Homo!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:35 schreef Sai het volgende:
Je hebt van die films die je leven veranderen. My Neighbour Totoro is er zo ééntje. Ik weet nu bijvoorbeeld honderd procent zeker dat ik geen kinderen wil. 5-.
Dat worden Ghibli films nooitquote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef victorinox het volgende:
Pom Poko
Een groep wasberen met transformerende krachten probeert hun heuvel te redden van de naderende nieuwbouwwijken.
Mooie animatiefilm met grappige wasberen.
Ze hebben in de film een goede balans weten te brengen waardoor het niet één grote moralistische preek is geworden.
Precies heo ik er ook over dacht. Te veel scenes die te lang worden uitgerekt. Hoe lang kan een mens naar een politieboot op het water kijken..quote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef victorinox het volgende:
Sympathy for Mr. Vengeance
Een doofstomme jongen ontvoert een kindje om zo geld te krijgen voor een niertransplantatie voor zijn zus.
Het plan mislukt een beetje waardoor we op het thema wraak aankomen.
Hele mooie film, ware het niet dat ie een uurtje te lang duurt.
Als er niet zulke langdradige scene's in zaten had ik hem een acht gegeven, nu moet ie het met een zesje doen.
[afbeelding]
I think knives are a good idea. Big, fuck-off shiny ones. Ones that look like they could skin a crocodile. Knives are good, because they don't make any noise, and the less noise they make, the more likely we are to use them. Shit 'em right up. Makes it look like we're serious. Guns for show, knives for a pro.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef hannekethemaster het volgende:
Lock stock and two smoking barrels
weer eens van de stal gehaald, blijft een geniale film!
Goed plan om die weer eens te kijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef hannekethemaster het volgende:
Lock stock and two smoking barrels
weer eens van de stal gehaald, blijft een geniale film!
Klopt alleen vind ik Brothers Grimm niet zo denderend eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
Time Bandits
Jeugdsentiment voor 5 euro bij een dumpzaak gekocht. Geinige (kinder?)/avonturen/fantasy film van Terry Gilliam en Michael Palin. De film gaat over een groep liliputters die met behulp van een kaart door de tijd reizen en daarbij op rooftocht gaan, op hun hielen gezeten door het 'Opperwezen' (van wie ze de kaart hebben 'geleend') en 'Het kwaad'.
Laat dit soort films maar aan Terry Gilliam over.
Ziet er wel leuk uit moet ik zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
H.O.T.S
Vréééééééééselijke film
[afbeelding]
Je zou idd wel zeggen dat het kijkwaardig is.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen.
Zo te zien meer een vlééééééselijke film.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
H.O.T.S
Vréééééééééselijke film
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dat zou heel erg on-Medem geweest zijn. Hij verklaart nooit wat; iets is zo of iets is niet zo, en daar moeten we het mee doen. Dat vind ik ook wel een deel van de charme van zijn films.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef laurenzo85 het volgende:
Het karakter van Angel, toepasselijke naam natuurlijk, had echter wel iets meer uitgediept kunnen worden, van het waarom hij zo is en hoe dat zo. Of het moet me helemaal ontgaan zijn.
Ah, krijgen we een nieuw tournament?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef laurenzo85 het volgende:
1960 is ook een mooi filmjaar geweest hoor![]()
waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Taran en de toverketel 1985
[afbeelding]
Leuke disneyfilm, over een knechtje van een varkenshoeder die op een varkentje moet passen die over een bijzondere gave beschikt. Uiteraard is er een boze koning (de hoornkoning) op zoek naar dit varkentje en moet Taran de held spelen.
Eigenlijk wilde ik deze film zien omdat ik vroeger toen ik een jaar of 8-10 was dit verhaal als vervolgavontuur in de Donald Duck stond en ik het toen al erg spannend vond. En ik moet zeggen dat het niet tegen viel, leuk verhaal mooie tekeningen.
Wel redelijk spannend voor kleine kinderen denk ik, maar ik heb er zelf geen last van gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |