten. Daarnaast zijn die rellen nog steeds bezig, dus is dit bericht nou niet bepaald unaniem...quote:Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.
De mensen die bij de rellen waren omgekomen waren over het algemeen moslims hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.
Dat zijn ook moslims hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Batsnek het volgende:
Ik zeg alleen dat mensen die eronder geleden hebben waarschijnlijk hier niet zo op zitten te wachten.
edit: Never mind, iemand anders had dit punt al gemaakt. Toch vind ik dit een achterlijke reactie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Om misverstanden te voorkomen, dat is dus niet het geval. (heeft een Arabische kennis mij net verteld)quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
OT: Mooi gebaar, tenzij dat plaatje echt 'maar niet heus' () betekend.
dat is stoerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Psst... Je avatar doet nixss
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
heel erg mooi.
nu verwacht ik een excuus van niet-moslims voor het niet onderzocht te hebben wat voor pijn je mensen die geloven er mee doet.
game over. harde aanpak van die kleine groep (hoevaak ik dat niet gehoord heb) die gewoon het moslimgeloof kapot maakt.
hullie bedoel je?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Gebleekte het volgende:
Agh, laten we niet vergeten dat dit westerse lui zijn waarschijnlijk. En dan nog is 99% niet zoals hun.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
Zo zie je dat Moslims beter nadenken dan Denemarken
Denemarken weigert excuces aan te bieden
ik heb het dan met name de premier
De moslims hebben daar niks mee te maken . En ze bieden alsnog hun excuces aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Sorry, maar dat nou ook weer niet. Volgens mij getuigd het met geweld oplossen van diplomatieke conflicten niet bepaald van een grote intelligentie.
Meki.. heb ik je net de trias politica uitgelegt.. kom je weer met dit verhaal..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
Zo zie je dat Moslims beter nadenken dan Denemarken
Denemarken weigert excuces aan te bieden
ik heb het dan met name de premier
quote:http://www.meki87.web-log.nl
http://www.meki87.web-log.nl
DANMARK loves provocation
But MOSLIMS did not likes provocation
But MEKI SAID sorry of Danish people But not for Danish newspaper and premier
Meki said alone sorry to Danisch people
Denemarken heeft daar niks mee te maken, de krant heeft zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims hebben daar niks mee te maken . En ze bieden alsnog hun excuces aan
Dat zie ik Denemarken niet doenzo hyprocriet zijn ze
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te maken en ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Denemarken heeft daar niks mee te maken, de krant heeft zijn excuses aangeboden.
Het is je al honderd keer verteld, maar het wil maar niet doordingen in die botte kop van je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te maken en ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat niet![]()
Kan het wel weer gaan uitleggen,quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te maken en ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat niet![]()
De moslims in Denen ook niet en toch bieden ze hun excuses aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is je al honderd keer verteld, maar het wil maar niet doordingen in die botte kop van je.
De overheid heeft niks te maken met wat een vrije krant publiceert.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
De moslims hebben daar niks mee te maken . En ze bieden alsnog hun excuces aan
Dat zie ik Denemarken niet doenzo hyprocriet zijn ze
Make up your mind...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te makenen ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat niet![]()
Individueen kunnen excuses aanbieden, overheden niet.. omdat die daar niet verantwoordelijk voor zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims in Denen ook niet en toch bieden ze hun excuses aan
verklaar dat
Maar Deense moslims die bieden wel hun excuces aan terwijl ze niks hebben gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Die moslims zijn geen regering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |