Waarom ben je er dan nooit meer?quote:
Hihiquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
Haha
Airrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrelle!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbob!
Over saai gesprokenquote:
OH EN HET EEN BEETJE GOEDMAKEN VLAK VOOR VALENTIJN HÈ?!?!!?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:21 schreef timbob het volgende:
[..]
in de liefde moet je soms ook afstand kunnen nemen.
Amm. Amm.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Hmm. Hmm.
Van mij wel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH EN HET EEN BEETJE GOEDMAKEN VLAK VOOR VALENTIJN HÈ?!?!!?NOU, VAN MIJ KRIJG JE GEEN KAARTJE!
![]()
rrr11!!!!1!!!!1!!
Wat doe ik eigenlijk moeilijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Ow.. dit is trouwens al de derde keer deze week wanneer Bupatih binnenkomt, Paltos ook binnenkomt!
Commerciële liefde houdt je bed niet warmquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH EN HET EEN BEETJE GOEDMAKEN VLAK VOOR VALENTIJN HÈ?!?!!?NOU, VAN MIJ KRIJG JE GEEN KAARTJE!
![]()
rrr11!!!!1!!!!1!!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Ow.. dit is trouwens al de derde keer deze week wanneer Bupatih binnenkomt, Paltos ook binnenkomt!
Ik wil me gerust ook eens aanmelden op Fok!Irc hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat doe ik eigenlijk moeilijkIk kan natuurlijk zien of Bupatih uit België komt of niet.. ik heb zijn IP nummer
Zeg paltos, wordt het niet tijd dat jij ook gaat posten op forum.firas.nlquote:
wat zeg je dat mooiquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef timbob het volgende:
Commerciële liefde houdt je bed niet warm
ook??? wou je zeggen dat je nog meer mensen zo gek hebt gekregen??quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Zeg paltos, wordt het niet tijd dat jij ook gaat posten op forum.firas.nl![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook??? wou je zeggen dat je nog meer mensen zo gek hebt gekregen??![]()
Je zal het niet geloven maar het is wel zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook??? wou je zeggen dat je nog meer mensen zo gek hebt gekregen??![]()
Wat een stelletje breezers zegquote:
Ik doe het nog ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg paltos, wordt het niet tijd dat jij ook gaat posten op forum.firas.nl![]()
Het ging om de woordgrap!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stelletje breezers zeg![]()
!
"Haha, een plaatje van een ei![]()
![]()
![]()
!"
OMG.. jullie hebben allebei aparte IP adressen...quote:
Dat snap ik wel, maar dan nogquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging om de woordgrap!
Als je die TT in de topiclijst zag, leek het net een serieus topic.
'Allebij'quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG.. jullie hebben allebij aparte IP adressen...
Bupa is echt Nederlands en jij Belg..
Daar gaat mijn theorie![]()
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan nog. Zo'n topic durf je in ONZ niet te openen
!
Kan ik hier ff mijn ei kwijt? ;( :'( *snik*quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan nog. Zo'n topic durf je in ONZ niet te openen
!
Nou doet Bupatih die gelijk toe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kan ik hier ff mijn ei kwijt? ;( :'( *snik*![]()
Huh?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou doet Bupatih die gelijk toe.![]()
Hypocriet!
Huh?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou doet Bupatih die gelijk toe.![]()
Hypocriet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |