Geheim.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
In een keer op mijn forum dankzij Bupa's link:
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 2 Geregisteerd, 1 verborgen en 4 gasten![]()
![]()
Mijn geheime forum, wat doe je
Dat is net zoiets als de huilie uithangen wanneer het vaste plekje in de bosjes, dat dienst deed als bunker, bezet is door een paar andere jongens uit de buurt.quote:
Ik snap niet wat je zegt, maar als ik een paar extra users erbij krijg, dan ben ik je dankbaar en schiet ik je niet overhoop met mijn eigen gemaakte atoombom-pistool gemaakt dankzij mijn Atoombom-maken voor dummies, geschreven door Saddam Husseinquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de huilie uithangen wanneer het vaste plekje in de bosjes, dat dienst deed als bunker, bezet is door een paar andere jongens uit de buurt.
Jij was op de radio!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/pberends
zie laatste reactie. Weet weet meer?
Maak je me dan mod van het Bupatih-subforum?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt, maar als ik een paar extra users erbij krijg, dan ben ik je dankbaar en schiet ik je niet overhoop met mijn eigen gemaakte atoombom-pistool gemaakt dankzij mijn Atoombom-maken voor dummies, geschreven door Saddam Hussein
Oeeh... dan moet je wel eerst 15 posts in totaal hebben gemaakt + 2 leuke nieuwe topicsquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak je me dan mod van het Bupatih-subforum?![]()
Foto's!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Ik heb gewoon nóg een rokje gekocht
Deal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeh... dan moet je wel eerst 15 posts in totaal hebben gemaakt + 2 leuke nieuwe topics
Misschien dit weekend zei ik alquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien dit weekend zei ik al
Ja, dat kan mooi gecombineerd worden in 1 foto natuurlijkquote:
Nee, dat was een hint.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat kan mooi gecombineerd worden in 1 foto natuurlijk
Dat begreep ik jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat was een hint.Dat ik meerdere foto's wil zien.
Mooi zo.quote:
Dus je klikte terwijl je dacht dat er niks bijgekomen was?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi zo.
Wow. Ik zag maar geen nieuwe reacties in dit topic toen ik in MyAT keek, dus ik klikte maar even op dit topic en toen stond jouw reactie daar opeens! Wat een toeval. Ofzo.![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je klikte terwijl je dacht dat er niks bijgekomen was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |