Neehee... ik bedoel natuurlijk: Wat zijn Rubens-vrouwen?quote:
WEET JE DAT NIET??????????quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee... ik bedoel natuurlijk: Wat zijn Rubens-vrouwen?
Val jij op ballo's ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
Zapt naar RTL4... Dat valt toch wel mee met die 'ballo's'?
Dan krijg je allemaal foute mensen op een bootquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef Airelle het volgende:
Mensen toch.
Ga eens googl'n zou ik zeggen!
Bij Rubens ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal foute mensen op een boot.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal foute mensen op een boot.
Oh, die foto's die jij in je fotoboek had vroegerquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
Rubens figuur is een beetje mollig. En het was vroeger HET schoolheidsideaal voor vrouwen.
HET schoonheidsideaal voor mij ziet er zo uit:quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
Rubens figuur is een beetje mollig. En het was vroeger HET schoolheidsideaal voor vrouwen.
Ja dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
mèn, het is wel treurig gesteld met de algemene ontwikkeling van de heren hier
Hoezo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
noem je dat "wat vlees" ??quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
HET schoonheidsideaal voor mij ziet er zo uit:
Dus er mag best wat vlees aan zitten!![]()
we zijn je zeer erkentelijkquote:* Dizer is trots op zichzelf voor het plaatsen van nette foto's
Pardon? Kijk jij wel GTST? Noem jij Lieke van Lexmond slank?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
noem je dat "wat vlees" ??
al het extra zit aan de voorkant, verder zijn ze hartstikke slank
[..]
we zijn je zeer erkentelijk
Dat wilde ik ook net typen toen ik onderaan pagina 2 was beland.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
quote:
ik zéi toch al dat zij een dikke reet had!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Pardon? Kijk jij wel GTST? Noem jij Lieke van Lexmond slank?![]()
.
Op tv lijk je dikker. Maar ik moet toegeven, met haar lengte er nog bij komt ze redelijk lomp over. Maar dik zou ik haar niet willen noemen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Kijk jij wel GTST? Noem jij Lieke van Lexmond slank?![]()
.
Jawel, alleen het plaatje doet het nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zéi toch al dat zij een dikke reet had!!!
maar zij stond niet bij die eerste foto's
ah de bovenste van de driequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
Jawel, alleen het plaatje doet het niet![]()
Hahahaha.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
vuile flikker ben je toch ook he
dat je daar uberhaupt naar kíjkt?!?!?!
Dinges.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Toen heb ik ook genoten
Van die rechter jah
Ik heb het echt niet gevolgd, alleen die avond vanwegequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
vuile flikker ben je toch ook he
dat je daar uberhaupt naar kíjkt?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |