En laat de joden dan ook gelijk even excuses aanbieden voor de dood van Jezus, dan is alles weer tof.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Als de duitsers nu ook even sory zeggen tegen de Joods nabestaanden, is alles weer vergeven en vergeten.
Je doet nu alsof alsof deze sorry komt na een 3e wereld oorlog ofzo. Ik vind het een mooi initiatief. Deze mensen zijn jou hellemaal geen verontschuldiging verplicht en toch doen ze het als gebaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.
Als de duitsers nu ook even sory zeggen tegen de Joods nabestaanden, is alles weer vergeven en vergeten.
Wat dan, moet ik ze geld gaan toestoppen en zeggen dat het ons ook spijt ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:30 schreef adidas het volgende:
[..]
Je doet nu alsof alsof deze sorry komt na een 3e wereld oorlog ofzo. Ik vind het een mooi initiatief. Deze mensen zijn jou hellemaal geen verontschuldiging verplicht en toch doen ze het als gebaar.
EIKEL
dat wordt godverdomme wel eens tijd inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En laat de joden dan ook gelijk even excuses aanbieden voor de dood van Jezus, dan is alles weer tof.
Nee, maar je ziet zelf niet dat je vergelijking met de holocaust ergens een klein beetje mank loopt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Wat dan, moet ik ze geld gaan toestoppen en zeggen dat het ons ook spijt ofzo?
Het is lekker makkelijk om met een simpel 'Sorry!' alles weer goed te praten, laat ze maar bewijzen dat ze er lering uit getrokken hebben, en de schade vergoeden...
Eeuhm...nu kijk je alleen vanuit je eigen oogpunt. Maar er zijn ook moslims die ook schade hebben opgelopen. Moet alles nu in geld?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Het is lekker makkelijk om met een simpel 'Sorry!' alles weer goed te praten, laat ze maar bewijzen dat ze er lering uit getrokken hebben, en de schade vergoeden...
Waarom denk je dat m'n eerste reactie de volgende was:quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Eeuhm...nu kijk je alleen vanuit je eigen oogpunt. Maar er zijn ook moslims die ook schade hebben opgelopen. Moet alles nu in geld?
Sorry, lijkt me duidelijk. Die mensen hebben er niets mee te maken en toch vinden ze dat ze wat moeten doen...
Ik zeg alleen dat mensen die eronder geleden hebben waarschijnlijk hier niet zo op zitten te wachten. Daarnaast zijn die rellen nog steeds bezig, dus is dit bericht nou niet bepaald unaniem...quote:Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.
De mensen die bij de rellen waren omgekomen waren over het algemeen moslims hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.
Dat zijn ook moslims hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Batsnek het volgende:
Ik zeg alleen dat mensen die eronder geleden hebben waarschijnlijk hier niet zo op zitten te wachten.
edit: Never mind, iemand anders had dit punt al gemaakt. Toch vind ik dit een achterlijke reactie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Om misverstanden te voorkomen, dat is dus niet het geval. (heeft een Arabische kennis mij net verteld)quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
OT: Mooi gebaar, tenzij dat plaatje echt 'maar niet heus' () betekend.
dat is stoerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Psst... Je avatar doet nixss
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
heel erg mooi.
nu verwacht ik een excuus van niet-moslims voor het niet onderzocht te hebben wat voor pijn je mensen die geloven er mee doet.
game over. harde aanpak van die kleine groep (hoevaak ik dat niet gehoord heb) die gewoon het moslimgeloof kapot maakt.
hullie bedoel je?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Gebleekte het volgende:
Agh, laten we niet vergeten dat dit westerse lui zijn waarschijnlijk. En dan nog is 99% niet zoals hun.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
Zo zie je dat Moslims beter nadenken dan Denemarken
Denemarken weigert excuces aan te bieden
ik heb het dan met name de premier
De moslims hebben daar niks mee te maken . En ze bieden alsnog hun excuces aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Sorry, maar dat nou ook weer niet. Volgens mij getuigd het met geweld oplossen van diplomatieke conflicten niet bepaald van een grote intelligentie.
Meki.. heb ik je net de trias politica uitgelegt.. kom je weer met dit verhaal..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
Zo zie je dat Moslims beter nadenken dan Denemarken
Denemarken weigert excuces aan te bieden
ik heb het dan met name de premier
quote:http://www.meki87.web-log.nl
http://www.meki87.web-log.nl
DANMARK loves provocation
But MOSLIMS did not likes provocation
But MEKI SAID sorry of Danish people But not for Danish newspaper and premier
Meki said alone sorry to Danisch people
Denemarken heeft daar niks mee te maken, de krant heeft zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims hebben daar niks mee te maken . En ze bieden alsnog hun excuces aan
Dat zie ik Denemarken niet doenzo hyprocriet zijn ze
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te maken en ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Denemarken heeft daar niks mee te maken, de krant heeft zijn excuses aangeboden.
Het is je al honderd keer verteld, maar het wil maar niet doordingen in die botte kop van je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te maken en ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat niet![]()
Kan het wel weer gaan uitleggen,quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te maken en ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat niet![]()
De moslims in Denen ook niet en toch bieden ze hun excuses aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is je al honderd keer verteld, maar het wil maar niet doordingen in die botte kop van je.
De overheid heeft niks te maken met wat een vrije krant publiceert.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
De moslims hebben daar niks mee te maken . En ze bieden alsnog hun excuces aan
Dat zie ik Denemarken niet doenzo hyprocriet zijn ze
Make up your mind...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
Natuurlijk heeft de overheid ermee te maken . de Moslims hebben er ook mee te makenen ze keuren het af . Waarom doet Denemarken dat niet![]()
Individueen kunnen excuses aanbieden, overheden niet.. omdat die daar niet verantwoordelijk voor zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims in Denen ook niet en toch bieden ze hun excuses aan
verklaar dat
Maar Deense moslims die bieden wel hun excuces aan terwijl ze niks hebben gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Die moslims zijn geen regering.
*zucht. Het dringt maar echt niet tot je door he...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
Maar Deense moslims die bieden wel hun excuces aan terwijl ze niks hebben gedaan
Waarom o Waarom doet Denemarken dat niet ??
Hoe vaak moeten we je dat uitleggen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar Deense moslims die bieden wel hun excuces aan terwijl ze niks hebben gedaan
dan is het hyprocriet . Dan zijn de burgers slimmer dan de geen excuces willen gevende Denemarken .quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Individueen kunnen excuses aanbieden, overheden niet.. omdat die daar niet verantwoordelijk voor zijn.
Net zo iets als :excuses vragen aan een burgermeester van een stad, omdat de buren je hebben beledigd..
snap je dit wel ?
Lekkere vergelijking weer zegquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon expres hoor. Hij speelt een typetje hier en dat houdt hij goed vol, da's dan weer wel knap van hemquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Hoe vaak moeten we je dat uitleggen...![]()
De Deense krant staat in Denemarkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
[..]
Make up your mind...
Overigens waren het geen Chinezen, Spanjaarden of Negers die met brandende vlaggen voor ambassades van EU landen in Moslim landen stonden te rellen.
Je snapt het verhaal van de trias politica niet he.. geef het maar toe.. dat is te moeilijk voor je...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
dan is het hyprocriet . Dan zijn de burgers slimmer dan de geen excuces willen gevende Denemarken .
Excuces hoort erbij en Denemarken moet die gaan uiten
Ik doe het niet express ik blijf bij mijn meningquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon expres hoor. Hij speelt een typetje hier en dat houdt hij goed vol, da's dan weer wel knap van hem
Als de regering zich zou excuseren voor de mening van een ander waar ze zelf geeneens achter staan, zou dat compleet krankzinnig zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Geweld is niet goed, moslims gebruiken geweld, andere moslims vinden dat niet goed en schamen zich daarvoor. Zij bieden daarom namens de kwade moslims excuses aan. Heel netjes, dit bewijst inderdaad dat er wel degelijk nette moslims zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
moet je nagaan.. hoe erg lief we hier zijn op het forum.. dat we ondanks je beperkte leerbaarheid.. we je steeds weer serieus nemen en zaken proberen uit te leggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik doe het niet express ik blijf bij mijn mening
Dat maakt toch ook niet uit ? Ik vind dat het Trias Politica verhaal erg ver gezocht is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Je snapt het verhaal van de trias politica niet he.. geef het maar toe.. dat is te moeilijk voor je...
dat is het probleem..![]()
Dat doe ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Meki, biedt jij je excuses dan eens aan voor de moord op Theo van Gogh, de aanslagen in New York, Washington, Madrid en Londen. En de aanslag op de USS Cole. En de rellen in Frankrijk.
Nee.. juist niet...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Dat maakt toch ook niet uit ? Ik vind dat het Trias Politica verhaal erg ver gezocht is.
Denemarken moet dan excuces aanbieden aan Arla Foods die het hieronder moet lijden dankzij de laffe optreden van de Deense overheidquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
Als de regering zich zou excuseren voor de mening van een ander waar ze zelf geeneens achter staan, zou dat compleet krankzinnig zijn.
Als de regering zijn excuses zou aanbieden voor het niet verbieden van de spotprent, zouden ze tegen de vrijheid van meningsuiting zijn, en dat zijn ze niet.
Deze moslims distantieren zich van bepaalde mensen, om "sorry" als woordkeuze te gebruiken is als grapje bedoeld, en niet als waarheid. Van excuses is dus geen sprake, maar van distantie.
Als je het op deze manier zegt is dat hetzelfde als zeggen dat je van je vrouw houdt terwijl je daar na 40 jaar huwelijk waarvan 30 jaar dagelijks ruzie eigenlijk genoeg van hebt. Ongemeend dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik
Over Theo van Gogh heb ik eerder mijn excuces aangeboden maar zal dat nog een keer .
Ik bied me excuces aan omdat Theo is vermoord
Ik bied me excuces aan New York en Madrid en Londen en USS Cole
Ik bied me excuces voor Tsunami en rellen in Frankrijk en de aardbeving in Pakistan
Ik bied me excuces voor de aanslagen in Casablanca , Instanboel
Ik bied me excuces voor het falen van de mensheid
Ik bied me excuces voor het uitstorven van Dinosaurus
Ik bied me excuces voor het beginnen van de aarde
ik bied me excuces voor het schijnen van de zon
ik bied me excuces voor het laten regenen in de zomer
ik bied me excuces voor het starten van het prijzenoorlog
![]()
Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk, ik zocht in de hoek van het wie-moet-excuses aanbieden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nee.. juist niet...
de rechter spreekt recht en doet uitspraken of een "belediging" wel of niet mag
niet de ministerpresident van een land... dat is juist die scheiding van machten
Je ziet nu toch zelf hoe belachelijk het is excuses aan te bieden voor iets waarvoor je niet verantwoordelijk bent?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik
Over Theo van Gogh heb ik eerder mijn excuces aangeboden maar zal dat nog een keer .
Ik bied me excuces voor Tsunami en rellen in Frankrijk en de aardbeving in Pakistan
![]()
Maar daarover kun jij dus niet oprecht excuses aanbieden, omdat je er geen zak mee te maken hebt. Hetzelfde geldt voor de Deense regering.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Meki het volgende:
Dat doe ik
![]()
Wat is er zo laf aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Denemarken moet dan excuces aanbieden aan Arla Foods die het hieronder moet lijden dankzij de laffe optreden van de Deense overheid
Als mensen van mij excuces willen dan geef ik diequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:05 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
Je ziet nu toch zelf hoe belachelijk het is excuses aan te bieden voor iets waarvoor je niet verantwoordelijk bent?
een mooi leermoment voor je, meki
Het doorlaten van een boycotquote:
Dus.. jij bied je excuses aan omdat het moet en niet omdat je ergens spijt van hebt ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
Als mensen van mij excuces willen dan geef ik die
Het is nog erger met je gesteld dan ik dacht...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoiets moet Denemarken ook doen . dan is de kern van de probleem ook al geholpen
de boycot is gericht tegen Denemarken het protesten zijn gericht tegen Denemarkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Dus.. jij bied je excuses aan omdat het moet en niet omdat je ergens spijt van hebt ?
je vergeet de belangrijkste de excuses voor het achterlijke geloof dat de islam genoemd wordt en alle doden en gewonden die direct al dan niet indirect gedood zijn door dat "geloof" (lees sekte).quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe ik
![]()
ik vind het juist niet laf maar dapper dat je een boycot laat doorgaan omdat je geen onzin wilt verkopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Het doorlaten van een boycot
Een overheid kan iets daar tegenaan doen maar ze laten het door en dus laf
Je wilt dus van Denemarken een ongemeend excuus en geven ze dat niet, dan steken we hun ambassades in de fik, handelen we niet meer met ze en loven we 100 kilo goud uit voor de moord op de tekenaar van de strip. Erg diplomatiek die jongens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoiets moet Denemarken ook doen . dan is de kern van de probleem ook al geholpen
en de 11.000 mensen laten ontslaan omdat je geen excuces wilt gevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
ik vind het juist dapper dat een boycot laat doorgaan omdat je geen onzin wilt verkopen.
Ambassades zijn gevolgen en goud loven is radicalistischquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Je wilt dus van Denemarken een ongemeend excuus en geven ze dat niet, dan steken we hun ambassades in de fik, handelen we niet meer met ze en loven we 100 kilo goud uit voor de moord op de tekenaar van de strip. Erg diplomatiek die jongens.
Als je een excuus krijgt van iemand die er geen zak van meent, wat is daar dan de waarde van ?
goed Meki.. zo denk jij er over...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
de boycot is gericht tegen Denemarken het protesten zijn gericht tegen Denemarken
dus wat moet Denemarken doen excuces aanbieden
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Ambassades zijn gevolgen en goud loven is radicalistisch
Dat weet ik nog zo net niet. Dit maakt voor mij wel de gedachtegang achter alle ophef duidelijker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
laten we blij zijn dat Meki niet representatief is voor alle moslims
Er komen excuces uit Deense , Amerikaanse , Russische , Marokkaanse etc. Moslims en Christenen. Denen en Noren . Zijn die slimmer dan de overheidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
En nu het antwoord op de vraag wat de waarde van een ongemeend excuus is ?
kijk hier een verstandige moslim:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Dit maakt voor mij wel de gedachtegang achter alle ophef duidelijker.
Denk je ?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef Godslasteraar het volgende:
Er valt HELEMAAL niets te excuseren
Een goede manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
kijk hier een verstandige moslim:
[..]
http://www.eindhovensdagblad.nl/edbinnenland/article81295.ece
[..]
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenstad/article77067.ece
[afbeelding]
Moslimtheoloog Mohamed Ajouaou: een positief voorbeeld voor iedereen (ook Meki aub)
http://www.eindhovensdagblad.nl/edbinnenland/article81295.ece
Denemarken excuses vragen voor dit is net zo'n onzin als denemarken dreigen te boycotten omdat de premier niet op z'n hoofd wil staan, z'n broek naar beneden doet, z'n kop kaal scheert, z'n borsten laat vergroten...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
en de 11.000 mensen laten ontslaan omdat je geen excuces wilt geven![]()
Mijn oma heeft ook een fiets, soms fietst ze zonder zadel omdat mijn opa er niet meer is en ze toch haar behoeftes heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Meki het volgende:
Er komen excuces uit Deense , Amerikaanse , Russische , Marokkaanse etc. Moslims en Christenen. Denen en Noren . Zijn die slimmer dan de overheid
Het enigste wat ik van ze verlang is dat ze zich luid en duidelijk distantieren van dit soort acties. best lief hoor, dat je je excuses aanbiedt voor iets wat je niet geddaan hebt, maar het slaat nergens op!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff 2 uitersten.Ze zeggen niks... Zie je wel, ze keuren de akties goed. Ze maken een excusses ... Zie je wel, ze proberen een wit voetje te halen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
kijk hier een verstandige moslim:
<knip>
Ik vind dit erg goed van Moslimsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Geweldig, iemand waar ik meer respect voor kan hebben dan voor een uitkering-trekkende- beunhaas uit de jordaan.
keep dreaming...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Een goede man
zo denk ik ook maar over Denemarken denk ik iets anders
Je Engels is niet zo best Mekiquote:MEKI
Thursday, 9. February 2006 15:48
--------------------------------------------------------------------------------
I am glad that there now still good Danish People . my preconception equal have been solved
Zijn Nederlands ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Je Engels is niet zo best Meki![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |